Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh mooi.
Het publiceren op het World Wide Web neemt een steeds belangrijkere plaats in in de huidige cultuur. Echter, schrijven voor het beeldscherm vraagt om specifieke vaardigheden, en de presentatie om een eigen taal, de 'markup'taal HTML. Naast HTML wordt er aandacht besteed aan het beheer van de site en aan allerlei aspecten die relevant zijn voor het ontwerp van de site (zoals duidelijk lettertype voor het beeldscherm, aantal kleuren dat gebruikt mag worden en het gebruik van Cascading Stylesheets). Tevens zal in in worden gegaan op grafische communicatie en de scheiding van vorm en inhoud. In het tweede deel van de cursus zullen interactieve aspecten van websites en het gebruik van Javascript en PHP aan de orde komen en het ontwerpen van dynamische websites. Ook XML-toepassingen zullen aan bod komen. Is dit moeilijk?
||
Citaat:
Het is denk ik wel vrij pittig als je er niet zoveel vanaf weet. Ze coveren dus html, css, javascript, php, xml en wat algemene dingen over hoe een goed ontwerp eruitziet. Als ze niet te diep op alles ingaan is het wel te doen, alhoewel het misschien wel lastig is om die dingen uit elkaar te houden als ze overal snel doorheen gaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb nog geen javascript en php gehad, dus daar kan ik niet zo heel veel over zeggen. Xml is wel de wat 'lastigere' variant van html. Html en css is best te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jezus christus wat een hoerenzooi.
ik heb like, 2 weken geleden een contract getekend voor een bijbaantje, en ik mag over like, 2 weken wel 1 dag werken.
||
Citaat:
![]() |
||
Citaat:
nu zie ik bijvoorbeeld een leuke fulltime vacature, maar die is van 18 augustus t/m eind september ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |