Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff... Dat Dan en Serena gedoe begint nu echt wel te vervelen. Steeds twee afleveringen samen, dan komen ze er achter dat het toch niet gaat, en gaan ze weer uit elkaar.
En ik hoop niet dat dat gedoe met die lerares voor drama gaat zorgen, want ze deden niks verkeerd. En ik vind het ook stom dat ze die lerares ontsloegen vanwege één foto. Maar waarom mocht ze nu eigenlijk weer terug komen werken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het me eigenlijk niet meer zo heel goed herinneren. Een groot deel van de aflevering bestond uit flashbacks van Lily toen ze 17 was en op bezoek ging bij haar zus die haar moeder ontvlucht was en ergens een ruig leventje leidde. Daar kwam Lily ook in de gevangenis terecht na een ruzie op een feestje.
Verder was het Prom, en Blair had een of ander boek sinds ze klein was waarin ze een soort droom-prom beschreven en getekend had. Ze ging samen met Nate, en Chuck deed zonder dat iemand het wist allerlei kleine dingetjes om te zorgen dat het precies zo zou worden als Blair altijd gedroomd had. De gemene 'vriendinnen' van Blair waren bezig om de stemmen voor King en Queen te saboteren, zodat Blair geen Queen zou worden, maar Nellie. Chuck had dat ook in de gaten en zorgde er weer voor dat toch Blair Queen werd. Uiterdaard werd hij betrapt door Blair toen hij met de kaartjes bezig was, en ze was even boos, maar toen werd ze toch uitgeroepen. Aan het eind bedacht Blair dat ze nu alles had zoals ze het wilde, het prom met haar high-school vriendje, en nu vond ze Nate ook gewoon haar high-school vriendje, en niets meer. En nu zijn ze uit elkaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar Dan kon Yale toch niet betalen, en toen is hij overgestapt naar NYU? Of toch niet? Pff, ik weet het niet meer hoor
![]() En ook omdat er aan het eind iets was dat Gossip Girl gewoon mee zou gaan naar de uni. Lijkt me lastig als iedereen ergens anders zit. Ow wacht, Dan zei idd wel dat hij Serena niks meer hebben wat hen bindt, aangezien ze allebei ergens anders gaan studeren en het tussen hun ouders even niet zo goed ging. Dan ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen met Gossip Girl, want die kan zich vast niet in drie delen splitsen ![]() Gisteren was ik aan het zappen en toen kwam ik langs een film waar Dan in meespeelde, en hij had echt supermaf krulletjes haar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Serena en Dan gaan toch zeker niet naar dezelfde uni. Dan zei nog dat ze weinig meer over hadden samen, als hun ouders uit elkaar gingen en ze straks allebei op een andere universiteit zitten. Dat zei hij in de laatste aflevering nog, en volgens mij is het daarna niet meer veranderd.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() In Amerika zijn ondertussen 12 afleveringen van seizoen 3 geweest. Citaat:
![]() In tegenstelling tot een hoop andere series (Ugly Betty, Grey's Anatomy, Private Practice) die wel alweer in januari beginnen.
|
Verwijderd
|
Het was een terugblik op de zomer. Serena misdroeg zich als vanouds (en komt daarmee in alle bladen), maar dat doet ze om de aandacht te trekken van haar vader die haar niet wilde zien toen ze hem in de zomer in Europa had opgezocht.
Vanessa is een beetje aan het daten met Scott (de zoon van Lily en Rufus), en Scott is erg geïnteresseerd in Rufus en Dan. Ik weet eigenlijk niet of hij weet dat hij zijn zoon is, ik denk van wel. Vanessa en Dan kregen een beetje ruzie omdat Dan nu rijk is (ze zijn ingetrokken bij Lily) en hij loog over dat hij met de metro naar huis ging terwijl Vanessa hem in een limo zag stappen. Blair en Chuck hadden een spelletje bedacht om hun relatie spannend te houden, waarbij Chuck een mooi vooraanstaand meisje oppikt en mee naar huis neemt, en Blair haar kan uitschelden en vernederen omdat ze meegaat met een man die bezet is. Blair wilde dat niet meer, maar volgens mij speelt Chuck dat spel nu in zijn eentje ![]() Nate had een of ander meisje ontmoet van een concurrerende familie, en nu gaat hij daar stiekem mee daten. Zijn opa weet het wel, en hij heeft alweer een list bedacht om die familie dwars te zitten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Parasaaitamol met codeine #1820 Trimm Trabb | 500 | 27-04-2013 11:53 | |
Films, TV & Radio |
Glee Chick Rock | 186 | 11-10-2011 22:34 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gossip Girl x-spekkie-x | 233 | 11-11-2009 06:35 | |