Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2008, 11:18
Verwijderd
Citaat:
ik haat spierpijn in mn nek. elke beweging doet pijn. bluh.
En ik haat mijn tentamenstof. Hartstochtelijk.

Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 12:35.
Advertentie
Oud 15-12-2008, 12:08
Verwijderd
Ik heb vandaag nog zo'n 200 bladzijdes aan leerwerk te doen. Joepie.
Oud 15-12-2008, 14:51
Verwijderd
In Kassa! een aantal gedupeerden van een valse Postbank-brief met een valse Postbank-site waardoor ze enkele duizenden euro's kwijt zijn.

Godallemachtig, hoe DOM kun je zijn om daar in te trappen. En ondertussen maar wijzen met hun vinger dat de Postbank hun verloren geld moet vergoeden omdat de Postbank niet genoeg gedaan zou hebben om het systeem te beveiligen.
Terwijl de Postbank DUIDELIJK op de inlogpagina vermeld dat er valse brieven in de omloop zijn. Bovendien zijn die valse brieven vaak vol spelfouten en vage zinsconstructies dat je er haast niet in KAN trappen. Maar deze zeikmensen dus wel. Dombo´s.

En de Postbank is bereid de volledige schade te vergoeden, gaat een vrouw nog klagen dat ze zich gekleineerd voelt als mens omdat ze het gevoel kreeg als dom gezien te worden door de helpdesk.

Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 14:57.
Oud 15-12-2008, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt mijn moeder weer; die slaat de laatste chocoladeletters in voor ze op zijn, zodat we bijna heul december aan chocoletters hebben
volgens mij zit jij in het verkeerde topic
Oud 15-12-2008, 15:03
Miekje*
Miekje* is offline
oh, ik dacht saaitopic
Oud 15-12-2008, 16:40
Verwijderd
ik haat niet echt en ik kan het me niet voorstellen dat mensen van wie ik niet eens weet wie het zijn, zo'n hekel aan me hebben.
Dus dat kan ik niet waarderen
Oud 15-12-2008, 22:30
Verwijderd
Ondergetekende staat op 01-01-2009 om 08.00 ingeroosterd voor de ochtenddienst. Hoera.
Oud 16-12-2008, 00:42
Verwijderd
Iemand heeft mijn heel erg mooie bierglas van mijn bureau op school gejat :"(
Oud 16-12-2008, 06:06
Verwijderd
ik ben al zo lang op. Dat ik al ontbeten heb
Oud 16-12-2008, 10:30
Verwijderd
Lawaaibuurman. Hij was de muren de hele ochtend aan het bewerken met een reusachtige kaasschaaf en nu is hij overgegaan op een machine die klinkt als een soort laffe tandartsboor-variatie. Af en toe slaat hij voor de afwisseling met een houten voorwerp tegen z'n kachel aan. Wat een man. Waarom kan hij nooit rustig zitten en moet hij altijd lawaai maken, heeft hij geen internet ofzo?
Oud 16-12-2008, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Maar hebben de ontwikkelingslanden zelf dan ook extra kosten? Of alleen de MNO's?

@ Mr Soija
Ik dacht.. misschien antwoorden hier meer mensen
mensen die denken dat regels iets zijn voor andere mensen en mensen die de roloog verkeerd gebruiken.
Oud 16-12-2008, 16:53
Verwijderd
waarom denk je dat toch ook ;x
Oud 16-12-2008, 18:14
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Ondergetekende staat op 01-01-2009 om 08.00 ingeroosterd voor de ochtenddienst. Hoera.
join the club
Oud 16-12-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
mensen die denken dat regels iets zijn voor andere mensen en mensen die de roloog verkeerd gebruiken.
Oud 16-12-2008, 19:14
Verwijderd
Dat 'ie migraine heeft of iets dat er op lijkt.
Oud 17-12-2008, 01:55
Verwijderd
Citaat:
join the club
Zonder de algehele sitautie aan beide kanten goed te keuren ben ik blij dat ik niet de enige ben. Oh well, ik heb er voor getekend, zou hypocriet van me zijn als ik zou gaan miepen om een dienstwisseling: niemand wil die dienst.
Oud 17-12-2008, 11:57
Verwijderd
Mijn alles-is-geweldig-bui van gisteren is behoorlijk omgeslagen en nou vind ik alles ramkut. Ik moet nog héél veel in mijn hoofd krijgen (waarom is het ook een tentamen waarbij je vooral feiten uit je hoofd moet leren, sinds wanneer wordt er niet meer geredeneerd en beargumenteerd???) en ik wil weten hoe het met 'm gaat maar hij neemt niet op, het weer is verschrikkelijk, ik heb slecht geslapen en naar gedroomd, ik ben nú al moe en bah, zo kan ik nog wel even doorgaan met baaldingen.
Oud 17-12-2008, 12:05
Neko*
Neko* is offline
Ik ben moe, moet nog duizend dingen doen zowel voor school als thuis, ik wil niet meer naar school en JUK waarom is dat kerstontbijt toch verplicht.
Oud 17-12-2008, 16:02
Verwijderd
23-12-2008 Erfrecht_tentamen 14:00 Examenhal

Hoewel het wel fijn is dat het om 14u is ipv 9.
Oud 17-12-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
ik ook!
Oud 17-12-2008, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die fucking drukker Had een gemiste oproep, dus ik denk "Fijn, ze bellen om te zeggen dat de almanak klaar is!" Maar nee hoor.. Die vent zegt gewoon als eerste: "We hebben weer even een probleem." Dus ik helemaal in de stress, bleek het probleem al grotendeels opgelost te zijn, en liggen de almanakken morgenochtend gewoon klaar. WAT IS HET PROBLEEM DAN!! Eikels
Oud 17-12-2008, 17:00
Neko*
Neko* is offline
PO Maatschappijleer, op het moment.
Oud 17-12-2008, 18:07
Verwijderd
Dat ik nog steeds niet klaar ben met studeren.
Citaat:
Dat ik morgen een tentamen heb.
Oud 17-12-2008, 18:08
Lethe
Lethe is offline
Dat ik morgen een tentamen heb.
Oud 18-12-2008, 15:01
Verwijderd
dat ik straks moet gaan werken..po
Oud 18-12-2008, 15:16
Briseïs
Briseïs is offline
Dat ik nu een tentamen heb. Terwijl ik wil drinken en uitgaan en nog meer drinken.

Misschien moet ik maar eens gaan beginnen.
Oud 19-12-2008, 17:31
Verwijderd
De printers op de universiteit wilden niet printen, dus nu moet ik er morgen nog een keer heen. Lekker op zaterdagochtend in een studiezaal zitten hmhm. En ik ben een bijlage vergeten bij m'n paper van vanmiddag dus ik moet hem sowieso herkansen. Maar eigenlijk is het allemaal een beetje /care, want ik moet morgen toch richting CS en m'n paper was toch al brak dus dan herkans ik 'm liever. Ik ben om onverklaarbare redenen belachelijk vrolijk vandaag

/verkeerd topic
Oud 19-12-2008, 19:24
Verwijderd
internet is pleuris langzaam maar ik weet niet waarom
Oud 19-12-2008, 19:46
Verwijderd
Svvriendje, again. Vermoeiend.
En dat ik nog aan mn essay moet vanaf maandag, ik schiet al in de stress bij de gedachte.
En dat ik aangekomen ben.
En dat ik bij mijn ouders thuis ben - lekker gezellig! - maar iedereen hier wel iets te doen heeft.
Oud 19-12-2008, 23:20
Verwijderd
zuuraanval
Oud 20-12-2008, 08:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik geen hap door mijn keel krijg en amper kan slapen.

en dat ik net van de stress van dat toneelstuk af ben en nu alweer loop te stressen over mijn geschiedeniswerkstuk dat na de vakantie af moet.
Oud 20-12-2008, 08:25
Verwijderd
Dat docenten denken dat je vakantie hebt zodat je extra hard aan school kan werken. Ik moet nog tienduizend dingen doen. En de meeste dingen daarvan zijn wel aardig hoor, maar ik zou liever gewoon vakantie vieren en dingen voor mezelf doen. En ik ben lui en ik heb geen zin, en en en
Oud 20-12-2008, 09:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja echt he!
Vorig jaar hadden wij steeds meteen na de vakantie een toetsweek. Dan ben je dus de hele vakantie aan het tekstverklaren en wiskundesommen oefenen. Niks ontspanning.
Oud 20-12-2008, 11:26
Verwijderd
Ik moet alleen iets in elkaar zetten voor Duits.
Oud 20-12-2008, 20:02
Verwijderd
De twee huisgenoten die níet verhuizen hebben zonder overleg met mij en het meisje dat ook gaat verhuizen in januari het internet opgezegd en een briefje achtergelaten dat er in de derde week van januari, als ik al lang en breed vertrokken ben, pas weer nieuw internet geïstaleerd kan worden. Echt hè.
Oud 20-12-2008, 22:02
Miekje*
Miekje* is offline
Van het missen van een bepaald persoon. Omg, ik mis 'm nu al en ik moet nog 2 weken
Oud 21-12-2008, 16:17
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, nu baal ik van een aft op mijn lip.
Oud 21-12-2008, 22:33
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja echt he!
Vorig jaar hadden wij steeds meteen na de vakantie een toetsweek. Dan ben je dus de hele vakantie aan het tekstverklaren en wiskundesommen oefenen. Niks ontspanning.
dit hadden we ook altijd. en dan plande ik altijd heel veel in de vakantie te doen, maar uiteindelijk deed ik geen fuck, en haalde ik matige cijfers. terwijl als er gewoon school zou zijn geweest in die week, ik niks voor me uit zou schuiven de vakantie in, om het vervolgens in de vakantie niet te doen. dan zou ik het gewoon doen, omdat vooruitschuiven geen optie zou zijn. dus dan zou ik wel gewoon de meeste dingen op tijd geleerd en af hebben en zouden mn cijfers hoger zijn. maar nee. we moesten zo nodig altijd vakantie voor toetsweken. damn you, middelbareschool!
Oud 21-12-2008, 22:34
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
dit hadden we ook altijd. en dan plande ik altijd heel veel in de vakantie te doen, maar uiteindelijk deed ik geen fuck, en haalde ik matige cijfers. terwijl als er gewoon school zou zijn geweest in die week, ik niks voor me uit zou schuiven de vakantie in, om het vervolgens in de vakantie niet te doen. dan zou ik het gewoon doen, omdat vooruitschuiven geen optie zou zijn. dus dan zou ik wel gewoon de meeste dingen op tijd geleerd en af hebben en zouden mn cijfers hoger zijn. maar nee. we moesten zo nodig altijd vakantie voor toetsweken. damn you, middelbareschool!
Ik ben nu in deze situatie.
Oud 21-12-2008, 22:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben nu in deze situatie.
Oud 22-12-2008, 05:35
Verwijderd
vroeg opstaan is soms echt heel stom.
Oud 22-12-2008, 16:29
Mono-racer
Mono-racer is offline
Dat ik vandaag een onvoldoende kreeg op m'n assessment en ik het er verdomme helemaal níet mee eens ben, en het nogal onterecht vind.
Oud 22-12-2008, 18:17
Miekje*
Miekje* is offline
Grmmlhmmf, dat vanmiddag het gootste deel van de jurken die ik paste echt te wijd waren gewoon. En dan ook op zo'n manier wijd dat je ze ook niet kon innemen zonder het te zien gewoon
Gelukkig heb ik er nu 2 die wél passen!
Oud 23-12-2008, 12:56
Tink*
Tink* is offline
Serieus, kan je dan niets zelf. Je hoorde van mij dat iemand anders nog iets had gevonden wat jij erbij kon voegen, maar nu wacht je tot diegene jou een keer belt oid en ga je tegen mij zeuren dat je die dingen nog niet hebt. Hoe moeilijk is hem zelf opbellen nou. Jezus.
Oud 23-12-2008, 15:23
Verwijderd
het spijt me marit, ik zal het niet meer doen

ot: nou, nou, ik ben behoorlijk zien aan het worden maar ik ben met kerst niet thuis. We gaan naar zeeland en we blijven ergens overnachten zodat mijn ouders zich KNETTERLAM kunnen zuipen. En dat kan je alleen maar waarderen als je zelf knetterlam bent want anders is het gewoon te gruwelijk. Maar ik ga niet drinken als ik een griep in mijn lijf heb hallo. Dus uh. Dat wordt een groot succes. Een zieke dochter en twee knetterlame ouders die door de akkers (of weet ik veel wat ze allemaal in zeeland hebben) zwerven.
Oud 23-12-2008, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Van het missen van een bepaald persoon. Omg, ik mis 'm nu al en ik moet nog 2 weken
Dit, en zijn telefoon staat ook nog eens niet aan en mijn mailtje is geloof ik niet aangekomen want zijn mailbox is denk ik vol en ik vind het niet leuk.
Oud 23-12-2008, 17:00
Verwijderd
Een tentamen niet halen op 0,2 punt en daarom over een weekje of twee nogmaals 3509835 bladzijdes moeten leren :')
Oud 23-12-2008, 17:21
Verwijderd
Dat ik hoofdpijn heb. Dat hoort niet. Ik heb nooit hoofdpijn.
Oud 23-12-2008, 17:38
Neko*
Neko* is offline
Mensen die dingen beloven, vervolgens zeggen dat ze daarover nog wel even wat te laten horen en dan wanneer je zelf belt (want je hoort maar niks) alsnog afgezeggen om stomme redenen. Beloof dan niks, sukkel.
Oud 23-12-2008, 17:38
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Gillende meisjes voor de flat die schreeuwen alsof ze worden verkracht. Dat ze a-sociaal van de daken "gillen" dat ze eigenlijk rijp zijn om te neuken. Irriteert mij vreselijk.

Regels voor berichten