Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je opmerking doet me denken aan de Russische reactie op de Amerikaanse space-pen: men neme een potlood ![]()
||
Citaat:
||
Fransen en Engelsen liggen weer in de clinch. Deze keer op seksueel gebied:
![]() Citaat:
||
Well Gatara, as being one of the beholders of the acclaimed thing, enlighten us !
![]() Nog zo'n geval van een aanname in de laatste zin; Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
lolwut ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik begrijp niet waarom ze zo denigrerend doen over studenten die al in de afstudeerfase zijn gekomen. Nog even, en het zijn immers volleerde wetenschappelijke onderzoekers.
Een masterstudent is natuurlijk niet vrij van fouten, maar dat zijn echte wetenschappers evenmin. Door argumenten tegen te werpen over de manier waarop onderzoek is gevoerd of resultaten zijn geïnterpreteerd, kun je zijn bevindingen wel ontkrachtigen maar dat doet de Britse krant dan weer niet. Alleen het feit dat de scriptie door een student is geschreven, doet niets af aan het waarheidsgehalte ervan. De discussie over klimaatverwarming is gepolitiseerd, met twee sterk tegen elkaar gekante bewegingen. De ene groep vindt dat wij ons hele levenspatroon moeten wijzigen om een armageddon te voorkomen, terwijl de andere groep relativeert door te stellen dat de menselijke invloed nihil is. Deze twist lijkt te voortkomen uit economisch gewin. Wanneer je accepteert dat een armageddon aanstaande is, zullen alle producten moeten worden verduurzaamd, waardoor de oude markt compleet wordt vervangen door een nieuwe markt. Deze nieuwe markt zal worden beheerst door kapitaalkrachtige partijen die over de nodige know-how beschikken. De tegenpartij bestaat uit groepen die de status-quo willen handhaven, omdat zij de huidige markt domineren. Dat verklaart ook waarom de discussie gepolitiseerd raakt, en niet louter in de wetenschappelijke arena wordt uitgevoerd. Het moge duidelijk zijn aan wiens kant de Sunday Telegraph staat. |
![]() |
|
Ach armageddon, je kan best ook potentie zien voor nieuwe technieken terwijl je net zo trots bent op de oude.
De oplossing voor veel problemen die voort komen uit al dan niet menselijke klimaatdynamiek, zoals; afnemende zoetwatervoorraden op bergkammen (lijkt me overigens nuttige informatie van die bergbeklimmers) zijn oplossingen van technologische aard, me dunkt.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@arPos: Wilde scenario's met zelfs een datum voor de armageddon doen de rondte. Dat maakt verduurzaming niet langer optioneel, maar noodzakelijk. Als je eenmaal aanneemt dat wij de aarde naar de tering helpen, is het zelfs crimineel om oude, vervuilende goederen te maken en gebruiken. De producenten van duurzame goederen zullen gouden tijden beleven, ten koste van de oude garde. Een nieuw en uiterst effectief pressiemiddel gloort in de ochtendzon: Chinezen, Indiërs, en alle anderen die niet genoeg geld en know-how hebben om de technologische ontwikkelingen bij te benen: stop met produceren, consumeer onze producten en red daarmee het milieu! Briljant. |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg doen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Daarbij is andersom toch eerlijker? Prijs gerelateerd aan het aantal mensen in de bus, hoe voller hoe goedkoper.
||
![]() |
ach ja, in het kader van perfecte timing:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Hee Kees ik heb maar 1 remschijf voor deze Prius", "Doorwerken Henk !" |
![]() |
||
Citaat:
Helden ! Ik schrijf ze in voor een lintje. 1 down 12.499 to go ! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(en om dat ondermeer te stimuleren wil de SP autochtonen via regeltjes autochtonen stimuleren om een huis te kopen in die wijk - met korting enzo.)
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Volgens Van Dale betekent het: "dat deel van de bevolking dat een fantasieloos of geestloos bestaan leidt". Als ik deze definitie op mijn leven toepas, kom ik tot een schokkende conclusie die wel te raden valt. Toch denk ik dat in de volksmond klootjesvolk niet zoveel te maken heeft met inspiratie, maar meer met opleidingsniveau en sociale klasse/ status. Dat zou in ieder geval gunstiger zijn voor mij. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De 'hardwerkende' Medelanders ![]() (da's natuurlijk inclusief zij met een Nederlands paspoort maar niet beperkt tot zij met een Nederlands paspoort)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Software & Hardware |
Slechte performance met nieuw systeem, Koning | 20 | 11-06-2006 22:28 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
Vrije tijd |
Nieuw seizoen motorcross Tofke_H | 6 | 10-06-2002 02:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nieuws! Flexus | 8 | 29-03-2002 18:26 |