Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ben wel voor choco en ijs. Want die zijn lekker. ![]()
||
Citaat:
Ik zei vandaag nog tegen mn ma, wedden dat ik niet kan slapen vannacht? Net als vroeger met sinterklaas en mn verjaardag enzo ![]() dank je wel ![]() En huilbuien zijn soms goed, beter dan opkroppen..
|
Verwijderd
|
Nu hebben we allebei tijd maar weten we niet wat we moeten gaan doen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen, Morgen, morgen, morgen, morgen, morgen.
MORGEN!!!!!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Plus dat waar ik uit ga genoeg jammie kerels rondlopen ![]() ![]() ik kijk er ook naar uit. Is voor ons beiden wel ff goed denk ik.. ff een weekendje anders dan anders. ot: nog 9 uur en 3 minuten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We zijn uit elkaar gegaan, letterlijk.
We waren een goed stel, maar de omstandigheden waren gewoon niet zo dat we door konden gaan. Het is zonde, want we zijn verliefd. Maar de drukke schema's maken het moeilijk om samen gelukkig bij elkaar te blijven, met nadruk op gelukkig. We waren bijna 5 maanden samen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; Hm, ja, gister nog even vriendjelief gezien. Zijn samen naar 'n verjaardag van een goede vriend geweest. Was wel heel gezellig, en fijn dat ik hem nog weer even zag. Verder weet ik met een vriendinnetje niet of ze me überhaupt nog wel wil kennen, en dat maakt dat ik eigenlijk best wel baal.. Ik wou dat 't al vrijdag was, dan lekker met bestevriendinnetje zijn.. Lang geleden. ![]() En nog maar 8 daagjes. ![]()
||
Citaat:
Ah joh, nog 1 nachtje slapen. ot: *stuitert hele kamer door* ik ben echt compleet gek in mn hoofd ![]() Ben net een klein kindje met sinterklaas <3 whaaa, het gaat nu eindelijk gebeuren. ![]() ![]() ![]() ![]() Maar weten jullie? stiekem vind ik het best een beetje eng.. ben heel bang dat ik iets over het hoofd heb gezien ofzo ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ahjoh, dat zal wel meevallen. Komt helemaal goed! ot: Bwugh. Nou moet ik hem dat gaan vertellen en ik vind het niet leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ben ik helemaal voor, lijkt me super leuk! ![]() En een knuffel voor Secret Agent, en 't brieventopic is geupt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ik vind t gewoon kut want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dit niet gaat werken maar ik vind hem wel leuk en hij mij maar het gaat gewoon niet. Ik kan ook niet helemaal uitleggen waarom en ik vind kut dat ik hem pijn moet doen en als hij dichterbij woonde, zou het dan wel werken en eerlijkheid voor alles maar eerlijkheid is wel stom, soms. Bwugh. Nu dan maar aan mijn toetsen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar na een lange tijd daar tegenaanlopen is natuurlijk veel naarder dan voordat je iets met elkaar begint ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Plus scouting is gewoon een hobby waar vrijwel meestal de hele zaterdag in gaat zitten. Tenminste bij mij wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|