Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is duidelijk, ik kan dit niet. Het op mezelf wonen gaat nu al mis. Nou ja, ging gisteravond al mis. Ik haat dit, ik wil niet alleen zijn, ik kan dit niet. Ik zit nu wel in een veel te grote trui van m'n broer, maar ik haat het hier. Ik vreetvreetvreet. Nee het valt mee, maar het is gewoon niet leuk. Ik doe niks, de tijd vliegt, weet het niet. Mag ik weer naar huis? Heeft geen zin, m'n ouders gaan morgen ook weg.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
And I feel just like I’m living someone else’s life.
And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you, each one a line or two. “I’m fine baby, how are you?” well I would send them but I know that it’s just not enough. My words were cold and flat, and you deserve more than that. Another aeroplane, another sunny place. I’m lucky, I know, but I wanna go home. Mmmm, I’ve got to go home. Let me go home, I’m just too far from where you are. I wanna come home. And I feel just like I’m living someone else’s life, it’s like I just stepped outside. When everything was going right and I know just why you could not. Come along with me, cause this was not your dream. But you always believed in me. |
![]() |
|
Ik zit me nu wel een beetje te vervelen, eigenlijk had ik vandaag gewoon naar delft moeten gaan. Ik zie het echt zo langzamerhand een beetje doodbloeden met mijn oude vrienden hier.
![]() Maar morgen en overmorgen worden gelukkig echt super gaaf! Morgen met vrienden koninginnenacht in Den Haag, en op de dag zelf naar A'dam waar ik dan ook kan blijven slapen. ![]() |
![]() |
|
Net op, gedoucht en wat nieuwe mp3's op de computer van m'n vriend gezocht voor op m'n speler, want ik moet straks 4 uur de trein in. En ja, toen kwam ik ergens achter wat ik liever niet had willen weten
![]() ![]() ![]() Zo nog even naar de Pearl, want m'n lenzenvloeistof is zo goed als op. En even eten kopen voor de lange reis. En inpakken en dan naar het station lopen. |
![]() |
|
Ik ben zo assertief de laatste tijd, de wereld krijgt nog heel wat te stellen met mij
![]() En straks verjaardag van mijn vriendinnetje vieren en dat is leuk. Nu eerst scriptie ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het trouwens echt fijn te lezen dat het nu allemaal wat beter lijkt te gaan ![]() Citaat:
![]() OT: Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Vanavond komt een vriendin hier logeren en gaan we koninginnenacht vieren, heb ik echt zin in. Maar wat doe ik tot die tijd? Misschien even de stad in? of filmpje kijken? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Sterkte ermee, ik zou jullie ook moeten aanmoedigen ![]() En dit hopeloze gepeins en getwijfel gaat ten koste van tijd die ik moet besteden aan examens leren. @ Roosje: wat ongelooflijk vet. Wat voor connecties heb jij? o.0 Of stond je al 3 jaar ingeschreven ofzo? Maar leuk! Echt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht werd ik wakker met een beeetje buikpijn, maar dat ging al over zodra ik m'n warme hand erop legde. Echt bizar, eerst had ik iedere maand een nacht vol buikpijn en overgeven, nu heb ik dat al twee maanden niet gehad. Sterker nog; ik heb gewoon helemaal geen buikpijn gehad, ook niet een beetje. Dat is voor mijn doen echt raar. Ik heb ook hee normaal gegeten, net zoals anders. Nou ja, ik vind het fijn natuurlijk
![]() Ik heb nu even vakantie aan mezelf gegeven, ja, ik moet nog wel het een en ander doen, maar vandaag even niet. Vandaag hoef ik niks. Voelt goed ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ja, het gaat iets beter. Ben wel bang om terug te vallen,maar ja, ook dat moet ik maar gewoon over me heen laten komen. OT: Vannacht weer in de separeer geslapen. Durfde niet op mijn kamer, omdat Frans wel eens op zo'n manier iemand aangerand heeft. Vandaag heb ik hem nog niet gezien, alleen gehoord en toen stonden mijn nekharen al overeind. Bleg, heb zo'n hekel aan die vent...
|
Vandaag voel ik me echt goed. Gisteren ging goed en heb ik bewust besloten me niet weer in een eetbui te storten. Ik heb vandaag mijn potjes afvalpillen weggegooid en ik heb extreem veel zin om vanavond te dansen. Dadelijk even eten. Het mag, het is goed, het is lekker. Genieten mag. Het hoeft niet te weinig of te veel, er is écht een grens. Ik moet niet denken dat het nu over is en dat ik nooit meer zal vallen. Ik moet niet geloven dat ik met één brokje motivatie het leven altijd het hoofd zal kunnen bieden. Dat hoeft ook niet. Voor nu is het goed, voor nu is het beter dan ik had gedacht. Ik lach de zorgen van gisteren weg, omdat ze vandaag niet meer lijken te bestaan. Zolang ik maar doorga, zolang ik maar doorga.
|
Verwijderd
|
Net bij rijles maakte ik een enorme fout. Wat een blonde koe ben ik ook. Daarna maakte ik nog meer domme fouten, die ik normaal niet maak. Oh wat moet dit ooit worden?
En N. reageert wel bij anderen en mij laat ze helemaal links liggen, het doet zo'n zeer. Maar aan de andere kant wat tr*t is het ook eigenlijk. Zeggen dat we vrienden zijn en me dan zo keihard laten vallen Ik wil huilen, de tranen staan in m'n ogen. Maar er komt zo een vriendinnetje en er staat nog een afwas enenen... ![]() Knuffel? |
![]() |
|
Verwijderd
|
knuffel voor sonho!
wat fijn dat je zo positief bent yana! en je hebt helemaal gelijk ![]() niet dat het voor mij geldt overigens, maar ik ben iig blij dat jij je zo kunt voelen, dat jij je zo durft te voelen. ik heb zin om te huilen, maar aan de andere kant voel ik me ook goed en sterk, alleen niet om de goede redenen. |
![]() |
|
Mijn toetsenbord van mijn notebook is defect... Bel ik naar Dell, krijg ik een nieuw toetsenbord toegezonden! Dat terwijl mijn notebook al drie jaar oud is, en er helemaal geen garantie meer op zit! Hoe fucking aardig!!!!
![]() ![]() ![]() Vanavond wordt gezellig met bandjes in de stad ![]() ![]()
|
Hm... sonho....knuffel....
bedoel je autorijles? ik ken het gevoel....... les op les fouten maken....succes! ot; pff.. iets met moed en schoenen. Vandaag is het een voordeel dat ik alles en mezelf niet zo serieus neem. Niet op elke slak een zoutje, niet van elk negatief gevoel iets aan trekken. Ik weet, echt, ik moet veranderen. Het is de hoogste tijd. Op mijn grenzen leren staan. Aan mezelf denken. Assertief zijn. Me niet laten gebruiken. Want oh, zo kan het niet langer.
|
Zo, Koninginnenacht en -dag worden wel leuk geloof ik! M'n dubbele afspraak valt exact na elkaar, dus dat is ook opgelost, niet meer dubbel.
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
thx en jij ook een *knuf*. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
me moeder reageerd wel vaker raar. op medicijnen. en vanalles. Citaat:
daar over mischien helpt het. sterkte ermee.
||
Citaat:
![]() Ik ben weer rustig, morgen op tijd opstaan en nog een taak maken, boodschapjes doen en dan naar mijn lieve vriendje. Vanavond maar op tijd gaan slapen want het zal morgen wel weer een lange dag worden ![]()
|
Kut... soms blijven geesten uit het verleden je achtervolgen. Het is gewoon zo ontzettend genant om straks weer geconfronteerd te worden met mijn achterlijke gedrag van 4 jaar geleden dat drie jaar heeft aangehouden. Ga ik dan maar niet naar die reunie? Is dat niet gewoon beter? Maar er komen wel zoveel mensen die ik wel wil zien, maarja aan de andere kant de mensen waar het omgaat zie ik sowieso nog steeds weleens. Ik weet het niet, maar ik krijg het al benauwd bij de gedachte.
|
Ik heb vandaag afgesproken met mijn behandelaar van de Brijder dat ik een klinische detox van twee weken ga krijgen en dat we daarna verder gaan met de behandeling. Ik weet dat het een stap in de goede richting is en dat het goed is dat ik er open voor sta, maar ik baal er zo van dat ik mijn cannabisgebruik niet zelf in de hand kan houden!
Ben wel blij dat ik vandaag eindelijk hardloopschoenen gekocht heb en ben begonnen met lopen. Kijken of het lukt dat ik i.p.v. een joint roken hard ga lopen. Al zou dat dus wel betekenen dat ik zo'n 4/5 keer per dag moet lopen ![]() ![]() |
![]() |
|
Woei, vakantie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Waah, ik heb lekkere soep gemaakt.
En mn vriendje is eindelijk zijn eigen kamer aan het verven + inrichten! Dus dan kan ik eindelijk mijn studeerkamer weer helemaal voor mezelf hebben (woon in een vierkamerflat en vriendjelief presteert het om na 1,5 jaar pas zijn kamer te verven zodat ie zijn spullen erheen kan verhuizen. Nou, werkelijk! En ik ook nog de hele tijd 'het gaat goed he!' zeggen omdattie anders gedemotiveerd raakt. Puh. Ik ben té aardig. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuff voor dolce. Wat heb je met je enkels gedaan?
Bedankt voor alle knuffels. OT: het was best oké, maar ik kon niet vragen wat ik nodig had. Dat werd dus net de eerste echte (denk ik) eetbui sinds meer dan één jaar en ja die moest er ook weer uit. Walgelijke trut ben ik. Is dit echt mijn enige manier om aandacht te vragen, ben ik echt zo gestoord? Waarom kan ik niet gewoon op mezelf wonen, waarom kan ik het grote mensen leven niet zelf aan? En waarom kan ik niet om hulp vragen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geautomutileerd daar... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik woon niet eens op mezelf, ik logeer een weekje in m'n broers huis. Ik kan dat niet eens. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, wees niet zo hard voor jezelf! knuff |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |