Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2009, 17:44
Halflight
Halflight is offline
Lelijke zondagavond. Ik mis mijn ex echt verschrikkelijk opeens. En dan ga ik natuurlijk weer filmpjes en foto's en hyves en al die rotzooi bekijken en nu voel ik me bijna weer alsof het net uit is. Ik wil hem zo graag bellen om gewoon even zijn stem te horen en bij te kletsen en het gevoel te hebben dat hij niet totaal uit mijn leven verdwenen is. Maar dat is natuurlijk een heel stom idee want ik schiet er niks meer op en ik zou niet weten wat ik tegen hem moet zeggen. Klotezooi
Advertentie
Oud 15-11-2009, 19:14
Juana__
Juana__ is offline
Mijn ex belde me gisteren en hij zei dat hij erg veel zin had bij me te zijn (hij zat in een andere provincie) en hij zei dat hij zich vaak zo voelt de laatste tijd. Dat hij soms een wanhoopig (he, rare woordenkeuze) veel zin heeft om bij mij te zijn en dat hij dat iets goed vindt want het is lang geleden dat hij dat gevoeld heeft.
En hij vroeg of we elkaar konden zien wanneer hij terug was (vanavond dus)

Zou ie weer verliefd aan het worden zijn?
Oud 15-11-2009, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn ex belde me gisteren en hij zei dat hij erg veel zin had bij me te zijn (hij zat in een andere provincie) en hij zei dat hij zich vaak zo voelt de laatste tijd. Dat hij soms een wanhoopig (he, rare woordenkeuze) veel zin heeft om bij mij te zijn en dat hij dat iets goed vindt want het is lang geleden dat hij dat gevoeld heeft.
En hij vroeg of we elkaar konden zien wanneer hij terug was (vanavond dus)

Zou ie weer verliefd aan het worden zijn?

ik denk eerder dat hij z'n opties openhoudt, maar 't kán natuurlijk wel
Oud 15-11-2009, 20:50
groovy
groovy is offline
GOED! We hebben gisteren van 10 uur 's ochtends tot half 1 's nachts gepraat over ons, onze toekomst, en ik ben daardoor niet meer bang om samen te wonen . We kwamen maar niet uitgepraat en we hebben veel gelachen en geknuffeld en daardoor besefte ik opnieuw hoe blij ik met hem ben.

We hebben zoveel gepraat, over alles wat we hebben meegemaakt en wat we samen willen bereiken, het was echt fijn . Ik hoop dat we gauw een leuk appartementje krijgen toegewezen .

Mijn studie gaat nog beter dan verwacht, ik vind het eng dat alles zo meezit. Dan verwacht ik elk moment een tegenslag . Hopelijk mag ik nog lang zo genieten van het feit dat alles nu ook eens meezit .
Oud 15-11-2009, 21:55
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
We hebben gisteren van 10 uur 's ochtends tot half 1 's nachts gepraat over ons, onze toekomst, .
zooo maar fijn dat het nu beter gaat!

hmm de date jongen smst niet terug en nu snap ik het niet meer. zucht. en dan zit ik ook nog met de seks jongen in mn hoofd, en ga ik volgende week met een ex afspreken waarmee er altijd nog wel 'iets' is en hij is nu ook weer vrijgezel dus dat wordt ook weer wat. en op vriendschap gebied gaat het ook wat minder, niet met mij en vriendinnen maar tussen vriendinnen.
grote zucht
haha owja en ik ga binnenkort speeddaten met vriendinnen en dat lijkt me echt hi-la-risch
Oud 15-11-2009, 22:36
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@ regendruppel:

Laten gaan, alleen als hij er helemaal voor je is is het de moeite waard. Anders ga jij je zo brak voelen van binnen. Da's niet de bedoeling van een relatie.
Oud 15-11-2009, 22:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Very, very good. <3 Hij is net weer weg en het was erg gezellig. Hij zei dat hij van me houdt. Wow. Like, wow.
Oud 16-11-2009, 00:14
Tink*
Tink* is offline
Ik moet even whinen hoor. Ik zou vandaag een spel organiseren, maar dat ging uiteindelijk toch niet door wegens te weinig opkomt, maar toen bleef ik dus op het pand hangen. En dat was heel gezellig. Alleen ik wist dat de ex zou tappen 's avonds en die kwam dus niet opdagen. Toen gingen ze hem bellen en toen ging een vriend van mij (en van hem, die waar ik het al eens eerder over had) zeggen dat hij en z'n nieuwe chickie naar z'n vader waren ofzo. IK BEN NOOIT MEE NAAR ZIJN VADER GEWEEST! En ik weet wel dat dat ook aan mij ligt, dat ik daar niet zoveel trek in had, maar ze hebben drie maanden en wij hadden bijna 2 jaar. Nou ja, ik vind het altijd heel lastig als hij in dezelfde ruimte is, maar ik had het op zich wel gezellig. En op het eind waren er weinig mensen over dat hij iets zei en dat ik nog iets terugzei ook nog. Ik zou hem negeren, beetje mislukt ook al waren het maar drie zinnen ofzo. Bleh ik vind het gewoon stom om naast hem te staan en alles, maar niet meer bij hem te zijn. En aan de ene kant doet het me minder dan eerst toen het uit was dus dat is echt goed enzo maar aan de andere kant doet het me nog heel veel. Ik vind het gewoon stom om dingen over hem te horen van anderen, maar dat kan ik mensen moeilijk gaan verbieden. En ik hoef ook zijn verhalen niet te horen als ie op een afstand met iemand anders zit te praten, dat heb ik ook maar af proberen te blokken. Maar ik laat me niet wegjagen. En die hoop dat het ooit nog weer goedkomt is er gewoon nog steeds en die gaat ook niet weg. Volgens mij zou ik wel een gat in de lucht springen als het uit zou zijn tussen hem en stomme chickie, al betekent dat natuurlijk niets voor mijn kansen. En ik ben ook altijd nog een beetje misselijk in zijn buurt. Ik ben eigenlijk vooral gefrustreerd nu. Dus ik ga dat er even uitjanken en dan is kees weer klaar voor een tijdje.
Oud 16-11-2009, 07:03
Verwijderd
Eh, hij is weer weg, en nu zie ik hem misschien donderdag en anders volgende week pas weer. Ik wil bij hem in de buurt wonen
Oud 16-11-2009, 08:03
Verwijderd
Citaat:
@ Beugelbekkie: hoe is het afgelopen?
Heel anders dan verwacht, uiteindelijk zat m'n schoonmoeder ook bij het gesprek () en het verliep best wel goed. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en andersom, zonder irritaties achteraf (zover ik weet ). We gaan het weer langzaam aan opbouwen door daar eerst weer eens een keer mee te eten en dan kijken hoe het gaat! We will see!
Oud 16-11-2009, 08:53
Verwijderd
ik schaam me eigenlijk om het te vertellen, maar beter dat ik op mijn kop van jullie krijg . afgelopen weekend mijn ex veel gezien. tegen gekomen bij het uitgaan vroeg op de avond en de rest van de avond samen doorgebracht. we hadden alleen maar oog voor elkaar en voor elkaars dansmoves en ik voelde me heerlijk. toen bracht hij me thuis en is blijven slapen.. volgende morgen was ook zooo relaxed met samen ontbijten en alles, het tegen hem aan liggen voelt zo vertrouwd. mijn vriendinnen zouden me voor mijn kop slaan als ik dit vertel, maar het kutte is dat ik me er zo verdomd goed over voel .
Oud 16-11-2009, 09:07
groovy
groovy is offline
Citaat:
zooo maar fijn dat het nu beter gaat!

hmm de date jongen smst niet terug en nu snap ik het niet meer. zucht. en dan zit ik ook nog met de seks jongen in mn hoofd, en ga ik volgende week met een ex afspreken waarmee er altijd nog wel 'iets' is en hij is nu ook weer vrijgezel dus dat wordt ook weer wat. en op vriendschap gebied gaat het ook wat minder, niet met mij en vriendinnen maar tussen vriendinnen.
grote zucht
haha owja en ik ga binnenkort speeddaten met vriendinnen en dat lijkt me echt hi-la-risch
Hihi Ja het klinkt behoorlijk vermoeiend nu ik het zo teruglees, maar we waren vanaf om 10 uur wakker en gingen daarna naar Antwerpen shoppen. Daar de hele dag gepraat en 's avonds zijn we daar blijven hangen en van de ene kroeg de andere ingerold en we bleven maar praten. Toen zijn we terug naar huis gereden en toen we 's avonds laat thuis waren hebben we ons omgedraaid en zijn we nog naar een kroegje in de buurt gereden en daar weer verder gepraat. Maar het was echt heel fijn, we hebben alle onze gedachten en gevoelens uitgewisseld en hebben veel naar elkaar geluisterd.

Heb jij nog iets van die jongen gehoord waarmee het uit ging omdat hij in een moeilijke situatie zat? Want je vond hem echt leuk hč ? Speeddaten lijkt me echt leuk, als ik nog vrijgezel zou zijn, zou ik dat best eens voor de lol willen proberen . Dat is toch met die tafeltjes 1 minuut per persoon ofzo?

Ot: Hij smste gister dat hij gelukkig met mij was en van me houdt <3
Oud 16-11-2009, 12:28
stout!
stout! is offline
Citaat:
Baal een beetje van alle mensen die dingen zeggen, maar dan niet doen. Ik woon nu 2 maanden in mijn nieuwe huis en van alle mensen die snel langs zouden komen, zijn er maar een paar echt geweest. Het klinkt heel stom en onzinnig, maar ik voel me er alleen door.
Ik herken het wel een beetje, ben afgelopen weekend ook teleurgesteld toen ik een verhuis/verjaardagborrel hield. Redelijk veel mensen konden niet, dus dat was al jammer maar geen probleem. Maar twee meiden hebben helemaal niets van zich laten horen, één kwam op het laatste moment toch niet en een ander kwam onaangekondigd uren later. Ik probeer het me niet teveel aan te trekken, heb me gericht op de mensen die er wel waren en dat was ook heel gezellig. Maar vind het toch moeilijk om helemaal te ontkomen aan een beetje een miskend gevoel , 't speelt natuurlijk ook wel in op een bepaalde onzekerheid, dat ik niet belangrijk zou zijn voor mensen. Rationeel weet ik dat dat niet zo is, maar ik voelde me toch weer even 15.
Ik vind het dus niet stom en onzinnig. Alleen wat moet je ermee? Want ik wil bijvoorbeeld ook weer niet zeiken, of dat mensen het gevoel hebben dat ze móeten komen. Hmmm.
Oud 16-11-2009, 13:08
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Ik herken het wel een beetje, ben afgelopen weekend ook teleurgesteld toen ik een verhuis/verjaardagborrel hield. Redelijk veel mensen konden niet, dus dat was al jammer maar geen probleem. Maar twee meiden hebben helemaal niets van zich laten horen, één kwam op het laatste moment toch niet en een ander kwam onaangekondigd uren later. Ik probeer het me niet teveel aan te trekken, heb me gericht op de mensen die er wel waren en dat was ook heel gezellig. Maar vind het toch moeilijk om helemaal te ontkomen aan een beetje een miskend gevoel , 't speelt natuurlijk ook wel in op een bepaalde onzekerheid, dat ik niet belangrijk zou zijn voor mensen. Rationeel weet ik dat dat niet zo is, maar ik voelde me toch weer even 15.
Ik vind het dus niet stom en onzinnig. Alleen wat moet je ermee? Want ik wil bijvoorbeeld ook weer niet zeiken, of dat mensen het gevoel hebben dat ze móeten komen. Hmmm.
Ik herken het inderdaad ook wel. Ik probeer me dan altijd te verplaatsen in degene die er dan niet is/op een lullige manier afzegt. Het heeft veelal niks te maken met de mate van vriendschap die we hebben, maar meer met andere prioriteiten op zo'n moment. Niks persoonlijk inderdaad.. Maarja, blijft lastig he!
Oud 16-11-2009, 13:24
groovy
groovy is offline
Citaat:
ik schaam me eigenlijk om het te vertellen, maar beter dat ik op mijn kop van jullie krijg . afgelopen weekend mijn ex veel gezien. tegen gekomen bij het uitgaan vroeg op de avond en de rest van de avond samen doorgebracht. we hadden alleen maar oog voor elkaar en voor elkaars dansmoves en ik voelde me heerlijk. toen bracht hij me thuis en is blijven slapen.. volgende morgen was ook zooo relaxed met samen ontbijten en alles, het tegen hem aan liggen voelt zo vertrouwd. mijn vriendinnen zouden me voor mijn kop slaan als ik dit vertel, maar het kutte is dat ik me er zo verdomd goed over voel .
*op de kop geeft

Maarrrrr..hoe was het ? En heb je nog contact met hem? Hebben jullie nog gepraat? Of was het een eenmalig iets? Als hij serieus met je is en hij heeft spijt van zijn fouten, wie weet wat er dan nog in zit. Maar als het puur voor de lust en aantrekkingskracht is, pas dan wel op dat je niet (weer) gekwetst wordt..klinkt alsof er nog steeds iets tussen jullie gaande is en jullie beiden moeite hebben om dat los te laten. Pas wel op dat er niet teveel gevoelens bij gaan spelen, als er nog geen duidelijkheid is.
Oud 16-11-2009, 18:54
Verwijderd
@miekmuis: Sterkte ermee!
@Sidhe: *Knuffel!* Kop op meisje.

ot: Pfff.... Vermoeiend weekend gehad. Vrijdagavond ging het wel weer een beetje en zaterdagmorgen toch maar op de trein gestapt. Zaterdagavond was zijn beste vriendin komen eten, opzich best gezellig en het duurde niet eens zo lang, maar het was wel vermoeiend. Daarna wel nog heel gezellig en lief liggen kletsen, dat was wel geweldig
Zondag ruzie gehad omdat ik mijn zin door wilde drijven omdat ik best wel bang was, en hij hield voet bij stuk. Dat eindigde in stilzwijgen, gevolgd door een ontzettend emotioneel relaas van zijn kant. Ik vond dat zo moeilijk, want hij gooit zichzelf helemaal open, en ik durf dat nog helemaal niet. Ik durf geen dingen van belang hardop te zeggen, want weet ik veel... Ik vind onze relatie af en toe zo vermoeiend. Maar gelukkig is het het allemaal waard.
Oud 17-11-2009, 02:00
Juana__
Juana__ is offline
Net een date gehad met mijn ex. (? of is ie nu weer mijn vriendje)

En toen vroeg hij opeens (nuja, we waren bezig over de toekomst, over Spanje) of ik met hem zou trouwen... (hypotetisch, geen huwelijkaanzoek )
En toen zei ik hem van ja, maar niet nu. Een maand geleden wou je me niet eens zien... er is tijd voor nodig.

Hmm, en 2x werd hij opgebeld door vrienden toen we samen waren, en toen zei hij telkens toen ze vroegen wat hij deed dat hij bij 'zijn meisje' was...

En nu babbelen we over deze serieuse kwestie's wat we gedurende 3 jaar nooit gedaan hebben. Wat zal er van ons komen? Want ik wil hier niet blijven, en hij kan niet zomaar overal terecht... een werkcontract heeft ie nodig.
Oud 17-11-2009, 09:14
Neko*
Neko* is offline
Ik ben zo gek op hem.. maar waarom kan dat dan niet gewoon genoeg zijn?
Oud 17-11-2009, 14:02
Luna
Luna is offline
mn nichtje (van mijn leeftijd) is gister voor de trein gesprongen en ook al wist ik dat het niet goed met haar ging, ik ben in shock en verschrikkelijk verdrietig
Oud 17-11-2009, 14:15
Verwijderd
Damn, gecondoleerd.
Oud 17-11-2009, 15:13
Verwijderd
Oh wat naar Luna, sterkte!
Oud 17-11-2009, 15:42
Sade
Sade is offline
Mijn bijdrage aan dit topic zou vandaag eigenlijk zijn dat ik vanavond het vervelendste gesprek ga voeren dat je in een relatie kunt voeren, maar als ik dit lees,

Citaat:
mn nichtje (van mijn leeftijd) is gister voor de trein gesprongen en ook al wist ik dat het niet goed met haar ging, ik ben in shock en verschrikkelijk verdrietig
Wat heftig
Oud 17-11-2009, 16:28
Verwijderd
Citaat:
jeetje wat erg
Oud 17-11-2009, 19:17
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
wat zouden jullie doen:
mijn vriendje zit bij een studentenroeivereniging, hij heeft aankomende vrijdag een gala daarvan. Nou had ie al kaartjes voordat we iets kregen, was uitverkocht, dus ik hoefde niet na te denken of ik mee wilde. Nu is er een kaartje over, en kan ik wss dus mee. Maar ik ken echt niemand bij die vereniging, behalve hem dan. Het lijkt me heel leuk met hem samen, maar ik wil ook niet zijn avond 'verpesten' omdat ik niemand ken.. aan de andere kant heb ik heeel veel zin in een gala. *twijfel*
Oud 17-11-2009, 19:21
Qimm
Qimm is offline
ik wil m'n quote wel nog wel een keer opzoeken, maar ik ben bang dattie wat aan het slijten is...

Anyhow, ik ben boos, boos op de hufters op het werk bij m'n vrie.. uh man. Godverdomme (excuseer) echt wat een lage honden. Wat mij betreft (en wat hem betreft) zet hij daar nooit meer 1 voet over de drempel.
Oud 17-11-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
wat zouden jullie doen:
mijn vriendje zit bij een studentenroeivereniging, hij heeft aankomende vrijdag een gala daarvan. Nou had ie al kaartjes voordat we iets kregen, was uitverkocht, dus ik hoefde niet na te denken of ik mee wilde. Nu is er een kaartje over, en kan ik wss dus mee. Maar ik ken echt niemand bij die vereniging, behalve hem dan. Het lijkt me heel leuk met hem samen, maar ik wil ook niet zijn avond 'verpesten' omdat ik niemand ken.. aan de andere kant heb ik heeel veel zin in een gala. *twijfel*
Mijn vriend zit ook bij een studentenvereniging en vorig jaar ben ik mee gegaan . Dat was echt super gezellig! Heb echt heerlijk gedanst met mijn vriend.
Dit jaar heb ik ervoor gekozen om niet mee te gaan, omdat ik er geen mensen ken. Achteraf had ik hier wel spijt van omdat hij een leuke avond had en ik er niet bij was.. (+ hij had een ander meisje als date).
Ik zou wel mee gaan als ik jou was. De sfeer is bij zoiets toch al goed en gezellig waardoor mensen elkaar snel aanspreken en je vriend mag toch ook best wat rekening met jou houden
Oud 17-11-2009, 19:33
Atelier Madame
hihi bedankt voor jullie reacties, hehe mn vriend is geweldig en stiekem heb ik gewoon heel veel zin om m de hele avond in pak te zien dus ik denk dat ik wel meega . Hij komt vanavond hier heen dus dan hebben we het er wel over.

Dan nog het volgende obstakel: wat trekken we aan . Het thema is blacktie, oftewel lange jurken maar die heb ik niet en ik ben veel meer fan van korte jurkjes
Oud 17-11-2009, 20:02
Qimm
Qimm is offline
ik zeg, tijd om te shoppen
Oud 17-11-2009, 20:22
Atelier Madame
hihi idd
Oud 17-11-2009, 20:24
Boas
Boas is offline
damn ik had niet gedacht dat na je studie het zo lastig zou zijn om vrienden te behouden. Alweer een vriend helpen verhuizen..
Oud 17-11-2009, 21:50
ST*R
ST*R is offline
wow sterkte luna..

Citaat:
Heb jij nog iets van die jongen gehoord waarmee het uit ging omdat hij in een moeilijke situatie zat? Want je vond hem echt leuk hč ? Speeddaten lijkt me echt leuk, als ik nog vrijgezel zou zijn, zou ik dat best eens voor de lol willen proberen . Dat is toch met die tafeltjes 1 minuut per persoon ofzo?
ja we hebben nog wel een beetje contact, maar ik merk dat het beter is als we even geen contact hebben. wel lastig, want ik wil er wel voor hem zijn, maar dat komt daarna wel weer ofzo. en ja 3 min pp geloof ik, het lijkt me echt grappig haha.

ot: de date jongen smst weer en dat is leuk maar ik neem geen genoegen met een 'we spreken snel af', ik wil een datum!! wil m toch wel erg graag weer zien..
Oud 18-11-2009, 07:54
justhanna
justhanna is offline
Luna, veel sterkte...

Ik ben blij dat mijn vriend er voor me is in deze moeilijke tijd, ook al weet hij ook niet goed hoe hij er mee om moet gaan en wat hij wel en niet kan zeggen... En verder wil ik alleen m'n moeder terug
Oud 18-11-2009, 08:35
wup
wup is offline
Sterkte Luna, ongelooflijk zeg...

ot: Tja. Straks komt ex van vorig jaar even thee drinken, gezellig . Maandag super uitje gehad met mijn collega's en bazen, was echt zo gezellig! Voel me zo thuis tussen ze, erg fijn. Beetje jammer wel dat ik weer de hele avond vragen kreeg over wat er tussen mij en een ( hele leuke!) man was gebeurd, maar er is écht niets gebeurd!
Oud 18-11-2009, 09:16
stout!
stout! is offline
Luna, wat schokkend, superveel sterkte.
Oud 18-11-2009, 09:25
tuttebel
tuttebel is offline
jeetje ik voel me echt ontzettend verliefd, afhankelijk en knuffelig. wat ziek zijn niet met je doet. jammer dat ie niet hier is om te knuffelen..
Oud 18-11-2009, 10:21
Sade
Sade is offline
Nu is het uit. En nu moet ik zien of ik ons weekendje weg voor aankomend weekend nog kan annuleren
Oud 18-11-2009, 11:21
groovy
groovy is offline
Luna, heel veel sterkte! Echt erg dat het zo heeft moeten gaan...

@ St*r: Kan wel begrijpen dat je niet teveel contact met hem hebt, dan blijf je er misschien toch weer in hangen..leuk zeg, dat speeddaten, ben benieuwd of er leuke jongens bij zijn .

Ot: Ja, raar. Mijn broer kreeg vandaag 2 keer enorm slecht nieuws, mijn moeder heeft slecht nieuws gekregen en mijn vriend heeft vandaag slecht nieuws gekregen. Mijn vader gaat vandaag het ziekenhuis in. Wat een rare dag . Ik heb ook nog 2 nachten heel slecht geslapen en val bijna om. Hoop dat alles toch nog op zijn pootjes terecht komt...
Oud 18-11-2009, 11:23
Tink*
Tink* is offline
Jeetje Luna, sterkte. Dat komt echt mal op je dak vallen.

Mijn vrienden willen echt heel graag dat ik een leuke jongen ontmoet, ze hebben het er steeds over. Maar hier is het heel rustig, ik krijg alleen maar seksaanbiedingen van jongens die ik niet leuk vind. Ik voelde me enigszins gevleid maar ik was toch redelijk geschokt omdat sommige mensen dat echt op een hele directe manier vragen.
Oud 18-11-2009, 11:38
metallica
metallica is offline
Het is een schatje, maar wat ie nu wil is absoluut niet handig... Maandag krijgt ie z'n appartement en dan moet er nog geschilderd worden en de vloer moet gelegd worden. Nu wil ie donderdag meteen de bank ophalen bij mn ouders en een bed gaan kopen, terwijl ik durf te wedden dat de vloer dan nog niet ligt. Maar dat maakt niets uit volgens hem, uhhhh hoe wil ie een vloer gaan leggen als er al spullen staan. Maarja, ik heb gezegd dat ie het zich maar uitzoekt. Hij komt er wel achter...
Oud 18-11-2009, 11:51
Luna
Luna is offline
bedankt voor alle reacties!
Het gaat opzich wel, ik ben ben nog te verdoofd denk ik, mn gedachten zijn vooral gevuld met ongeloof. Af en toe dringt het even echt door, als ik mn vader (voor t eerst in mn leven) zie huilen bijvoorbeeld. Ik ben nog niet bij mn familie geweest maar zaterdag is de begravenis en ik denk dat als ik mn oom en tante en andere nichtje (haar enige zusje) zie dat ik dan echt instort. Dat wordt dus een zware dag.
Het is zo surrealistisch en bizar allemaal.
Oud 18-11-2009, 14:26
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vind t maar niks dat ik m pas over een maand weer zie
Oud 18-11-2009, 21:51
Verwijderd
100x sterkte aan luna, ik heb je een pm gestuurd!

@ groovy: jaaaa het was echt enorm fijn om weer samen te slapen ARGH maar alle recht om mij tegen mijn kop te slaan heurrr .
+
wat balen van je slecht nieuws dag ik hoop dat alles goed komt!! sterkte!
Oud 18-11-2009, 23:11
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Sterkte Luna.

Als je iets dergelijks hoort dan realiseer je pas weer wat echt belangrijk is in het leven.
Oud 18-11-2009, 23:13
DmCraanen
DmCraanen is offline
Gaat vet goed
Oud 18-11-2009, 23:23
Verwijderd
Heel veel sterkte Luna, wat verschrikkelijk...

OT:
Oh my. Gisteravond was compleet uit de hand gelopen. Met dank aan een paar andere matties en nogal wat drank bij hem blijven slapen (mijn schuld) en het was weer erg gezellig (zijn schuld, hij begon). Geen wekker gezet en we sliepen heel laat, dus vandaag veel te lang in bed blijven liggen. En ook nuchter deden we weer leuk en lief. Dus al wil ik nog zo hard ontkennen, volgens mij weet ik best wat ik wil Alleen hoe krijg ik het? Hmm.
Oud 19-11-2009, 10:16
Verwijderd
Heel veel sterkte Luna, wat ontzettend zwaar zijn zulke dingen toch.
Oud 19-11-2009, 10:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Long time no see

Verliefd, hotel-de-botel... Sinds 3 maanden een nieuwe vriend <3
Oud 19-11-2009, 11:22
Atelier Madame
Citaat:
Long time no see

Verliefd, hotel-de-botel... Sinds 3 maanden een nieuwe vriend <3
zat jij een paar maanden terug niet in twijfel over een oudere man die je leuk vond? Of is dat nu je vriend?:-D en hoe is het met je kleine? hier gaat het echt super, goed. Vandaag een maand alweer samen. Morgen ga ik met hem mee naar zijn gala, heb net een jurk gekocht, helemaal blij:-D
Oud 19-11-2009, 13:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
zat jij een paar maanden terug niet in twijfel over een oudere man die je leuk vond? Of is dat nu je vriend?:-D en hoe is het met je kleine? hier gaat het echt super, goed. Vandaag een maand alweer samen. Morgen ga ik met hem mee naar zijn gala, heb net een jurk gekocht, helemaal blij:-D

True. Tijdje mee 'samen' geweest maar vond het leeftijdsverschil simpelweg te groot, en pastte totaal niet bij me.
Dus nieuwe jongen, nieuwe kansen. Met het kleintje alles uitstekend <3 a.s. woensdag een jaar oud
Oud 19-11-2009, 13:54
Qimm
Qimm is offline
oh ik dacht juist dat dat zo goed ging. Nou ja liever er op tijd achter komen dat het niet goed werkt. Idd nieuwe jongen, nieuwe kansen!

Regels voor berichten