Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helaas geen Fucked Up voor mij dit weekend, goed versjenkerd. |
![]() |
|
![]() |
Nu het eind van het jaar in zicht komt realiseer ik me eigenlijk wat 2008 een fucking saai jaar wat hardcore betreft was. Weinig echt toffe showtjes gezien, ik weet niet of ze er niet waren of dat ik ze gewoon niet kon vinden. Waar 2007 met een megacoole show in de lintfabriek werd afgesloten heb ik in 2008, uitzonderingen daar gelaten, weinig echt bijzonders gezien. Ik hoop dat 2009 meer in petto heeft.
|
![]() |
|
Nieuwe FU is goed, al die year of the pig etc bullshit is crap. Show was leuk in WF, lamme sfeer verder. Union town was fakkin kut. CP heerst altijd. FU vond ik goed. Verder was ik een beetje afwezig
![]() 2008 was prima wmb, goede shows etc, paar leuke releases. 2007 nauwelijks naar shows geweest. Dieptepunt. Voor de 1 armoe, voor de ander een topjaar. Who cares straight edge!
Laatst gewijzigd op 27-11-2008 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Shows opzetten is wel cool hoor, zo bouw je ook damn veel contacten op en leer je nieuwe dingen kennen. Helaas heb ik er niet meer echt tijd voor, maar t jeukt wel om weer wat te doen...
Voor de liefhebbers trouwens: Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Haha, zine niet mijn ding, ik lul zo slap dat ik niet wil dat er geschreven bewijs van is. Nu na jaren dus weer een bandje en binnenkort ook weer wat showtjes regelen. Naast punk en hc ook wat surf en rock 'roll shit voor mijn huisgenoot zijn bandje. In tien jaar iig nog niet echt een 'dip' meegamaakt, alleen de laatste tijd te veel werk en te weinig tijd/vette gigs om te bezoeken.
||
![]() |
Citaat:
American Nightmare, ik draai het echt zelden. AM/PM komt nog wel eens op een mixtape voorbij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 |