Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2010, 17:44
Verwijderd
Hm, al die reacties maken het alleen maar moeilijker om niet te kijken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2010, 20:10
Verwijderd
Morgen alweer de laatste aflevering zag ik net.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 10:26
Verwijderd
Ik dacht dat het al niet meer kwam! Maar dat dacht ik vorige week ook, komt door al die Private Practice voorstukjes die ze al weken aan het uitzenden zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 20:33
Verwijderd
Ik heb de laatste minuut gemist vandaag, kan iemand vertellen wat er gebeurde? Het laatste dat ik nog meekreeg, was dat Mark en Teddy op bed lagen en hij chocola uit haar navel wilde likken of zoiets.
Dankje!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 21:06
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik heb de laatste minuut gemist vandaag, kan iemand vertellen wat er gebeurde? Het laatste dat ik nog meekreeg, was dat Mark en Teddy op bed lagen en hij chocola uit haar navel wilde likken of zoiets.
Dankje!
er werd op de deur geklopt, het was sloans dochter 'ik krijg NU de baby '
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 21:50
Balance
Balance is offline
Wat fijn dat Grey's Anatomy weer terug is. Wat ik wel jammer vind is dat het af en toe toch wel erg voorspelbaar is. Zoals vandaag, met dat hele baby gedoe. Je wist op voorhand al dat die vrouw haar baarmoeder zou verliezen en dat Torres haar dat dan moest vertellen.

Maar voor de rest viel het best mee. Ben benieuwd hoe dat gaat met Sloan. Straks adopteren Torres en dinges dat kind omdat Sloan het niet wil ofzo En dat broertje van Alex, ben benieuwd of het slechts hierbij blijft of dat er nog wel een staartje aan komt. Als het slechts hierbij blijft vind ik dat wel jammer. Zo vind ik het nog altijd raar dat er nooit wat gedaan is met het feit dat Izzie een kind heeft.
Maar we'll see.
Oud 14-09-2010, 07:37
Verwijderd
Dankjewel Lente! Toch nog iets cruciaals gemist dus in die laatste minuut...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg Wat een nare ep! Heb eigenlijk het hele seizoen gedownload, voor als ik het eens niet kan kijken op maandag, maar nu wil ik dus eigenlijk gewoon maar de volgende ep kijken!

Ik vind Derek ineens weer helemaal leuk, misschien omdat ik dit weekend Enchanted weer eens heb gezien. Daarin is hij zo lief <3.
Oud 11-10-2010, 20:38
Verwijderd
Wat een aflevering... Ik heb in het eerste reclameblok al snel opgezocht hoe het verder zal lopen, anders trek ik zo'n aflevering echt niet...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook wel een paar traantjes gelaten. Overigens had ik meteen al door dat die man vast een pistool bij zich zou hebben en er een schietpartij zou komen. Hoe hij al zo verdacht dor het gebouw liep.
Oud 11-10-2010, 20:57
Balance
Balance is offline
HOLY GOD

Net 5 heeft het verrassingseffect een heel klein beetje weggenomen door vanmiddag op m'n hyves te spoileren dat er een schietpartij kwam. Maar alsnog, wát een aflevering. Ik ga zo wel even checken in een episode guide hoe de volgende aflevering verloopt, ik kan echt niet een week wachten
Oud 11-10-2010, 21:39
Lente
Lente is offline
pfff wat een aflevering! ik zag van de week al in een aankondiging dat dit ging gebeuren. niet wie er neergeschoten zou worden, maar wel dat die man met een pistool het ziekenhuis in zou komen. en een erg dramatische meredith dus eigenlijk wist ik vorige week wel al dat derek neergeschoten zou worden. beetje jammer van net5. maar wat een aflevering!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 08:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, dat had ik niet eens gezien! Wel veel leuker om het te kijken zonder voorkennis.
Oud 12-10-2010, 08:53
Qimm
Qimm is offline
ik had zo'n naar gevoel na het kijken van die aflevering freaky was dat
Oud 12-10-2010, 13:03
dorramide7
dorramide7 is offline
Citaat:
Dat is gewoon herhalinegn uitzenden toch?
Christina met het handje van Tuck, zo lief!

Ik vind die Rose wel leuk

Jammer dat het nu stopt

Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 13:25
Verwijderd
Hm? Heb je het nu over herhalingen?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 18:56
gurl19
gurl19 is offline
Het is toch nog nou niet afgelopen na zo'n aflevering?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 19:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, er is volgens mij nog één ep.
Oud 13-10-2010, 15:01
Verwijderd
OMG ik heb die aflevering net gezien Heftig zeg, ik zat de hele aflevering in shock te kijken. Ik heb er ook een beetje een naar gevoel van, en ik ben helemaal onder de indruk.. ik denk dat ik ook even ga lezen over volgende week.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 17:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgende week is de laatste ep van dit seizoen. Neem aan dat net5 er daarna weer mee stopt? Ik heb alleen nog geen reclames gezien voor ietw wat het dan zou gaan vervangen...
Oud 13-10-2010, 17:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Volgende week is de laatste ep van dit seizoen. Neem aan dat net5 er daarna weer mee stopt? Ik heb alleen nog geen reclames gezien voor ietw wat het dan zou gaan vervangen...
Net 5 stopt nooit op logische momenten
Het zou eerder Net5-stijl zijn om nog 2 afleveringen van het nieuwe seizoen uit te zenden en dán te stoppen
Oud 13-10-2010, 17:46
Verwijderd
Haha, vroeger ging het altijd per seizoen inderdaad, maar de laatste jaren doet Net5 het maar gewoon willekeurig volgens mij. Het zou wel fijn zijn als het eens gewoon aan het einde van het seizoen stopt

In de VS zijn volgens mij ook pas 4 afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden, dus ik weet niet of Net5 er nog aan begint..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 17:14
Balance
Balance is offline
Vanavond vanavond vanavond
En ik heb het voor elkaar gekregen om de aflevering nog niet te downloaden.
Het is me alleen niet gelukt om niet alvast te lezen wat er gaat gebeuren
Oud 18-10-2010, 18:31
Verwijderd
Ben er klaar voor!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 18:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb de volgende ep nog niet gekeken en ook nog niet de samenvatting gelezen. Zapte net langs Showniews ofzo, waar ineens een item over deze ep kwam, kon nog net op tijd heel hard LALALA roepen en wegzappen.
Oud 18-10-2010, 18:45
Balance
Balance is offline
Ik ga zo de vorige ep nog een keer kijken. Gewoon om er weer helemaal in te zitten voor de volgende begint en omdat ie zo gaaf is <3
Oud 19-10-2010, 10:38
Verwijderd
Ik vond de tweede aflevering minder heftig dan de eerste. Bij de eerste zat ik echt op het puntje van mijn stoel, nu was het vooral een stuk emotioneler. Wel weer een gave aflevering, hoop dat Net5 nu niet stopt met uitzenden...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 09:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Haha, vroeger ging het altijd per seizoen inderdaad, maar de laatste jaren doet Net5 het maar gewoon willekeurig volgens mij. Het zou wel fijn zijn als het eens gewoon aan het einde van het seizoen stopt

In de VS zijn volgens mij ook pas 4 afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden, dus ik weet niet of Net5 er nog aan begint..
Het lijkt me onwaarschijnlijk. Meestal moet daar eerst 3 maanden overheen gaan of zo. Maar zoals eerder gezegd: soms stoppen ze inderdaad op rare momenten.
Oud 20-10-2010, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens net5.nl gaan ze volgende week gewoon door met seizoen 7
Oud 20-10-2010, 17:32
Balance
Balance is offline
Ik heb genoten maandag, wat ouderwets gaaf.
Oud 24-10-2010, 09:35
Aja-7
Aja-7 is offline
Ik was vroeger echt een groot grey's anatomy fan, maar nu.. Ik kijk het al niet meer vanaf seizoen 6. Ik vind het nu echt niet meer leuk. de eerste 5 seizoenen vind ik nog steeds leuk hoor. De eerste drie heb ik ook op dvd en kijk ik vaak. Maar in seizoen 6 gaat iedereen weg en ik het gewoon geen grey's anatomy meer.
Oud 24-10-2010, 10:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik was vroeger echt een groot grey's anatomy fan, maar nu.. Ik kijk het al niet meer vanaf seizoen 6. Ik vind het nu echt niet meer leuk. de eerste 5 seizoenen vind ik nog steeds leuk hoor. De eerste drie heb ik ook op dvd en kijk ik vaak. Maar in seizoen 6 gaat iedereen weg en ik het gewoon geen grey's anatomy meer.
Alleen Izzie en George zijn weg toch, van de originele cast? En Burke, maar dat was al veel eerder. En geloof me, het eind van seizoen 6 is wel het kijken waard hoor
Oud 26-10-2010, 08:37
Pindalicia94
Pindalicia94 is offline
Ik kijk Grey's Anatomy op dvd maar ben nu bij het einde van seizoen 5 alleen seizoen 6 ligt blijkbaar nog niet in de winkels.
Maar is op tv al seizoen 6 te zien ofzo want ik lees nu dingen over een baby en Torres, Sloan en Teddy (who the hell is Teddy?)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 18:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik kijk Grey's Anatomy op dvd maar ben nu bij het einde van seizoen 5 alleen seizoen 6 ligt blijkbaar nog niet in de winkels.
Maar is op tv al seizoen 6 te zien ofzo want ik lees nu dingen over een baby en Torres, Sloan en Teddy (who the hell is Teddy?)
Gister is op net 5 aflevering 1 van seizoen 7 uitgezonden.
Oud 29-10-2010, 14:28
Violet Vivian
Violet Vivian is offline
I love Grey's! Ik kijk het altijd met mijn vader, vind het écht één van de beste series ooit. Heerlijk, die humor, de bizarre patiënten, en de seizoensfinales... o mijn god, die schietpartij, wat was dat aangrijpend! Vind het wel cool dat het nu gewoon doorgaat met seizoen 7, alleen vrees ik dat dat niet erg lang zal duren... ik vind Bailey zo geweldig, en Lexie, en Mer/Der! Eigenlijk iedereen wel, hihi. Alleen Cristina vind ik soms stom, en van Teddy ben ik ook niet zo weg. Maar de rest... awesome!
Oud 05-04-2011, 16:01
Chevy
Chevy is offline
Is er nog iemand die dit kijkt? Een up omdat ik gisteren 7x18 heb gezien, de
Spoiler
aflevering! En ik vond het heel fijn, maar ik ben er dan ook een sucker voor.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 20:52
Balance
Balance is offline
Wat een bijzondere aflevering!
Voor 1x vond ik het wel wat hebben, maar gelukkig zingen ze normaal niet.
Oud 26-04-2011, 09:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het maar niks. Had deze aflevering veel heftiger gevonden als ik niet was afgeleid door het zingen.
Oud 26-04-2011, 10:43
Vanilia
Vanilia is offline
Ik vond deze aflevering een erg hoge Glee gehalte hebben en ik ben er niet kapot van. Eigenlijk vond ik het gewoon kut.
Oud 26-04-2011, 20:57
Lente
Lente is offline
ik vond het belachelijk. jammer, zonder dat zingen had het een hele mooie en heftige aflevering kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 17:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vond deze aflevering een erg hoge Glee gehalte hebben en ik ben er niet kapot van. Eigenlijk vond ik het gewoon kut.
Ik neem aan dat dat ook wel de bedoeling was, dat Glee gehalte
Oud 27-04-2011, 18:27
Tink*
Tink* is offline
Ik vond het zingen ook een beetje afbraak doen aan de aflevering. Soms dan was het gewoon heel dom en dan leefde je niet mee, maar moest ik juist lachen. Soms dan vond ik het ook wel passend (zingende Callie van een afstandje) maar ik wil echt geen zingende dokters tijdens een operatie.
Oud 27-04-2011, 22:21
Nothing
Nothing is offline
Toen ik de aflevering een aantal weken terug zag vond ik het ook echt niks.. Maar van de week zag ik het laatste nummer weer dat Callie zingt als ze zichzelf in het ziekenhuisbed ligt.. En i'm in (L) met dat nummer!!

en luister liever haar versie dan de originele

Maar ben het er mee eens, 1x en nooit meer.. Dat is beter voor Grey's
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 13:33
Verwijderd
Het viel me vooral op dat ze sommige mensen bewust niet lieten zingen Meredith bijvoorbeeld, kreeg echt maar twee regels die ze half pratend moest doen.

Vond het best aardig, maar echt een eenmalig iets ja.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 18:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Toen ik de aflevering een aantal weken terug zag vond ik het ook echt niks.. Maar van de week zag ik het laatste nummer weer dat Callie zingt als ze zichzelf in het ziekenhuisbed ligt.. En i'm in (L) met dat nummer!!

en luister liever haar versie dan de originele

Maar ben het er mee eens, 1x en nooit meer.. Dat is beter voor Grey's
Ik heb dat met het nummer 'Wait' dat Bailey zingt terwijl Mark en Robbins staan te ruziën op de gang bij Callie. Prachtig.

@lieveheerstbeest: viel me ook op ja Was er wel erg blij mee, want wat me nog erger lijkt is als ze iedereen geforceerd laten zingen; ook de personen die niet kunnen zingen.
Oud 28-04-2011, 20:24
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben dol op Glee, maar ik vond het bij Greys verschrikkelijk!! Ik heb echt zelfs stukken versneld afgespeeld. Het gaat dan zo traag allemaal terwijl er normaal veel meer vaart in zit. Dat Callie tegen zichzelf zong vond ik wel leuk, maar al die andere dokters. Hopelijk blijft het bij 1 keer.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 22:05
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Ik heb dat met het nummer 'Wait' dat Bailey zingt terwijl Mark en Robbins staan te ruziën op de gang bij Callie. Prachtig.

@lieveheerstbeest: viel me ook op ja Was er wel erg blij mee, want wat me nog erger lijkt is als ze iedereen geforceerd laten zingen; ook de personen die niet kunnen zingen.
Ik ga 'wait' dan ook nog even een keer luisteren!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:34
Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik vond de musical-aflevering ook belachelijk. Alleen Callie was wel mooi met het liedje I Was Made For You, maar ik vond haar ook gewoon de juiste stem en houding ervoor hebben, maar de rest... vooral dat happy stuk met die koppeltjes vond ik echt belachelijk. Sfeer was helemaal weg, geen drama meer... vind het echt zonde. De meningen zijn er ook nogal over verdeeld, er zijn mensen die het geweldig vonden en mensen die er niets van snappen - ikzelf hoor dus in die tweede categorie, haha... ik hoop inderdaad dat dit nooit meer gebeurt! Grey's is Grey's en Glee is Glee - ik ben gek op allebei, maar niet door elkaar. Punt, punt, punt.
Oud 30-04-2011, 12:26
Qimm
Qimm is offline
ik moest meteen denken aan 'once more with feeling'

Vond dat ook echt een vervelende episode
Oud 01-05-2011, 09:29
Severus
Severus is offline
Citaat:
ik moest meteen denken aan 'once more with feeling'

Vond dat ook echt een vervelende episode
Reageren