Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2008, 11:21
Kitten
Kitten is offline
Auch! Keiharde communicatie fail en nu zie ik haar een middag niet, terwijl dat wel de bedoeling was . Volgende week moet ik dat nodig goedmaken, maar ik denk dat het me wel vergeven wordt
Oud 29-11-2008, 14:47
Verwijderd
oh oh de jaloezie
ik ben nog nooit echt jaloers geweest bij hem en dat was al een hele prestatie, maar nu gaat ie drie dagen met het personeel van zijn kroeg naar een of ander zuipoord en er werken daar natuurlijk te mooie meisjes

overheen zettennnnnnnnnn
Oud 29-11-2008, 16:47
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me goed! Alleen was ik gisteren wel een beetje jaloers. Wat een sukkel is hij ook. Maar wat hij kan, kan ik ook natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 29-11-2008 om 17:00.
Oud 29-11-2008, 21:32
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Gister ruzie en heel moeilijk gesprek gehad. Was even bang dat ik hem kwijt zou raken. Het is duidelijk dat we allebei wat anders van het samenwonen verwachtte. Het is waarschijnlijk gewoon allemaal een beetje te snel gegaan. Maar we hebben het nu weer uitgepraat en we moeten maar zien of het nu beter gaat. Samenwonen is toch lastiger dan ik verwachtte. Ik verwachtte dat het allemaal makkelijker zou worden, dat we niet meer zo veel moeite hoefte te doen om af te spreken, meer privesie. Maar het is juist heel veel meer ingewikkelder en gecompliceerder geworden. Als we ruzie hebben kan ik er niet even rustig over na denken want je zit constant op elkaars lip.
Oud 29-11-2008, 22:21
Roosje
Roosje is offline
Ja, fuck dit. Waarom maak ik het mezelf ook weer zo moeilijk? Ik snap er niks van. Het léék zo makkelijk. Is't ook. Ik moet rekening houden met mezelf en ik faal.

Ik ga in bed liggen met Yeasayer en nadenken. En morgen verhuizen.
Oud 29-11-2008, 22:32
Verwijderd
Ik wil wel weer es écht verliefd worden, maar de laatste keer was een jaar of vier geleden en ik betwijfel of het nog wel kan, als je eenmaal doorhebt hoe het zit met relaties en al die zooi.
Oud 29-11-2008, 23:01
Verwijderd
Hm drama. Mensen zijn blijkbaar niet van mij gewend dat ik ook wel eens laat merken dat dit er écht niet meer bij kon. Maar nu zit ik morgen de hele dag met de halve groep van vanavond (waar ik dus niet bij was), dus waarschijnlijk word ik behandeld als een of andere zielige aansteller. Blegh
Oud 30-11-2008, 00:45
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik wil wel weer es écht verliefd worden, maar de laatste keer was een jaar of vier geleden en ik betwijfel of het nog wel kan, als je eenmaal doorhebt hoe het zit met relaties en al die zooi.
beter gewoon flink er op los neuken en dan zie je het vanzelf wel.
Oud 30-11-2008, 11:28
wup
wup is offline
Nou, saai. maar gister versierd door een crimineel in de dop, jiha! Beetje jammer dat er altijd alleen maar sukkels op mij vallen... hmm
Oud 30-11-2008, 11:37
Verwijderd
Citaat:
beter gewoon flink er op los neuken en dan zie je het vanzelf wel.
Mwah niet mijn ding. Er op los zoenen wel. Maar mwah ook dan komt er niemand spannends voorbij... ik vind het leuker om verliefd te zijn op iemand voor je wat gedaan hebt, geloof ik, dan ga je echt zenuwachtig worden enzo Als je al gezoend hebt en gewoon gaat daten, is er weinig spannends aan... dan is het allang duidelijk dat je elkaar ziet zitten, waarom moet je dan nog kriebels hebben?
Oud 30-11-2008, 13:01
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mwah niet mijn ding. Er op los zoenen wel. Maar mwah ook dan komt er niemand spannends voorbij... ik vind het leuker om verliefd te zijn op iemand voor je wat gedaan hebt, geloof ik, dan ga je echt zenuwachtig worden enzo Als je al gezoend hebt en gewoon gaat daten, is er weinig spannends aan... dan is het allang duidelijk dat je elkaar ziet zitten, waarom moet je dan nog kriebels hebben?
die kriebels moet je ook niet hebben, maar die komen vanzelf wel en dan schrik je je waarschijnlijk een hoedje
Oud 30-11-2008, 13:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren mijn afstudeerfeestje gehouden bij hem thuis (omdat ik thuis te weinig plek heb) en dan is het toch wel opvallend hoe thuis ik bij hem ben. Voelde gewoon goed. Verder vanmorgen lekker liggen knuffelen en hij was vannacht ook nog tegen me aan komen liggen. De liefde straalt er vanaf dus het zit allemaal meer dan goed en dat voelt gewoon zo onwijs fijn.
Oud 30-11-2008, 13:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ow, dat kan echt wel hoor Had ik met m'n huidige vriend ook. We wilden eigenlijk helemaal geen relatie omdat het ff niet uitkwam f(hij was een hele goede vriend van me en m'n relatie van 3,5 jaar was net uit) maar als je op een gegeven moment zo verliefd ben houd je dat gewoon niet meer tegen. Eigenlijk was dat echt een superleuke tijd
Oud 30-11-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
die kriebels moet je ook niet hebben, maar die komen vanzelf wel en dan schrik je je waarschijnlijk een hoedje
Ja bij mij dus niet Ik kan heel verliefd zijn op een vriendje, maar dat gaat niet samen met vlinders ofzo, niet op die manier.
Oud 30-11-2008, 15:01
metallica
metallica is offline
Aargh, hoe kan hij zo relaxt blijven, terwijl ik overal problemen zie... Het is gewoon stom dat hij denkt dat alles wel goed komt en daardoor dus niet naar me luisterd als ik bepaalde twijfels uit. Ja, ik wil samenwonen, maar er zijn nog wat dingen die moeten verbeteren anders gaat het niet lang duren. En het is een schatje, maar pff sommige dingen maken me razend.
Oud 30-11-2008, 16:05
Pluis
Pluis is offline
hm sommige dromen mogen van mij best werkelijkheid worden . Was iig een hele leuke droom vannacht
Oud 30-11-2008, 16:16
Myuki
Myuki is offline
Weet iemand hoe 't met (uhm, hoe heet ze ook alweer, Nala?) en haar man gaat? Die postte hier eerst bijna elke dag en nu al heel lang niet meer.

Met mij en mijn geliefde gaat 't goed ik ben zo ontzettend gek op hem
Oud 01-12-2008, 08:28
Halflight
Halflight is offline
Hem zaterdag weer gezien en dat was ronduit kut. Het is gewoon steeds duidelijker dat ik niet meer prioriteit voor hem ben en dat hij heus wel om me geeft maar dat het over is tussen ons en dat doet pijn. Terugweg in de auto werd ik helemaal stil en had ik helemaal geen zin meer in de date die nog gepland stond en toen ik hem dat vertelde reageerde hij onwijs nonchalant en toen dacht ik oke, als het hem zelfs niet interesseert dat ik met andere kerels rondhang gaat er iets fout. En toen ben ik zijn auto uit gerend en dat was even slikken kwadraat. Sindsdien niet meer gesproken maar hij heeft nog spullen van mij en die zou hij van de week komen langsbrengen maar hem kennende vergeet hij dat en om eerlijk te zijn is dat ook goed voor me. Ik ga sowieso zelf geen contact meer opnemen, hij stikt er maar in.
Oud 01-12-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ja bij mij dus niet Ik kan heel verliefd zijn op een vriendje, maar dat gaat niet samen met vlinders ofzo, niet op die manier.
Ik dacht al dat ik de enige was.

OT: Hmpf.
Oud 01-12-2008, 10:29
ST*R
ST*R is offline
Ik wil dat hij me wil zoals ik hem wil. Maarja stel dat dat zo is, wat dan? Dan zou het dus een relatie worden, maar daar ben ik eigenlijk ook nog wel bang voor.. Nouja hoef ik niet over na te denken want hij vindt me vast niet zo leuk als ik hem. Maar hij mag dus wel even reageren zodat ik het weet.
En de berlijnse jongen vertelde dat het nu echt uit is met zn vriendin dus ik heb binnenkort mn eerste berlijnse date!
Oud 01-12-2008, 11:29
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik wil dat hij me wil zoals ik hem wil. Maarja stel dat dat zo is, wat dan? Dan zou het dus een relatie worden, maar daar ben ik eigenlijk ook nog wel bang voor.. Nouja hoef ik niet over na te denken want hij vindt me vast niet zo leuk als ik hem. Maar hij mag dus wel even reageren zodat ik het weet.
En de berlijnse jongen vertelde dat het nu echt uit is met zn vriendin dus ik heb binnenkort mn eerste berlijnse date!
Je hebt toch ook nog die jongen die je 'o zo leuk' vond in Nederland zitten en die speciaal voor jou naar Barlijn gekomen was?
Oud 01-12-2008, 12:59
Verwijderd
Omg, wat was dát voor een weekend? Een goed, maar jezustering. Ik heb fans ofzo. En vriendje was boos, dat snap ik wel. Maar vertrouwenvertrouwen. Maar wát een weekend.
Oud 01-12-2008, 13:21
Verwijderd
Goed, fijn, lief. <333 Ik twijfel nog te veel maar goed wie weet gaat dat wel nooit weg. :') Maar het voelt oh zo fucking fijn en goed en ik hoop zo dat ie mn verrassing kan waarderen
Oud 01-12-2008, 15:25
sicilion
sicilion is offline
Maar weer eens het 'lange termijn' scharrel gedumpt, omdat relaties leuker zijn... Leuke-mannen-tekort is mijn stadje!
Oud 01-12-2008, 15:27
Tink*
Tink* is offline
Er was echt een uitgolf gaande en nu hoor ik er gewoon ook bij. Gisteren heeft ie het uitgemaakt en ik ben nu echt een wrak. Het ging de laatste tijd wel wat minder, maar na een ruzietje vrijdag wilde ik juist alles beter maken omdat ik hem niet kwijt wilde. Maakte hij het gisteren uit, hij was minder verliefd doordat het niet goed ging. We blijven wel goede vrienden, en ik weet dat dat op zich ook gewoon echt kan, maar het is niet hetzelfde. Ik ben nog wel heel erg verliefd en ik houd veel van hem. Nu hoop ik dat hij zich realiseert dat ie me mist en me terugwil, maar daar wil ik ook niet als een dolle gek op gaan hopen. Echt, ik zag mezelf oud worden met die jongen. Ik ben nu echt een wrak en alles lijkt zinloos en ik wil helemaal niets meer. Ik weet gewoon niet wat ik moet.
Oud 01-12-2008, 15:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
'minder verliefd' ook echt *knuffel* En jij hoeft nu even helemaal niets Tinkje, het is logisch dat je je zo voelt en het is hartstikke rottig, veel sterkte!

OT: ik was dit weekeinde ineens zo verliefd, ik raakte er een beetje in paniek van
Oud 01-12-2008, 16:33
Verwijderd
Heel veel sterkte Tink*, ik weet hoe het is.
Oud 01-12-2008, 17:29
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Je hebt toch ook nog die jongen die je 'o zo leuk' vond in Nederland zitten en die speciaal voor jou naar Barlijn gekomen was?
Ja daar heb ik het ook over (1e deel dan)
Oud 01-12-2008, 17:32
Qimm
Qimm is offline
pfffff vriendje is 1 nacht weg en heel mijn routine is van slag. Maar hij is er weer, nu compenseren!

<3
Oud 01-12-2008, 17:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heel veel sterkte Tink*, ik weet hoe het is.
Is het ook uit bij jou?

En knuffel voor Tink!
Aan mij heb je niet veel, want ik ben nu na bijna twee jaar nog steeds met mijn ex bezig, de laatste maand hem niet meer gesproken, maar ik droom dus zowat elke nacht van hem. (En dat zijn dan van die zoenen&seks dromen, dus niet erg prettig wakker worden). Ik vind het erg lastig, want ik heb dus nog ergens het idee dat hij mijn soulmate is, ook al was de relatie niet wat ik er van verlangde.
Ik ben benieuwd of ik ooit nog zo vreselijk verliefd op iemand kan worden, want de laatste twee jaar waren het meer korte crushes, als ik al een jongen leuk vond. Maar dat zal vast wel, want er zijn miljoenen mensen die weer opnieuw verliefd worden
(Dus Morgan, ik snap jouw gevoel ook heel goed!)
Oud 01-12-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Is het ook uit bij jou?
Nee, verre van. Maar ik heb het wel meegemaakt dat het uitging met m'n ex!
Oud 01-12-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Is het ook uit bij jou?

En knuffel voor Tink!
Aan mij heb je niet veel, want ik ben nu na bijna twee jaar nog steeds met mijn ex bezig, de laatste maand hem niet meer gesproken, maar ik droom dus zowat elke nacht van hem. (En dat zijn dan van die zoenen&seks dromen, dus niet erg prettig wakker worden). Ik vind het erg lastig, want ik heb dus nog ergens het idee dat hij mijn soulmate is, ook al was de relatie niet wat ik er van verlangde.
Ik ben benieuwd of ik ooit nog zo vreselijk verliefd op iemand kan worden, want de laatste twee jaar waren het meer korte crushes, als ik al een jongen leuk vond. Maar dat zal vast wel, want er zijn miljoenen mensen die weer opnieuw verliefd worden
(Dus Morgan, ik snap jouw gevoel ook heel goed!)
Neenee hij is je soulmate niet want je kon niet eens gewoon lekker een avond met hem kletsen en lachen en gezellig doen! Is gewoon misleiding van je hoofd dat bij liefde automatisch aan hem denkt.
Oud 01-12-2008, 21:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Neenee hij is je soulmate niet want je kon niet eens gewoon lekker een avond met hem kletsen en lachen en gezellig doen! Is gewoon misleiding van je hoofd dat bij liefde automatisch aan hem denkt.

Dit moet ik maar eens even boven mijn bed plakken
Oud 01-12-2008, 22:00
wup
wup is offline
Sterkte @ Tink! Niets zo kut als je zo kut voelen, met het gevoel dat het allemaal niet meer goedkomt. Succes in ieder geval

Ben blij met vriendinnetje, vandaag samen op school gezeten, samen naar ons werk gegaan, daarna samen gewinkeld en daarna samen gegeten en een presentatie in elkaar gezet voor morgen. En nog steeds vinden we elkaar lief

En ik ben nu al dol op mijn nieuwe huisgenoot want Duits <3
Oud 01-12-2008, 23:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ohhhh dear
Oud 02-12-2008, 08:11
Rob
Rob is offline
Citaat:
pfffff vriendje is 1 nacht weg en heel mijn routine is van slag. Maar hij is er weer, nu compenseren!

<3
I brokeded him, though.
Oud 02-12-2008, 08:41
metallica
metallica is offline
Hihi, ik had me gisteren verstopt onder de dekens omdat ik hem wilde verrassen, nadat ik onverwachts toch in Maastricht was gebleven. Maar ikw as vergeten m'n tas enzo weg te zetten dus hij had me al snel gespot Maar 't was wel super fijn om nog een nacht te blijven. Zometeen weer de trein terug...
Oud 02-12-2008, 09:25
Verwijderd
Gisteren bij het vriendje geweest en nu is alles weer goed. 'Beloof je me dat je niet meer bij andere jongens in bed kruipt, alleen als het echt niet anders kan?' 'Maar het ging echt niet anders want D. lag stoned en dronken in het andere bed en ik dacht: dan kan ik beter bij twee mensen gaan liggen die wel nog weten wat ze doen.' 'Ja, daar heb je ook wel gelijk in.' Maar hij is lieflieflief en ik moet eigenlijk ook wel hem een beetje meer snappen.

En stelletje AB gaat uit elkaar wonen, en dus vroeg A. of ik interesse had om bij haar in te trekken. Ze bedoelde dat zeer serieus en nu ben ik dat serieus aan het overwegen. Best freaky, eigenlijk.
Oud 02-12-2008, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Hihi, ik had me gisteren verstopt onder de dekens omdat ik hem wilde verrassen, nadat ik onverwachts toch in Maastricht was gebleven. Maar ikw as vergeten m'n tas enzo weg te zetten dus hij had me al snel gespot Maar 't was wel super fijn om nog een nacht te blijven. Zometeen weer de trein terug...
wat lief <3
Oud 02-12-2008, 11:53
Iduna
Iduna is offline
Hij wilde gisteren met me afspreken, maar ik had al plannen. Ik weet nog niet of ik dat nou zo jammer vond.
Oud 02-12-2008, 12:04
KiMZz
KiMZz is offline
Hij is lief.. Heel weekend samen naar Keulen geweest. Maar toch knaagt er iets aan me. De afgelopen week zijn 3 vrienden van me vrijgezel geworden en ik weet gewoon niet wat ik wil. 3 jaar en 9 maanden samen is al zolang.. Maar als ik t uitmaak wil ik hem terug, dat weet ik zeker..
Oud 02-12-2008, 13:29
I C U
I C U is offline
Hij is leuk en mijn en we kloppen gewoon samen. O zo.
Oud 02-12-2008, 17:53
gurl19
gurl19 is offline
Gister zijn wel als eerste uitgeloot voor een nieuwbouwhuis. We hebben nu dus een super mooi huis waar een garage bij kan (wil hij perse haha) helaas alleen een hele kleine achtertuin.
Dus als beetje meezit wonen we in 2009 in onze nieuwe huis, en misschien wel getrouwd
Oud 02-12-2008, 18:27
Roosje
Roosje is offline
Jaa. <3 Het is fijn.
Maar ook moeilijk. Ik.. weet niet goed meer hoe het moet. (Er is vast niemand die snapt waar ik het over heb maar ik moet het opschrijven, ik moet erover nadenken.) Maar aan de andere kant is het ook bizar, want hij schijnt er hetzelfde over te denken - "Ik ben bang dat het teveel is, en teveel betekent dan dat er daarna niets meer over blijft" en hij begreep het.

Het komt wel goed. Het ís al goed. Dalijk samen eten. Ik leer mezelf nog eens kennen.
Oud 02-12-2008, 20:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is zo lief en betrokken Vanavond ff gebeld hoe m'n eerste echte werkdag was En hij wordt vrolijk van mij als het goed gaat en ik het naar m'n zin heb. Morgen komt ie weer en dan lekker samen koken, eten, tv kijken en slapen <3 En het weekend zijn we hier ook samen, echt fijn December wordt een goede maand, veel samen en nog samen op wintersport met zijn ouders en zusje Ik ben zo verliefd weer ineens, weet niet wat ik heb.
Oud 03-12-2008, 15:14
Verwijderd
Er knaagt iets.
En ik weet niet wat en ik weet niet hoe, maar er zit iets onder in mijn buik.
Oud 03-12-2008, 17:39
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Er knaagt iets.
En ik weet niet wat en ik weet niet hoe, maar er zit iets onder in mijn buik.
Bekend gevoel..! T zit gewoon niet lekker...
Oud 03-12-2008, 20:54
wup
wup is offline
Haha, ik voel me 12. Ik zit vaak met een leuke jongen in de trein en dan wisselen we wat blikken. Kwam hem vandaag tegen in de stad en hij ging vet glimlachen. Haha, het slaat nergens op, maar het maakt me volijk.
Ik heb het superdruk en ik baal er zo van dat ik mijn vrienden en familie niet zo vaak zie als ik zou willen. Kwam gelukkig mijn zus tegen toen ik aan het sinterklaasshoppen was, dus we hebben samen gezellig gewinkeld. Daarna gegeten met mijn nichtje, dus ik voel me alweer een stuk socialer dan ik ben.
Zaterdag lekker uit met beste vriendin! Zin in, want er zien elkaar elke maandag of dinsdag, maar we konden deze week niet. Ik miste het echt..
Oud 03-12-2008, 23:45
Verwijderd
komend weekend zie ik hem weer! en vandaag had ik een sinterklaas surprise gekregen mèt gedichtje van een cliëntje die ongelofelijk onthecht is. ze heeft echt een enorme muur om zich heen gebouwd door allemaal nare ervaringen en gebeurtenissen van de afgelopen 10 jaar, en ze is 11. ik kreeg zo'n lief gedichtje! ze toonde echt een beetje haar gevoel, en daar was ik trots op. ik voelde me een soort trotse begeleider die blij is dat haar cliënt progressie boekt, en dat de energie die je in haar eindelijk beloond wordt.
Oud 04-12-2008, 00:28
George
George is offline
Whuuh, dat was echt weird. Wel erg fijn, maar weird. Exen wiens libido pas gaat werken als het al uit is, vage shit.

Regels voor berichten