Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2009, 21:59
Verwijderd
Ik wil gillen, gewoon omdat ik daar zin in heb.
Advertentie
Oud 12-02-2009, 22:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Oke, het lijkt een beetje maf. Maar je snapt wel waarvoor het dient, toch?!
nee geen idee hehe.. ik snap het wel ongeveer maar die muts kan het ook niet echt duidelijk maken..
als we vroegen waarom we dan okt aanhielden gaf ze eigenlijk geen antwoord..
maar goed, denk dat ik de achterliggende reden wel snap hoor

nu ga ik naar bed, ben gaar, echt gaar
hele dag cursus gehad en net 3 maal een workshop van 5 kwartier.. de laatste ging over pesten op school.. moet ik toch even hard mn best doen om niet af te dwalen naar 'vroeger' en bij de les te blijven...
Oud 12-02-2009, 22:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik wil gillen, gewoon omdat ik daar zin in heb.
ik gil wel met je mee
Oud 12-02-2009, 22:25
Pruts0r
Pruts0r is offline
wtf. Mijn hoofd heeft echt zoiets van wtf atm. Ik sms Eva net, met dat ik zo ging proberen te slapen.. En dat ik haar miste. Precies op dat moment, dat het smsje verzonden was ging mijn telefoon. Ik keek wie me belde en Eva belde dus. Precies op dat moment. En ze mist me heel erg en ze had dus morgen lesuitval, dus we kunnen elkaar ineens stiekem zien. Dat had ik echt totaal niet verwacht. Ik heb morgen groepswerk dat gedaan moet worden en dat moet makkelijk te doen zijn, maar we hebben er eentje bij die vaker loopt te niksen en te treuzelen. Dat moetie morgen niet proberen, want als ik daardoor niet naar Eva kan, dan ga ik heel erg chagrijnig worden.

We kunnen het makkelijk halen. Hij is er rond half 9, ik ook. En dan om kwart over 11 is de andere groepsgenoot er ook bij, na zijn bijspijkercursus engels. Dus in totaal hebben we, tot half 1, 9 uur om dat beetje werk te verrichten, plus nu nog wat ik ga doen. omg, ik heb echt zin in morgen.
Oud 12-02-2009, 23:30
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: wat vervelend dat er niks gevonden is en ze je gewoon naar huis laten gaan...met pijnstillers Misschien kun je een keer de giropractor proberen, mijn ouders hebben daar goede ervaringen mee. Zo'n iemand kijkt er nét wat anders tegenaan dan de reguliere geneeskunde.

OT: bij schoonouders gegeten was gezellig, daarna meteen door naar de Ikea, spulletjes gekocht en ingeladen en tot een kwartier geleden nog bezig geweest met het in elkaar zetten. Nog niet klaar, maar vriendje moet slapen van mij () en ik had er ook niet echt meer zin in. Het moeilijkste (meeste werk) is nu wel gedaan. Ik ga me morgen nog eens storten op de laadjes van de kast, zag er niet al te ingewikkeld uit. En dan volgende week de kamer omturnen en alles op z'n plek zetten. Dan staat het er net als vriendje z'n verjaardag viert.
Oud 13-02-2009, 00:18
Pruts0r
Pruts0r is offline
^^ Mijn eigen stukje is bijgewerkt, foutjes eruit gehaald in zinsbouwen zelfs, voor een random opdracht, zodat het automatisch goedgaat bij eindverslag (want scheelt tijd), en ik heb de mediaan uitgezocht van het GC-percentage in het DNA van H1N1 en H2N2. ^^ morgen nog eventjes die van H3N2 en H5N1 (vogelgriep) uitzoeken en in de trein ook meteen eventjes snel de variantie berekenen. Dat gaat wel goedkomen morgen. =)
Oud 13-02-2009, 03:10
blurred
blurred is offline
Citaat:
ik heb de mediaan uitgezocht van het GC-percentage in het DNA van H1N1 en H2N2. ^^ morgen nog eventjes die van H3N2 en H5N1 (vogelgriep) uitzoeken en in de trein ook meteen eventjes snel de variantie berekenen. Dat gaat wel goedkomen morgen. =)
Goh, dat klinkt als iets dat ik echt nooit zal begrijpen.

OT: Ik ga morgen naar Pyongyang!! En ik heb er zoveel zin in!!
Oud 13-02-2009, 05:55
Pruts0r
Pruts0r is offline
Haha, op zich valt het best wel mee. ^^ Je hebt namelijk DNA, dat bestaat uit de basen (zal voor het gemak ze maar bij de letter noemen. =D), A, T, G en C. En die reeks van basen is bekend voor de influenza virussen, de griep zeg maar, en dan moet ik gewoon uitrekenen hoeveel procent daarvan G of C is. =p En daar hebben we gelukkig de computer voor die met een programma van een paar regeltjes code (dan zou het ook al kunnen, maar wij hebben een ellenlang script, vandaar dat ik bang ben dat het laat gaat worden weer. =p) dat percentage tot op duisent decimalen kan uitrekenen. ^^

En ik heb zin in vanmiddag! <3 Ik heb vannacht behoorlijk kort geslapen, maar ik moet nog zoveel doen. over een uur en 15 minuten moet ik alweer richting Nijmegen. Nouja, moet.. Meer als ervoor zorgen dat een klasgenoot ook echt werkt ipv gaat gamen. Hoewel ik niets tegen hem heb, hoor. Maar ik wil gewoon niet dat ik Eva vandaag niet kan zien door stom getreuzel.
Oud 13-02-2009, 06:59
Stefanie
Stefanie is offline
Bijna alle tentamens van de hele Pabo gehaald Nog 1 te gaan... Nu ga ik gauw weg, studiedag op de basisschool! En vanaf vanmiddag, vakantie!
Oud 13-02-2009, 07:00
Verwijderd
@Mushu: Volgens mij wel, er wordt in ieder geval flink koppeltje geduikeld en getrapt ed aan de binnenkant.
Oud 13-02-2009, 13:50
Verwijderd
Ik zal er toch aan moeten wennen, dat alleen thuis zijn. Aan de ene kant wil ik heel graag terug naar de deeltijd en wel nu, aan de andere kant zie ik ook wel dat ik dat nu nog niet aan kan. Ik moet toch alleen thuis kunnen zijn, verdomme. Wat doen jullie zoal als je alleen thuis bent? Ik kom niet verder dan computeren, breien en slapen. Ik zou ook graag gewoon een wat breder netwerk willen, dat ik vaker wat kan afspreken met iemand... Dat wil alleen niet echt lukken zonder studie en het werkt ook niet echt mee dat ik steeds na 3 weken weer moet stoppen met mijn koor omdat ik word opgenomen. Zo leer ik toch geen mensen kennen met wie ik eens wat kan afspreken... Damn, ik heb er de balen in. Hoe wordt mijn leven nou een keer zoals ik dat wil?
Oud 13-02-2009, 14:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: wat vervelend dat er niks gevonden is en ze je gewoon naar huis laten gaan...met pijnstillers Misschien kun je een keer de giropractor proberen, mijn ouders hebben daar goede ervaringen mee. Zo'n iemand kijkt er nét wat anders tegenaan dan de reguliere geneeskunde.
Ik heb nog geeneens pijnstillers gekregen, dat moet dan weer via de huisarts Ik begrijp aan de ene kant wel dat ze niks kunnen doen, maar ik heb wel het idee dat ik maar een beetje heen en weer gestuurd wordt en alles zelf maar moet uitzoeken.
Bedankt voor je tip, als ze bij de huisarts verder ook niks weten zal ik eens kijken of we een giropractor in de buurt hebben

Lentekriebel: kan je niet iets van vrijwilligerswerk doen? Dan ben je niet de hele dag alleen thuis en heb je iets om te doen.

Ik heb het een beetje gehad met alles. Mijn map lag ook niet op school, maar ik heb een mailtje van een groepsgenootje gehad dat zij 'm heeft meegenomen. Alleen ze was ziek vandaag, dus krijg ik 'm maandag. Wel een opluchting, anders had ik weer opnieuw kunnen beginnen met dit vak.
Verder heb ik heel koppig besloten dat ik gewoon weer ga trainen. En met werken ga ik ook gewoon alles doen wat ik normaal ook deed. Alleen misschien niet echt zware dingen tillen, maar dat deed ik normaal ook niet. De dingen die echt zwaar zijn, zijn de kratten met zuivel maar die ik kon ik sowieso nauwelijks tillen. Als ze me in het ziekenhuis ook niet kunnen helpen, ga ik ook geen dingen meer laten. Dus volgende week ga ik gewoon trainen.

Zondag met zus naar Joseph. Toch nog iets leuks deze week.
Oud 13-02-2009, 14:41
Verwijderd
Wah geen zin in werken vandaag. Bllll en ik moet nog tot zeven uur, waarom heb ik dat zo toch bedacht? Grm.
Oud 13-02-2009, 14:47
indigo
indigo is offline
@Missy: ik heb wel bewondering voor je doorzettingsvermogen hoor, telkens weer positieve dingen weten te zien . Heb je al antwoord gehad over je reactie op die vacature?
@Yana: echt tof dat het dansen zo leuk is, kun je je daar eens op storten en goed dat je eens gepraat hebt met een vriend ...
@sonho: gefeliciteerd met je nieuwe huis & kat alvast .
@Heksjuh: ahw, lastig zeg! Rugpijn is ook gewoon iets waar heel vaak geen oorzaak voor gevonden wordt, maar dat maakt het nog niet minder naar . Hopelijk kan een chiropractor er iets mee!

Citaat:
Ik zal er toch aan moeten wennen, dat alleen thuis zijn. Aan de ene kant wil ik heel graag terug naar de deeltijd en wel nu, aan de andere kant zie ik ook wel dat ik dat nu nog niet aan kan. Ik moet toch alleen thuis kunnen zijn, verdomme. Wat doen jullie zoal als je alleen thuis bent? Ik kom niet verder dan computeren, breien en slapen. Ik zou ook graag gewoon een wat breder netwerk willen, dat ik vaker wat kan afspreken met iemand... Dat wil alleen niet echt lukken zonder studie en het werkt ook niet echt mee dat ik steeds na 3 weken weer moet stoppen met mijn koor omdat ik word opgenomen. Zo leer ik toch geen mensen kennen met wie ik eens wat kan afspreken... Damn, ik heb er de balen in. Hoe wordt mijn leven nou een keer zoals ik dat wil?
Dit is heel, heel herkenbaar... heb je toevallig geen huisgenoten of een paar vrienden/vriendinnen waar je iets mee samen kan doen? Want in je eentje dingen doen is vaak echt . Maar eh: naar het bos of strand gaan, taart bakken (en dan mensen uitnodigen om op te eten! bv je huisgenoten), (boeken/krant/tijdschriften) lezen, kopjes thee drinken, tv kijken, rommel opruimen, schoonmaken, hond uitlaten, naar een museum gaan (museumjaarkaart is maar 17.50 als je onder de 25 bent), de stad 'toeristisch' bekijken enzovoort. Maar ik kan me voorstellen dat als je geen studie en weinig 'buitenshuize' activiteiten hebt, dat dan allemaal best lastig is... kan je niet bij een leuke vereniging ofzo? (Er zijn gezelligheidsverenigingen maar ook sport-, knutsel-, natuur-, muziekclubs...).Of een cursus volgen bij een cultuurcentrum? Daar hebben ze vaak genoeg (goedkoop) aanbod en je ontmoet er veel mensen! Ze hoeven geen goede vrienden te worden ofzo, maar je kunt vast wel een paar leuke mensen vinden . Sterkte .

OT: daglichtlamp . Vriendjelief is nog steeds ziek en ik moet nog een cadeautje voor morgen en voor V. en voor H. kopen, en ikben mijn agenda aan het volplannen met vergaderingen enoverlegjes en studie en verjaardagen want daar leef ik blijkbaar het beste op . Van een lege agenda word ik alleen maar winterdippig en dat wil ik niet hebben. Nu hond uitlaten, stukje schrijven, naar de winkel, eten maken en leren! Morgen maar naar vriendje toe, hij is echt te zielig zo . Dus dan ga ik hem opvrolijken met een knuffeltje en gezelligheid enzo .
Oud 13-02-2009, 15:51
blurred
blurred is offline
Citaat:
Wat doen jullie zoal als je alleen thuis bent?
Lezen, schrijven voor het tijdschrift waarvan ik in de redactie zit, Internetten (dwz e-mailen, op MSN met mensen kletsen, surfen en bloggen), films en goede tv-series kijken, (uitgebreid) koken, studeren, hard naar goede muziek luisteren en vals meezingen, dat soort dingen. Nu weet ik niet of je hier iets aan hebt, maar er moet zeker iets zijn dat jij leuk vindt om te doen en waarvoor je geen andere mensen nodig hebt.

Maar als je lang alleen thuis bent kunnen de muren je naar de strot vliegen, dat heb ik tenminste. Dan ga ik de stad in, een stuk wandelen, uitwaaien aan het strand, naar het bos, familie opzoeken of iets met vriendinnen afspreken. Je maakt oma's er meestal wel blij mee als je even langsgaat, en zelf ben je er dan ook even uit.

Als je het moeilijk vindt om contacten te leggen dan kun je er misschien op Internet naar zoeken? Er zijn zeker mensen die net zoals jij graag met anderen iets leuks gaan doen, maar nu gewoon in een situatie zitten waarin ze moeilijk met 'nieuwe mensen' in contact kunnen komen. En er zijn genoeg sites waarop je dat kunt vinden, te beginnen met hier op het forum.
Oud 13-02-2009, 15:57
indigo
indigo is offline
Oja, @ lentekriebel: je kunt natuurlijk (als je studeren/structuur mist) ook nog zelfstudie doen, gewoon een onderwerp/taal/iets kiezen, waar je zin in hebt, haal boeken van de bieb of koop ze en dan kun je je daarin verdiepen. Ik heb zelf altijd nog mijn Spaanse boeken liggen voor in de vakantie (dus leer ik elke zomer een pieeepkleinbeetje bij ). En maakte je niet ook muziek? Dan is het misschien leuk om nieuwe stukken uit te zoeken en te leren spelen?
Oud 13-02-2009, 16:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Leve de miscommunicatie, heb ik mijn scriptieonderwerp voorgelegd aan mijn docente, zegt ze dat dat inderdaad een goed idee is voor mijn final paper en ja, ze wil best mijn scriptiebegeleider doen, maar welk onderwerp neem ik dan?
Oud 13-02-2009, 17:56
Yana
Yana is offline
Help, het is bijna maandag. Ik wil niet. Ik hoef geen twee-dagen-per-week eet- & groepstherapie. Hah, ik ga daar echt niet eten, ga lekker weg. Ik wil niet. Hoor me dan, ik wil niet. IK WIL NIET.
Oud 13-02-2009, 18:02
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag gewerkt.
en dadelijk terug naar boekel.
en ik ben al de hele dag in paniek.
en nou ben ik ook trillerig.
Oud 13-02-2009, 18:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Balen zeg! Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd, vervelend. Hopelijk kun je met je huisarts goed bespreken wat er nu moet gebeuren.

OT: Ik heb opeens weer meer puistjes op m'n kin. Het zijn een soort kleine ontstekingen. Ik krijg er elke week maar eentje tot nu toe, maar het duurt heel lang voordat ze weg zijn. Snap het echt niet en hoop niet dat het erger wordt en op andere plekken gaat zitten dan m'n kin, want ik weet niet wat ik er dan mee aanmoet. Een klein puistje af en toe oke, maar dit is stom.
Oud 13-02-2009, 19:13
rare kwast
rare kwast is offline
zow ik heb eindelijk weekend... kon dat stomme wijf vandaag wel schieten op mn werk...
maar ze is er maandag voor t laatst, dan is ze 3 weken op vakantie en ik ben er maandag niet

ow en er is een mega brand hierow.. brand is in een grote cirkel om ons dorpje heen te zien..
Oud 13-02-2009, 19:21
Verwijderd
Help. Ik moet kiezen of ik dit jaar nog meega met mijn ouders op vakantie, maar ik weet het niet.. Ergens wel lekker, de warmte in, nog een keertje met 't gezin weg. Aan de andere kant, thuisblijven = 2 weken met mijn vriend op het huis passen, máár ook op twee honden die niet alleen kunnen blijven. AAAAAAH ik kan niet kiezen.

En verdomme ik ben zo MOE waar komt dat toch vandaan?
Oud 13-02-2009, 20:13
melovescrizzle
melovescrizzle is offline
ik wil niet terug naar de viersprong en ik ga ook niet terug.
ik wil wel hulp (klinisch, eventueel dagbehandeling), maar niet opgenomen bij de viersprong. maar niemand lijkt dat te (willen) begrijpen.
en nu is mijn behandelaar ziek dus zit ik gewoon thuis en als ik in een crisis zit moet ik het zelf maar uitzoeken. en op mijn oude behandelafdeling willen ze me ook niet meer hebben en zeggen dat ik terug moet gaan, maar dat doe ik echt niet. en thuis blijven is ook geen reële optie.
ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.

Laatst gewijzigd op 13-02-2009 om 20:23.
Oud 14-02-2009, 07:11
Nijn*
Nijn* is offline
Cause I've relied on my illusions
To keep me warm at night
But I denied in my capacity to love
I am willing, to give up this fight
Oh, I am willing to give up this fight..

Zwaar weer hier. Maar wanneer is het ook anders?
Oud 14-02-2009, 08:08
coopergirl
coopergirl is offline
@ Nijn, hoezo, wanneer is het ook anders? Je hebt de laatste tijd toch ook erg goede momenten gehad?

OT: pfffft, ben nu 1,5 uur op mijn werk aanwezig.. Fysiek aanwezig.. Ik ben echt niet vooruit te branden, ondanks de grote hoeveelheden koffie Om 16 uur vrij, daarna snel de trein naar huis pakken, boodschappen halen zodat ik vervolgens naar de verjaardag van mam kan.. Gelukkig heb ik voor morgenochtend een auto kunnen regelen, ik voel me in het weekend altijd zo bezwaard als ik door toedoen van de trein pas een uur later kan beginnen.
Oud 14-02-2009, 09:08
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben zo blij dat ik nu een week vakantie heb Dan kan ik alle huishoudelijke dingen doen, waar ik normaal bijna niet aan toe kom. En ik ga proberen alle belangrijke informatie door te lezen. Sinds tijden vind ik het weer echt leuk! Hopelijk blijft dat zo Vanavond ben ik meegevraagd naar een feestje!
Oud 14-02-2009, 11:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heerlijk zo zaterdagochtend. Uitslapen (maar ik kan ineens niet echt meer uitslapen, als ik wakker ben vind ik het maar saai om in bed te liggen ), maar niet al te laat op zodat ik nog lekker kan genieten van de ochtend. Krantje lezen met koffie erbij, in het zonnetje. M'n hele kamer is nu super warm en zonnig terwijl het aan de andere kant van het huis nog koud en somber is. Muziekje luisteren, wasje draaien. Straks boodschappen doen en dan naar m'n vriend. Ik vind het prima zo
Oud 14-02-2009, 13:49
darkfairy
darkfairy is offline
ze vertelde me vanochtend.
dat er hier een patient van de afdeling is weggelopen gisterochtend om 8:00.
maar ik was gisteren werken dus ik had er nog niks van gehoord.
en ze hebben haar al bij de politie aangegeven.
ik had het kunnen weten toen ik haar gisteren hier niet zag rond lopen.
en ik hoop dat ze haar plan niet uitvoerd.
ik maak me nou echt druk daarom.
en net even een half uurtje gesport.
Oud 14-02-2009, 14:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dana, ik snap precies hoe je je voelt. Maar het komt ook door het weer, je proeft de lente, ook al is het nog hartstikke koud, maar ik weet zeker dat ik me een stuk minder had gevoeld als ik buiten alleen maar regen&hagel had gezien. Nu is alles goed
Oud 14-02-2009, 15:45
Yana
Yana is offline
Morgen wordt steeds sneller vandaag
Oud 14-02-2009, 16:46
Verwijderd
Ik ben ook zo dom, argh. Stomme kut Universiteit van Utrecht. Nou heb ik me per ongeluk uitgeschreven voor een vak, en nou kan ik me nergens meer bij inschrijven. Oh, wat heb ik nou weer gedaan. *stress* straks moet ik het naar volgend jaar ofzo schuiven. Dat zou wel echt dom zijn van me. Zucht. Dan maar weer langs bij de admiistratie of de studieadviseur of....pffff een van de andere hondermiljoen mogelijkheden die ze hebben. Ik snap het gewoon niet, hoe ze het allemaal zo ingewikkeld geregeld hebben. Ik lijk wel dom
Oud 14-02-2009, 16:48
Nijn*
Nijn* is offline
@ Coopergirl: Ja, zo bedoelde ik het ook niet. Het is meer dat ik echt elke zaterdagochtend een kutbericht plaats hier omdat ik dan te weinig slaap heb gehad en chagrijnig ben omdat ik moet werken enz. Als ik dan het verkeerde liedje luister is het helemaal mis. *dramaqueen*
@ Yana: niet te zenuwachtig zijn/teveel zorgen maken/er teveel druk op leggen. Makkelijk praten, I know. Maar dit is echt, echt, écht een stap in de goede richting en ik sta 1000% achter je. *knuff*
@ Nattigheid: typerend voor de UU lijkt het inderdaad, 100 manieren waarop je iets kunt regelen en geen een is echt handig of goed zodat je altijd nog minstens 2 keer wordt door verwezen Sterkte.

OT: Veel geleerd vandaag. Ik vind het zo gaaf, ik kan en mag eigenlijk alles zelf doen. Zelf retouren, invoeren, met de financieen werken, meehelpen met de mailinglist enz. Voel me daardoor echt goed, ze hebben vertrouwen in me en dat voelt zo goed! Ik vind het zo gaaf dat ik echt heel goed kan opschieten met de oude baas (moeilijke man) en het helemaal leuk vind als hij komt werken en dat iedereen me dan aankijkt van 'meen je dit nou serieus?' Oh en het allerleukste is dat ik even in de agenda heb gekeken en dat ik tot aan december gewoon in het rooster sta, terwijl mijn contract eigenlijk in mei afloopt maar ze nu al bezig zijn met promotie voor de vrijdagavond enzo hihi, ze willen me houden!
Heel relaxte dag dus, wel moe nu van het werken maar vooral voldaan. Besloten om zo niet ook nog naar A. en T. te gaan, maar vanavond alleen het feestje van J. dat is al vermoeiend genoeg. Eerst maar eens kijken of ik nog wat kan studeren en anders ga ik lekker in bed lezen tot het tijd is om weg te gaan <3 En hee, komende week wordt best leuk!
Oud 14-02-2009, 18:22
Dith
Dith is offline
Gisteren lift gehad en die viel voor mij enigszins in het water. Vriendinnetje zat vast in de trein en kon dus niet op tijd in Utrecht zijn om eraan deel te nemen. Uiteindelijk allebei met de trein naar de eindbestemming gegaan en daar met iedereen gegeten en leuke verhalen gehoord.
Ex maar meteen gesmst dat ik al vroeg terug ging naar Eindhoven om daar nog wat drankjes te doen met vriendinnetjes en dat voelde fijn. Ik weet 200% dat hij niks van mij verwacht of wat dan ook maar toch vind ik het altijd dubbel om hem te spreken/zien... Soms zou ik wel willen dat we bevriend konden zijn om wat zaken uit te spreken maar van de andere kant weet ik dat dat niet gaat en ik dat eigenlijk ook niet wil. Maar het blijft altijd kriebelen, heel vreemd.

@Metallica; Statistiek gaat tot nu toe GOOOOED, snap alles maar heb nog steeds niet de juiste boeken binnen. Ik zou een gebundeld boek krijgen (wat nu al wel weer bij Selexyz op de Uithof te koop is), maar ipv daarvan kreeg ik alleen het SPSSboek thuisgestuurd en dat statistiekboek niet, dus maar weer gebeld en hoop gedoe en nu is het even afwachten, zodra het allemaal goed is geregeld en ik mijn spullen heb laat ik het je weten .
Oud 14-02-2009, 20:22
Verwijderd
Pfft, ik heb me vandaag een slag in de rondte geleerd. Volgende week is het tentamenweek en dat betekent een hoop leerwerk. Ik begon vanochtend om half 10 tot 12 uur en vanmiddag heb ik nog geleerd van half 2 tot half 5. Maar toen en nu nog steeds was/ben ik het heel erg zat. En eigenlijk vind ik dat ik nog niet helemaal klaar ben, maar ik mag niet meer verder leren van m'n ouders. Ik moet volgende week ook nog een sollicitatiebrief inleveren voor een cijfer, maar ik kan nog niet echt een goede advertentie om op te reageren vinden. Gisteren heb ik een soort van gespijbeld. We hebben vrijdagsmiddags altijd gym en daardoor ben ik best laat thuis, pas om kwart voor 5. Maar nu hebben we volgende week tentamenweek en had ik bedacht dat ik best na het 5e naar huis kon gaan om te leren. Dus toen heb ik me ziekgemeld. Het was niet helemaal gelogen, want ik voelde me echt niet lekker. Ik heb me heel de week niet lekker gevoeld, maar vandaag voelde ik me best wel goed. Alleen is W. vanavond met haar vriendje en zijn familie uiteten en C. is ook aan het daten. En ik zit hier een beetje in m'n eentje te internetten.
Oud 14-02-2009, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Pfft, ik heb me vandaag een slag in de rondte geleerd. Volgende week is het tentamenweek en dat betekent een hoop leerwerk. Ik begon vanochtend om half 10 tot 12 uur en vanmiddag heb ik nog geleerd van half 2 tot half 5. Maar toen en nu nog steeds was/ben ik het heel erg zat. En eigenlijk vind ik dat ik nog niet helemaal klaar ben, maar ik mag niet meer verder leren van m'n ouders. Ik moet volgende week ook nog een sollicitatiebrief inleveren voor een cijfer, maar ik kan nog niet echt een goede advertentie om op te reageren vinden. Gisteren heb ik een soort van gespijbeld. We hebben vrijdagsmiddags altijd gym en daardoor ben ik best laat thuis, pas om kwart voor 5. Maar nu hebben we volgende week tentamenweek en had ik bedacht dat ik best na het 5e naar huis kon gaan om te leren. Dus toen heb ik me ziekgemeld. Het was niet helemaal gelogen, want ik voelde me echt niet lekker. Ik heb me heel de week niet lekker gevoeld, maar vandaag voelde ik me best wel goed. Alleen is W. vanavond met haar vriendje en zijn familie uiteten en C. is ook aan het daten. En ik zit hier een beetje in m'n eentje te internetten.
In zo'n context zou ik me ook ziek hebben gemeld hoor (A) Haha goed dat je zo hard geleerd hebt!

OT: Ik heb ook wel aardig gewerkt, maar van 2-5 dus eigenlijk niet. Goed, cadeautjes ingepakt, kaartjes geschreven etc, maar nu s avonds komt de druk pas. Wat wil je ook, met een weekend van maar 1 dag. Maar goed. Ik hoef nog maar 2 onderdelen en morgen probeer ik gewoon die ZS af te maken.. Pff..positief blijven!
Oud 14-02-2009, 23:21
Verwijderd
zo bwuuuuuh kotsmisselijk. komende dagen maar weer even balansen ofzo. bah. De hele dag moet er maar over mn gewicht geluld worden en moet ik te horen krijgen dat ik zo veranderd ben en er zo goed uitzie. Rot op, denk ik dan. We zijn bijna een jaar verder sinds ik veranderd ben. T is nu klaar en zo goed voel ik me niet. Punt. T is echt een moment om te zuipen dit. Maar ja, werken morgen.
Oud 15-02-2009, 09:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo onzeker.
Oud 15-02-2009, 10:21
darkfairy
darkfairy is offline
ze hebben haar gevonden. vanacht rond 0:00 uur.
ze is in duitsland en ze komt vandaag of morgen weer naar de afdeling toe.
ik vind het wel een opluchting dat ze gevonden is.
Oud 15-02-2009, 11:44
darkfairy
darkfairy is offline
morgen middag weer familie gesprek en ik heb er geen zin in.
en deze keer komt me vader ook voor het eerst naar familie gesprek.
en net onder het eten had iemand toch zieke gedachtes.
Oud 15-02-2009, 12:28
justhanna
justhanna is offline
5e dag dat ik ziek ben... En dat voor iemand die echt maar dan ook echt nooit ziek is. Of in ieder geval nooit ziek genoeg om er voor thuis te blijven. 1 positief iets van het ziek zijn is dat ik bijna terug ben op mijn oude streefgewicht. Nu dat vast zien te houden als ik straks weer beter ben..
Oud 15-02-2009, 14:57
darkfairy
darkfairy is offline
ze schrijven zelfs op dat je light produchten hebt meegenomen.
en dat je daar hier mee begonnen bent.
maarja het is denk ik alleen maar goed dat op schrijven.
ik heb gevraagd of in morgen met de psychiater kon praten.
of ik vanaf morgen zou mogen stoppen met me citalopram.
want ik zit nou op 20 mg.
en ik wil er vanaf.
en stiekem hoop ik dat me moeder niet op bezoek komt vandaag.
Oud 15-02-2009, 15:56
darkfairy
darkfairy is offline
en er komt weer spanning op.
Oud 15-02-2009, 16:05
Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil duidelijkheid en die krijg ik niet Zo frustrerend. Sommige mensen zeggen dat ik het niet moet doen, vandaag iemand die zei van wél. Ik wacht op het toeval... En hoop dat het niet te lang duurt.
Oud 15-02-2009, 18:06
rare kwast
rare kwast is offline
zow met valentijn kom je gewoon sneller van je ex af..
hij was nog steeds verliefd en nu niet meer.. good job
en nee ben niet trots

Laatst gewijzigd op 15-02-2009 om 18:19.
Oud 15-02-2009, 19:19
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
zow met valentijn kom je gewoon sneller van je ex af..
hij was nog steeds verliefd en nu niet meer.. good job
en nee ben niet trots
*knuffel*.
Oud 15-02-2009, 19:35
metallica
metallica is offline
Optreden van vriendje gisteren was gaaf, muzikanten zijn gewoon echt sexy, hehe. Hij is lief en knuffelig en we zijn bijna een jaar bij elkaar dus das geweldig. Ik heb zoveel meer rust nu, wil niet zeggen dat ik me goed voel, maar het is iig veel minder chaotisch
Oud 15-02-2009, 19:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*knuffel*.
thanks *knuffel terug*

ow en sonho ook een knuffel, voordat ik me finaal door de grond schaam
Oud 15-02-2009, 20:07
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
thanks *knuffel terug*

ow en sonho ook een knuffel, voordat ik me finaal door de grond schaam
gaat het verder wel met je?.
ot.
ik heb me collega nou 2 keer duidelijk gemaakt dat hij de oud is.
en nou spreek ik hem net op msn heeft ie me een valentijnskaart gestuurd.
die ik morgen binnen krijg als het goed is.
en hij gaf me een hart op msn enzo.
hmm naja.
Oud 15-02-2009, 20:34
marrel
marrel is offline
De in 2009 gaat alles anders en ga ik er wat van maken drang is er nogsteeds zo sterk. Kon je daar maar net zo makkelijk een prodef en PVA + planning voor maken als voor een schoolopdracht.
Oud 15-02-2009, 20:45
Verwijderd
bwuuuuuuuuuuh. Ik voel me zó naar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten