![]() |
|||||||||
Deze site is geen betrouwbare bron, noch staan er op de site zelf links naar bronnen die de uitspraken ondersteunen.
Deze studie is door de EFSA (European Food Safety Authorithy) zorgvuldig bestudeerd en zij zijn tot de conclusie gekomen dat de studie onzorgvuldig was opgezet en de conclusies ongegrond waren. Bovendien hebben zij nogmaals eerdere onderzoeken bestudeerd en besloten dat niets erop wijst dat aspartaam onveilig zou zijn: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over de ratten: Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame_controversy Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-05-2009 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoihoi! Even wat vraagjes uit nieuwsgierigheid.
Iemand bij mij op school zei dat ze met een dieet bezig is en daarmee iedere dag iets meer dan 800 kcal at. Dat is toch like, duisent te weinig? Ik dacht dat je minimaal 1200 moest eten zodat je op een gezonde manier kunt afvallen? Dat heb ik haar ook gezegd, maar ze zei dat ze snel wilde afvallen en niet er duisent jaar over doen om maar een paar kilo kwijt te raken. Kan aan mij liggen, maar mij lijkt het niet erg gezond. En ik had gehoord dat noodles ongezond zijn, omdat ze zijn gefrituurd en daarmee langer houdbaar zijn gemaakt. Ik zie hier alleen niks van terug op de verpakking. Is het dus waar of niet waar? Alvast bedankt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze er nog eens over begint zal ik het nog wel eens duidelijk maken dat ze echt niet gezond bezig is. Als ze niet wil luisteren en denkt dat ze goed bezig is moet ze dat vooral doen. Maarja, het gaat in haar thuissituatie ook niet bepaald geweldig... Ik denk dat dat ook wel meespeelt. Ze was vorige week ook al de hele week niet op school. Ik probeer daar ook meer over te vragen. Ik weet dat die instant noodles niet bepaald gezond zijn, maar ik wist niet of ze nou wel of niet gefrituurd zijn. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik heb trouwens ergens gelezen (uit de persoonlijke ervaringen van mensen, dus geen wetenschappelijke onderbouwing) dat je een stuk harder gaat op 15 gram creatine per dag ipv de normaal voorgeschreven 5 gram, zonder dat het negatieve bijwerkingen heeft. Ik heb het zelf al die tijd nooit gebruikt maar ga het binnenkort misschien eens proberen.
||
Citaat:
![]() Lijkt me beetje geldverspilling meer te gebruiken. @Freyja: jij ook aan je postcount te zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Freyja Wat is er mis met deze hobby? ![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk niks natuurlijk, de boer en z'n varken enzo, maar ik vind het altijd verontrustend als mensen zo veel tijd aan hun uiterlijk besteden als dat niet hun baan is
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat, geestelijke gezondheid? ![]()
|
Weer zo'n vooroordeel dat het alleen om uiterlijk vertoon gaat.... Ik vind trainen leuk en het geeft me voldoening wél controle over mn lichaam te hebben terwijl andere mensen altijd maar aan het klagen zijn maar 's avonds wel een zak chips opentrekken.
En het is krachtsport he. Gewoon leuk jezelf telkens weer te overtreffen en sterker te worden ![]()
|
![]() |
Hmm je zegt dat je gaat hardlopen op'n nuchtere maag.
Heeft dit veel voordeel in vergelijking met hardlopen op'n niet nuchtere maag? Graag effe uitleg dus over waarom je dit doet ![]() Ik veronderstel dat je dan gaat lopen vlak nadat je opgestaan bent ofzo? En 'nuchter', geldt dit ook voor water of enkel voor 'vast voedsel'? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Cardio in de ochtend (zo rond een uur of half zeven, voor school of werk) gevolgd door een goed gezond ontbijt is erg goed voor een mens.
|
![]() |
Hmmm ik veronderstel dat je, met gezond eten, vetarm en gevarieerd eten bedoelt?
Ik eet meestal als ontbijt enkele boterhammen (bruin) met vlees, 1 smoothie (meestal 2 a 3 stukken fruit + fruitsap zoals bvb 1 banaan, 8 aardbeien + appel/kiwi fruitsap en wat water, geen extra suiker) en water als drinken. Soms wat groenten erbij en soms ook wel eens extra mayo ofzo op de boterham ![]() Gezond genoeg of niet? Die mayo is'n beetje zondigen natuurlijk maar ik heb ook niet echt'n reden om't niet te doen aangezien ik helemaal geen last heb van overgewicht en zeker voldoende sport. Misschien dit weekend eens proberen van op'n nuchtere maag te lopen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat ís überhaupt je doel?
||
![]() |
Citaat:
Mijn doel? Ik doe sportschool dus conditie sterk houden en ook'n beetje spiermassa kweken natuurlijk. Maar ik heb uit mezelf al een goeie conditie en een atletische bouw dus eigenlijk let ik niet echt op m'n voeding. Ik eet, denk ik, wel tamelijk gezond in vergelijking met de gemiddelde mens (weinig snoep en heel erg vette dingen enzo) en ik sport veel. Mijn doel is dus vooral om gezond te zijn maar 't is leuk meegenomen als je'r niet uitziet als iemand die al 6 jaar lang elke dag achter de computer zit en elke dag Mcdonalds eet natuurlijk ![]() Oh en ik ben heus niet fanatiek bezig met voeding ofzo. Ik eet denk ik wel gezond maar doe dit vooral omdat ik niet vaak behoefte heb aan snoep en verzot ben op smoothies ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je wilt weten hoe je vet kunt verliezen kun je het het best aan ons vragen, want de meeste vrouwen bakken er niks van normaalgesproken
![]() En die voeding ben ik voornamelijk in het voorjaar mee bezig, in de winter neem ik bijna elke dag wel wat van junkfood. Er bestaat trouwens een tegenhanger van anorexia, bigorexia. Dat je jezelf alleen maar als een klein iel mannetje in de spiegel ziet. Maar het verschil is antuurlijk dat het niet slecht voor je lichaam is, je hooguit geestelijk wat in de knoei raakt. @Mobius, wel 165-170bpm ofzo, maar dat doe ik omdat ik mn conditie ook gewoon graag wil verbeteren en de cardio voor mezelf leuk maak elke keer weer een snellere tijd te zetten etc... Dat beetje extra spieren is me dan voor lief.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensen gaan pas echt de fout in wanneer ze anabolen gebruiken als ze hun maximale natuurlijke fysiek nog niet bereikt hebben. Althans, dat vind ik.
|
Met de meeste anabolen valt schade trouwens wel mee.
Iets als testosteron bijvoorbeeld heeft hooguit nare bijwerkingen zoals, overmatige haargroei, haaruitval(op t hoofd), acné, agressiviteit, vervrouwelijking etc... Echt schádelijk is het niet. Hooguit wat hogere bloeddruk. Ben toevallig met mn eerste kuur bezig (alleen test) en van geen enkele bijwerking last!
Laatst gewijzigd op 09-06-2009 om 17:47. |
![]() |
|
|