| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hahahaha. Ik moet als opdracht een 'huishoudelijk' voorwerp laten lopen. Nou. Zie hier
![]() www.deslyxie.nl/files/mobieltje.swf
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
OH EN ALLEJEZUS BIJNA VERGETEN OMG. Ik zat in de tram met de knapste man ter wereld
Hij had belachelijk mooi lang haar dat nonchalant in een losse staart zat en een leren jas en wel lelijke schoenen maar hij was srsly een knappere versie van Johnny Depp, wat ik niet voor mogelijk hield, dus dat vergeef ik 'm wel. Bovendien raak ik meestal geïntimideerd door belachelijk knappe mensen maar nu niet, dus dat was dubbel zo gaaf. Ik wilde hem eigenlijk En toen we uitstapten wierp ik nog schaamteloos een laatste blik achterom en toen bleek dat hij me aan het nakijken was en toooeennn deden mijn hersenen door het plotselinge directe oogcontact zo van 'iiiiiiiiiiiii *meltdown*'Maar ik zie hem vast nooit meer, want ik ga gewoonlijk nooit met die tram.
|
|
|
|
|
Ik ga nu deze tutorial doen.
www.deslyxie.nl/files/lerenlopenswf.swf Dus dit kan ik straks ook. Ofzo. Hoop ik.
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, ik vind het ook stom.
Maar het zou wel echt ongelooflijk zielig zijn voor de jongen waar ik mee was, want hij weet dat het niets kan en zal worden, maar hij heeft het er ogenschijnlijk nog steeds best zwaar mee. En dat betekent niet dat ik niet zou gaan daten met een leuk iemand, als ik dat zou willen, maar om me nou voor zijn neus in de armen van een onbekende te werpen bij wijze van, dat is ook weer zoiets. En uiteindelijk zijn vrienden ook een stuk belangrijker dan een losbandig avontuurtje of een potentiële kans op een relatie, vooral omdat ik eigenlijk sowieso niet echt op relaties zit te wachten. Dus ja.Maar het is wel jammer. Ik zou haast vaker bij vrienden in de Bijlmer langsgaan, want daar ging hij heen en misschien zie ik hem dan weer. ![]() (En nee Stefanie, het was niet Julius. )
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Volgens mij niet
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik kom me rijbewijs aanvragen goed, mag ik uw bewijs even zien? Oh, moest dat ook...? Ja, luister eens jongedame, anders kan iedereen ons wel wijsmaken dat ze geslaagd zijn
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 02:20 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 20:19 | |
| De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 19:48 | |
| De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 23:51 | |
| De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 05:23 | |
| De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 23:26 | |