Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2008, 13:00
Verwijderd
Wat mij betreft wel ja. Ik weet verder ook niet wie ik verdacht moet vinden. Het lijkt ook wel of er veel mensen stil zijn dit spel, en maar een paar die echt veel posten. Maar ik vond Miekjuhs laatste reactie wel interessant, en omdat ze een naabje is en braaf actief meespeelt ga ik dan misschien toch maar op een stillie stemmen. Maar dan wordt het ook weer pretty much een willekeurige stem hmbeh.
Advertentie
Oud 13-10-2008, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de theorie over Miekje nogal zwak. Is het enkel gebaseerd op het feit dat ze haar stem doorgaf na de stemronde?
Nee. Ook omdat ze aan het begin random heen en weer schaapte. Ze voegt niks toe aan het spel, ze is eerder een blok aan het dorpsbeen. Ik ben van mening dat we beter af zijn zonder haar.
Oud 13-10-2008, 13:23
Verwijderd
We zijn het best af zonder wolf, dus zo graag van haar af willen is ook onzin, alleen omdat ze niks toevoegt.
Oud 13-10-2008, 13:26
Verwijderd
Misschien vertoont Miekjuh wel wolvengedrag, maar het is nooit leuk om er snel uit te gaan in je eerste spel. Daarom wil ik nog even niet op haar stemmen en het aankijken. Als ze echt wolf is laat ze nog wel ergens een steek vallen op deze manier.

Denk dat ik voor Basjeeh wil gaan deze ronde. Niet dat ik hem nu echt verdenk, maar ik krijg een onbetrouwbaar gevoel bij hem. Onder andere omdat hij in de vorige ronde eerst gelijkspel wilt ontwijken en vervolgens toch nog wilt veroorzaken.
Oud 13-10-2008, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, los daarvan vertoont ze wel meer noobwolvengedrag. En er geldt nog altijd dat je beter een zwakke dorpeling, die zelf zegt het spel nog niet helemaal te snappen, eruit kunt hebben dan een goede dorpeling. Dus misschien ga ik ook wel voor Miekje. Maar ik weet het niet zeker, eerst eens even de rest goed doorlezen.
het doel van het spel is niet om dorpelingen, zwak of sterk, op te eten hoor
Oud 13-10-2008, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat mij betreft wel ja. Ik weet verder ook niet wie ik verdacht moet vinden. Het lijkt ook wel of er veel mensen stil zijn dit spel, en maar een paar die echt veel posten. Maar ik vond Miekjuhs laatste reactie wel interessant, en omdat ze een naabje is en braaf actief meespeelt ga ik dan misschien toch maar op een stillie stemmen. Maar dan wordt het ook weer pretty much een willekeurige stem hmbeh.
Ik probeer juist actief mee te spelen, want dat leek me vrij logisch als je meedeed. Toch?
Oud 13-10-2008, 13:44
Verwijderd
Ja, dat zeg ik toch ook?
Oud 13-10-2008, 13:46
Miekje*
Miekje* is offline
ja, je hebt gelijk
Oud 13-10-2008, 14:34
Verwijderd
Citaat:
wel als er verder geen aanwijzingen zijn wie er weerwolf is. en jij verdedigt miekjuh ook best vel, dus jij staat ook op mijn verdachtenlijstje.
Oud 13-10-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Wie moet volgens jou opgehangen dan?

En waarom ben je zo defensief? Het is niet of men op jou stemt, toch?

Miekjuh
Mr Soija
Lucky Luciano
Barabas
Absinthe

Fantôme
Basjeeh

Lucky Luciano
Krynn

Basjeh
Daboman
Matige_muis

Uice
Pippeloen

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 15:20. Reden: +Pippeloen, +Absinthe
Oud 13-10-2008, 14:50
Verwijderd
Ik heb alleen maar gezegd dat ik de theorie zwak vind.
Typische wolvenpost van Juice, dat het beter is om een dorpeling op te hangen.
Mijn stem gaat daarom naar Juice.
Oud 13-10-2008, 15:18
Verwijderd
Zo, ik ben weer terug. Even vluchtig bijgelezen, want er is wel belachelijk veul gepost zeg.
Voorlopig stem ik mee op Miekjuh, omdat me dat zo even de enige mogelijke optie van verdachte lijkt. Misschien dat ik straks nog even goed ga lezen (maar ik ben nu heel erg moe) en dat ik dan nog een weergaloze theorie bedenk.
Oud 13-10-2008, 16:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik was zondag de hele dag niet thuis en heb nu een beetje vluchtig doorgelezen wat er is gezegd. Ik vind het raar dat Hanneke eerst verdacht was en veel mensen op haar stemden, en nu ineens niet meer?
Ik heb geen goede theorie en ik heb nu niet zoveel tijd om er eentje te bedenken. Na het eten zal ik nog even snel doorlezen en kijken op wie ik stem.
Oud 13-10-2008, 16:14
Verwijderd
Mweh ik wil eigenlijk toch niet op Miekje stemmen, maar de enige andere met meer dan 1 stem is Basjeeh, en op hem wil ik ook niet stemmen. En ja, ik stem als het even kan graag op iemand die meerdere stemmen krijgt, want ik vind het wel fijn als je stem ook zin heeft. Maar misschien doe ik vanavond wel lekker alto. En dan zijn er wel mensen bij wie ik een gevoel heb van HMMMM maar ja, dat kan ik ook niet echt onderbouwen. *dub* Nou ik heb hierboven gezegd dat ik wellicht op een stillie ging stemmen, dus dan doe ik dat maar. Lucky dus, want die heeft de minste posts als ik het goed zie.
Oud 13-10-2008, 16:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Op te hangen, bedoel je. En dat beweer ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen, als Miekjuh geen wolf is, is haar verwijdering uit het spel minder erg dan die van een goed spelende dorpeling.

Citaat:
Typische wolvenpost van Juice, dat het beter is om een dorpeling op te hangen.
Dat zeg ik dus helemaal niet. Je verdraait mijn woorden.
Oud 13-10-2008, 16:47
Fantôme
Fantôme is offline
Ik vind het erg moeilijk. Moet over een half uurtje weg om te sporten en dus voor die tijd mijn stem bepalen.
Ik wil niet voor Miekjuh gaan omdat ik in de verste verte niet verwacht dat zij een wolf is.
Aan de andere kant, kan ze wel dingen in de war schoppen met het meeloperij en vooral met het onduidelijk zijn. Het gelijkspel idee ging daardoor bijv. niet door omdat ze haar stem pas later doorgaf en daarvoor steeds aan het draaikonten was.

Over gelijkspel gesproken. Ik ben daar altijd wel voorstander van omdat je vaak toch nog niet kunt weten wie er goed/slecht is en als je dan twee mensen een beetje verdenkt, kun je ook voor een theoretisch gelijspel kiezen. Als de wolven dan niet hoeven te kiezen zitten er dus meer valse stemmen in één van de rijtjes. dat is voor later in het spel makkelijk om te weten, want dan pik je de wolven er zo uit. Maar o.a. Basjeeh was volgens mij erg tegen een gelijkspel. En misschien wel meer mensen?

Basjeeh verdacht ik hiervoor niet. Hij hield mij iig scherp en wees me op andere mogelijkheden. Maar nu zegt hij ineens mij verdacht te vinden omdat ik ergens anders over dacht en niet verder in discussie wilde. dat vind ik wel vreemd. Het één sloot het ander niet uit (in de discussie van basjeeh en mij) en het lijkt of hij een reden zoekt om mij eruit te willen hebben. Ik weet niet of ik me ertoe moet laten verleiden nu dan maar op basjeeh te stemmen.

Sterrenmeisje noemde LL omdat hij stil was. Gelijk daarna werd zij opgegeten.
Ik heb mijn vraagtekens erbij of de wolven haar daarom hebben opgegeten. Ofwel, maakt dit LL verdacht? Ik weet het nog zo net niet. houd het wel even in de gaten.

En behalve dit alles... ik ben er nog steeds van overtuigd dat er vaak wel slechteriken bij de meeschapers en/of stille spelers zitten. wel zo veilig...

en vraagje: VeGs bleek dorpeling. er gingen in die ronde heel veel mensen voor Hanneke. Waarom is dat nu niet meer zo?

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 17:02. Reden: typefout nummer zoveel
Oud 13-10-2008, 17:00
Fantôme
Fantôme is offline
Ik ben eruit. het wordt helemaal anders.
iemand die mij nog helemaal niet is opgevallen, totdat ik het topic net weer doorlas is Fizzle.
Ze heeft nu 6 posts ofzo in dit topic waarvan één echt een onderbouwing is van op wie ze stemt.
ze is volgens mij wat laat in haar stemmen en ook wispelturig in wat ze doet... (VeGs is waarsch. geliefde zegt ze, maar ik ga toch maar voor Hanneke) en ze neemt ook wel de tijd om af te wachten wat veilig is om haar stem neer te zetten (behalve in de ronde waarin ze twijfelt tussen VeGs en Hanneke). als ik me goed herinner poste fizzle in een eerder spel weer meer dan dit...

Miekjuh
Mr Soija
Lucky Luciano
Barabas
Absinthe

Fantôme
Basjeeh

Lucky Luciano
Krynn

Basjeh
Daboman
Matige_muis

Uice
Pippeloen

fizzle
fantome

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 17:08.
Oud 13-10-2008, 17:12
Verwijderd
Wat een onzin dat ik stil ben, ik post tenminste inhoudelijk wat. Beter dan dat je iemand gaat ophangen om "noobgedrag".
Oud 13-10-2008, 17:12
Hanneke
Hanneke is offline
Drie echte verdachten met onderbouwing:

Miekjuh: Verdacht omdat raar in het begin van het spel (zodra een naam genoemd werd gelijk daarop willen stemmen en zodra er een ander genoemd werd weer van stem wisselen) en opmerkingen die typisch voor (noob)wolven zijn.
Dat eerste kan ook zijn omdat ze voor het eerst meedoet. Die opmerkingen "ik snap niet waarom ik verdacht ben " en "dan zou het jammer zijn als ik geen wolf was" zijn opmerkingen zoals ik ze ook maakte de eerste keer dat ik wolf was / meespeelde

Basje: Vanwege het eerst willen voorkomen van gelijkspel en daarna niet en vanwege de reden om te stemmen op Fantome.
Dat eerste is mij niet zo opgevallen, dat zou ik moeten teruglezen. Dat tweede, kan verdacht zijn natuurlijk. Maar waarom zou Basje - als hij wolf is - per se juist Fantome eruit willen? Het kan natuurlijk ook dat hij leerlingziener is en dat Fantome wolf is.

Fizzle: Meeschaperij en weinig posten, zou vorige spelen anders hebben gespeeld.
Ik kan me niet herinneren eerder tegelijk met Fizzle gespeeld te hebben, dus ik weet weinig van haar speelstijl. Er zijn vast wel meer die stil zijn, maar ik houd het in m'n hoofd voor later.

Ik vind van deze drie Miekjuh het meest verdacht, en ik wilde vorige keer ook eigenlijk Miekjuh stemmen. Dus dan Miekjuh maar.
Oud 13-10-2008, 17:37
light fighter
light fighter is offline
interessante theorieen allemaal.

Valt opzich wat te zeggen om op miekjuh te stemmen aangezien het inderdaad wel opmerkingen zijn die je maakt als je voor het eerst meespeelt en dan wolf bent. Als ze wel dorpeling blijkt te zijn is het jammer maar helaas aangezien ze niet een hele goede speler is door gebrek aan ervaring.

De theorie van Fantome over LL en sterrenmeisje lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk aangezien, het heel erg opvallend is om na één keer iemand genoemd te hebben hap-slik-weg bent. Het kan daarom een valstrik zijn of volkomen willekeur van de wolven. Ik ga voor dat laatste.

Inmiddels ben ik ook voor een gelijkspel om de bekenden redenen, alleen als wolf ben je waarschijnlijk tegen gelijkspel omdat je daarmee veel informatie ongewild prijs geeft aan de dorpelingen. Dit pleit tegen basje.

Fizzle zie ik niet echt als een bedreiging en uit het vorige spel kan ik me herinneren dat ze ook heel erg stil was.

Nu moet ik een keus gaan maken... Ik ga mee voor miekjuh.

De opmerking van matige_muis over dat het niet leuk is om er vroeg in je eerste spel uit te vliegen vind ik opmerkelijk. ZOu het een wolf zijn die een medewolf verdedigd? Zo openlijk, lijkt me onwaarschijnlijk maar anders zo'n opmerking raakt kant nog wal. Weird
Oud 13-10-2008, 17:40
Miekje*
Miekje* is offline
ik ga denk ik maar niks meer zeggen
Oud 13-10-2008, 17:43
Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal komt vanavond waarschijnlijk later. Maarten heeft morgen een tentamen en EoS en ik moeten nog ergens heen. We proberen om voordat we weg gaan al een deel van het verhaal te schrijven, zodat we de uitslag sneller kunnen posten als we terug zijn.
Oud 13-10-2008, 17:46
Verwijderd
Fizzle is idd een van die personen waarbij ik een onbestemd gevoel heb, ik kan me wel vinden in wat Fantome zegt. Dat heb ik ook een beetje bij Barabas, die noemde Pip gelijk verdacht omdat ze het voor Miekje opnam, dat vond ik een beetje gek. Ook viel het me ineens op dat Daboman nog niet veel van zich heeft laten horen. Ik heb trouwens al wel gestemd op LL deze ronde, maar ik sta nog niet in het lijstje. Maar goed. Zo te zien maakt het voor deze ronde toch geen kut meer uit, maar goed, ik denk ik gooi het even in de groep!
Oud 13-10-2008, 17:49
Verwijderd
Nu blijkt maar weer dat de Miekjuh stemmers behoorlijk zwak zijn. Eigenlijk zeggen ze dat Miekjuh waarschijnlijk wel dorpeling (of iig goed) is, maar omdat er niet genoeg andere theorieën zijn stemmen ze toch op haar. En dat terwijl er nu toch al op 5 andere mensen gestemd is. Achja, we zullen wel zien wat Miekjuh is, maar ik ben er van overtuigd dat ze dorpeling is.
Oud 13-10-2008, 17:51
Miekje*
Miekje* is offline
basjeeh
Oud 13-10-2008, 17:52
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Nu blijkt maar weer dat de Miekjuh stemmers behoorlijk zwak zijn. Eigenlijk zeggen ze dat Miekjuh waarschijnlijk wel dorpeling (of iig goed) is, maar omdat er niet genoeg andere theorieën zijn stemmen ze toch op haar. En dat terwijl er nu toch al op 5 andere mensen gestemd is. Achja, we zullen wel zien wat Miekjuh is, maar ik ben er van overtuigd dat ze dorpeling is.
heb je dan zelf een betere theorie?
Oud 13-10-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
heb je dan zelf een betere theorie?
Nou eeh, lees het topic even door. *pling*
Oud 13-10-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
De opmerking van matige_muis over dat het niet leuk is om er vroeg in je eerste spel uit te vliegen vind ik opmerkelijk. ZOu het een wolf zijn die een medewolf verdedigd? Zo openlijk, lijkt me onwaarschijnlijk maar anders zo'n opmerking raakt kant nog wal. Weird
Hoezo opmerkelijk? Het staat toch precies zoals het er staat? Ik kan me niet echt 100% vinden in de theoriën en om dan iemand eruit te stemmen die voor het eerste keer meedoet, vind ik simpelweg een beetje sneu.

Toen ik voor de eerste keer meedeed wilden sommige mensen me er ook direct uit hebben. Ben blij dat er andere mensen waren die het daar niet helemaal mee eens waren.
Oud 13-10-2008, 18:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sorry dat ik zo stil was, ik had afgelopen weekend mijn eindwerkstukpresentatie en ik was vreselijk zenuwachtig en ik had dus wel veel aan mijn hoofd. Maar nu ben ik er weer.

Hoewel Miekjuh noobwolvenopmerkingen maakt en weinig bijdraagt, wil ik nog niet op haar stemmen. Men dacht immers in mijn eerste spel ook van mij dat ik een noobwolf was, omdat ik het spel echt niet begreep. Ik geef haar het voordeel van de twijfel.

Er zijn echter wel een paar mensen die haar erg fel verdedigen - en wolven zijn volgensmij geneigd om elkaar te verdedigen. Dit geeft mij toch meer reden om Miekjuh te verdenken, maar ook de mensen die haar verdedigd hebben. Katje en Pip zijn haar aan het verdedigen, dus ook bij hun heb ik zo mijn twijfels.
Ik vind het altijd erg moeilijk om theorieen op te stellen en een keuze te maken.
Het is inderdaad beter om een zwakke dorpeling op te hangen dan een sterke, maar het doel is ook niet om het dorp uit te roeien. Het doel is, om de wolven eruit te filteren!

Omdat gelijkspel erg gunstig is voor de dorpelingen en Basjeeh er erg tegen was, ga ik voor Basjeeh; dan maar hopen dat anderen ook meegaan en het gelijkspel wordt!
Oud 13-10-2008, 18:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dus:

Miekjuh
Mr Soija
Lucky Luciano
Barabas
Absinthe

Fantôme
Basjeeh

Lucky Luciano
Krynn

Basjeh
Daboman
Matige_muis
Fizzle

Uice
Pippeloen

fizzle
fantome
Oud 13-10-2008, 19:00
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Omdat gelijkspel erg gunstig is voor de dorpelingen en Basjeeh er erg tegen was, ga ik voor Basjeeh; dan maar hopen dat anderen ook meegaan en het gelijkspel wordt!
Bij gebrek aan een goede verdachte stem ik op Basjeeh, want gelijkspel.
Grappig, in andere spellen dat ik meegespeeld heb was iedereen altijd zo tegen gelijkspel.

Miekjuh
Mr Soija
Lucky Luciano
Barabas
Absinthe

Fantôme
Basjeeh

Lucky Luciano
Krynn

Basjeeh
Daboman
Matige_muis
Fizzle
Heksjuh

Uice
Pippeloen

fizzle
fantome
Oud 13-10-2008, 19:14
Verwijderd
En als de wolven nu Basjeeh Pip Krynn en fantome zouden zijn? of als er in elk lijstje twee wolven zitten? dan hebben we er niets aan.
Oud 13-10-2008, 19:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, misschien niet, maar die kans is toch best klein.
Oud 13-10-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
En als de wolven nu Basjeeh Pip Krynn en fantome zouden zijn? of als er in elk lijstje twee wolven zitten? dan hebben we er niets aan.
Denk niet dat de wolven met deze draai rekening hebben gehouden. Voor hen eigen veiligheid is het nodig dat ook zij op tijd hun stem doorgeven en nu kwam ineens op het 'laatste' moment een mogelijk gelijkspel kijken.

Ik noteer je nu wel even op mijn lijst, dit is toch wel een beetje aparte reactie. Er kan zoveel aan de hand zijn.
Oud 13-10-2008, 19:22
Lethe
Lethe is offline
Ik heb even geen tijd om alle theorieën door te lezen (sorry, morgen lees ik alles bij). We proberen dus gelijkspel te maken? Zo te zien staan miekjuh en basjeh nu 4-4, dus dan moet ik zeker op iemand anders stemmen, of juist niet? Als ik niks hoor voor half 9 stem ik op miekjuh.
Oud 13-10-2008, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even geen tijd om alle theorieën door te lezen (sorry, morgen lees ik alles bij). We proberen dus gelijkspel te maken? Zo te zien staan miekjuh en basjeh nu 4-4, dus dan moet ik zeker op iemand anders stemmen, of juist niet? Als ik niks hoor voor half 9 stem ik op miekjuh.
Als het aan mij ligt stem je maar niet op Miekjuh.

De reactie van Barabas vind ik zodanig opvallend dat ik wel wil weten of het werkelijk een gelijkspel is.

Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Oud 13-10-2008, 19:29
Lethe
Lethe is offline
Tsja, ik denk dat de wolven wel zo slim zullen zijn zichzelf te verdelen over die twee lijstjes. Maar goed, ik stem wel op iemand die nog geen stem heeft.

edit: Ik heb op Light Fighter gestemd.
Oud 13-10-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ga toch mee met Basjeh en heb gestemd op Fantome. Ja, ik heb geswitcht.

Miekjuh
Lucky Luciano
Barabas
Absinthe
Hanneke
Light fighter
Uice

Fantôme
Basjeeh
Mr soija

Lucky Luciano
Krynn
Katje

Basjeeh
Daboman
Matige_muis
Fizzle-fluffy
Heksjuh

Uice
Pippeloen

fizzle
fantome

edit: Katje, Hannekes en Light fighters stem werden om de een of andere reden niet meegrekend???? Het stond dus 6-4.

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 19:35.
Oud 13-10-2008, 19:32
Uice
Uice is offline
Ik heb net op tijd op Miekjuh gestemd, eigenlijk bij gebrek aan beter.
Oud 13-10-2008, 19:32
Verwijderd
Missen we Miekjuh nu weer of heeft ze al gestemd en vergeten?

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 19:35. Reden: Blijkt al een nieuw lijstje te zijn
Oud 13-10-2008, 19:36
Verwijderd
Volgens mij missen we nog iemand, ik kom uit op 17.
Oud 13-10-2008, 19:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Volgens mij missen we nog iemand, ik kom uit op 17.
Miekjuh staat er zelf nog niet tussen.
Oud 13-10-2008, 19:38
Fantôme
Fantôme is offline
@ soija, mag ik vragen waarom je naar mij switcht?
@ light fighter. dat van LL en sterrenmeisje was niet zozeer een theorie hoor.
Ik vroeg mij gewoon af of de wolven sterrenmeisje zouden eten als zij het bij het rechte eind had met LL. Kan voor zowel ja als nee argumenten bedenken namelijk

Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 19:55.
Oud 13-10-2008, 19:39
Verwijderd
Sterker nog, Miekjuh heeft weer geen discrete stem uitgebracht. Nu ben ik wel wantrouwig, mocht ze deze ronde om de een of andere magistrale reden overleven.
Oud 13-10-2008, 19:39
Verwijderd
Miekjuh maakt het nu wel erg bont. een van de dingen waarvoor ze verdacht is is niet posten op wie je stemt en dan nu ook haar stem niet doorgeven.
Oud 13-10-2008, 19:46
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Misschien vertoont Miekjuh wel wolvengedrag, maar het is nooit leuk om er snel uit te gaan in je eerste spel. Daarom wil ik nog even niet op haar stemmen en het aankijken. Als ze echt wolf is laat ze nog wel ergens een steek vallen op deze manier.

Denk dat ik voor Basjeeh wil gaan deze ronde. Niet dat ik hem nu echt verdenk, maar ik krijg een onbetrouwbaar gevoel bij hem. Onder andere omdat hij in de vorige ronde eerst gelijkspel wilt ontwijken en vervolgens toch nog wilt veroorzaken.
of we hebben miekjuh nu ontmoedigd om nog iets te zeggen (ergens zei ze 'ik zeg wel niks meer' of iets in die richting). en anders is ze misschien toch wolf? of heks, maar dan vind ik juist weer dat ze het slim speelt (te snel voor een n00b). Ik vind iig dat er hier een aantal heel opvallende dingen gebeuren (was het al bellende aan het doorlezen) dus dat wil ik zo, na de uitslag wel even doorlezen allemaal. Ik vind basjeeh vreemd om met zo'n non reden op mij te stemmen en dat soija ineens met hem meegaat, moet ook een reden hebben. ik zie nl echt niet in wat ik heb gedaan waarom hij ineens die switch maakt.

en willen we nu wel of geen gelijkspel? want de vorige keren dat ik juist gelijkspel wilde (in andere spellen) werd ik daardoor bijna opgehangen (want dat zou raar zijn) maar als we het willen, wil ik daar de volgende keer best aan meewerken hoor, maar anders ga ik niet schapen.
Oud 13-10-2008, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Miekjuh staat er zelf nog niet tussen.
Nee, haar had ik al meegerekend.

Citaat:
@ soija, mag ik vragen waarom je naar mij switcht?
Omdat ik Basjeh redelijk overtuigend vind.
Oud 13-10-2008, 19:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Omdat ik Basjeh redelijk overtuigend vind.
moet je voor de grap die discussie van basjeeh en mij nog eens nalezen. die sloeg werkelijk nergens op... simpelweg omdat het geen discussie wás naar mijn idee, maar het uitwisselen van ideeen. basjeeh maakt er een discussie van waarbij hij wat ik zeg ineens als onwaar beschouwd. daarop kap ik de discussie af. basjeeh verdenkt mij vanuit het niets (ik ging niet verder met de discussie) terwijl we gewoon allebei ons punt hadden gemaakt.

Of was dat niet waarin je hem overtuigend vond? waarin dan wel?
Verwijderd
Citaat:
Dus je rekent mensen mee als ze geen stem hebben uitgebracht? Of lees ik nu iets verschrikkelijk over het hoofd? Zo ja, mag ik dan een linkje?
Miekje*
Miekje* is offline
ow w8 sorry natuurlijk heb ik gestemd, helemaal vergeten ik stemde op ll

Regels voor berichten