Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zo'n leuke site gevonden waarop je talen kan leren
![]() ![]() En ik baal er nu wel extra van dat ik mijn Turkse boek toen had uitgeleend, want ik heb het dus nog steeds niet terug en ik had wel gemaild en gesmst maar ik krijg geen reactie en ik weet niet goed hoe ik het nu verder nog terug zou kunnen krijgen ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag gezondigd met alles wat mogelijk is. Het was een drukke, drieverjaardagen-dag, ik voel me nu moe en niet lekker. Ik ben weer in Amsterdam in het huis van mijn zus en kan weer 4 werkdagen tegemoed zien. Ik denk dat ik hetdieet maar weer goed moet gaan oppakken. Ik kan over 2 weken 4 kilo lichter zijn, maar dan moet ik wel weer precies doen wat ik moet doen. We gaan ervoor, het moet. Ik moet een schop onder mijn kont hebben, verdorie.
En verder vind ik het hilarisch dat ik een emailtje van hém kreeg. Hij die me blokkeerde en niet meer met me spreekt heeft blijkbaar toch de tijd genomen om 3 zinnen te typen met wat ie doet en hoe het met me gaat. Wellicht wil ie gewoon laten weten waar ie zit, denkt ie dat ik m achterna ga als ik weer in Cusco ben. Ik vind ht gewoon erg grappig. En ik heb mijn fotoboekjes bij de Hema opgehaald, ze zijn weer mooi. Maar ik was wel weer aan het denken geslagen en had er weer even met mijn moeder over gepraat. Ik kan dingen niet meer tegen haar zeggen. Dan wil ze niet mee op vakantie die kant op, ondanks dat de tickets geboekt zijn. Het wordt tijd dat ze uit de gevangenis komen. Het wordt tijd voor wat goed nieuws uit Peru. Het wordt tijd. Want hoe je het ook wend of keert, ik ben er gewoon nog veel mee bezig. Ze hebben hun straf gehad, dit verdienen ze niet. Ik las overigens in de krant dat de Hollandse gevangenen die in Peru vastzitten, naar Nederland mogen om hun straf uit te zitten. Ik heb de gevangenis van binnen gezien. Ik kan begrijpen dat ze dat willen. Maar ze waren er zelf bij dat ze smokkelden. Dan weet je de consequenties. Net als mijn mannen die vastzitten. Klaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k Ben weer terug en te lui om alles van de afgelopen week bij te lezen
![]() 't Kamp was geweldig. ![]() ![]() Nu dus weer terug, heb nog een paar weken vakantie. 'k Hoop dat ik het gevoel van afgelopen week een beetje vast kan houden. Maar er is toch ook weer een aantal dingen dat moet. Verder heb ik even niet zoveel te melden. |
![]() |
|
Heb niet alles gelezen, maar een hele dikke knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken!!
Sinds gisteren terug van Buitenkunst. Heb echt een geweldige week gehad! Superleuke workshops en zo fijn om te merken dat de vrienschap tussen mij en L. een week vakantie aan kan. Het weer was niet bepaald geweldig, vooral vrijdag en gisteren heel veel regen gehad, alles zeiknat heel erg vervelend. Maar het was gezellig, ik heb zo ontzettend veel leuke mensen ontmoet, mensen die zo intrigerend waren, waarmee ik uren heb zitten praten aan het kampvuur. Zo'n vertrouwde sfeer ook, we hadden geen auto dus hebben op 't terrein staan liften, werden elke keer meegenomen en eindigden zo zelfs met 3 mannen aan tafel de hele avond kletsen, eten, lachen. We kenden elkaar helemaal niet en het was zó leuk en bijzonder, hoe vaak maak je dat nou mee? ![]() De workshops waren leuk, en ik ga meteen weer op zoek naar een nieuwe theatercursus voor komend jaar, de DOX is helaas niet meer mogelijk maar ik mis het zo!! Ik vond het heerlijk om een hele week te schrijven, te theateren, te schilderen. <3 Heb ook daar wel mijn ups & downs gehad maar als ik me heel erg kut voelde ging ik gewoon even alleen naar het meertje toe om daar te schrijven/lezen of om muziek te luisteren en dan ging het daarna weer beter. Voel me alles behalve uitgerust maar wel heel erg voldaan op geestelijk niveau na deze vakantie. Ben blij dat ik weer kan douchen zonder slippers aan, niet de halve camping over hoef met een brak hoofd en mijn wc-rolletje in de hand etc ![]() En nu besef ik me dat dit alweer mijn tweede week was zonder therapie, dat de vakantie supersnel voorbij gaat, dat ik komende weken ontzettend veel moet gaan werken, dat eten bijna de hele week goed is gegaan en dat ik me nu eigenlijk best wel goed voel ![]()
|
Whoej TF, wat gaaf! Waar ga je nu wonen?
![]() Ennn oh ik snap niet hoe ik ooit heb kunnen denken dat ik echt verliefd ben geweest. Dit slaat alles. Echt, vorige week was ik er nog niet helemaal van overtuigd ofzo, maar nu... <33. Zo stom dat ik 'm nu ruim een week moet missen, en hij mij. Ach, 't wordt vast tof. (Had ik maar niet m'n hele vakantie vol moeten plannen ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat leuk zeg!!! Ik ben oprecht blij voor jullie twee ![]() OT: Heb gister een ongeluk gehad. Ben aangereden door een auto. Ik naar het ziekenhuis. Hebben ze een echo van mijn buik gemaakt en bloed afgenomen. Foto's waren gelukkig niet nodig. Maar die klote dozen achter het stuur ![]() ![]() ![]() Heb een gekneusde buikwand, gekneusde knie en een beschadigde pols en ik verrek van de pijn ![]() ![]()
|
pff ik ben kapot..
hele lange week gegaan. opzich ging het best goed. de eerste dag was vreselijk ook heel slecht geslapen (sliepen met ruim 200 vrouwen op zaal in stappelbedden) de tweede dag was ik erg moe mar ging wel redelijk, lange dagen gemaatk (diensten van 12 uur met uur pauze) de dag erna was ik al langzaam aan het breken en ik brak op vrijdag. veel voeten geroken, gezien, behandeld nu moe, zo moe...
|
Verwijderd
|
woei, ik heb vandaag een heldendaad verricht: ik heb Lee Towers om zijn handtekening gevraagd, dus die staat nu op een starbucks beker op mijn bureau. Ik vond het gewoon grappig
![]() En het was zon rotdag met onderbezetting, teringbende en zeikende klanten, dat het gewoon grappig was. En ik had vanmorgen een leuk gesprek op msn. En ik heb op de bank geslapen omdat ik in he tbed niet in slaap kon vallen. Ach ja. |
![]() |
|
![]() |
Morgen werken, ik vind het eng. Het is waarschijnlijk voor drie weken, hoeveel uur kom ik morgen te weten. Sowieso elke ochtend. Ooh, ik moet elke ochtend wel netjes uit bed komen, heb het geld hard nodig. Ik hoop dat het niet te zwaar werk is. Schoonmaken en keukendiensten bij een psychiatrische instelling. Dat kan lichamelijk maar ook geestelijk zwaar worden.
Verder afgelopen nacht doorgetrokken, paar nachten daarvoor ook al. Jammer, ik hoopte dat ik er wel wat langer vanaf kon blijven. Maar gewoon verder gaan met stoppen, niet meteen weer doorslaan en blijven gebruiken. Lukt wel. Toenstraks ook weer eens op een zijkant van mijn hoofd mijn haar met de tondeuse gekortwiekt, is mooi gelukt.
|
![]() |
Hij gaat zaterdag weg en ik trip nu al maar dat mag ik niet aan hem vertellen want dan verpest ik zijn vakantie en dat wil ik al helemaal niet. Donderdag nog maar een mooie avond er van maken, maar dat gaat vast niet omdat ik dan al loop te janken. Ik word gek.
Verder ga ik maar gewoon achterlijk veel werken de komende weken, niet dat dat zin heeft, want mijn emoties komen ook gerust dan boven drijven en dan zit ik jankend achter een bureau, ook niet geslaagd. |
![]() |
|
@ Redhair: veel succes vandaag, ben benieuwd hoe je het vond!
OT: Gelukkig moest ik door de workshops op vakantie ook elke dag vroeg op staan want dat moet ik deze week ook elke dag, behalve vandaag. Om 13.00 u. werken en daarna elke dag weer om 9.00 u. Opzich heb ik er best wel zin in, gewoon relaxt zoals het daar altijd is, lekker geld verdienen en met chille mensen werken. Maarrr zaterdag moet ik met 'de baas' werken en dat vind ik vet eng ![]() ![]()
|
@ Lienepien en Nijn: fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
![]() @ Thoughtful: fijn van dat huisje, nu hebben jullie nog tijd genoeg om te verhuizen en je daar een beetje thuis te gaan voelen. OT: in de (vrijwel lege) UB. Deze week ga ik hier elke dag van 9-17 zitten. Vorige week echt niks gedaan (ja, zitten stressen en me schuldig voelen dat ik niks deed en negatieve gedachten tot en met) maar de komende 4 weken ga ik er hard tegenaan. Ik logeer bij m'n zusje, zodat ik niet elke dag 20e voor de trein hoef te betalen, anders zou ik ook niet gaan. Ik baal enorm dat m'n ov niet geldig is, maarja, zo kan het ook en m'n zusje vindt het niet erg dat ik er ben en is er vanaf morgen de rest van de week niet eens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohohoh het zit ook niet mee. Bel ik de vervanger om te vragen of ze het alweer terug overgedragen naar m'n psych heeft, blijkt ze er vandaag niet te zien. M'n psych gebeld, en het blijkt nog niet overgedragen te zijn. Maar ik heb morgen dus een afspraak en wil per se dat het overgedragen wordt voor die tijd, want het lukt me toch niet om het zelf allemaal uit te leggen.
Als het goed is belt de vervanger me morgenochtend (middag?) terug maar dan is het vast veel te kort om die overdracht nog te doen. Godver ![]() ![]() Nou wil ik het liefste die afspraak met m'n psych maar afzeggen maar dan moet ik het achteraf weer uitleggen en ik krijg er vast weer spijt van en en en.... Wat moet ik nou? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
@ ~lienepien~: waarom denk je dat het je niet lukt om het allemaal zelf uit te leggen? Je hebt het immers ook kunnen vertellen aan de vervanger dus waarom dan niet aan je eigen psych? Schrijf het desnoods op en laat het haar lezen als je bang bent dat je het niet kunt zeggen. Niet je afspraak van morgen afzeggen, probeer je psych uit te leggen waarom je denkt dat je het niet kunt vertellen en daarom hoopte dat de overdracht al was geweest etc, dan weet zij ook meteen waarom/dat je het moeilijk vindt. Sterkte meis!
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vervanger heeft nl. ook een aantal dingen genoemd waarvan ze dacht dat ze aan de hand zijn/moeten gebeuren en ik heb er gewoon niet genoeg verstand van om dat goed uit te kunnen leggen. Sorry voor deze vage post hoor, maar 't lukt even niet om normaal dingen te formuleren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ lienepien: t komt wel goed
![]() ontopic: moehoehoehoehoehoe. Ik moet niet op de bank in slaap vallen met televisie en computer aan. Dat is onrust. Maar goed. Net mn lunch en eten afgewogen en vast voorbereid, dan kan ik het meenemen naar het werk. Want het moet weer goedgaan. Ja. |
![]() |
|
Ik heb een planning gemaakt en als ik die volg, zou ik rond de 20e september al m'n hoofdstukken af moeten hebben, exclusief de conclusie. Dat betekent dat ik per hoofdstuk ongeveer 3 weken heb. Als ik dit niet haal, wordt oktober vast niet haalbaar, omdat ik niet weet hoeveel tijd ze nodig hebben voor het nakijken en omdat ik ook nog wat delen moet verbeteren enzo. Ik vind het vervelend dat ik niet kan zeggen 'dán ben ik klaar.' M'n vriend en ik willen in november op vakantie en nu is het nog goedkoop ivm. de vroegboekkorting, maar stel dat we dan iets geboekt hebben en ik red het niet? Nouja, eerst maar eens hoofdstuk 1, dat is niet zo moeilijk, een soort historisch kader zeg maar.
En dat ![]() ![]() |
![]() |
|
Rot weer. Ik ga al bijna nooit de stad in, had ik me voorgenomen om vandaag voor m'n werk even de stad in te gaan, regent het de hele tijd... En niet dat ik regen zo erg vind, maar ik heb geen zin om helemaal verregend op mijn werk aan te komen
![]()
|
Damn, ik heb het gevoel dat ik blaasontsteking oid heb. Ik voel me niet lekker, koud, pijn in m'n onderbuik en een drukkend gevoel en heel veel plassen. En dat is het probleem niet zo maar ik ben bij m'n vriend en ga overmorgen op vakantie
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Hm, ik geloof dat ik mezelf toch weer enigzins bij mekaar geraapt heb na de paniek van vanochtend. Heb besloten om morgen toch maar te gaan. Hopelijk is het dan al overgedragen, maar waarschijnlijk dus nog niet. ![]() Zometeen weer terug naar de supermarkt, want ik ben de spinazie vergeten. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Kun je trouwens niet aan je begeleiders vragen hoe lang ze nodig denken te hebben voor het nakijken? Dan weet je waar je op kunt rekenen. En wat betreft die vakantie: ik zou 'm gewoon boeken. Voor mij waren dat soort dagen juist een stok achter de deur om door te werken (als een deadline). En als het niet lukt om de scriptie van te voren af te maken, ga je alsnog lekker op vakantie en studeer je daarna af. Dat is dan jammer van die maand extra collegegeld (als je het enigszins missen kunt dan). Dat was ook mijn insteek bij het afstuderen nu. OT: Ik heb hard gewerkt vandaag, maar op zich was deze dag wel oke. Ik ben wel behoorlijk lichamelijk moe nu, terwijl ik geestelijk juist op zoek ben naar een uitdaging. Misschien pak ik er zo weer eens een puzzel bij, dan heb ik wat te doen. Alhoewel, er zijn genoeg andere dingen die nog op mijn to-do-lijstje staan, maar die zijn lang niet zo leuk... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk moet het weer zoals "vroeger" worden. Ik heb al een beetje dat gevoel, ofja, ik moet eraan denken. Gewoon van van alles genieten. Dat het donker is en je binnen zit achter de computer, met licht aan, gezellig met mensen praten, lekker internetten en msnen, dingen doen die je leuk vind. Genieten van de regen, genieten van de zon, bij leuke mensen zijn of met ze praten. Genieten van lekker eten of van een leuke aankoop. Heerlijk urenlang gamen... Eindeloos fantaseren over vanalles, lekker dagdromen dus. Heerlijk fietsen en over vanalles nadenken. Blij zijn met mijn vriend, het bijzonder vinden dat je een relatie hebt (ook al is het nu bijna 3 jaar, niet gewoontjes gaan vinden, het blijft bijzonder). Mijn kamer in de grote enge stad mooi persoonlijk in gaan richten. Vragen of laminaat mogelijk zou zijn, de muur lekker geel<3 verven, boekenkast kopen, alles eens 1 mooi geheel maken ipv teveel kleurtjes die niet bij elkaar staan(waar ik toe geneigd ben, ook al is het eigenlijk niet eens mooi, ik denk er niet bij na), gewoon mijn kamer weer IK maken. Ik moet weer voelen dat ik bijzonder ben en niet ten koste van anderen (dat had/heb ik wel, dat ik me beter voel als iemand anders onzeker is zodat ik niet de onzekerste ben, lullig dat ik zo denk/dacht, dus dat wil ik niet meer, geen machtstrijden meer). Ik hoop zó dat dit een mooi schooljaar wordt waarin ik mezelf weer vind, goede cijfers haal, vrienden maak, het diploma ga halen. Eigenlijk zou ik ook meer moeten gaan tekenen/schrijven/dichten. Dat was ik. Ik deed dat vaak toen ik 15/16 was. Daar voelde ik me goed bij. Daarmee kon ik mijn emoties op een bepaalde manier uiten. Ik hou er van om helemaal op te gaan in mijn fantasiewereldje waarin ik mezelf zie als iemand in een game of serie.
Hmmm oja, heerlijk thuiskomen en dan de geuren van het eten ruiken (ook al moet ik nu zelf koken ![]() Nieuwe vriendschappen opbouwen het komende schooljaar, ik hoop het zo ontzettend erg. En dan niet zo'n oppervlakkige vriendschappen, maar échte vriendschappen... ![]() Vanavond lekker rijst eten met lekker groentepakket en vissticks!^^ |
![]() |
|
@ Faded-Away: klinkt allemaal erg positief wat je wilt gaan proberen te doen! Maar weet ook dat je genieten niet kunt afdingen en dat je nu misschien wel van andere dingen geniet dan van wanneer je 15/16 was. Maar toch krijg ik ook helemaal positieve zin van je berichtje om ook weer eens wat oude dingen van vroeger op te pakken zoals het schrijven/tekenen
![]() OT: Vandaag weer gewerkt, was gezellig en erg rustig. Gelukkig maar want ik blijf ontzettend moe, of dat nou van de (redelijk intensieve) vakantie komt? ![]()
|
Ik weet niet waar het ineens vandaan komt, maar ik voel me zo... raar, alleen? Ik weet het niet. Ik heb nu heel veel behoefte aan contact met andere mensen, ik weet niet waarom. Ik heb dat nooit gehad. Ik ben verlegen, ik hou niet van andere mensen. Maar nu ik hier thuis zit heb ik er ineens zo'n behoefte aan.
Ik ben zo gelukkig deze vakantie. Vandaag iets minder, omdat ik niet hoef te werken. Niet dat ik thuis niet gelukkig kan zijn en dat ik mezelf niet kan vermaken, maar ik verveel me en heb nu behoefte om mensen te zien. Er is niks op tv, ik heb geen leuke boeken. En ik ben aan het nadenken en dat maakt me verdrietig. Er zijn drie weken om. Dat maakt me verdrietig. Ik ben in de war. Op mijn werk heb ik het leuk. Ik vind niet alle nieuwe caissières even aardig, maar toch kan ik met iedereen wel aardig op schieten. Ik heb een goede band met de vakkenvullers. Misschien ook wel omdat zij accepteren dat ik hun baas ben, terwijl ik bij de caissières die er niet voor het eerst werken wel een beetje weerstand voel. De vakkenvullers zijn allemaal jonger dan ik en zien mij echt als hun baas. Maar ook als iemand om gezellig een praatje mee te maken. Ik zag vandaag op de hyves van een vakkenvulsters een berichtje van een andere vakkenvulsters staan. Dat eerste meisje gaat op vakantie, het tweede meisje schrijft: ik blijf gezellig bij Heksjuh en *namen van de andere bazen*. Ik vind het grappig dat ik door hun geaccepteerd wordt als baas en tegelijk ook als een collega, bijna als een vriendin door de manier hoe ze met me omgaan. Als ze iets willen weten vragen ze het aan mij, ze komen voor de gezelligheid met mij praten als ik op kantoor aan het invoeren ben. De band tussen mij en mijn bazen is ook goed. Het klinkt misschien raar, maar ik hou echt van ze. Op mijn werk kan ik mezelf zijn. Ik ben er niet verlegen, ook bijna nooit naar klanten toe. Ik heb vandaag een vrije dag, na een hele week veel uren gemaakt te hebben. Volgens mij heb ik van de zeven dagen minstens vier dagen van half negen tot sluitingstijd gewerkt. Ik weet niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik heel graag gewoon daar blijven werken. Over ongeveer drie jaar gaat de baas waarschijnlijk met pensioen en zijn zoon neemt het over. Zijn vriendin komt dan ook bij ons werken. Ik denk dat iedereen een plekje opschuift, en dan komt er een nieuwe plek vrij. Ik heb echt een dilemma en ik kan er met niemand over praten omdat het dilemma eigenlijk te belachelijk voor woorden is. Ik wil best een vast contract krijgen in de supermarkt. Wil ik mijn studie opgeven en de rest van mijn leven in een supermarkt werken? Het klinkt zo belachelijk. Maar eigenlijk is het enige wat mij tegenhoudt het feit dat het seizoenswerk is. Wat doe ik dan in de winter? Als de supermarkt het hele jaar open zou zijn, zou ik echt eens gaan informeren naar een vast contract. Nu is het een droom die ik waarschijnlijk nooit ga naleven. Ik wou dat ik er met iemand in het echt over zou kunnen praten, dat iemand mij advies zou geven. Maar ik weet nu al dat mijn ouders het belachelijk zouden vinden en me zo op straat zouden zetten ![]()
|
blegh ik ben moe en voel me een slechte ehbo'er/ verpleegkundige
mn schoonzusje heeft de volste vertrouwen in me, ze heeft een flinke wond in dr vinger en ik wist amper wat ik moest doen.. gatver wat is dat nou ![]() we gaan over 10 minuutjes naar de dokterspost.. ben benieuwd
|
Ik ben zo moe van al dat sociaal contact, vooral van al dat gepraat. Wanneer houden mensen nou eens gewoon even hun mond dicht? Ik ben er echt al een paar dagen serieus moe van. Ik ben het sociaal zijn moe, ik zou willen dat ik gewoon eens even een hele tijd mijn mond dicht kon houden en dat ik ook geen hele verhalen moest aanhoren (met name van collega's) want het overspoelt me. Al die mensen, ze praten zoveel maar zeggen zo weinig en ik moet er allemaal naar luisteren, en nou is dat nog niet het ergste,maar ze verwachten dat ik ook van die verhalen ga vertellen. Ik ben het praten echt zo moe. Ik zou op dit moment het liefst even kluizenaar zijn...rust! Ik geef de woorden straks nog over, ik droom zelfs in woorden, ik word gek van de woorden. Ineens haat ik taal.
Pffffff kunnen mensen niet eens hun mond dicht houden, *zucht*. Hoewel ik geen stemmen in mijn hoofd heb, is het toch alsof mijn hoofd overuren maakt om al die comunnicatie te kunnen verwerken. Het is voelt alsof er onafgebroken gepraat wordt in mijn hoofd, al hoor ik het niet. Ik kan echt wel janken zo moe als ik er van word.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |