Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2008, 10:30
Verwijderd
Citaat:
*haalt schouders op*

niks aan te doen. het forum is idd geen democratie (deadlock naamzoek), censuur is hier een plicht, vrijheid van meningsuiting geen recht en blijkbaar moeten we gewoon heel blij zijn dat we hier uberhaupt terecht kunnen.
Er is geen censuur op het forum en je mag gewoon je mening uiten binnen de gestelde grenzen.
Advertentie
Oud 17-12-2008, 10:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Idd en niets geen tieneridool Zac Efron ofzo. ;x
Niet in die film nee.
Oud 17-12-2008, 10:52
Tink*
Tink* is offline
Wie gaan erin spelen dan?
Oud 17-12-2008, 10:53
Laisve
Laisve is offline
Ben ik weer... Goedemorgen nog net !
Oud 17-12-2008, 11:02
Tink*
Tink* is offline
Bla misschien moet ik eens kleren aandoen ipv kou lijden in mijn ochtendjas.
Oud 17-12-2008, 11:09
Tink*
Tink* is offline
Ik ga mijn festivalbandjes afknippen.
Oud 17-12-2008, 11:09
Laisve
Laisve is offline
Hoe lang heb je die al om ?
Oud 17-12-2008, 11:10
Tink*
Tink* is offline
Lang.
Oud 17-12-2008, 11:12
Laisve
Laisve is offline
Ik weet niet, best ranzig die dingen als je ze niet af kan doen...
Oud 17-12-2008, 11:14
Tink*
Tink* is offline
Ze gaan wel mee onder de douche. Nja mijne is niet ranzig, alleen oud.
Oud 17-12-2008, 11:15
Verwijderd
Ik zou er echt niet tegen kunnen om constant iets om m'n pols te hebben.
Oud 17-12-2008, 11:16
Laisve
Laisve is offline
^^ Ook geen uurwerk ?

Ik heb hier nog ergens zo'n cleobandje liggen... maar dat stond niet heel erg sexy op bandjesgebied.
Oud 17-12-2008, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Je went eraan. En het zit ook niet strak ofzo. Ik ben een meisje, ik heb wel vaker dingen om m'n pols.

En dat Cleobandje is stom. Oh look at meh look at meh ik heb een bandje en ben lid. :')
Oud 17-12-2008, 11:20
Verwijderd
Wtf is een cleobandje?
Oud 17-12-2008, 11:22
Tink*
Tink* is offline
Zeg maar zo'n bandje die je ook krijgt als je op een festival bent, maar dan van een studentenvereniging. ;x
Oud 17-12-2008, 11:35
Verwijderd
Ah, goed.
Oud 17-12-2008, 11:37
Tink*
Tink* is offline
Jongens ik moet vanavond rechteren, nog nooit gedaan en ik ben zenuwachtig. Of nuja eigenlijk ben ik zenuwachtiger om het feit dat alles gigantisch mis kan gaan en we mensen tekort komen etc.
Oud 17-12-2008, 11:42
Neko*
Neko* is offline
Shit. Ik had vandaag echt zo'n 'ik doe niks, wil niks, ga relaxen'- dag gepland. Nu blijkt dat we voor Nederlands ineens het discussiedossier moeten inleveren, en voor Maatschappijleer 1 invalshoek van de PO.
Oud 17-12-2008, 11:47
Tink*
Tink* is offline
Huhu, huisgenootje: ben je misschien heel de dag thuis en kan ik je fiets lenen?
Ik ben nooit de hele dag thuis. ;x
Oud 17-12-2008, 11:52
Verwijderd
zo ik heb net de oven maar eens schoon gemaakt en je kan nu zelfs door het raampje heen kijken als hij uitstaat, normaal kon dat geen eens als hij aanstond
Oud 17-12-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Jongens ik moet vanavond rechteren, nog nooit gedaan en ik ben zenuwachtig. Of nuja eigenlijk ben ik zenuwachtiger om het feit dat alles gigantisch mis kan gaan en we mensen tekort komen etc.
Wat is rechteren? Voor rechter spelen?
Oud 17-12-2008, 11:57
Laisve
Laisve is offline
Als ik moest gokken zou ik voor scheidsrechteren kiezen.
Oud 17-12-2008, 11:57
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat is rechteren? Voor rechter spelen?
Ja. En gevatte opmerkingen maken, maar normaal lukt me dat altijd wel. Alleen we komen een rechter tekort. En als iemand van het team niet op tijd terug is van een excursie naar Den Haag dan hebben we een groot probleem.
Oud 17-12-2008, 11:58
Verwijderd
Hé Laisve, jij studeert ook rechter toch? Welke richting en hoeveelstejaars en wat wil je er later mee? [/nieuwsgierig aagje modus]
Oud 17-12-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ja. En gevatte opmerkingen maken, maar normaal lukt me dat altijd wel. Alleen we komen een rechter tekort. En als iemand van het team niet op tijd terug is van een excursie naar Den Haag dan hebben we een groot probleem.
Maar bij wat dan?
Oud 17-12-2008, 12:00
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar bij wat dan?
Theatersportwedstrijd.
Oud 17-12-2008, 12:01
Laisve
Laisve is offline
Neerlands recht, eerstejaars, later wil ik de wereld voor onrecht behoeden.

Zulke vragen stelde m'n tutor ook al...
Oud 17-12-2008, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Theatersportwedstrijd.
Oeh, tof! Zijn er inmiddels al meer oplossingen voor het begrotingstekort bedacht?
Oud 17-12-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Neerlands recht, eerstejaars, later wil ik de wereld voor onrecht behoeden.

Zulke vragen stelde m'n tutor ook al...
Hehe, sorry. De wereld voor onrecht behouden is wel heel breed en heroïsch, haha. Dat wil ik ook wel! Maar hmm, ook al een eerstejaars dus. Ik zoek juist iemand die ook een beetje in de ''help welke master wil ik???'' stress zit...
Oud 17-12-2008, 12:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oeh, tof! Zijn er inmiddels al meer oplossingen voor het begrotingstekort bedacht?
Nou we krijgen verrassend veel werkacties meer dan vorig jaar aangeboden, dus het kan zich zeker oplossen in een aantal jaar als het zo doorgaat.
Oud 17-12-2008, 12:05
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hehe, sorry. De wereld voor onrecht behouden is wel heel breed en heroïsch, haha. Dat wil ik ook wel! Maar hmm, ook al een eerstejaars dus. Ik zoek juist iemand die ook een beetje in de ''help welke master wil ik???'' stress zit...
Kan ik u niet mee helpen, ik zit meer in de help-weet-ik-wel-zeker-dat-ik-de-goede-studie-doe-fase. Eigenlijk wil ik namelijk docent geschiedenis worden o.i.d
Oud 17-12-2008, 12:07
Tink*
Tink* is offline
Ga geschiedenis studeren!
Oud 17-12-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Kan ik u niet mee helpen, ik zit meer in de help-weet-ik-wel-zeker-dat-ik-de-goede-studie-doe-fase. Eigenlijk wil ik namelijk docent geschiedenis worden ofzo
Die had ik ook in het eerste jaar. Als je niks beter weet, gewoon doorzetten, het tweede en derde jaar zijn beduidend leuker als je het mij vraagt.

@ Tink*: dat klintk goed ja. Hoop dat het zo doorgaat dan.
Oud 17-12-2008, 12:10
Tink*
Tink* is offline
Het is ook gewoon lastig, want je weet niet of als je iets anders kiest je dat wel bevalt. Dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen, gaan switchen en dan toch weer terugwillen. Ik denk dat je meerdere studies wel leuk kunt vinden of kunt doen, dus leve de bijvakken!
Oud 17-12-2008, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Het is ook gewoon lastig, want je weet niet of als je iets anders kiest je dat wel bevalt. Dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen, gaan switchen en dan toch weer terugwillen. Ik denk dat je meerdere studies wel leuk kunt vinden of kunt doen, dus leve de bijvakken!
Klopt. Dat was ook mijn reden om gewoon door te gaan en nu ben ik daar héél blij om.

Zo, genoeg vertier, ik ga weer blokken want de de blokcoördinatoren hebben bedacht dat het in het derde jaar blijkbaar niet belangrijk is om redenaties te doorgronden en standpunten te kunnen beargumenteren, nee, je moet letterlijk dingen uit je kop leren en die dan in max 20 woorden weergeven. Dus dingenuithoofdleertaim.
Oud 17-12-2008, 12:13
Tink*
Tink* is offline
Ruilen? Ik heb zo'n hekel aan inzicht moeten hebben in vanalles. Geef mij maar stamwerk. Misschien had ik toch een praktische hbo-opleiding moeten doen. ;x
Oud 17-12-2008, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ruilen? Ik heb zo'n hekel aan inzicht moeten hebben in vanalles. Geef mij maar stamwerk. Misschien had ik toch een praktische hbo-opleiding moeten doen. ;x
GRAAG! Niks is zo irritant als alles snappen en het dan toch nog vijf keer moeten lezen omdat je het letterlijk moet kunne weergeven. Lijkt me zo geweldig als je dat goed kunt, zo even pffft, alle belangrijke punten in de Russische revolutie opdreunen!
Oud 17-12-2008, 12:17
Verwijderd
Over studie gesproken: het is de bedoeling dat ik vandaag nog even ca. 4000 woorden tekst produceer. Inclusief een Status Quaestionis (bah).
Oud 17-12-2008, 12:20
Laisve
Laisve is offline
Ik ga voorlopig ook door hoor. Ik denk dat het wel iets is waar elke student op een gegeven moment mee komt te zitten. Sowieso kun je bij rechten er wel iets bij doen in het tweede jaar, daar houd ik me ook een beetje aan vast.
Oud 17-12-2008, 12:21
Tink*
Tink* is offline
Zeg jij weet toch veel van diensregelingen? Weet je ook hoe het zit met het rijden van bussen op oudjaarsdag?
Oud 17-12-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Zeg jij weet toch veel van diensregelingen? Weet je ook hoe het zit met het rijden van bussen op oudjaarsdag?
Ik? Op de dienstregeling van Lijn 10 in Nijmegen na, weet ik niks van dienstregelingen van bussen.
Oud 17-12-2008, 12:24
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik? Op de dienstregeling van Lijn 10 in Nijmegen na, weet ik niks van dienstregelingen van bussen.
Ja, jammer. Je weet wel veel van treinen toch? Of heb ik dat ook alweer totaal verkeerd?
Oud 17-12-2008, 12:26
Laisve
Laisve is offline
In de avond/nacht rijden de bussen sowieso niet volgens mij.
Oud 17-12-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, jammer. Je weet wel veel van treinen toch? Of heb ik dat ook alweer totaal verkeerd?
Ja, maar qua dienstregelingen dan toch ook weer hoofdzakelijk wat voor mezelf relevant is.
Oud 17-12-2008, 12:30
Tink*
Tink* is offline
Ze rijden tot circa 20.00 uur, oooooooh.
Oud 17-12-2008, 12:30
Laisve
Laisve is offline
Dat dacht ik al.
Oud 17-12-2008, 12:33
Tink*
Tink* is offline
Ik wil niet aan mijn analyse en ik hoef pas over een uur weg. ;x
Oud 17-12-2008, 12:41
Verwijderd
Ik heb inmiddels ca. 370 woorden, waarvan 89 SQ.
Oud 17-12-2008, 12:47
Laisve
Laisve is offline
Wel weer een schoolvoorbeeld van intelligent willen doen door potjeslatijn te gebruiken. Wie bedenkt er nu zoiets als Status Quaestionis ?
Oud 17-12-2008, 12:47
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Godsamme, ik had de boel voor iedereen in het Kantine-topic in één post kunnen uitleggen, en dan kon er een slotje op!

Ik moet me eens wat eerder bemoeien met dingen.
"Niet te veel zeiken, het verandert toch niks"?

Regels voor berichten