Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2008, 23:08
Verwijderd
Ik kon (kan eigenlijk, maar in de praktijk komt het nooit meer voor) er heel boos om worden als iemand boos op me was en dan ook mijn achternaam er bij ging halen.
´´Je denkt dat je alles kan maken, [voor- en achternaam verwijderd]¨ (aldus mijn mams).

Laatst gewijzigd op 11-06-2018 om 15:16.
Advertentie
Oud 16-10-2008, 23:51
Verwijderd
al je shit printen in onderkast, er achter komen dat het eigenlijk in kapitalen moet en er dan weer achter komen dat je het met je laatste inkt hebt geprint
Oud 16-10-2008, 23:54
Verwijderd
Wat moet je met die MP dan?
Oud 17-10-2008, 00:24
Verwijderd
?

oh en dun hout, die snelheids test die jij me stuurde over je internet verbinding, die kan ik niet eens meer laden nu.
Oud 17-10-2008, 00:45
Verwijderd
Bij mij wel hoor.
Oud 17-10-2008, 00:52
Verwijderd
Nee, logisch als jouw internet het wel goed doet en die van haar niet

De uitslag van je test is 0kb/s schat ik zo

/biermodus
Oud 17-10-2008, 01:03
Verwijderd
errrr
Oud 17-10-2008, 01:06
Verwijderd
Oh wacht, wat doet ze dan op s.com
Oud 17-10-2008, 01:10
Verwijderd
Oud 17-10-2008, 04:00
Verwijderd
Computer van de buren!
Oud 17-10-2008, 06:16
Calyx
Calyx is offline
Tentamententamententamen brrr
Oud 17-10-2008, 07:37
Missy
Missy is offline
Succes, Calyx.

Vroeg opstaan.
Oud 17-10-2008, 07:54
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Succes, Calyx.

Vroeg opstaan.
Oplossing: Niet naar bed gaan
Oud 17-10-2008, 10:46
Verwijderd
wat ik dus echt niet kan waarderen is als een docent niet ff 10 minuten kan wachten met z'n fietstocht door Amsterdam als je door 5 minuten vertraging je aansluiting met de trein hebt gemist, en dus 10 minuten te laat bij de fietsverhuur bent.
Oud 17-10-2008, 12:09
Verwijderd
katerrrr
Oud 17-10-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
katerrrr
Oud 17-10-2008, 13:48
Verwijderd
Zal je muis blij mee zijn ;d;d;D:DD
Oud 17-10-2008, 13:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
wat ik dus echt niet kan waarderen is als een docent niet ff 10 minuten kan wachten met z'n fietstocht door Amsterdam als je door 5 minuten vertraging je aansluiting met de trein hebt gemist, en dus 10 minuten te laat bij de fietsverhuur bent.
Maar in principe is het niet zijn probleem dat jij te laat bent.
Oud 17-10-2008, 17:09
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wat moet je met die MP dan?
Ik moest hem iets vragen.
Oud 17-10-2008, 17:15
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn zus die steeds op me zit te vitten
Oud 17-10-2008, 18:23
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Succes, Calyx.
Dankje! Ik heb'm gehaald . Dus eigenlijk moet ik naar het andere topic. Dat kan ik dan weer niet waarderen. En dat past dan weer hier .
Oud 17-10-2008, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Maar in principe is het niet zijn probleem dat jij te laat bent.
Niet alleen ik, maar ook nog 6 medestudenten, die allemaal dezelfde aansluiting hadden gemist, ik kan er ook niets aan doen dat die trein tussen zutphen en apeldoorn 5 minuten vertraging had. En daarnaast had hij tussendoor ook nog een half uur in zijn fietstocht ingelast en waren we ook nog 10 minuten eerder klaar dan gepland, dus die 10 minuutjes had ie dus best kunnen wachten.
Oud 18-10-2008, 09:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb al een hele tijd geleden (voor de zomervakantie) gehoord dat er een kamer in een heel leuk huis vrij zou komen. En vervolgens blijft ze er maar steeds in zitten. Ze zou er in de zomer uitgaan, toen in september, toen in januari en nu weet ze dat ook nog niet zeker EN IK WIL ERIN!!! Want die kamer is heel geweldig groot en luxe en in het centrum en met een vriendin. Dus.

Oud 18-10-2008, 22:11
Verwijderd
pijn
Oud 20-10-2008, 14:16
Verwijderd
OMG wat een schijtopdracht, zes a2-vellen vullen met tekeningen van, jawel, stukken karton. Waarom moet ik, van alles op de wereld nou juist stukken KARTON tekenen?
Oud 20-10-2008, 14:17
Uice
Uice is offline
Omdat je pas echt een goede kunstenaar bent als je daar iets interessants van kan maken.
Oud 20-10-2008, 14:19
Verwijderd
We tekenen het alleen om perspectief te oefenen, maar mijn punt is dat karton gewoon verschrikkelijk saai is om te tekenen. Tenzij je nog leuke dingen mag doen met schaduwen en kleuren, maar dat is dus niet de bedoeling.
Oud 20-10-2008, 14:21
Uice
Uice is offline
Nu ja, tekenen moet ook niet altijd leuk zijn.
Oud 20-10-2008, 14:30
Verwijderd
Dat ik nog zoveel moet doen
Oud 20-10-2008, 18:11
Verwijderd
Huisgenoten, begin er niet aan.
Ben ik het aanrecht (wéér eens) aan het schrobben, terwijl ik ook gewoon rustig had kunnen wachten tot mijn soepje klaar was, komt degene die het zo vies heeft laten worden (er schimmelde zelfs pastasaus... als je ook eens een weekend niet oplet!) langs met het doodleuke commentaar: ''Goed bezig.''

W T F.
Oud 20-10-2008, 18:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Huisgenoten, begin er niet aan.
Ben ik het aanrecht (wéér eens) aan het schrobben, terwijl ik ook gewoon rustig had kunnen wachten tot mijn soepje klaar was, komt degene die het zo vies heeft laten worden (er schimmelde zelfs pastasaus... als je ook eens een weekend niet oplet!) langs met het doodleuke commentaar: ''Goed bezig.''

W T F.
Aawh

:aai:
Oud 20-10-2008, 18:42
Uice
Uice is offline
Als mijn huisgenoot zoiets doet pull ik een Ramsey op hem.
Oud 20-10-2008, 18:50
Verwijderd
Ik ben ook wel tegen hem uitgevallen hoor (een beetje dan), daar niet van. Maar dan nog, zulke mensen zouden niet mogen bestaan, laat staan onder hetzelfde dak als ik wonen.
Oud 20-10-2008, 18:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben ook wel tegen hem uitgevallen hoor (een beetje dan), daar niet van. Maar dan nog, zulke mensen zouden niet mogen bestaan, laat staan onder hetzelfde dak als ik wonen.
Als je in Utrecht woont, mag je 'm eruit schoppen en neem ik zijn kamer over
Oud 20-10-2008, 18:53
Verwijderd
Helaas woon ik (nog) niet in Utrecht en helaas kan ik hem er niet uitschoppen. Misschien moet ik om hem te pesten zijn moeder maar eens bellen, zij is namelijk degene die luidkeels verkondigde ''Ja, F. is wel rommelig, maar zeker niet vies'' en ''Het is een nette jongen hoor!'' *wink wink*.
Oud 20-10-2008, 19:01
TopDrop
TopDrop is offline
Misschien moet je gewoon steeds zn onafgewassen zooi in zn kamer gooien En zn moeder bellen enzo ja
Oud 20-10-2008, 19:01
Verwijderd
En jeukpoeder in zijn onderbroekenmandje strooien!@
Oud 20-10-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
En jeukpoeder in zijn onderbroekenmandje strooien!@
TopDrop
TopDrop is offline
En z'n bed onderkotsen!!
Verwijderd
Citaat:
En z'n bed onderkotsen!!
ot: Dat kan hij vast niet waarderen!
Oud 20-10-2008, 19:07
Verwijderd
OT: ik kan het tevens niet waarderen dat ik morgen tentamen Ondernemings- en Faillissementsrechts heb en dat ik nog niet klaar ben met studeren en nu hier zit te soggen.
Oud 21-10-2008, 20:22
Verwijderd
ontzettend gaar zijn.
Oud 22-10-2008, 07:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan het niet waarderen dat ik binnenkort een sort-of-date heb, maar dat ik niet zeker weet of het wel een date is, of gewoon vriendschappelijk. En eerlijk gezegd weet ik ook nog niet of ik wěl dat het een date is.

Oud 22-10-2008, 18:41
Verwijderd
waaaaaaaaaaaaah arghhhhhhh hmblfffffff grrrrrrrrrrrrr

mijn nieuwe tattoeage jeukt als de tyfus!!!
Oud 22-10-2008, 18:54
Verwijderd
ik heb een 1!
Oud 22-10-2008, 18:55
Verwijderd
Alleen zijn. Dat ik nog zo veel moet doen terwijl ik moe ben. Dat die moeheid niet na een nacht goed slapen weggaat. Dat ik vandaag zo'n zeven uur onderweg ben geweest (met dank aan vertraging) doordat ik de weg niet kon vinden en ik steeds de verkeerde kant opgewezen werd. Dat ik wil huilen maar daar niks mee opschiet omdat er nu niemand is om me te troosten. Dat ik hem over een week pas weer zie. Kan ik niet in winterslaap gaan of zo?
Oud 22-10-2008, 19:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alleen zijn. Dat ik nog zo veel moet doen terwijl ik moe ben. Dat die moeheid niet na een nacht goed slapen weggaat. Dat ik vandaag zo'n zeven uur onderweg ben geweest (met dank aan vertraging) doordat ik de weg niet kon vinden en ik steeds de verkeerde kant opgewezen werd. Dat ik wil huilen maar daar niks mee opschiet omdat er nu niemand is om me te troosten. Dat ik hem over een week pas weer zie. Kan ik niet in winterslaap gaan of zo?
*aai*

OT: aaaaaaah we lopen zó achter op de planning
Oud 23-10-2008, 03:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik kan het niet waarderen dat ik binnenkort een sort-of-date heb, maar dat ik niet zeker weet of het wel een date is, of gewoon vriendschappelijk. En eerlijk gezegd weet ik ook nog niet of ik wěl dat het een date is.

Waarom wil je niet dat het een date is? Kun je er niet gewoon heen gaan en zien wat er gebeurt? En gewoon weggaan als je het niet leuk vindt?

Citaat:
ik heb een 1!
M'non!

Citaat:
Aawh! :aai:
Oud 23-10-2008, 08:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom wil je niet dat het een date is? Kun je er niet gewoon heen gaan en zien wat er gebeurt? En gewoon weggaan als je het niet leuk vindt?
Hm nou het is echt wel een leuke jongen, kan goed met hem lachen enzo. Maarr ik heb nog een jaar college met met, en hij is bevriend met mijn vriendinnen. Ergo: als het awkward wordt...
Bovendien date ik nooit en vind ik het gewoon doodeng
Oud 23-10-2008, 10:51
Verwijderd
Werk doen dat ver onder mijn niveau is zonder uitzicht op iets beters.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten