Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb dus op DH gestemd in de veronderstelling dat light fighter dat ook gedaan had, omdat RD en DH gemakkelijk door elkaar te halen zijn.
||
Citaat:
Ik ga er niet vanuit de mensen spelers door elkaar halen, ik deed dat zelf. Light fighter zei dat ze op RD ging stemmen, ik stemde later op DH omdat ik de post er niet bij had en dacht dat er DH stond.
||
Verwijderd
|
Nou ik weet niet wat ik van je moet denken. Light fighter gebruikte niet eens afkortingen:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hm het lijkt wel of er tegenwoordig altijd twee kampen zijn en je uit één moet kiezen
![]() Edit: ik bedoel dus dat ik het niet weet ![]() |
![]() |
|
Waar ben ik? fluisterde Tink zachtjes. Rustig maar, het komt goed, antwoordde Lisa. We brengen je snel terug naar waar je thuis hoort.
Nee, dacht Tink verschrikt. Niet weer terug naar dat gesticht ik wil vrij zijn vrij! En ze probeerde op te staan, maar het mislukte. Ze was nog helemaal van de kaart van de aanval van Kazet en ze zakte weer terug in bewusteloosheid. Samen met Lisa bracht katje Tink terug naar haar kamer en deed de kamerdeur zorgvuldig op slot waarop Lisa naar de huiskamer ging. Elpida liep op Katje af, Wat is er gebeurd? riep ze panisch. Katje vertelde rustig dat Tink de isoleercel van Kazet had geopend en dat Kazet nu dood was door toedoen van Lisa. Nee, dat kan niet, Lisa zou zoiets nooit doen! Ja, toch wel dus. Ik ben van plan haar ook in een isoleercel te gooien, misschien dat het dan eindelijk eens weer rustig wordt. Bereid jij haar maar vast voor, zei Katje met een gemene twinkeling in haar ogen. Elpida was helemaal van de kaart, hoe kon dit toch allemaal gebeuren? Het zal vast wel weer door haar komen, waarschijnlijk zou ze hier ook weer de schuld van krijgen. Alles was immers toch haar schuld. Onderweg kwam ze Matige_muis tegen die zoals altijd weer eens op alles aan het mopperen was. En dit noemen ze nou een inrichting. Er gebeuren allemaal rare dingen en overal gaan mensen dood. Ik had hier nooit moeten komen. Je mag wel wat meer respect tonen jegens mensen die hun best doen ondanks dat ze in jouw ogen nooit iets goed doen, viel Elpida uit. Elpida, zuster? We zijn in groot gevaar, we moeten hier allemaal weg! riep Darkiekurd vanaf zijn kamer toen Elpida langsliep. Darkiekurd had weer vreemde dromen gehad, sinds ze zijn medicijnen aan het afbouwen waren. Hij had hier alleen niks over gezegd omdat hij het idee had dat ze nu een keer van pas konden komen. Het komt wel goed, Darkiekurd, doe maar rustig. Degene die hiervoor verantwoordelijk is wordt al gestraft. Antwoordde Elpida met een zucht. Ze kon nog steeds niet geloven dat Lisa dit allemaal op haar geweten had. Ook al was het natuurlijk voor haar wel makkelijk geweest, de patiënten vertrouwden haar door de het spel dat ze zuster zou zijn. Maar toch klopt het niet. Lisa? Elpida deed de deur van haar kamer open, maar geen Lisa te bekennen. Ze draaide zich om en botste bijna tegen Meisje op. Wat is er zuster Elpida? vroeg ze met grote ogen. Ik zoek Lisa, heb jij haar gezien? Nee, ik heb niks gezien. Ik zie nooit iets. En weg huppelde Meisje. Verbaasd keek Elpida haar na, Meisje deed wel erg vreemd de laatste tijd. In de huiskamer fluisterde Meisje aan Lisa dat Elpida naar haar op zoek was en dat ze erg serieus gekeken had. Lisa, behulpvol als altijd, liep daarop de gang op en riep Elpida. Ik hoorde dat je me zocht? zei Lisa met een glimlach. Ik was in de huiskamer de andere patiënten op de hoogte aan het brengen en ze gerust aan het stellen. Het is beter als je met me mee gaat Lisa, Katje vind het nodig dat je enkele dagen in de isoleercel doorbrengt. Er knapte iets in Lisa. Dit sloeg echt alles, ze deed zo hard haar best om alles en iedereen het naar de zin te maken, en dan heeft zij dit alles gedaan. Ze begon keihard te gillen, zó hard dat Elpidas hoofd er van barste. De dorpelingen hebben Elpida opgehangen. Zij was dorpeling. De wolven hebben tot morgen 20:30 om hun hapje uit te zoeken.
Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet
|
Verwijderd
|
Mmm, mooi, het is zo saai om dorpeling te zijn. Maar goed, de reden dat ik in de vorige stemronde als enige op iemand anders had gestemd, had ik (mijns inziens) wel duidelijk gemaakt. Ik was de hele dag weg en heb daarom de avond van te voren al gelijk gestemd. Op dat moment waren er nog geen verdachten, dus heb ik weer gewoon random gestemd.
Laatst gewijzigd op 11-06-2008 om 20:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja stom is dit
![]() Inmiddels nog 14 spelers over, waaronder nog 3 wolven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar weer een dorpeling dood. tjah... geen ramp, maar t kan beter. |
![]() |
|
ik wil bij deze mijn excuses aanbieden dat ik zo inactief ben --> ik heb het heel druk met de uni momenteel. Morgen begint het weekend gelukkig en kan ik weer net zo actief zijn als normaal. Sorry mensen, maar ik beloof dat ik actiever zal zijn na deze ellendige week
|
Aw, Sterrenmeisje denkt aan me!!!
Hey mensen, ik ben er weer, ik zal weer actief meedoen. Ik had een griep, de mooie details laat ik achterwege. Maar ik ben er weer!!!
|
Er zijn wat problemen omtrent het schrijven van het verhaal dus hier in ieder geval de uitslag. Verhaal komt, waarschijnlijk, later.
De dorpelingen hebben tot morgen 20:30 de tijd om te stemmen.
Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet
|
nja, toch maar even gedaan *gaat hierna echt aan uni shit*
Minke is me al vanaf het begin opgevallen, en omdat dat niet weg is gegaan terwijl ik tussen de bedrijven do or bijlas is zij nu mijn hoofdverdachte. Verder staat Matige muis hoog op het lijstje. Gewoon om iets wat me was opgevallen. Minke viel me op omdat ik vind dat ze echt snel elke keer van verdachte wisselt en zo mensen probeert op te hangen. Zo komt het over als het ware. Echt verdacht maken is misschien niet het goede woord, ze zegt namelijk iets dergelijks --> ik vind het best gek dat.... maar het steeds iemand anders, dat is echt raar. Dat was Sterrenmeisje ook al opgevallen eerder en toen heb ik gezegd dat ik me daar wel in kon vinden. - Sterrenmeisje op 5 juni --> minke valt haar half aan omdat ze tegen lijstjes is. - Volgende hangronde op 7 juni zit ze opeens achter racing dutch/Hanneke aan (12:49 uur) en dan om 17:16 uur achter Azaelia. En dan stemt ze toch op RD, ookal vertoont hij volgens haar geen verdacht gedrag. Dat is helemaal een rare reden - Volgende hangronde op 9 juni gaat ze ineens voor Juice en dan op Elpida. Die er vervolgens uitvliegt. Matige muis is me opgevallen omdat Fantome op 9 juni heeft gezegd dat ze MM er graag inhoudt. Eerder was mijn hoofdverdachte Minke het ook al openlijk met hem eens geweest, wat Minke in mijn ogen nog verdachter maakt. Matige muis hoeft hierdoor nog niet perse verdacht te zijn, maar daardoor ben ik wel op hem gaan letten en toen werd hij wel ietsje verdachter door het volgende stemlijstje: Hanneke Aila Matige muis Flowtje Fantome Dun Hout Fantome Hanneke Sterrenmeisje Katje Allure V Uice Kazet Minke Zoemzoem Hier ging Fantome eruit. Dat maakt de Hanneke-stemmers verdacht, want er kunnen wel 2 wolven inzitten. (of heksenwerk, in ieder geval, een slechterik) Want Hanneke kan maar 3 stemmen maximaal hebben gekregen, anders was het gelijkspel geweest. Fantome was een wolf, die streep ik weg. Blijven 4 over, waarvan 1 *onechte* Ik weet mijn eigen functie natuurlijk, dus streep ik mezelf ook weg. Dun Hout is dood. Blijven Flowtje en Matige muis over. Flowtje post amper, maar dit in combinatie met de eerdere argumenten over Matige muis maken hem wel verdacht in mijn ogen. Mijn stem is voor 1 van deze 2
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan het best mis hebben ![]() Trouwens, dat je zo heftig reageert is wel apart. Het is maar een verdachtmaking hoor ![]() Edit: Ik stem dus op Minke en dat doe ik direct maar, want morgen ben ik weer druk
Laatst gewijzigd op 12-06-2008 om 20:43. |
![]() |
|
ik speel gewoon het spel en dus post ik een theorie. Als ik me heb vergist dan mag je daar best op wijzen, dat hoort ook bij het spel. Dus goed van je dat je een theorie half hebt ontkracht waar jij het niet mee eens ben. Zo speel ik ook, ik ontkracht de theorien waar ik het niet mee eens ben. Wel zeg ik dat ik niet overtuigd ben van matige muis zn onschuld, en dat hoort ook bij het spel. Niet iedereen heeft dezelfde theorieen. Als je me dus verdacht vind omdat ik een foutje maak bij het haastig bij elkaar schrapen van mijn opgeschreven argumenten, dan moet je maar op me stemmen. Ook dat is het spel. Maar nu ben ik wel heel benieuwd naar jouw theorieen over wie er een wolf is en wie niet.
|
Verwijderd
|
Ik heb je nooit verdacht genoemd beste aila (wat gek dat je hiermee komt trouwens), alleen een zeikmachine. Hee, nu nog een keer. Ik heb, zoals je OOK had kunnen lezen, net als dat ik op fantome had gestemd, vorige ronde op darkiekurd gestemd omdat ik het raar van hem vind zo stil te zijn. Als ik betere opties had, had ik dat wel gemeld.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, jammer van Katje.
![]() Verder vind ik dat Aila niet helemaal gelijk heeft over mijn 'verdachtmakingen'. Ik heb het idee dat ze vaak niet goed gelezen heeft wat ik nu precies zeg. Over sterrenmeisje bijv... Ik maakte haar niet verdacht, ik vond het gewoon vreemd dat ze zo tegen die lijstjes was. En ik was niet tegen Azaelia, ik baalde gewoon dat ik niet op haar had gestemd omdat ik ook wat stemmen tegen had en ik mijn ass had kunnen redden als ik ook op haar gestemd had (bleek achteraf niet nodig). |
![]() |
||
Citaat:
Luister, ik heb gewoon vluchtig het topic doorgescand bla, iedereen genoemd waarbij ik al vanaf het begin een soort onderbuikgevoel bij heb, dat gepost en dus weer netjes mn plicht gedaan ![]() ![]() Overigens wordt het tijd dit spel een beetje levend te maken --> dus laten we de wolven pakken, wie is volgens jou een wolf? Denk je dat ik een wolf ben? (gewoon interesse) Waarom had je destijds (ook alweer) niet op fantome gestemd? Ik zal mijn stem eerst verklaren --> ik hoopte de geliefden eruit te krijgen door op Hanneke te stemmen, maar dat was dus fout.
||
Citaat:
ja omdat ik het druk heb. Ik ben bezig een artikel te schrijven ![]() ![]()
||
Citaat:
ja, maar ik daagde je uit om me verdacht te noemen, ik wou gewoon kijken wat je dacht. Kijken of je dat zou zeggen zeg maar. Dat zegt voor mij namelijk ook wat over jou. Ik speel het spel gewoon ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 deel 2 Lethe | 395 | 24-06-2008 20:34 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #13 Spoonie | 500 | 07-10-2005 16:19 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #7 dutch gamer | 402 | 11-10-2004 14:42 |