Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat fijn dat Grey's Anatomy weer terug is. Wat ik wel jammer vind is dat het af en toe toch wel erg voorspelbaar is. Zoals vandaag, met dat hele baby gedoe. Je wist op voorhand al dat die vrouw haar baarmoeder zou verliezen en dat Torres haar dat dan moest vertellen.
Maar voor de rest viel het best mee. Ben benieuwd hoe dat gaat met Sloan. Straks adopteren Torres en dinges dat kind omdat Sloan het niet wil ofzo ![]() Maar we'll see.
|
Omg
![]() ![]() Ik vind Derek ineens weer helemaal leuk, misschien omdat ik dit weekend Enchanted weer eens heb gezien. Daarin is hij zo lief <3.
|
Ik heb ook wel een paar traantjes gelaten. Overigens had ik meteen al door dat die man vast een pistool bij zich zou hebben en er een schietpartij zou komen. Hoe hij al zo verdacht dor het gebouw liep.
|
HOLY GOD
Net 5 heeft het verrassingseffect een heel klein beetje weggenomen door vanmiddag op m'n hyves te spoileren dat er een schietpartij kwam. Maar alsnog, wát een aflevering. Ik ga zo wel even checken in een episode guide hoe de volgende aflevering verloopt, ik kan echt niet een week wachten ![]()
|
pfff wat een aflevering! ik zag van de week al in een aankondiging dat dit ging gebeuren. niet wie er neergeschoten zou worden, maar wel dat die man met een pistool het ziekenhuis in zou komen. en een erg dramatische meredith dus eigenlijk wist ik vorige week wel al dat derek neergeschoten zou worden. beetje jammer van net5. maar wat een aflevering!
|
![]() |
|
Volgende week is de laatste ep van dit seizoen. Neem aan dat net5 er daarna weer mee stopt? Ik heb alleen nog geen reclames gezien voor ietw wat het dan zou gaan vervangen...
||
Citaat:
![]() Het zou eerder Net5-stijl zijn om nog 2 afleveringen van het nieuwe seizoen uit te zenden en dán te stoppen ![]()
|
Verwijderd
|
Haha, vroeger ging het altijd per seizoen inderdaad, maar de laatste jaren doet Net5 het maar gewoon willekeurig volgens mij. Het zou wel fijn zijn als het eens gewoon aan het einde van het seizoen stopt
![]() In de VS zijn volgens mij ook pas 4 afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden, dus ik weet niet of Net5 er nog aan begint.. |
![]() |
|
Ik heb de volgende ep nog niet gekeken en ook nog niet de samenvatting gelezen. Zapte net langs Showniews ofzo, waar ineens een item over deze ep kwam, kon nog net op tijd heel hard LALALA roepen en wegzappen.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik was vroeger echt een groot grey's anatomy fan, maar nu
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
I love Grey's! Ik kijk het altijd met mijn vader, vind het écht één van de beste series ooit. Heerlijk, die humor, de bizarre patiënten, en de seizoensfinales... o mijn god, die schietpartij, wat was dat aangrijpend! Vind het wel cool dat het nu gewoon doorgaat met seizoen 7, alleen vrees ik dat dat niet erg lang zal duren... ik vind Bailey zo geweldig, en Lexie, en Mer/Der! Eigenlijk iedereen wel, hihi. Alleen Cristina vind ik soms stom, en van Teddy ben ik ook niet zo weg. Maar de rest... awesome!
|
Ik vond het zingen ook een beetje afbraak doen aan de aflevering. Soms dan was het gewoon heel dom en dan leefde je niet mee, maar moest ik juist lachen. Soms dan vond ik het ook wel passend (zingende Callie van een afstandje) maar ik wil echt geen zingende dokters tijdens een operatie.
![]()
|
Toen ik de aflevering een aantal weken terug zag vond ik het ook echt niks.. Maar van de week zag ik het laatste nummer weer dat Callie zingt als ze zichzelf in het ziekenhuisbed ligt.. En i'm in (L) met dat nummer!!
![]() en luister liever haar versie dan de originele ![]() Maar ben het er mee eens, 1x en nooit meer.. Dat is beter voor Grey's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@lieveheerstbeest: viel me ook op ja ![]()
|
Ik ben dol op Glee, maar ik vond het bij Greys verschrikkelijk!! Ik heb echt zelfs stukken versneld afgespeeld. Het gaat dan zo traag allemaal terwijl er normaal veel meer vaart in zit. Dat Callie tegen zichzelf zong vond ik wel leuk, maar al die andere dokters. Hopelijk blijft het bij 1 keer.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond de musical-aflevering ook belachelijk. Alleen Callie was wel mooi met het liedje I Was Made For You, maar ik vond haar ook gewoon de juiste stem en houding ervoor hebben, maar de rest... vooral dat happy stuk met die koppeltjes vond ik echt belachelijk. Sfeer was helemaal weg, geen drama meer... vind het echt zonde. De meningen zijn er ook nogal over verdeeld, er zijn mensen die het geweldig vonden en mensen die er niets van snappen - ikzelf hoor dus in die tweede categorie, haha... ik hoop inderdaad dat dit nooit meer gebeurt! Grey's is Grey's en Glee is Glee - ik ben gek op allebei, maar niet door elkaar. Punt, punt, punt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
Grey's anatomy #5 Verwijderd | 499 | 08-02-2007 19:50 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars Niet Slaan | 500 | 13-10-2006 18:40 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 |