Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2009, 14:26
Verwijderd
ja inderdaad!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2009, 21:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik dacht ook niet dat het om Serena ging hoor, moest alleen even om het idee lachen . Maar wat als het niet om een abortus ging, maar om een adoptie? Zou wel kunnen lijkt me.
Dus toch!

Ik miste Nate
Oud 30-06-2009, 21:31
Verwijderd
Ja haha, ik moest net ook al aan jou denken: 'ze had het dus toch goed!' Vond het zo onwaarschijnlijk, maar goed, dat kan bij deze serie wel

Ja, waar was Nate!?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline

Ik heb series en films altijd heel snel door best jammer eigenlijk
Oud 08-07-2009, 10:07
Verwijderd
Ik vond gisteren wat minder. Het was allemaal wel héél voorspelbaar...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 13:57
groovy
groovy is offline
Gister niks spannends dus meer gezien? Heb het gemist..iemand zin om heel kort samen te vatten hoe het verder is gegaan gister ? Ik vond het vorige week zo spannend omdat toen die ex Serena probeerde terug te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 08:46
Verwijderd
Pff... Dat Dan en Serena gedoe begint nu echt wel te vervelen. Steeds twee afleveringen samen, dan komen ze er achter dat het toch niet gaat, en gaan ze weer uit elkaar.

En ik hoop niet dat dat gedoe met die lerares voor drama gaat zorgen, want ze deden niks verkeerd. En ik vind het ook stom dat ze die lerares ontsloegen vanwege één foto. Maar waarom mocht ze nu eigenlijk weer terug komen werken?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 19:52
Verwijderd
Omdat de school vond dat ze geen poot had om op te staan, aangezien Dan het ontkende volgens mij, zo wilden ze drama voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 20:03
Verwijderd
Twee afleveringen na elkaar vanavond!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 21:33
Verwijderd
Ja, net voordat ik op vakantie ga nu kom ik niet uit met videobanden!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 10:32
Giles
Giles is offline
Dat is wel mooi want nu wordt het weer leuker. Jammer dat ik het steeds vergeet
Oud 23-08-2009, 20:17
Verwijderd
Ik heb het afgelopen week helaas gemist doordat mijn videorecorder alleen de eerste vijf minuten had opgenomen. Zou iemand me bij kunnen praten? Super bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 08:52
ac3000
ac3000 is offline
Ik had precies hetzelfde. Hele videorecorder ingesteld, staat er niets op En klopt het dat morgenavond de laatste van S2 is?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 09:21
Verwijderd
Ja, dat klopt!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 13:15
Verwijderd
Ik kan het me eigenlijk niet meer zo heel goed herinneren. Een groot deel van de aflevering bestond uit flashbacks van Lily toen ze 17 was en op bezoek ging bij haar zus die haar moeder ontvlucht was en ergens een ruig leventje leidde. Daar kwam Lily ook in de gevangenis terecht na een ruzie op een feestje.

Verder was het Prom, en Blair had een of ander boek sinds ze klein was waarin ze een soort droom-prom beschreven en getekend had. Ze ging samen met Nate, en Chuck deed zonder dat iemand het wist allerlei kleine dingetjes om te zorgen dat het precies zo zou worden als Blair altijd gedroomd had. De gemene 'vriendinnen' van Blair waren bezig om de stemmen voor King en Queen te saboteren, zodat Blair geen Queen zou worden, maar Nellie. Chuck had dat ook in de gaten en zorgde er weer voor dat toch Blair Queen werd. Uiterdaard werd hij betrapt door Blair toen hij met de kaartjes bezig was, en ze was even boos, maar toen werd ze toch uitgeroepen. Aan het eind bedacht Blair dat ze nu alles had zoals ze het wilde, het prom met haar high-school vriendje, en nu vond ze Nate ook gewoon haar high-school vriendje, en niets meer. En nu zijn ze uit elkaar.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 13:19
Verwijderd
Super bedankt Pebbles!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 09:08
Verwijderd
Blair en Chuck <333

Gaat nu iedereen naar NYU? Ik kon het even niet meer volgen met al dat geswitch de hele tijd...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 07:42
Verwijderd
Hm, nee toch? Dan gaat toch naar Yale? En Serena naar Brown? Of heb ik nu helemaal iets gemist
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 09:34
Verwijderd
Maar Dan kon Yale toch niet betalen, en toen is hij overgestapt naar NYU? Of toch niet? Pff, ik weet het niet meer hoor

En ook omdat er aan het eind iets was dat Gossip Girl gewoon mee zou gaan naar de uni. Lijkt me lastig als iedereen ergens anders zit. Ow wacht, Dan zei idd wel dat hij Serena niks meer hebben wat hen bindt, aangezien ze allebei ergens anders gaan studeren en het tussen hun ouders even niet zo goed ging. Dan ben ik benieuwd hoe ze het gaan doen met Gossip Girl, want die kan zich vast niet in drie delen splitsen

Gisteren was ik aan het zappen en toen kwam ik langs een film waar Dan in meespeelde, en hij had echt supermaf krulletjes haar
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 12:05
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd hoe ze dat komend seizoen op gaan lossen! Ik kan me niet voorstellen dat ze de helft van de cast ineens er uit schrijven. Maar goed, we zien wel.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 20:38
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Hm, nee toch? Dan gaat toch naar Yale? En Serena naar Brown? Of heb ik nu helemaal iets gemist
gaan allemaal naar nyu toe aankomend jaar
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 21:11
Verwijderd
Dan heb ik weer lekker op zitten letten
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 23:54
Noddy
Noddy is offline
Ik dacht dat Serena naar Brown ging en de rest naar NYU?

En wat spannend met Scott!!!
Oud 02-09-2009, 14:14
Verwijderd
Oh ik heb net pas de laatste aflevering bekeken <3 Blair & Chuck <3<3<3<3<3
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 14:54
Verwijderd
Serena en Dan gaan toch zeker niet naar dezelfde uni. Dan zei nog dat ze weinig meer over hadden samen, als hun ouders uit elkaar gingen en ze straks allebei op een andere universiteit zitten. Dat zei hij in de laatste aflevering nog, en volgens mij is het daarna niet meer veranderd.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Was er gisteren nou geen ep meer? Ik heb op de verkeerde zender opgenomen .
Oud 03-09-2009, 14:54
Verwijderd
Nee, het is afgelopen voorlopig. De laatste aflevering van seizoen 2 was vorige week, dus nu moeten we een tijdje wachten!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 22:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah jammer. Afkicktijd!
Oud 04-09-2009, 10:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De eerste aflevering van seizoen 3 komt pas 14 september op de Amerikaanse televisie. Ik verwacht dus dat seizoen 3 in Nederland pas in het voorjaar van 2010 wordt uitgezonden
Oud 04-09-2009, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, was dit pas seizoen 2?

En ja, het zal dan inderdaad nog wel even duren voor we het hier te zien krijgen...
Oud 20-12-2009, 20:54
Verwijderd
Vanaf zondag 3 januari nieuwe afleveringen, om 18.40. Wat een tijd

Ik vind GG toch wel een 20.30 of 21.30 serie. 18.40 is echt zo'n tijd voor herhalingen..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 21:29
niña
niña is offline
En ook op een zondag. Nou jaaaaa. Gelukkig volg ik gewoon de Amerikanen.
Oud 20-12-2009, 21:50
Lente
Lente is offline
jammer dat die 3 maanden pauze hebben
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 06:13
Verwijderd
wanneer komt het weer?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 08:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vanaf zondag 3 januari nieuwe afleveringen, om 18.40. Wat een tijd

Ik vind GG toch wel een 20.30 of 21.30 serie. 18.40 is echt zo'n tijd voor herhalingen..
Wat een rare tijd
In Amerika zijn ondertussen 12 afleveringen van seizoen 3 geweest.

Citaat:
jammer dat die 3 maanden pauze hebben
En inderdaad, in Amerika beginnen de afleveringen pas weer op 7 maart
In tegenstelling tot een hoop andere series (Ugly Betty, Grey's Anatomy, Private Practice) die wel alweer in januari beginnen.
Oud 21-12-2009, 08:20
Verwijderd
Ah nee om twintig voor zeven dan kijk ik nooit t.v.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 09:05
Verwijderd
Ik ook niet, maar vanaf nu dan maar wel
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 10:17
Verwijderd
en 90210 hoelaat komt dat?
Lekker offtopic maar mijn avondje is altijd GG + 90210
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 11:06
Verwijderd
Meteen daarna, dus om 19.30 ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wàt belachelijk zeg, een primetime serie op zondag om half 7 .
Oud 04-01-2010, 05:27
Verwijderd
Omg op zondag?
Echt lamé net 5
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 07:58
ac3000
ac3000 is offline
Wat een rottijden zeg.. Maar heb het wel gekeken gister
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 11:22
Verwijderd
Ik heb het, vanwege de rottijd, gemist gisteren Volgende week opnieuw proberen. Was het een leuke aflevering? Nog belangrijke dingen gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 17:56
Verwijderd
Het was een terugblik op de zomer. Serena misdroeg zich als vanouds (en komt daarmee in alle bladen), maar dat doet ze om de aandacht te trekken van haar vader die haar niet wilde zien toen ze hem in de zomer in Europa had opgezocht.

Vanessa is een beetje aan het daten met Scott (de zoon van Lily en Rufus), en Scott is erg geïnteresseerd in Rufus en Dan. Ik weet eigenlijk niet of hij weet dat hij zijn zoon is, ik denk van wel. Vanessa en Dan kregen een beetje ruzie omdat Dan nu rijk is (ze zijn ingetrokken bij Lily) en hij loog over dat hij met de metro naar huis ging terwijl Vanessa hem in een limo zag stappen.

Blair en Chuck hadden een spelletje bedacht om hun relatie spannend te houden, waarbij Chuck een mooi vooraanstaand meisje oppikt en mee naar huis neemt, en Blair haar kan uitschelden en vernederen omdat ze meegaat met een man die bezet is. Blair wilde dat niet meer, maar volgens mij speelt Chuck dat spel nu in zijn eentje

Nate had een of ander meisje ontmoet van een concurrerende familie, en nu gaat hij daar stiekem mee daten. Zijn opa weet het wel, en hij heeft alweer een list bedacht om die familie dwars te zitten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 20:13
Noddy
Noddy is offline
Volgens mij weet Rufus niet dat Scott zijn zoon is. Hij mocht er toch niets van weten toen hij er naar vroeg of zo?

En Chuck is wel saai zo.
Oud 04-01-2010, 21:38
Verwijderd
Nee, Rufus weet het ook niet. Hij denkt dat die jongen dood is. Maar volgens mij weet die jongen wel dat Rufus zijn vader is. Ik weet ook niet meer of daar al iets over was in het vorige seizoen..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 21:41
Verwijderd
Scott weet inderdaad wel dat rufus zijn vader is, rufus weet niet dat scott zijn zoon is omdat hij inderdaad denkt dat zijn zoon dood is
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 21:50
Verwijderd
Hoe is Scott daar dan ook alweer achtergekomen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 14:19
Verwijderd
Dankje Pebbles voor de samenvatting!!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 10:49
Verwijderd
Dan en dat ene mens, wat een slechte combinatie... Volgens mij vinden ze het lastig om nog goede combinaties te vinden ofzo, blijkbaar moet elk personage het met een ander personage hebben gedaan.

Maar toch blijf ik kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten