Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben echt benieuwd wat je er van gaat vinden, het zal behoorlijk vreemd zijn soms ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat uitstapje naar Antwerpen ohja! Dat was ik alweer vergeten ![]() dat is wel echt leuk. Gewoon, op de academie manier. "Hier heb je een kaartje, ga maar lekker iets leuks uitzoeken, daaaaag!' En vreemd, gewoon, je zal heel erg veel verschil tussen de docenten merken en hoe ze les geven enzo. En er zitten wel wat types bij zeg hehehe |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
U get me point. ![]() Ging niet over mij he. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die man is stiekem een bindende factor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ach, het zal allemaal wel meevallen. Ik ben benieuwd! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij: aaahhhh, manon, ik en de kieppen! ![]() ik: ... hij: ja! manon! Kieppen! ![]() ik: ...? hij: ja, amai, bruine kieppen, witte kieppen, met witte eieren, bruine eieren...het zijn mooie dieren he, kieppen! ze vliegen niet goed he, de kieppen, maar toch, ik en de kieppen! ![]() ik:... hij: maar ik heb geen kieppen he! ![]() ik: ![]() hij: moet je daar om lachen manon? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het tweede halfjaar gooien ze alles om, dan ligt het aan je studierichting. Volgens mij had media bijvoorbeeld veel lege uren die ze zelf moesten invullen, terwijl ik bij illustratie de hele week van 9:30 tot 16:30 had. En daarbij, het zal per docent verschillen of je niet een heel klein beetje te laat kan komen. Bij Thé ben de sjaak, want daar ben je niet meer welkom na 9:30, en je naamgenoot komt vaak genoeg een half uur te laat het lokaal binnen met de mededeling dat hij zich vergist had, in íets. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |