Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, duh!
drijver.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2008, 22:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Net 'The notebook' gezien en damn, wat houd ik toch van 'em. Dat extra besef af en toe is zo heerlijk. Ja, hij is mijn Noah
Oud 14-05-2008, 23:03
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
''I cannot go to the ocean
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning
Without you on my mind
So you're gone and I'm haunted
And I bet you are just fine
Did I make it that easy
To walk right in and out of my life?''

Hmm, toch zou ik het echt afgesloten willen zien.
Oud 15-05-2008, 00:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
megagezeik met de ex, omdat ik blijkbaar met een vriend van hem date. nouja, dat heb je soms he. ik ga gewoon lekker verder met m'n leven, of is dat ineens verboden
Och, mannen. Cry babies!
Hier alles prima, al word ik momenteel belaagd door een creep die al jaren een vriendin heeft, wat een loser.
Oud 15-05-2008, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Och, mannen. Cry babies!
Hier alles prima, al word ik momenteel belaagd door een creep die al jaren een vriendin heeft, wat een loser.
beter nemen we verkering (L)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 06:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar hij-en-ik is niet van hetzelfde kaliber leuk als Snoopy-en-vriendje
Citaat:
Leuk zoals Snoopy + vriendje komt nog wel, nu wil ik ''gewoon'' leuk.
Hier hebben we net met z'n tweetjes erg hard om moeten lachen
Oud 15-05-2008, 08:01
I C U
I C U is offline
Hij is leuk! Gisteren was hopeloos, met die kutbussen. Bah! Vandaag zie ik 'm weer!
Oud 15-05-2008, 08:19
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Net 'The notebook' gezien en damn, wat houd ik toch van 'em. Dat extra besef af en toe is zo heerlijk. Ja, hij is mijn Noah
Ja mooie film, ik wil ook een mijn Noah !
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 08:20
Miek
Miek is offline
Ben een beetje verward door een droom over een persoon die ik toch eigenlijk wel mis ;(
Verder lekker de vakantie plannen
Oud 15-05-2008, 09:18
ST*R
ST*R is offline
Goed voor je ego: 2 lieve smsjes vannacht, een van de sex-jongen en de ander van de leuke-jongen. Helaas kan ik nog niet zegen dat de sex-jongen me helemaal niks meer doet, maar dat zal ooit wel komen hoop ik. En het heeft gewoon geen zin met hem, hij zal voorlopig toch niks serieus willen.
Maargoed de leuke-jongen is toch leuker en zijn smsje deed me meer
Vanavond uit!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 09:30
Velma
Velma is offline
Ik houd niet van jongleren.
Oud 15-05-2008, 09:40
Verwijderd
'Een maand pas? Het voelt veel langer.' <3
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 10:11
stout!
stout! is offline
Citaat:
Niet gek toch, dat hij het niet zo leuk vindt dat je met een vriend van hem date? Je hoeft je er natuurlijk niets van aan te trekken, blijkbaar gaat hij minder snel door dan jij. Maar dat hij het niet relaxed vindt, kun je hem toch moeilijk echt verwijten.
Oud 15-05-2008, 10:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Oud 15-05-2008, 14:29
Verwijderd
Hihihihihih hij had vandaag vergadering in Hilversum en toen was ie precies tegelijk met mij in Utrecht dus samen een stukje treinen <3 Oooh zo lieff. Lekker knuffelen en klef doen in de trein, en hij wilde me eigenlijk niet laten gaan en ohhh.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 15:49
Verwijderd
Hij kwam even met me pauze houden op m'n werk. Leukleuk! Buiten op een picknicktafel gezeten, komt er een vrouw langsgelopen (die, saillant detail, net al d'r tassen uit het raam had gegooid ), "Ja leuk om te zien, dat liefde toch echt nog bestaat!" En rondleiden door het instituut en pingpongen in de kelder en stiekem zoenen.

Uh ja, kriebels. ...wat zeg ik nu? >_>
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Niet gek toch, dat hij het niet zo leuk vindt dat je met een vriend van hem date? Je hoeft je er natuurlijk niets van aan te trekken, blijkbaar gaat hij minder snel door dan jij. Maar dat hij het niet relaxed vindt, kun je hem toch moeilijk echt verwijten.
het grappige is dat mijn ex mensen die hij 3 keer heeft gezien als 'vriend' bestempeld, en dat ik niet eens wist dat ze vrienden van elkaar waren. dus in dat geval vind ik dat de jongen in kwestie meer een 'bekende' van mijn ex is. bovendien is het uit, en hoef ik geen rekening met hem te houden. toch?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 16:09
stout!
stout! is offline
Citaat:
het grappige is dat mijn ex mensen die hij 3 keer heeft gezien als 'vriend' bestempeld, en dat ik niet eens wist dat ze vrienden van elkaar waren. dus in dat geval vind ik dat de jongen in kwestie meer een 'bekende' van mijn ex is. bovendien is het uit, en hoef ik geen rekening met hem te houden. toch?
Het hoeft niet, het zou ook niet raar zijn als je nog wel wát rekening met zijn gevoelens zou willen houden. Aan de andere kant moet hij zich ook niet teveel aanstellen als het om een vage kennis gaat en niet om een vriend .
Oud 15-05-2008, 16:19
Verwijderd
haha, dat vind ik dus ook. ik hou wel rekening met zijn gevoelens, maar aangezien hij zoooo extreem gevoelig is, is dat soms best lastig. en daarbij komt dan nog de vraag hoelang ik rekening met hem moet blijven houden. maar verder hou ik nog wel wat rekening met zijn gevoelens, maar dit soort dingen schuif ik gewoon niet aan de kant voor hem
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 17:26
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Jaaaa, dat had ik ook! En zat weer eens vreselijk te janken.
En dan gaat ie me troosten, want dat vind ie schattig.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 18:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, gisteravond in bed begon hij er ineens spontaan over hoe hij zou willen dat onze bruiloft eruit komt te zien. Terwijl we nog helemaal niet officieel besloten hebben dat we gaan trouwen ofzo
Oud 15-05-2008, 18:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hij kwam even met me pauze houden op m'n werk. Leukleuk! Buiten op een picknicktafel gezeten, komt er een vrouw langsgelopen (die, saillant detail, net al d'r tassen uit het raam had gegooid ), "Ja leuk om te zien, dat liefde toch echt nog bestaat!" En rondleiden door het instituut en pingpongen in de kelder en stiekem zoenen.

Uh ja, kriebels. ...wat zeg ik nu? >_>
zie je dat het veel leuker is als je je niet druk maakt over allerlei niet relevante dingen
Oud 15-05-2008, 18:51
Verwijderd
Ik vind het toch een beetje vervelend ofzo dat we niet echt concreet hebben gepraat of het nu wel of niet 'officieel' iets is enzo. En ik ben dan ook weer zo'n mietje dat ik niet gewoon durf te zeggen ja hey zijn we nu vriendje vriendinnetje of wat ist!? En dat ik gewoon zit te twijffelen omdt ik zoiets echt weer even zwart/wit horen moet.
Hij merkte gisteravond heel erg laat wel weer op dat hij vaak aan mij denkt en graag met mij samen is, dat het tot nu toe erg goed gaat en als flauwe kreet erachteraan dat we maar moeten gaan trouwen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 18:54
snoopy
snoopy is offline
Gisteren had ik voor het eerst dat 3 maanden toch ook best weer een tijdje is. Na een relatie van 5,5 jaar voelt alles nog heeeel nieuw, maar nou ja
Oud 15-05-2008, 18:58
stout!
stout! is offline
Ach, nieuw is ook best leuk . Vooral als je óók de voordelen van vertrouwdheid/het elkaar goed kennen hebt. Ik vind het ook prima om nu weer bijna 1,5 jaar te hebben ipv meer dan 3, dat is namelijk toch wel heel lang
Oud 15-05-2008, 19:47
snoopy
snoopy is offline
Ja, ik vind nieuw juist ook heel leuk. Maar ik had dus gisteren voor het eerst het idee dat ik niet meer zo'n heeeele prille relatie heb
Oud 15-05-2008, 20:08
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Nummer blokkeren en anders aangeven? Ik weet niet of ze er wat mee doen, maar je kunt 't proberen?
Telefoon uitzetten. Dat soort problemen heb ik ook gehad en ik heb niet zo heel veel lef, maar ik heb hem gebeld en ben gaan schreeuwen aan de telefoon zodat hij er niet meer tussen kon komen, toen werd het uiteindelijk samen huilen en daarna liet hij me (merendeel van de tijd) met rust. Maar ik denk dat met die gast van jou al helemaal niet te praten valt, dus gewoon uitzetten. Dan houdt hij vanzelf wel op en mocht hij dan op andere manier je proberen te benaderen desnoods aangeven idd.

Dit moet je niet te hoog op laten lopen. Dan ben je alleen maar de hele tijd bang dat je hem tegenkomt of als de telefoon gaat dat hij het weer is.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 22:52
Orpheo
Orpheo is offline
Ondanks ruzies af en toe (omdat ik een zak ben, bij tijd en wijlen) zijn we nog wel heel erg gek op elkaar. nou ja, anders ik wel op haar

m'n paspoort is vandaag weer geregeld, scheelt me 'n hoop kopzorgen. nog maar 4 weken, dan ga ik op vakantie! Ach, lekker, buiten zitten, beetje gitaarspelen, beetje pingelen, biertje d'r bij, stuk appeltaart...
Oud 15-05-2008, 23:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Té druk met de opleiding afronden en dat is alles wat telt. Maar nog 2 maanden - 1 dag en dan zie ik haar weer.
Oud 16-05-2008, 03:29
Verwijderd
Citaat:
zie je dat het veel leuker is als je je niet druk maakt over allerlei niet relevante dingen
't Is wel relevant en als ik zo uit ga zijn er een heleboel interessante jongens maar de meeste zijn niet leuker dan hij dussss.

Yay uitgaan \o/
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 16:23
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik vind het toch een beetje vervelend ofzo dat we niet echt concreet hebben gepraat of het nu wel of niet 'officieel' iets is enzo. En ik ben dan ook weer zo'n mietje dat ik niet gewoon durf te zeggen ja hey zijn we nu vriendje vriendinnetje of wat ist!? En dat ik gewoon zit te twijffelen omdt ik zoiets echt weer even zwart/wit horen moet.
Hij merkte gisteravond heel erg laat wel weer op dat hij vaak aan mij denkt en graag met mij samen is, dat het tot nu toe erg goed gaat en als flauwe kreet erachteraan dat we maar moeten gaan trouwen.
Zeg anders dat je vrienden aan je vragen of het nou wel of niet wat is..of dat je hem aan je vrienden wil voorstellen, maar niet weet als welke persoon je hem moet voorstellen .

't Klinkt misschien stom, maar hebben jullie al seks gehad? Op het moment dat we seks wilden hebben, heb ik het afgeblazen, omdat ik hem écht leuk vond, maar het niet duidelijk was of we nu wel of niet iets hadden. En dat begreep hij en een week later hadden we dan officieel verkering (al vond hij dat we dat al een maand eerder hadden, vanaf de eerste zoen ).
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 17:27
Verwijderd
Whoei, hij is hier alweer bijna! <3
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 20:45
Verwijderd
Aaargh ik ben zó boos, vooral op hem, maar eigenlijk ook op mezelf Maar het is blijkbaar weer negeertijd, al heb ik geen zin om te wachten tot hij weer iets anders zal verzinnen. Normaal met elkaar omgaan is gewoon niet voor ons weggelegd denk ik Maar nu nog daarover praten...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:00
Verwijderd
ik had net een date, en het was VET leuk! druk gemaakt om niets, want het was gewoon écht gezellig. misschien volgende week vrijdag weer. zou leuk zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:07
cagie
cagie is offline
We moeten hier echt mee ophouden. Ik vind hem veel te leuk en zolang hij nog bij zijn vriendin is, mag ik niet hopen van mijzelf. Maar ik weet wel dat als hij niet snel met zijn vriendin praat of afstand neemt het binnenkort zeker fout gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:22
Verwijderd
hij is duits en lekker en bovenal erg grappig. maar as usual ben ik niet zo toe aan een relatie. het past niet echt in mijn leventje nu maar misschien dat ik het nu anders is. we doen het rustig aan en ik geniet er van dus dat is goed!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 21:51
stout!
stout! is offline
Heel erg teleurgesteld in een goede vriendin, weet even niet of ik er nog wel zoveel zin in heb. We hebben wel vaker wat dingen gehad, zijn heel anders, maar ik dacht altijd; we kennen elkaar al zo lang, kunnen elkaar iig blind vertrouwen. En dat blijkt nu niet waar te zijn, tsja.
Gelukkig heb ik genoeg andere fijne mensen om me heen.
En hij is zo fantastisch, zonder hem zou alles zoveel minder goed zijn <3. Nu veel onzekerheid over de toekomst, maar als het met hem is, kan het nooit heel slecht zijn wat er gaat komen.
Oud 17-05-2008, 08:57
I C U
I C U is offline
Het was zoooo fijn, gisternacht en gisterochtend... Zo fijn en vertrouwd en lief en diepe nachtelijke gesprekken <3

Ook fijn dat hij zich ook naar voelde toen we afscheid namen, al gaat hij maar voor een weekje weg. Lieve mailtjes en smsjes... Mjah, het voelt helemaal goed! Nu twee maanden en een dag. Goh.
Oud 17-05-2008, 09:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heel erg teleurgesteld in een goede vriendin, weet even niet of ik er nog wel zoveel zin in heb. We hebben wel vaker wat dingen gehad, zijn heel anders, maar ik dacht altijd; we kennen elkaar al zo lang, kunnen elkaar iig blind vertrouwen. En dat blijkt nu niet waar te zijn, tsja.
.
Oeh, das rot... Wat is er gebeurd?
Oud 17-05-2008, 10:57
Anaïs
Anaïs is offline
We hebben gisteren een appartementje gevonden waar we vanaf augustus in gaan samenwonen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 12:14
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oooooh frustratie! Waarom ben ik ingeruild voor dat stomme kindBluh.
Oud 17-05-2008, 12:20
Verwijderd
Citaat:
't Is wel relevant en als ik zo uit ga zijn er een heleboel interessante jongens maar de meeste zijn niet leuker dan hij dussss.

Yay uitgaan \o/
Whahah ik was vergeten dat ik dit gepost had. Maar eh, heb de hele nacht over de barkeeper gedroomd Jaa ik kan het niet helpen die is interessant, maar niet echt leuk ofzo. Maar ik weet het weer es niet allemaal, 't is wel leuk enzo. Maar. Nou ja. Weet ik veel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 12:35
Verwijderd
Citaat:

't Klinkt misschien stom, maar hebben jullie al seks gehad? Op het moment dat we seks wilden hebben, heb ik het afgeblazen, omdat ik hem écht leuk vond, maar het niet duidelijk was of we nu wel of niet iets hadden. En dat begreep hij en een week later hadden we dan officieel verkering (al vond hij dat we dat al een maand eerder hadden, vanaf de eerste zoen ).
Ja dat hebben we. Niet meteen hoor... ik heb er idd over nagedacht om het gewoon niet te doen maar alles ging/gaat zo goed en ik kende hem ook wel redelijk goed al dus tsjah.

Hmmm volgens mij is het wel degelijk iets, aangezien ik nu ook ruimte in mijn kast moest maken gister voor een tas met zijn pyjama en tandenborstel en dinges . En hij zei gister iets over ik bij hem komen eens. (zijn ouders dus) Ik durf het ook gewoon niet te vragen heh... Maar het voelt wel helemaal goed allemaal.. ook van zijn kant. Van de week zei hij iets van dat hij mij gewoon geweldig vind, dat hij dol is op 'onze' sex, maar dat hij daarvoor niet bij mij is. Dus dat zit wel goed toch?

Mjah, we spreken of zien elkaar elke dag en zondag zijn we weer de hele dag bij elkaar dus mss dat ik het dan eens voorzichtig ter sprake breng OFZO, op zich zit het me ook niet heel erg dwars zolang we het binnenkort eens 'officieel' maken, I think. En hij heeft mijn zusjes e.d. al ontmoet en het hele tandenborstel naar mij brengen "voor als ik bij jou ben" is ook wel bevestigend. Daarnaast zei hij iets over "all your other boyfriends" en dat ik toch op niemand anders indruk hoefde te maken behalve hem.... waarna ik bevestgde dat nee, hij was toch de enige. Mss is het voor hem al vanzelfsprekend dat het 'aan' is, zoals bij jou een beetje... oid.

Laatst gewijzigd op 17-05-2008 om 12:50. Reden: ik ben een onzekere muts!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 15:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren erg verheugd op avondje uit met een goede vriend, waar hij me nota bene voor heeft gevraagd, en dan blaast meneer het weer eens af. Het is niet de eerste keer en ik weet ook eigenlijk niet waarom ik nog teleurgesteld raak, want ik moet het wel gewend zijn nu. Pfff, waarom moet ik nu juist hém leuk vinden? Aargh.

Verder is het weer eens drama in de familie. Sommige mensen zou ik gewoon uit m'n leven willen houden, want het is gewoon al-tijd ruzie. Maar ja, met je familie kun je dat niet maken. Ik wist elke zaterdag al dat de bom kon barsten, en dat is nu gebeurd. I am not amused.
Oud 17-05-2008, 17:04
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Whahah ik was vergeten dat ik dit gepost had. Maar eh, heb de hele nacht over de barkeeper gedroomd Jaa ik kan het niet helpen die is interessant, maar niet echt leuk ofzo. Maar ik weet het weer es niet allemaal, 't is wel leuk enzo. Maar. Nou ja. Weet ik veel.
Geniet er gewoon van, jullie zijn leuk samen iig op de foto, irl heb ik het nog niet mogen aanschouwen
En waarom ben je niet hier dit weekend
Oud 17-05-2008, 17:23
Qimm
Qimm is offline
Haha ik heb bloemen gekregen van iemand omdat ik voor zijn dieren had gezorgd toen hij op vakantie was. Bloemen op de vaas gezet.
vriendje komt thuis. 'He bloemen. heb je die zelf gekocht?'
"nee, gekregen"
'waarom dat dan?'
"ja omdat ik zo leuk ben natuurlijk"
'ván wie dan?'
"jaaaaa....." *grinnik*
'Ja vertel nou dan'
"hmmmm, nee " "je bent jaloers he?"
'ja!'

Verhaal uitgelegd Oh ik ben slecht, maar ik vind dat wel leuk, dat hij daar jaloers van wordt
Oud 17-05-2008, 17:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gisteren had ik voor het eerst dat 3 maanden toch ook best weer een tijdje is. Na een relatie van 5,5 jaar voelt alles nog heeeel nieuw, maar nou ja
Ik heb nu ruim 10 maanden met m'n vriend na een relatie van 3,5 jaar. Ik vond 3 maanden ook onwijs lang toen, een kwart jaar. En tien maanden vind ik nu ook super lang, echt bizar is dat

Ontopic: Hij is lief en het gaat goed maar ik zie hem ff heel weinig en dat vind ik wel jammer.
Oud 17-05-2008, 18:24
STP
STP is offline
Het is uit. Het ging echt niet best, teveel gebots de hele tijd. Dat gaat niet werken, dus heb ik er gisteren een punt achter gezet. En toch haat ik het om 'op te geven'.
Oud 17-05-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Het is uit. Het ging echt niet best, teveel gebots de hele tijd. Dat gaat niet werken, dus heb ik er gisteren een punt achter gezet. En toch haat ik het om 'op te geven'.
Mh maar wel een goeie beslissing denk ik dan. Zo nodig sterkte maar lijkt me wel goedkomen toch?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 18:35
Verwijderd
Ik droom raar over vrienden/kennissen/meneer de beste vriend/ex-net-niet-officieel-vriendje en bluh, dat is stom want verwarrend. En nu begin ik me weer af te vragen of ik de ''vaagheid'' van mij en meneer de beste vriend nou nog eens actief ter sprake moet gaan brengen of niet. Of zou ik ook via een omweg kunnen uitvissen of ie nou wel eens verder aan 't kijken is?
En grrr, ik heb constant de neiging ex-net-niet-officieel-vriendje te smssen, gewoon om te vragen hoe het met hem gaat, maar dat mag dan weer niet van mezelf want dan stel ik me zwak op, of zo. Waarom vraag híj nou niet gewoon een keer hoe het met mij gaat? Ik bijt toch niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten