Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Tink*: dat klintk goed ja. Hoop dat het zo doorgaat dan. ![]() |
![]() |
|
Het is ook gewoon lastig, want je weet niet of als je iets anders kiest je dat wel bevalt. Dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen, gaan switchen en dan toch weer terugwillen. Ik denk dat je meerdere studies wel leuk kunt vinden of kunt doen, dus leve de bijvakken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo, genoeg vertier, ik ga weer blokken want de de blokcoördinatoren hebben bedacht dat het in het derde jaar blijkbaar niet belangrijk is om redenaties te doorgronden en standpunten te kunnen beargumenteren, nee, je moet letterlijk dingen uit je kop leren en die dan in max 20 woorden weergeven. Dus dingenuithoofdleertaim. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga voorlopig ook door hoor. Ik denk dat het wel iets is waar elke student op een gegeven moment mee komt te zitten. Sowieso kun je bij rechten er wel iets bij doen in het tweede jaar, daar houd ik me ook een beetje aan vast.
![]()
|
Wel weer een schoolvoorbeeld van intelligent willen doen door potjeslatijn te gebruiken. Wie bedenkt er nu zoiets als Status Quaestionis ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |