Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan toch moeilijk zeggen dat je me naar je huis hebt gelokt met DVD's van Jan Švankmajer, me met bruut geweld onder je bureau hebt gewerkt en me vervolgens hebt vastgeketend aan de muur alwaar ik een weeklang heb moeten leven op een hongerdieet? Goed, eiwitten kwam ik niet tekort, maar verder.. Een hachelijke situatie, wat ik je brom. Je moet maar blij zijn dat ik aan het Stockholmsyndroom lijd, anders had ik je allang aangegeven. [afbeelding]

Nou, ik weet niet of ik überhaupt aangenomen zou worden, hoor. Sowieso heb ik amper 3D-werk, terwijl dat wel moet bij je toelatingdinges. En zo goed ben ik ook helemaal niet.

Maar ik heb er eigenlijk totaal niet over nagedacht, het kwam net zomaar in me op. Terwijl het nog best een goed idee is. Ik zal eens gaan informeren of ze op de AHK nog mensen willen die drie jaar over hun propedeuse willen doen
Nee hoor, je kan makkelijk toegelaten worden zonder enig 3D werk.
Advertentie
Oud 30-08-2008, 18:20
Verwijderd
of een huis van 1,5 miljoen en dan is dit je woonkamer:

en dit je badkamer:

:'')
Oud 30-08-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Pip Pippeloen Naomi Amerikaanse TV naamzoek wtf.
apart.
Citaat:
Nee, dan ga ik je dingen uitleggen, mensen luisteren dan altijd aandachtig omdat ik veel dingen weet. Pip doet dat ook tenminste.
maar ik vind momenteel ook alles interessant wat jij zegt.
Oud 30-08-2008, 18:21
Verwijderd
Hee Pip.
Oud 30-08-2008, 18:22
Verwijderd
dag nootje!
Verwijderd
Hahaha grappenmakers
in plaats van 'n foto van de achtertuin gewoon een foto van het stadspark toevoegen :'')
Verwijderd
Citaat:
dag nootje!
Is ze een nootje ja?
Verwijderd
Hee Pip en Stefanie, hoe was jullie meet eigenlijk?
Of hadden jullie dat al verteld?
Oud 30-08-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Is ze een nootje ja?
haha nee. dat is iemand anders.
Citaat:
Hee Pip en Stefanie, hoe was jullie meet eigenlijk?
Of hadden jullie dat al verteld?
Het was leuk!
Oud 30-08-2008, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, je kan makkelijk toegelaten worden zonder enig 3D werk.
Nou, volgend jaar maar eens proberen

Ik denk wel dat je zoveel mogelijk moet praten over 'de gedachte erachter' en dergelijke ongein. Een vriendin die echt fucking goed kan tekenen is niet aangenomen, waarschijnlijk omdat ze eerlijk had gezegd dat haar werk geen dieper gelegen gedachte heeft en dat ze ook geen dingen wíl maken met een diepere betekenis.

Even zoeken of ik haar (verouderde, dat wel) Elfwood-dinges kan vinden.
Oud 30-08-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, volgend jaar maar eens proberen

Ik denk wel dat je zoveel mogelijk moet praten over 'de gedachte erachter' en dergelijke ongein. Een vriendin die echt fucking goed kan tekenen is niet aangenomen, waarschijnlijk omdat ze eerlijk had gezegd dat haar werk geen dieper gelegen gedachte heeft en dat ze ook geen dingen wíl maken met een diepere betekenis.

Even zoeken of ik haar (verouderde, dat wel) Elfwood-dinges kan vinden.
Nee joh, gewoon eerlijk zijn, al helemaal geen shit verzinnen XD
Oud 30-08-2008, 18:28
Verwijderd
Wauw wat bestaan er veel lelijke huizen.
Oud 30-08-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik kan toch moeilijk zeggen dat je me naar je huis hebt gelokt met DVD's van Jan Švankmajer, me met bruut geweld onder je bureau hebt gewerkt en me vervolgens hebt vastgeketend aan de muur alwaar ik een weeklang heb moeten leven op een hongerdieet? Goed, eiwitten kwam ik niet tekort, maar verder.. Een hachelijke situatie, wat ik je brom. Je moet maar blij zijn dat ik aan het Stockholmsyndroom lijd, anders had ik je allang aangegeven. [afbeelding]
Ja, gelukkig maar.
Oud 30-08-2008, 18:29
Verwijderd
Ik ben weer in een agressieve bui.

Er is iets gebeurd met de buren deze week, een ruzie, maar m'n ouders willen me niet vertellen waar het precies over ging en wat er gebeurd is, omdat ze niet willen dat ik "kwaad word en ongenuanceerde dingen ga zeggen en doen."
Ja duh dat ik dat ga doen!
Zoals Minke weet, ik kan slecht tegen mensen die ergens onterecht over zeiken en boos worden, en zeker als dat tegenover mijn ouders is.
Verwijderd
Ah, hier. Drie jaar oud, maar toch.
Verwijderd
Citaat:
maar ik vind momenteel ook alles interessant wat jij zegt.
Oud 30-08-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ah, hier. Drie jaar oud, maar toch.
Techniek en geduld heeft ze wel, denk ik.
Oud 30-08-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, gewoon eerlijk zijn, al helemaal geen shit verzinnen XD
"Ja hai, ik ben Masha en ik zou hier wel graag willen chillen en al jullie olieverf opmaken enzo. Maar ik heb geen zin in zweverig gezwets over dat de dingen die ik maak voor allerlei vergezochte shit staan. Oja, ik studeer ook al iets anders dus jullie gaan me hier verder nooit zien enzo."

Maar ik overdrijf, natuurlijk. Dingen verzinnen ga ik sowieso niet doen, dat is lame. En als ik daardoor niet aangenomen word dan maakt dat niet uit, want mijn hart en nieren liggen toch al lang en breed bij Media&Cultuur
Oud 30-08-2008, 18:32
Verwijderd
Reageer op mijn post! /fizzle
Oud 30-08-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer in een agressieve bui.

Er is iets gebeurd met de buren deze week, een ruzie, maar m'n ouders willen me niet vertellen waar het precies over ging en wat er gebeurd is, omdat ze niet willen dat ik "kwaad word en ongenuanceerde dingen ga zeggen en doen."
Ja duh dat ik dat ga doen!
Zoals Minke weet, ik kan slecht tegen mensen die ergens onterecht over zeiken en boos worden, en zeker als dat tegenover mijn ouders is.
Ja, ik ook hoor, misschien in mindere mate, maar ik begrijp goed wat je bedoelt, denk ik. Die achterlijke vent die begon te zeiken over het straattheater in Groningen haalde ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
Oud 30-08-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Reageer op mijn post! /fizzle

Ik was ermee bezig.
Oud 30-08-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
"Ja hai, ik ben Masha en ik zou hier wel graag willen chillen en al jullie olieverf opmaken enzo. Maar ik heb geen zin in zweverig gezwets over dat de dingen die ik maak voor allerlei vergezochte shit staan. Oja, ik studeer ook al iets anders dus jullie gaan me hier verder nooit zien enzo."

Maar ik overdrijf, natuurlijk. Dingen verzinnen ga ik sowieso niet doen, dat is lame. En als ik daardoor niet aangenomen word dan maakt dat niet uit, want mijn hart en nieren liggen toch al lang en breed bij Media&Cultuur [afbeelding]

heb je je hart en nieren niet nodig? /topdropgrapje
Oud 30-08-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Techniek en geduld heeft ze wel, denk ik.
Ja, het is jammer dat ik niks recents kan laten zien, want ik ben echt groots fan van hoe ze met Oostindische inkt omgaat. En sommige van haar schilderijen zijn heel grappig op een absurde manier, dat is ook gaaf. Maar goed, ze moesten er niks van hebben op de kunstacademie.
Oud 30-08-2008, 18:35
Verwijderd
Citaat:

heb je je hart en nieren niet nodig? /topdropgrapje
Jawel, we houden telefonisch contact.
Oud 30-08-2008, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is jammer dat ik niks recents kan laten zien, want ik ben echt groots fan van hoe ze met Oostindische inkt omgaat. En sommige van haar schilderijen zijn heel grappig op een absurde manier, dat is ook gaaf. Maar goed, ze moesten er niks van hebben op de kunstacademie.
Nu kan ze 'n dictator worden!
Oud 30-08-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Nu kan ze 'n dictator worden!
Oud 30-08-2008, 18:36
Verwijderd
En toen werd ik dus inderdaad kwaad, en ging ik zo doen van: "Hebben we een bijl?""
En ik heb de tuinslang aangesloten om over de schutting te spuiten

Maarja, daar ziet mijn stomme bange brave moeder dan weer niet de lol van in, en dan wordt ze heel erg boos omdat ze bang is dat ik al die dingen echt ga doen, en dat er dan een burenruzie komt waar zij dan de dupe van wordt en alles. Hallo, ik ben 20, als ze aanbellen dan ben ik meer dan bereid om uit te leggen en toe te geven dat ik die dingen gedaan heb, en daar hebben mijn ouders dan niks mee te maken!
Oud 30-08-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
En toen werd ik dus inderdaad kwaad, en ging ik zo doen van: "Hebben we een bijl?""
En ik heb de tuinslang aangesloten om over de schutting te spuiten

Maarja, daar ziet mijn stomme bange brave moeder dan weer niet de lol van in, en dan wordt ze heel erg boos omdat ze bang is dat ik al die dingen echt ga doen, en dat er dan een burenruzie komt waar zij dan de dupe van wordt en alles. Hallo, ik ben 20, als ze aanbellen dan ben ik meer dan bereid om uit te leggen en toe te geven dat ik die dingen gedaan heb, en daar hebben mijn ouders dan niks mee te maken!
Mja ja, maar toch zullen je ouders daarop aangekeken worden.
Oud 30-08-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Mja ja, maar toch zullen je ouders daarop aangekeken worden.
Ja, weet ik. Bah, stomme wereld, waarom mag je nou niet gewoon een baksteen door iemands raam gooien als je daar zin in hebt.
Oud 30-08-2008, 18:39
Verwijderd
En ondertussen is het halfacht en ik zit hier nog steeds half aangekleed voor de pc te hangen. Laat ik eens wat kleren zoeken en m'n Zippo bijvullen, de plicht roept.

Wat zal ik doen?

a) Een rare enge kronkelroute door allemaal bospaadjes en sluisjes en dingetjes nemen, die ik twee keer eerder heb gefietst? Die is korter, maar veel ingewikkelder en ik weet niet hoe goed ik 'm onthouden heb.

b) Enorm ver omfietsen zodat ik feitelijk maar in twee rechte lijnen hoef te gaan? Dat is makkelijker, maar deze route heb ik nooit gefietst en ik moet dan ook eerst een plattegrond gaan maken voor mezelf zodat ik niet verdwaal.
Oud 30-08-2008, 18:40
Verwijderd
a
Oud 30-08-2008, 18:41
Verwijderd
ik ga eens kijken of we ooit nog gaan avondvoedselen
Oud 30-08-2008, 18:41
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga ook even aandachtshoeren. Hallo, ik ben zielig en eenzaam. Hou mij gezelschap plz. Kthnx.
Oud 30-08-2008, 18:42
Verwijderd
Jongens, jezus christus, denken jullie dat ik heel die verhalen voor m'n plezier post?

Jullie mogen ook best reageren hoor!!!
Maar nee hoor, me eerst even boos maken, waardoor jullie weer op me kunnen gaan vitten, terwijl ik me al KUT voel.
Oud 30-08-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook even aandachtshoeren. Hallo, ik ben zielig en eenzaam. Hou mij gezelschap plz. Kthnx.
Sorry, ik ben niet homoseksueel.
Oud 30-08-2008, 18:43
Verwijderd

wat zijn jullie verwarrend zeg.
Oud 30-08-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:

wat zijn jullie verwarrend zeg.
Ding flabble zurgg!
Oud 30-08-2008, 18:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jongens, jezus christus, denken jullie dat ik heel die verhalen voor m'n plezier post?

Jullie mogen ook best reageren hoor!!!
Maar nee hoor, me eerst even boos maken, waardoor jullie weer op me kunnen gaan vitten, terwijl ik me al KUT voel.
Je bent toevallig niet de enige die zich hier KUT voelt ja!
Oud 30-08-2008, 18:45
Verwijderd
nou vertel dan.
Oud 30-08-2008, 18:46
Verwijderd
De buurman dacht dat mijn vader naar zijn HONDSLELIJKE vrouw keek door de schutting, waarop hij het zaakje dicht ging timmeren voor de neus van mijn moeder.

Mag ik dan godverdomme even kwaad zijn ja, en met een mokerhamer zijn voortuin te lijf gaan?!
Oud 30-08-2008, 18:47
Verwijderd
Citaat:
De buurman dacht dat mijn vader naar zijn HONDSLELIJKE vrouw keek door de schutting, waarop hij het zaakje dicht ging timmeren voor de neus van mijn moeder.

Mag ik dan godverdomme even kwaad zijn ja, en met een mokerhamer zijn voortuin te lijf gaan?!
Dat mag, ik zou er alleen maar om lachen.
Oud 30-08-2008, 18:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
nou vertel dan.
Ik ben moe, ik voel me kut, moet morgen naar een verjaardag waar ik GEEN ZIN IN HEB en ik denk ik ook gewoon lekker niet ga, ha!, stiekem wil ik NU slapen EN series kijken EN me volproppen met m&m's. Dus!
Oud 30-08-2008, 18:50
TopDrop
TopDrop is offline
En de buurkinderen lopen te krijsen, de buurman loopt ons hevig uit te roken, alsof er een tweedewereldoorlogtank is ontploft met 20 autobanden erop gesodemieterd en dat moeten wij allemaal maar pikken eh?
Oud 30-08-2008, 18:51
TopDrop
TopDrop is offline
Ik voel me nu wel een wijf dat ik zoveel klaag, eigenlijk, maar ik kon niet zoveel beters bedenken
Oud 30-08-2008, 18:52
Verwijderd
wat is er mis met het plan van series kijken en m&m's eten?
Oud 30-08-2008, 18:52
Verwijderd
nohhh, nou, dag mensen, ik ben barbeknoeien

topdrop, serie kijk ze
stefenootje, probeer je buurmensen niet te vermoorden ze
Oud 30-08-2008, 18:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
wat is er mis met het plan van series kijken en m&m's eten?
Ik heb geen m&m's?
Citaat:
nohhh, nou, dag mensen, ik ben barbeknoeien

topdrop, serie kijk ze
stefenootje, probeer je buurmensen niet te vermoorden ze

Maar dank je hoor
Oud 30-08-2008, 18:54
Verwijderd
Ik ging naar beneden om de router te resetten, en kwam terug met boterhammen met pepercervelaat.
Oud 30-08-2008, 18:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ging naar beneden om de router te resetten, en kwam terug met boterhammen met pepercervelaat.
Hallo, het moet niet veel gekker worden daar bij jou thuis hoor. Sjeeminee.
Oud 30-08-2008, 18:56
Verwijderd
Goed, het wordt A.

Hier nog een troostplaatje voor Maarten en Stefanie:

Tijd om de weg naar Slotervaart te zoeken en dan gescheld op mijn slechte punctualiteit te incasseren en dan broederlijk bier te drinken met allerlei langharig en kortharig tuig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten