Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze zitten over elkaar heen ofzo. als je in of uitzoomt, dan verandert ie soms. gekkigheid.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
maar verder gewoon regelmatig en gezond eten en een beetje sporten. vorig jaar heb ik een alcoholloze maand gedaan. dat was ook echt de enige verandering in mijn levensstijl en toen ben ik 8 kilo afgevallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou kiezen voor minder eten omdat ik niet van sporten hou. En niet snoepen vooral. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een week/anderhalve week gezond eet en niet snoept ben je die 2kg zo kwijt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik at gwn laat en bewoog amper omdat ik nog geen school had. Ik eet niet veel, maar niet gezond. Ik zal je raad opvolgen ![]() Weeg nu 60 en wil graag naar 58 ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vreemd ![]() nou succes zou ik zeggen ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, op zich zeur ik, want de AH is hier gewoon tot 22:00 geopend, er is een nachtwinkel op loopafstand en er zit hier ook een pizzeria die 24 uur per dag bezorgt. Maar dan nog. In het centrum kun je om vier uur 's nachts nog falafel, Ben & Jerry's en verse perziken halen, dat wil ik ook.
|
![]() |
|
|