Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed voor je ego: 2 lieve smsjes vannacht, een van de sex-jongen en de ander van de leuke-jongen. Helaas kan ik nog niet zegen dat de sex-jongen me helemaal niks meer doet, maar dat zal ooit wel komen hoop ik. En het heeft gewoon geen zin met hem, hij zal voorlopig toch niks serieus willen.
Maargoed de leuke-jongen is toch leuker en zijn smsje deed me meer ![]() Vanavond uit! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hij kwam even met me pauze houden op m'n werk. Leukleuk! Buiten op een picknicktafel gezeten, komt er een vrouw langsgelopen (die, saillant detail, net al d'r tassen uit het raam had gegooid
![]() ![]() Uh ja, kriebels. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
haha, dat vind ik dus ook. ik hou wel rekening met zijn gevoelens, maar aangezien hij zoooo extreem gevoelig is, is dat soms best lastig. en daarbij komt dan nog de vraag hoelang ik rekening met hem moet blijven houden. maar verder hou ik nog wel wat rekening met zijn gevoelens, maar dit soort dingen schuif ik gewoon niet aan de kant voor hem
![]() |
![]() |
|
Hihi, gisteravond in bed begon hij er ineens spontaan over hoe hij zou willen dat onze bruiloft eruit komt te zien. Terwijl we nog helemaal niet officieel besloten hebben dat we gaan trouwen ofzo
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het toch een beetje vervelend ofzo dat we niet echt concreet hebben gepraat of het nu wel of niet 'officieel' iets is enzo. En ik ben dan ook weer zo'n mietje dat ik niet gewoon durf te zeggen ja hey zijn we nu vriendje vriendinnetje of wat ist!? En dat ik gewoon zit te twijffelen omdt ik zoiets echt weer even zwart/wit horen moet.
Hij merkte gisteravond heel erg laat wel weer op dat hij vaak aan mij denkt en graag met mij samen is, dat het tot nu toe erg goed gaat en als flauwe kreet erachteraan dat we maar moeten gaan trouwen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit moet je niet te hoog op laten lopen. Dan ben je alleen maar de hele tijd bang dat je hem tegenkomt of als de telefoon gaat dat hij het weer is. |
![]() |
|
Ondanks ruzies af en toe (omdat ik een zak ben, bij tijd en wijlen) zijn we nog wel heel erg gek op elkaar. nou ja, anders ik wel op haar
![]() m'n paspoort is vandaag weer geregeld, scheelt me 'n hoop kopzorgen. nog maar 4 weken, dan ga ik op vakantie! Ach, lekker, buiten zitten, beetje gitaarspelen, beetje pingelen, biertje d'r bij, stuk appeltaart...
|
Té druk met de opleiding afronden en dat is alles wat telt. Maar nog 2 maanden - 1 dag en dan zie ik haar weer.
||
Citaat:
![]() 't Klinkt misschien stom, maar hebben jullie al seks gehad? Op het moment dat we seks wilden hebben, heb ik het afgeblazen, omdat ik hem écht leuk vond, maar het niet duidelijk was of we nu wel of niet iets hadden. En dat begreep hij en een week later hadden we dan officieel verkering (al vond hij dat we dat al een maand eerder hadden, vanaf de eerste zoen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aaargh ik ben zó boos, vooral op hem, maar eigenlijk ook op mezelf
![]() ![]() |
![]() |
|
Heel erg teleurgesteld in een goede vriendin, weet even niet of ik er nog wel zoveel zin in heb. We hebben wel vaker wat dingen gehad, zijn heel anders, maar ik dacht altijd; we kennen elkaar al zo lang, kunnen elkaar iig blind vertrouwen. En dat blijkt nu niet waar te zijn, tsja.
Gelukkig heb ik genoeg andere fijne mensen om me heen. En hij is zo fantastisch, zonder hem zou alles zoveel minder goed zijn <3. Nu veel onzekerheid over de toekomst, maar als het met hem is, kan het nooit heel slecht zijn wat er gaat komen.
|
Het was zoooo fijn, gisternacht en gisterochtend... Zo fijn en vertrouwd en lief en diepe nachtelijke gesprekken <3
Ook fijn dat hij zich ook naar voelde toen we afscheid namen, al gaat hij maar voor een weekje weg. Lieve mailtjes en smsjes... Mjah, het voelt helemaal goed! Nu twee maanden en een dag. Goh.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmmm volgens mij is het wel degelijk iets, aangezien ik nu ook ruimte in mijn kast moest maken gister voor een tas met zijn pyjama en tandenborstel en dinges ![]() ![]() ![]() Mjah, we spreken of zien elkaar elke dag en zondag zijn we weer de hele dag bij elkaar dus mss dat ik het dan eens voorzichtig ter sprake breng OFZO, op zich zit het me ook niet heel erg dwars zolang we het binnenkort eens 'officieel' maken, I think. En hij heeft mijn zusjes e.d. al ontmoet en het hele tandenborstel naar mij brengen "voor als ik bij jou ben" is ook wel bevestigend. Daarnaast zei hij iets over "all your other boyfriends" en dat ik toch op niemand anders indruk hoefde te maken behalve hem.... waarna ik bevestgde dat nee, hij was toch de enige. Mss is het voor hem al vanzelfsprekend dat het 'aan' is, zoals bij jou een beetje... oid. Laatst gewijzigd op 17-05-2008 om 12:50. Reden: ik ben een onzekere muts! |
![]() |
|
Gisteren erg verheugd op avondje uit met een goede vriend, waar hij me nota bene voor heeft gevraagd, en dan blaast meneer het weer eens af. Het is niet de eerste keer en ik weet ook eigenlijk niet waarom ik nog teleurgesteld raak, want ik moet het wel gewend zijn nu. Pfff, waarom moet ik nu juist hém leuk vinden? Aargh.
Verder is het weer eens drama in de familie. Sommige mensen zou ik gewoon uit m'n leven willen houden, want het is gewoon al-tijd ruzie. Maar ja, met je familie kun je dat niet maken. Ik wist elke zaterdag al dat de bom kon barsten, en dat is nu gebeurd. I am not amused.
||
Citaat:
![]() ![]() En waarom ben je niet hier dit weekend ![]() ![]()
|
Haha ik heb bloemen gekregen van iemand omdat ik voor zijn dieren had gezorgd toen hij op vakantie was. Bloemen op de vaas gezet.
vriendje komt thuis. 'He bloemen. heb je die zelf gekocht?' "nee, gekregen" 'waarom dat dan?' "ja omdat ik zo leuk ben natuurlijk" 'ván wie dan?' "jaaaaa....." *grinnik* 'Ja vertel nou dan' "hmmmm, nee ![]() 'ja!' Verhaal uitgelegd ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Hij is lief en het gaat goed maar ik zie hem ff heel weinig en dat vind ik wel jammer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droom raar over vrienden/kennissen/meneer de beste vriend/ex-net-niet-officieel-vriendje en bluh, dat is stom want verwarrend. En nu begin ik me weer af te vragen of ik de ''vaagheid'' van mij en meneer de beste vriend nou nog eens actief ter sprake moet gaan brengen of niet. Of zou ik ook via een omweg kunnen uitvissen of ie nou wel eens verder aan 't kijken is?
En grrr, ik heb constant de neiging ex-net-niet-officieel-vriendje te smssen, gewoon om te vragen hoe het met hem gaat, maar dat mag dan weer niet van mezelf want dan stel ik me zwak op, of zo. Waarom vraag híj nou niet gewoon een keer hoe het met mij gaat? Ik bijt toch niet? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|