Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2008, 13:59
Pars
Avatar van Pars
Pars is offline
dat mijn stiefvader (die normaal juist altijd heel lief is) opeens mijn moeder ging mishandelen
Advertentie
Oud 26-06-2008, 14:20
Verwijderd
ik droomde dat ik in een restaurant eten moest bestellen en ik was met een heel grote groep mensen. Maar ik snapte de kaart niet, die was zo groot als een luciferdoosje en die kon je 18 keer uitklappen. Ik las wel dingen dat je een film kon bestellen maar ik had zin in kip saté en die vond ik nergens. De eerste poging wel, maar toen wilde ik nog verder kijken en kon ik hem niet meer terug vinden. Ik blééf maar zoeken en heel de groep keek me aan. Dus ik vroeg wanhopig 'kan iemand me de kaart uitleggen, ik snap er de ballen niet van' maar niemand wilde.
Oud 28-06-2008, 06:46
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik uren in een lichtbol heb zitten staren. Maar op een gegeven moment werd ik wakker en bleek mijn nachtlampje aan te staan en die heb ik toen maar uitgezet, dus waarschijnlijk heb ik dat ook echt gedaan.
Oud 28-06-2008, 13:41
Verwijderd
Ohhhh, ik droomde iets gaafs over heel veel Zippo's. Maar ik weet niet meer precies wat het was.
Oud 28-06-2008, 13:45
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik had een hele mooie droom over Irak.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-06-2008, 13:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
God, ik had zo'n goede droom vanochtend. Het was een surrealistisch western-tekenfilmpje. De derde aflevering uit een serie. Zo goed. Ik weet er weinig meer van, behalve hoe het eruit zag. Hier is een soort screenshot:



Dit was tijdens zo'n typische shoot out scene, waarin twee cowboys tegenover elkaar staan. Maar in plaats van een shoot out ging je opeens in de mond van die gast, en toen zat je in zijn maag en daar zaten een paar mensen aan tafel te praten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2008, 14:01
Verwijderd
Een samenraapsel van allerlei dingen waarover ik altijd droom; verstoten worden door een groep mensen (dit keer was het een sekte), verdwalen in een groot oud gebouw, en schoenen met hoge hakken kopen (zwart suede, hoge naaldhak, bandje over de wreef.
Oud 30-06-2008, 14:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Iets met een trouwjurk en carnaval.
__________________
you're not my demographic
Oud 30-06-2008, 15:03
Verwijderd
Ik ging met de auto door de regen naar mijn tentamen, mijn moeder reed. 't Was een lange, vermoeiende rit, maar ik was op tijd. De eerste vraag op het tentamen was raar... er stond een tabel met links een aantal getallen en boven ook, je moest de producten van die getallen invullen. Bij vraag twee moest je de som van diezelfde getallen in een tabel zetten. Echt heeeel suf, vooral omdat er bij vraag 1 heel veel nullen stonden. Terwijl ik druk aan het schrijven was begon een klasgenote ineens te schreeuwen dat haar matras nat was, iemand achter haar vroeg of ze in bed had geplast of dat het wondvocht was ( ) en toen werd en lerares héél boos op dat meisje met het vieze bed, 't meisje moest meteen de klas uit en de lerares gooide de vieze lakens achter haar aan. Ik boog me maar weer over mijn tentamen en krabbelde even aan 't petje dat ik op had. Ineens hoorde ik achter me muziek, ik werd pissig, tijdens een tentamen ga je toch geen muziek opzetten?! Maar 't bleek mijn eigen wekker te zijn
Oud 30-06-2008, 15:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heel bizar. Ik droomde dat ik zwanger was van Niels zijn baby, en dat dat niet zo handig was omdat ik niet meer met hem praatte dus kon ik hem ook niets vertellen. En hoewel ik er vrij zeker van was dat ik nooit met hem naar bed was geweest vond ik het niet echt vreemd.
Hoe dan ook. Er was ook nog een forummeet en ik kon niemand over mijn zwangerschap vertellen behalve Pip, en vooral Pixeldansje mocht om een of andere reden niks weten. De meet was in Den Haag en we gingen een café in, een trap naar beneden en ik liep heel moeilijk, met mijn hand op mijn buik ofzoiets. Zo'n zwanger loopje. En het was daar beneden heel rokerig. En opeens had ik een flashback en was ik met een vriendin van me aan het praten, omdat zij overwoog te komen, terwijl ze hier nog nooit is geweest en ook niet zo gezellig is. En toen gingen we naar huis en toen opeens hoorde ik haar zeggen dat ze niet mocht van haar ouders. En toen zei ik dat ik me bedacht en dat ik waarschijnlijk ook niet zou gaan want ik was niet in de stemming.

WTF?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-07-2008, 16:44
Verwijderd
up om para te herinneren dat ze haar droom hier neer moet zetten
Oud 02-07-2008, 17:11
Verwijderd
Haha, ik was al bezig, sterrie. Hij staat onder ctrl+c want ik wilde op jou reageren. Aangezien ik je reply zag door preview te doen enzo.
Oud 02-07-2008, 17:25
Verwijderd
Ik weet niet meer waarom, maar ik en nog een aantal mensen waren op de vlucht voor een stel strenggelovigen, met mijn oude scheikundeleraar en stafmedewerker als leider. Het was in een soort aangeplant bos met heel veel bosjes en paadjes. Uiteindelijk was het ons gelukt om ze af te schudden en zaten we in zo'n soort van 'log cabin'/houten huisje. Dat was trouwens heel flauw, want ik wist dat ik in dat huisje zat, maar toch zag ik 'm eerst van buiten. Het licht stond aan en er kwam allemaal rook vandaan, ik vond dat vrij dom want we moesten ons natuurlijk koest houden.
Toen zag ik wat er binnen aan de hand was, er was een kleinschalige brand. Maar dat maakte kennelijk niet uit, dat de bank (oid) in de fik stond, want niemand lette er op. We maakten ons klaar om te gaan slapen en hadden het over hoe debiel het was dat een stel jonge scheikundigen (want dat waren wij, in die droom) achterna werden gezeten door een stel religieuze sukkels. Deze dialoog werd onderbroken door de sirenes van de brandweer, de religieuze lui stonden kennelijk al een tijdje bij de deur maar durfden niet naar binnen omdat ze dachten dat we het huis betoverd hadden. De brandweerlui kwamen binnenlopen en doofden het kleinschalige vuurtje op de bank. Ik zei nog dat het ons speet van het idiote gedrag van de religieuze lui, omdat ze de brandweer hebben lastiggevallen voor zoiets kleins en onbenulligs. Dat gaf niks, zeiden ze.
Toen ze weg waren moesten we weer verder op de vlucht, want al die lui stonden buiten nog net niet met hun hooivorken te zwaaien. Ik gooide er een kerstomaatje naartoe, dat ontplofte. Kennelijk hadden we er explosieven in gestopt, maar die lui dachten natuurlijk van 'omgawd toverwerk', waardoor we vrij moeiteloos het huis uit konden lopen en verder konden rennen.
Op een gegeven moment was ik zo'n beetje iedereen uit de groep kwijt, behalve één iemand. Dus ik zei dat het misschien wijs was als we gewoon in zo'n een hoge boom klommen, want die lui zochten toch alleen maar aan de grond. Bovendien konden we de rest van de groep dan misschien zien. Ik had wel een felblauw vest aan, dat was een beetje jammer, want misschien waren we dan makkelijker te zien, maar goed - de achtervolgers zaten ons telkens op de hielen, het was 't proberen waard.

Dus we klommen in de hoogste boom van het bos, want daar stonden we toevallig naast. () Die was oud en droog, dus ik zei dat we niet te veel heen en weer moesten wiebelen, anders zou 'ie misschien nog omvallen. We keken het bos een beetje rond en zagen dat de groep relifreaks groter was geworden, er zaten nu ook allemaal mensen uit de derde klas van m'n middelbare school in. Waaronder één jongen die echt 7 meter hoog was, in het echt is hij net iets over de 2 meter oid. Ze waren net van plan om de zoektocht op te geven, maar toen bedacht die leider dat we misschien in een boom zijn geklommen. "Nou, daar gaan we dan," dacht ik terwijl ze steeds dichterbij kwamen. Het duurde dan ook niet lang voor ze ons hadden opgemerkt en met luid gejoel richting de boom begonnen te rennen. Op dat moment had degene met wie ik in de boom zat het briljante idee om de boom héél hard heen en weer te wiebelen, zodat we op het dak van een naburige (bijzonder hoge) schuur konden springen/klimmen. Dat was 'm dan ook vrij snel gelukt, maar toen ik hetzelfde probeerde bleef ik achter een tak hangen, waardoor ik weer van het dak af viel. Wel wist ik me nog vast te grijpen aan de boom, dus ik viel er niet uit, maar toen ik een tweede poging wilde wagen zwiepte de boom langs de groep mensen, waarna die jongen van 7 meter me bij m'n been greep onder luid blij gejoel van de leider. Op dat moment dacht ik dus dat het nooit goed zou kunnen aflopen en besloot ik wakker te worden. Terwijl ik dat probeerde keek ik nog richting de leider, die in het echt dus mijn scheikundeleraar en stafmedewerker was en waar ik op de middelbare school bijzonder veel gezeik mee had omdat hij me niet bepaald aardig vond. (Mede door mijn dubieuze fratsen in die tijd, ja. ) In het echt is hij overigens overtuigd atheïst. In de droom had hij een medaillon met een foto van de paus om z'n nek hangen en had hij hele kleine enge scherpe tandjes. Hij was kaal en de huid op zijn hoofd was geel en gerimpeld en vol levervlekken. Hij stak net z'n kromme handjes naar me uit toen ik wakker werd.

Laatst gewijzigd op 03-07-2008 om 00:38. Reden: Verkeerd gezet aanhalingsteken :@
Oud 02-07-2008, 19:05
Verwijderd
damn
Oud 03-07-2008, 00:03
Verwijderd
Als ik later groot ben ga ik Paranoide's dromen verfilmen!
Oud 03-07-2008, 10:33
Verwijderd
Ik droomde dat Siddharta Gautema (aka Boeddha) achter me aanzat!
Ik had vanochtend een toets godsdienst over het Boeddhisme dus ik kende het iig goed genoeg.
Oud 03-07-2008, 10:53
Verwijderd
Ik ging m'n tentamen maken en vraag 1 was: 'wat voor bes zie je hier en waarvoor wordt deze voornamelijk gebruikt?' ik wist gelukkig dat het een kruisbes was en schreef ook maar op dat hij lekker was in vlaaien. Maar ik vond 't wel een vreemde vraag voor een tentamen over morfologie
Oud 03-07-2008, 10:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm gekke dingen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-07-2008, 11:17
Verwijderd
Ik moest in een soort van straf-/sport-/legerkamp allerlei zware trainingen volgen, terwijl ik helemaal nergens voor wilde slagen en nergens bij wilde horen. Leuk hoor, compleet afgebeuld worden terwijl je slaapt. Komt vast door Tropa de Elite, die ik gisteravond zag.
Oud 03-07-2008, 12:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij droomde ik over de bruiloft van Katje. ara: Het was een beetje een combinatie van die bruiloft, mijn toneelrepetitie en de frasier aflevering die ik gisteravond zag.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-07-2008, 09:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had een grote, gapende wond bovenop mijn hoofd en ik was in een hele slechte bui dus ging ik mijn haar deels afscheren. Ik had een 10 voor een toets Engels en ik moest de lerares excuses aanbieden en toen stuurde ze een heel lief mailtje terug en toen moest ik naar bijles in Engels maar daar had ik geen zin in, omdat ik behalve één dingetje alles snapte.
Er ging een brandalarm toen ik in de les zat, het was een heel hoog, vreemd geluid en niet iedereen had meteen door dat het het brandalarm was. Toen dat doordrong, ging men bewegen richting de uitgangen. Een leraar van mij liep eerst naast een andere leraar maar een van de twee ging een bochtje om en de ander wou niet mee, dus die stond er heel wazig en alleen te kijken. Toen sleurden mijn vrienden en ik hem mee.
Ergens had ik een gesprek met iemand die een webadres opnoemde en vroeg og ik dat kon onthouden. Ja hoor, dat kan ik wel. alleen weet ik nu niet meer wat het was.
En er was ook iets over ruziemaken maar ik weet niet meer precies wat het was. Alleen dat het over ruziemaken ging, omdat ik het zo toevallig vond dat ik wakker werd van de buren die ruzie aan het maken waren om 6 uur 's ochtends.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-07-2008, 10:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb gedroomd over mijn oude huis, dat ik daar.. well binnenging. Over op het veld voor mijn huis zijn. Over voetbal. Over een forumer. Het was een beetje een rare droom, zo alles bij elkaar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 04-07-2008, 11:11
Verwijderd
Ik droomde dat ik in een soort hotel zat, dat aan het strand lag en ik was een soort visser ofzo? Althans, ik was werkende. En antoine bodar zat aan een tafeltje te praten met iemand, en toen ging ik erbij zitten. En ik at frietjes van een bord, heel langzaam en rustig en ik was in de tussentijd naar ze aan het luisteren. Maar ik kon niet helemaal volgen want het was vol jargon, maar toch wel schitterend dat je dromen kan hebben die je zelf niet snapt omdat er allemaal onbewust opgeslagen informatie wordt gebruikt
Oud 04-07-2008, 20:30
Verwijderd
Ik ging auto rijden (ik heb geen rijbewijs), toen ik de straat uit reed stonden er allemaal politie agenten met van die lampjes mensen aan de kant te halen. Maar mij sloegen ze gelukkig over. Het rijden ging goed tot mijn verbazing ook al moest ik de hele tijd denken welk pedaal gas geven was en welke remmen. Mijn zusje reed achter me (ook geen rijbewijs) en toen ze even later inparkeerde deed ze dat in 1 soepele beweging. ook de politie had haar niet aangehouden.
We gingen naar onze ouders in een vreemd huis in een grote vreemde omgeving met allemaal hoge muren. De koelkast van m'n ouders zat helemaal vol met lekkere dingen, er stond een hele rare taart, een soort driehoekstoren met een grote korst aan de onderkant en fruit bovenop, heel hoog gestapeld. Er stond ook een andere taart en daar at ik een stuk van.
Boven lag een mevrouw van m'n werk, ik vergat steeds dat ze daar lag en voelde me schuldig en dom. Ik ging haar onder de douche zetten. Een paar uur later dacht ik er pas weer aan, toen ik boven kwam lag ze op de onderste plank van de boekenkast in elkaar gevouwen. toen heb ik haar weer naar bed gebracht.
Oud 04-07-2008, 20:51
Verwijderd
Ik droomde dat ik een nieuw huis had gekregen. Het was een enorme loods, met een woonhuis er aan vast, op een industriegebied. En toen ging ik hele ruige feesten geven. Op het laatst ging ik ijsjes uit de vriezer halen, en toen kwam ik er achter dat ik iets van tien wasmachines en ijskasten had.

Daarna ging ik naar de McDonalds en daar waren opeens allerhande forumers, waaronder Paranoide, en Boulahrouz, welke haar vriend was, of zo.

Daarna iets heel raars en smerigs, waardoor ik de details maar achterwege laat, met een nieuw anticonceptiemiddel gemaakt van citroen, en toen werd ik wakker.
Oud 05-07-2008, 11:57
Verwijderd
Ik droomde dat ik niet kon slapen en 's nachts in mijn pyama naar school was gefietst. Toen was het opeens middag, en ik kwam een leraar tegen die vroeg of ik thuis afgezet wilde worden want hij was toch met de auto. Dat vond ik wel goed, maar hij moest eerst nog even wat 'afleveren'. Een pakketje dacht ik. Maar toen kwamen we bij zijn auto aan, en dat bleek dus een lijkwagen te zijn. Mijn leraar deed de achterbak open want dat was kennelijk de enige manier waarop je de auto in kon stappen, en daar lag een soort matras. Toen kwamen er uit het niets allemaal danseressen die er allemaal kussens op gooiden en me gebaarden er op te gaan liggen. Ondertussen werd er een lijk van een kale, naakte man naar de auto gebracht. Het leek me logischer dat hij daar zou gaan liggen, maar toen ik dat voorstelde zijn mijn leraar: 'Oh nee, die leggen we wel voorin.' Dus ik stapte in de auto en ging op de kussens liggen. Zodra ik binnen was, zag ik dat er nog meer mensen waren. Eigenlijk leek het meer op een soort hal dan op de binnenkant van een auto. Iedereen was heel blij me te zien, ook al kende ik geen van hen. Alleen mijn leraar, die inmiddels ook was ingestapt, keek droevig en tuurde uit het raam naar de herfstbladeren. We reden door een bos. Naast me zat een lelijke dikke vrouw in een veel te kleine bloemetjesjurk, ze vertelde me wat en het interesseerde me niet maar toch deed ik aardig terug want ze was heel enthousiast over iets. Toen begon iedereen me toe te zingen en naar me te wijzen: 'Er is hier een dooie, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is ZIJ!' en werd ik wakker.
Oud 05-07-2008, 14:05
Verwijderd
oa dat ik zwanger was /
Oud 05-07-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik niet kon slapen en 's nachts in mijn pyama naar school was gefietst. Toen was het opeens middag, en ik kwam een leraar tegen die vroeg of ik thuis afgezet wilde worden want hij was toch met de auto. Dat vond ik wel goed, maar hij moest eerst nog even wat 'afleveren'. Een pakketje dacht ik. Maar toen kwamen we bij zijn auto aan, en dat bleek dus een lijkwagen te zijn. Mijn leraar deed de achterbak open want dat was kennelijk de enige manier waarop je de auto in kon stappen, en daar lag een soort matras. Toen kwamen er uit het niets allemaal danseressen die er allemaal kussens op gooiden en me gebaarden er op te gaan liggen. Ondertussen werd er een lijk van een kale, naakte man naar de auto gebracht. Het leek me logischer dat hij daar zou gaan liggen, maar toen ik dat voorstelde zijn mijn leraar: 'Oh nee, die leggen we wel voorin.' Dus ik stapte in de auto en ging op de kussens liggen. Zodra ik binnen was, zag ik dat er nog meer mensen waren. Eigenlijk leek het meer op een soort hal dan op de binnenkant van een auto. Iedereen was heel blij me te zien, ook al kende ik geen van hen. Alleen mijn leraar, die inmiddels ook was ingestapt, keek droevig en tuurde uit het raam naar de herfstbladeren. We reden door een bos. Naast me zat een lelijke dikke vrouw in een veel te kleine bloemetjesjurk, ze vertelde me wat en het interesseerde me niet maar toch deed ik aardig terug want ze was heel enthousiast over iets. Toen begon iedereen me toe te zingen en naar me te wijzen: 'Er is hier een dooie, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is ZIJ!' en werd ik wakker.

waanzinnig disturbing
Oud 06-07-2008, 11:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik droomde dat ik ergens was, en Manon Ecnelis was er ook. Op een gegeven moment zei ze tegen mij 'wij zijn volle broer en zus, hè', en dat verbaasde me een beetje. Ik wist wel dat ik ergens een connectie had met ecnelis, maar dat we broer en zus waren ging toch wel erg ver. Vooral was het vreemd dat ik dat in al die jaren nooit geweten had. Maar ik vond het ook wel leuk, want ik had dus een zusje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-07-2008, 11:50
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik heb mijn eerste halve forumdroom gehad, denk ik. Het enige dat ik nog weet was dat ik Paranoide voor een negerin aan zag.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 06-07-2008, 11:55
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ohja, en DP was ook een grote gespierde neger. De rest kan ik me niet meer herinneren.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 06-07-2008, 11:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Negerforum.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-07-2008, 11:59
Verwijderd
Ik wilde iets doen waar ik privacy voor nodig had, ik weet alleen niet meer wat maar het was iets met kralen. Ik kwam er niet toe want er kwamen steeds mensen langs. Mijn ouders hadden een megagroot huis met 2 lange gangen en hele grote kamers. Ik had bedacht dat ik wel in een van die kamers zou kunnen wonen want dat zou me geld schelen. toen ging er nog iemand bevallen, ik wilde de vrouw helpen maar er was maar 1 handschoen. ik voelde het hoofd van de baby zitten maar ik liep weer weg.
Toen kwam ik op mijn werk met sam die al groot was, hij probeerde van alles een vervelende discussie te maken. Hij wilde iets afrekenen maar er zatern allemaal kwartjes en dubbeltjes en guldens bij, ik legde hem uit dat dat nederlands geld was waar we niet meer mee betaalden. Toen kwamen we in een kamer met 2 puber jongens. Ik zag dat ik een puist op mijn borstkas had, toen ik die uit wilde knijpen zag ik dat het mijn tepel was
Oud 06-07-2008, 13:00
Verwijderd
Weer iets met een sekte, dit keer in Frankrijk geloof ik. Het was een interessante droom maar ik ben alles alweer vergeten
Oud 06-07-2008, 16:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik was thuis, maar lag onder vuur. Ik probeerde terug te vechten en dat lukte. Maar ik kon het terugvechten niet de hele tijd aan, toen er iemand bij kwam, sloeg ik op de vlucht. Ik was buiten op de vlucht en kwam bij een vliegtuigje. Met laag vliegen over een riviertje lukte het om heel snel weg te komen. Ik kwam uit in een nieuwbouwwijk en wilde me verstoppen bij kennissen. Voordat ik de situatie uitlegde werd ik al wakker.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-07-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Toen begon iedereen me toe te zingen en naar me te wijzen: 'Er is hier een dooie, hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is ZIJ!' en werd ik wakker.
Geniaal
Oud 07-07-2008, 07:24
Verwijderd
Ik ging op vakantie naar India of Egypte, toen ik een ticket ging kopen (ergens in een winkelcentrum) was ik mijn geld vergeten. Toen voelde ik gelukkig een briefje van 500 in m'n zak zitten. Ik moest 1777,- afrekenen en met die 500 was het goed.
Toen liep ik met 2 fietsen door dat winkelcentrum en ik wist niet waar ik het moest stallen. Er was een optocht van sinterklaas en ik belde ergens aan omdat ik plastic bekertjes nodig had. Een knappe jongen deed open en gaf me maar 2 bekertjes.
Toen ik weer weg liep was die hele optocht weg en het winkelcentrum was uitgestorven. Ik liep naar een hoog trappenhuis, 8 hoog. Toen ik bovenkwam zat ik in het vliegtuig. Ik wilde naast het raam zitten maar er was geen plek. Er was alleen nog plek naast een gangster achtige jongen. Toen stapten we allemaal weer uit.
Ik ging naar huis om mijn tas te pakken, ik vergat van alles. Wel liep ik in een sarie en had ook een hoofddoek geregeld. Mijn moeder was in m'n huis en gaf me haar oplader zodat ik foto's kon maken met m'n telefoon, ik moest foto's opsturen van haar.
Ik zou met Wietske gaan bleek later, de droom was vol van stress dat ik niks zou vergeten en toen ik wakker werd was ik moe.
Oud 07-07-2008, 07:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dat mn hele klas sorry ging zeggen omdat ze stom waren geweest tegen me en toen bedacht ik me opeens dat iemand een bepaalde naam had, wat best nuttig bleek te zijn toen ik wakker werd.
Oud 07-07-2008, 07:39
Verwijderd
Ik had gedroomd dat ik samen met mijn broer op de bank tv zat te kijken tot ik opeens op het idee kwam om mijn been te amputeren en dat met behulp van een schaar ter plekke ging doen. Toen begon ik dus heel erg te bloeden en ik schreeuwde om hulp want er waren druppels op het vloerkleed gekomen en dat mocht niet, want dan zouden mijn ouders erachter komen dat ik dat gedaan had. Maar mijn broer luisterde niet want er was iets interessants op tv. Toen stonden er opeens wat mensen van de crisisdienst bij me in huis en werd ik naar een psychiatrische inrichting gebracht, waar ik in een isoleercel werd gegooid. Daar stond een computer en toen ging ik maar forummen.
Oud 07-07-2008, 11:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Iets over een hotel, mijn moeder en wat mensen die ik ken.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-07-2008, 11:10
Verwijderd
Sonja Bakker was veroordeeld tot levenslang. De rechter vond dat ze mensen had vermoord omdat ze wist dat haar dieet niet gezond was, maar het toch bleef aanprijzen. Volgens de commentator op 't journaal was het inderdaad een kwestie van tijd tot er iemand zou overlijden. Kennelijk was er dus nog niemand écht dood gegaan, maar vond de rechter het toch moord.
Oud 08-07-2008, 01:55
Verwijderd
Spoiler


nou dit droomde ik dus! Er was ook nog een hele route vanaf de ingang tot naar het raam en in mijn droom heb ik die drie keer gemaakt, telkens precies hetzelfde (ladder / gangen) maar dat was teveel werk om te tekenen. Ook was de groep waar ik bij was vol detail want het waren alle afstudeerstudenten
Oud 08-07-2008, 17:52
Verwijderd
Het was iets met een klein vliegtuigje en Theo en m'n zusje toen ze klein was. In de stoel van het vliegtuig lag een plas water waardoor je er niet fatsoenlijk op kon zitten.
Oud 08-07-2008, 19:36
Verwijderd
Ik had de €25.000.000 gewonnen en ging een direct stoppen met alles, drie gloednieuwe maatpakken halen en voor de rest van mijn leven van plaats naar plaats trekken en whiskey drinken in duistere barretjes.
Oud 09-07-2008, 06:46
Verwijderd
Dat ik van een vrouw een kartonnen boek kreeg waar allemaal foto's in zaten, o.a. van voeten van iemand die op een schommel zat, iemand die zat te schijten en een bloemenveld. Ze had er een mooi verhaal bij en ik geloof dat ik heel ontroerd was toen ik het kreeg, maar waar het op sloeg?
Oud 09-07-2008, 06:50
Verwijderd
Ik was in een kerk, en er waren alleen maar Afrikanen en we gingen zingen en dansen en ze vonden het allemaal heel tof dat ik er ook was, of zo. Maar door al dat plezier was ik wel vergeten dat ik moest werken, dus toen kwam ik te laat op mijn werk en werden mensen boos, .
Oud 09-07-2008, 09:18
Verwijderd
Ik was in de supermarkt en ik had echt maar een paar euro om eten te fixen, ik wist niet wat ik moest kiezen. Later was ik in het oude huis van mijn oma, er hingen voor ieder raam verschillende gordijnen, dat zag er armoedig uit. Er waren daar allemaal sporters. Er was ook een dikke duitse gozer die mij tegen de muur ging drukken en tegen me aan ging beuken, hij zei allemaal dingen die ik niet verstond, ik vond het eng.
Oud 09-07-2008, 10:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mijn moeder en ik zaten in een hotel. Toen moesten we ergens anders heen, en mijn moeder zei 'van het balkon af dan maar!' en ze sprong naar beneden. Ik dacht dat ze dood zou zijn, want we zaten tien hoog ofzo, maar ik hoorde haar 'au!' roepen. Ik ging naar beneden en zag dat haar bovenlichaam nog in orde was, alleen haar benen waren verbrijzeld. Ze had stompjes. Daarna werd mijn moeder Jimmy Carr en had hij stompjes. Ik opende een topic op Onzin getiteld 'Holy shit, Jimmy Carr!' en de openingspost was 'au!'.

Daarna deed ik met een vriend een wedstrijd woorden zeggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-07-2008, 12:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik had gedroomd dat ik aan het werk was en één van mijn clientjes nog niet thuis was. Normaal komt hij direct uit school naar huis. dus gingen we hem zoeken. de juffrouw van zijn school zei dat hij al een hele tijd geleden vertrokken was. en toen bleek hij ontvoerd te zijn en gingen wij hem redden.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-07-2008, 00:34
Verwijderd
Ik droomde dat ik een soort uitslag had op mijn benen enzo die zich steeds verder deed uitbreiden. Op een gegeven moment kwamen er op mijn buik echt gigantische blaren in zeer grillige vormen die zo groot waren als mijn vuist, en ik freakte behoorlijk. Al helemaal omdat we op vakantie waren en op een verlaten weg in Zwiterland (die verdacht veel lijkt op de oprijlaan van onze school)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine dromen
deadlytown
23 07-08-2010 13:05
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd? ‎
Verwijderd
500 05-04-2009 14:36
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98
Miracle
496 05-06-2007 14:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten verhaaltje
Scarlet-Q
12 12-11-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.