Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Grmmlhmmf, dat vanmiddag het gootste deel van de jurken die ik paste echt te wijd waren gewoon. En dan ook op zo'n manier wijd dat je ze ook niet kon innemen zonder het te zien gewoon
![]() Gelukkig heb ik er nu 2 die wél passen!
|
Serieus, kan je dan niets zelf. Je hoorde van mij dat iemand anders nog iets had gevonden wat jij erbij kon voegen, maar nu wacht je tot diegene jou een keer belt oid en ga je tegen mij zeuren dat je die dingen nog niet hebt. Hoe moeilijk is hem zelf opbellen nou. Jezus.
|
Verwijderd
|
het spijt me marit, ik zal het niet meer doen
ot: nou, nou, ik ben behoorlijk zien aan het worden maar ik ben met kerst niet thuis. We gaan naar zeeland en we blijven ergens overnachten zodat mijn ouders zich KNETTERLAM kunnen zuipen. En dat kan je alleen maar waarderen als je zelf knetterlam bent want anders is het gewoon te gruwelijk. Maar ik ga niet drinken als ik een griep in mijn lijf heb hallo. Dus uh. Dat wordt een groot succes. Een zieke dochter en twee knetterlame ouders die door de akkers (of weet ik veel wat ze allemaal in zeeland hebben) zwerven. |
![]() |
|
Gillende meisjes voor de flat die schreeuwen alsof ze worden verkracht. Dat ze a-sociaal van de daken "gillen" dat ze eigenlijk rijp zijn om te neuken. Irriteert mij vreselijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Missy | 500 | 07-04-2009 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |