Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 23:53
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dit weekend is in Nederland (Valkenswaard) het nieuwe seizoen motorcross begonnen.
Voor de leeks, er wordt gereden in verschillende klasse, 125cc, 250cc en de 500cc.

De 500cc werd vorig jaar volledig gedomineerd door 3 Vlamingen (Belgen). Maar 8 van de 42 podiumplaatsen werden NIET bezet door een Belg. Ook de eerste wedstrijd van dit seizoen was het weer raak, ze stonden alle 3 op het podium. 1. Joel Smets 2. Marnicq Bervoets 3. Stefan Everts

Gaat dit seizoen weer een 2 strijd worden tussen Smets en Everts of gaat Marnicq zich dit jaar meer kunnen bemoeien met de titelstrijd? Of is er nog een buitenstaander die er kans op maakt?

En het is niet alleen in de 500cc, dit weekend won in de 125cc ook een Belg, meer bepaald Steve Ramon. In de 250cc was het de buurt aan de Fransman Michael Pichon.

Zijn er hier op het forum mensen die het motorcross volgen? Zijn er Nederlandse rijders die opvallen? Andere vraagje(s) zit(ten) hoger
Oud 25-03-2002, 06:58
Boogie
Boogie is offline
Vroeger keek ik er nog wel eens naar bij Studio Sport, in de tijd van John van de Berk en nog iemand waarvan ik zo ff de naam niet meer weet. Ik kijk er nou niet meer naar, en ik moet zeggen dat ik er ook niks meer aan vindt.
Oud 25-04-2002, 20:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Geen intresse in dus

Nouja, De 2de rit in Spanje was weer het zelfde liedje. 1. Joel Smets 2. Stefan Everts 3. *** 4. Marnicq Bervoets 5. *** 6. Nog een Belgje

Naja, Bervoets was ziek geweest heel de week ervoor vandaar zijn slechtere conditie op het einde van de wedstrijd waardoor ie zijn 3de plaats moest afgeven..

en nu maar hopen dat er al wel forumers komen met deze intresse
Oud 25-04-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Geen intresse in dus

en nu maar hopen dat er al wel forumers komen met deze intresse
Ik hou meer van 4 wielen

maar goed, zo te horen doen hier de belgische coureurs het goed. Soms zie ik wel wel op zondag bij studio sport maar goed, ik weet natuurlijk niet wie, wie is dus weet niet wie er de beste kans maakt op de titel, dat kan jij mij vast wle vertellen

En wie is jouw favoriet?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:56
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

En wie is jouw favoriet?
Nou als ik moet kiezen ga ik voor Stefan Everts.
En die heeft afgelopen weekend eindelijk nog eens gewonnen.. En nu heeft hij de meeste overwinningen ever... 51 stuks.

En hij wordt meteen leider in de WK stand omdat Joel Smets de dag ervoor een zwaar ongeval had en op karakter een 6de plaats behaalde. Dat zou geen enkele andere deelnemer hem nadoen.
Oud 25-05-2002, 11:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
whehehe Ik blijf hem lekker uppen ofzo Achja, liever zo dan steeds een nieuw topic erover aan maken.

Anyway... Dit weekend. Als er weereens een Belgje wint, dan wilt dat zeggen dat de laatste 30 (!!) WK-wedstrijden gewonnen zijn door de Belgen. Dit is dus al meer dan 3 jaar Dat begint toch al aardig op te lopen.
Oud 10-06-2002, 02:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
Het is er dus neit van gekomen.. Megapech van Smets...
Een fransman die gewonnen had...

Afgelopen weekend.. diezelfde fransman van start tot 20m van het einde aan de leiding, maar in de laatst bocht ging stefan everts hem voorbij... Smets had weer eens te keren van pech.. domme valpartij en dan een motor die niet snel genoeg opnieuw wilde starten..
Reageren

Regels voor berichten