Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OMFG
http://www.irfak.org/ IRFAK verwerkt het, door overvoeding ontstane vetoverschot uit de rijkere westerse landen tot specifieke, gezonde en uitgebalanceerde voedingsproducten voor de zogenaamde derde wereld. (...) IRFAK hergebruikt menselijk lichaamsvet. Voor u is het overtollig; wij hebben het nodig! Wordt ook lichaamsvetdonor en maak kans op een gratis liposuctie! [edit] ![]() IRFAK Syrup & Fat Nutricion Bowl Ingrediënten: 25% appelstroop 25% suiker 50% menselijk vet Extra supplementen: Ijzer/Fe, Vitamine A-C-E en B-complex Laatst gewijzigd op 27-11-2008 om 20:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ging me bijna opgeven als donor maar ik ben helemaal niet dik hihi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uhuhuhuuh ik had net even een kleine openbaring... Graaf Tel heet in het engels The Count. En het duurde echt even voordat ik doorhad dat dat dus juist de grap is
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
OMFG, dat de Waterschapsverkiezingen slechts 24% opkomst had, is nog te begrijpen, maar dat daarvan 9% nog eens een ongeldige stem uitbrengt is echt te triest voor woorden.
Er staat toch duidelijk met koeienletters op het biljet waar je je geboortejaar moet invullen en dat dat absoluut nodig is? Wat voor idioten leven er hier in Nederland?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat kwam doordat huisgenoten de stembiljeten door elkaar gingen halen, en dan klopt het niet meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien zijn al die huisgenoten dus gewoon dom, en doet het dus niets af aan mijn standpunt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo'n ding verwisselen gaat nogal makkelijk, je maakt 'm open, legt 'm neer en iemand anders doet hetzelfde, weet jij veel dat dat zo belangrijk is. |
![]() |
|
Ik ben het wel met je eens, maar er werd wel voor gewaarschuwd op de brieven.
OT: ik had me nog zo voorgenomen wel te gaan stemmen (burgerplicht enzo), maar ik ben het vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar aan de andere kant.. mensen zijn nou eenmaal dom. Je moet ze niet al teveel de kans geven om die domheid uit te dragen. Je moet het ze du zo makkelijk mogelijk maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |