Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb het topic nog eens doorgelezen met hanneke, absinthe en zoemzoem als bad guys in mind. Het eerste dat opvalt is dat ze allemaal in het begin vrij stil zijn en niet altijd zozeer meestemmen met de dorpelingen of dat juist wel doen wanneer het al van tevoren duidelijk is wie de meerderheid krijgt. Daarom vielen ze zo moeilijk te herleiden via stemlijstjes. Alleen absinthe wordt later wat actiever.
In het nieuwe daglicht waarin absinthe gesteld wordt viel me ook op dat biertank op Absinthe stemt. Wolf lentekriebel stemt hier al op testout.com, terwijl ze daar niet zo verdacht is. Dat maakt dat testout.com al door 3 bad guys verdacht is gemaakt. Zie tevens de verdenking van DP en die van grl. Grappig dat Absinthe als bad guy #4 in de post boven deze ook al begint over testout.com als bad guy. Absinthe heeft het blijkbaar ook opvallend vaak goed mbt bad guys. Ook over lentekriebel en biertank. Dit doet mij vermoeden dat Absinthe de evilziener kan zijn. Ik zei natuurlijk al diverse keren dat wegstrepen niet per direct ook betekent dat ze niet evilziener kunnen zijn. Zie hier Hanneke. Ze verdenkt zoemzoem al een eeuwigheid, het moet haast wel reverse zijn. Zie ook dit, waar nog eens boven water kwam dat DP en biertank om hun ass te redden niet met zoemzoem meegingen. Allicht is ze wolf dus. Zie ook nog eens deze spelleider-post Hanneke post 1 post eerder en was online. Ik had al een vermoeden dat de wolven uitstel van die eetronde hadden aangevraagd. Al kan de evilziener ook uitstel hebben gevraagd. Overigens maakt absinthe hier allemaal onschuldigen verdacht imo. En dan is er dit waar absinthe imo overdreven reageert als ik begin met wegstrepen. interessante reactie van absinthe waar ze reageert op het doodgaan van leerlingverrader grl. Ze zegt dat het onwaarschijnlijk is dat grl een wolf verdacht heeft gemaakt. Gezien de informatie die we nu heeft, heeft ze ondanks dat ze ws bad guy is gelijk. Lentekriebel zegt hier dat de wolven "blijkbaar niet wisten dat grl leerlingverrader was. Kan een aanwijzing zijn dat absinthe de evilziener is. Overigens lastig dat grl over alle spelers die ik verdenk van het bad guy zijn zich niet uit laat. Hier wil absinthe hanneke eruit hebben. Hier weer een post van barabas die op zoemzoem wil gaan stemmen. Allicht reverse. Hanneke die barabas begint te verdenken. Ik ben er alleen inmiddels aardig van overtuigd dat de wolven doelbewust reverse als strategie gebruiken. Hier een aanwijzing dat hanneke niet de evilziener is. Het komt oprecht op me over. Ze denkt in de eerste instantie niet aan de evilziener. Dat is een aanwijzing dat absinthe of zoemzoem evilziener is. Gezien er aanwijzingen zijn dat zoemzoem gewoon wolf is, is absinthe waarschijnlijker als evilziener. Als ik deze aanwijzingen allemaal bij elkaar optelt lijkt het me het meest waarschijnlijk dat zoemzoem en hanneke wolf zijn en absinthe de evilziener. Zie ook dit. In deze conversatie tussen allure en absinthe probeert absinthe min of meer lentekriebel te beschermen. Kan zijn dat ze het voor haar opnam. En een aanwijzing dat testout.com goed is. Hier wil ze op lentekriebel stemmen. Tot slot nog een aanwijzing dat Hanneke de evilziener is. In deze ronde is er niet gegeten. Dat kan m.i. prima zijn omdat er uberhaupt niet gegeten is, vooral als ik me bedenk wie de tovenaar waarschijnlijk is. Alle bad guys waren op dat moment inactief. Alleen hanneke is later nog online geweest geloof ik. Zwakke aanwijzing vind ik. Mijn conclusies. Er zijn genoeg aanwijzingen dat testout.com onschuldig is. Zoveel bad guys die testout.com eruit willen. Als bad guys hadden ze volgens mij niet echt een reden haar te verstoten. Verder wijzen de meeste aanwijzingen naar absinthe als evilziener, hoewel hanneke ook nog kan. Er zijn ook aanwijzingen dat zoemzoem het in ieder geval niet is. Het lijkt me dan ook verstandig dat die de komende hangronde eerst wordt opgehangen. Zie voor andere overzichten de onderstaande links: Complete analyse van DP/Biertank complete analyse van grl Compleet overzicht stemlijsten t/m hangronde 5 Jurre's laatste grote analyse. losse link naar hangronde 6
|
Verwijderd
|
Nee, ik snap dat het niet erg overtuigend is, maar heel veel meer kan ik er ook niet van maken. Wammus is afgeschreven als bad guy, hoe vreemd hij het spel ook heeft gespeeld. Testout.com schaapt een end weg, en over jouzelf heb je het natuurlijk niet.
![]() Ik weet het niet. Testout kan natuurlijk makkelijk op iemand anders stemmen terwijl ze steeds veilig meeschaapt. Of misschien kan ze helemaal niet stemmen omdat ze wolf is. En schapen is een welbekende wolventactiek. Ik snap dat je haar vertrouwt hoor, haar onwetende en soms verontwaardigde posts komen best geloofwaardig over. Maar als ik het niet ben, als Wammus het niet is én als jij het niet bent, dan moet zij dus die derde bad guy zijn. |
![]() |
|
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. De voornaamste reden dat ik testout.com vertrouw is dat het halve wolvenkamp haar verdacht vond. Lentekriebel, grl, DP, ze wilden haar allemaal eruit for no reason zonder dat ze konden overleggen dus zonder dat het afgesproken werk is. Net als allure, die ik om diezelfde reden vertrouwde. Dat haar posts oprecht lijken is alleen maar een pre, maar niet de werkelijke reden.
Ik snap vooralsnog niet dat je niet ook gewoon meegaat met mijn stem op zoemzoem (of hanneke als dat een betere optie blijkt) als je aangeeft dat je mij vertrouwt en testout verdacht vindt. Zeker niet nu het waarschijnlijk voorbij is wanneer de evilziener het gelijkspel maakt. Prove me wrong en wacht niet af totdat de evilziener zijn ding kan doen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
In eerdere rondes heb ik misschien mee geschaapt, maar de laatste in ieder geval niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zou dan liever zien dat wammus en ik op hanneke of absinthe stemmen. Aangezien jij en absinthe op zoemzoem stemmen, zodat dan misschien eens echt duidelijk word dat ik geen wolf ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
En zo gaan we van "compleet uitzichtloos" naar "bijna gewonnen"
![]() Kan wel nog een lastige zijn om te bepalen wie van die 2 laatste bad guys nou precies de laatste wolf is, al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het hanneke is. Daar waren meer aanwijzingen voor.
|
Arme wammus. Dat legt gelijk een druk op de schouders van de dorpelingen. Deze ronde moet de wolf dood, anders kunnen wij dorpelingen niet meer winnen (wel nog gelijkspel geloof ik). And somewhere out there heb ik dus nog 1 bondgenoot.
En als ik daar niet unaniem mee ben, is het hoogstwaarschijnlijk voorbij, tenzij de wolf bij gelijkspel de evilziener eruit stemt. Ik neem aan dat de evilziener voldoende informatie heeft om op een dorpeling te gaan stemmen. Hoewel ik denk dat testout.com onschuldig is heb ik geen goed idee van wie de evilziener is. Maar ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk niet veel of helemaal niet online, dus ik zal nu de gok moeten wagen. Is het Hanneke? Of toch Absinthe? Ik denk nog altijd dat hanneke de laatste wolf is. Het enige dat dat tegenspreekt is het feit dat ze al een eeuwigheid op zoemzoem stemt. Maar ik denk ergens dat een evilziener niet zo snel een half spel een wolf verdacht gaat lopen maken, want dan loop je toch het risico om opgegeten te worden en vooral wanneer de normale ziener er nog in zit. Die zat er nog in toen ze hierover begon. Maarja, onschuldig kan ze ook niet zijn, aangezien ik testout.com al onschuldig vind overkomen. Haar situatie lijkt ook nogal op die van allure en die was onschuldig. Ik gok het erop. Hanneke is de laatste wolf. En ik hoop dat de laatste dorpeling het met me eens is. Als er morgenochtend geen overtuigend verweer is breng ik mijn stem uit. EDIT: hmm ik bedenk me juist dat ze als dorpeling ook nooit zolang had kunnen leven. I mean, als ze een eeuwigheid op een wolf stemt en ze is dat zelf niet, moeten de wolven toch haast wel ergens een keertje vermoeden dat ze ziener is en haar om die reden opeten? Toen de ziener nog leefde in ieder geval that is. Ze begon immers al tig eetrondes voordat de ziener dood ging te "vermoeden" dat zoemzoem wolf is. Dit is voor mij veruit de meest overtuigende aanwijzing tot nu toe. Hanneke it definately is.
Laatst gewijzigd op 31-10-2009 om 00:15. |
![]() |
|
Ik heb je allang gezegd dat dit niet slim is, Dabo. Ik heb geen zin en tijd voor uitgebreide redevoeringen, maar ik was de eerste die op Zoemzoem zat en ook één van de eersten die Barabas verdacht noemde. Zelfs als reverse zou dat gek zijn.
Ik hoop dat de laatste dorpeling, wie dat ook mag zijn, nog zijn/haar stem verandert en zegt op wie, dan ga ik met diegene mee. Ik kan over iedereen wel verdachte dingen gaan noemen, maar ik weet het gewoon niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Toen Dabo beschermd had ik ook wel verwacht dat Wammus tovenaar zou zijn. We hadden daarna beter niet Mutsie opgegeten, dan zouden we gewonnen / gelijkspel hebben gehad. Maar het ging toch vooral fout één keer bij een lijstje. Omdat Dabo en Allure geloof ik daar goed waren moesten de 'lossen', die alleen bij een naam stonden, haast wel slecht zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Mijn complimenten daboman en wammus
![]() Goed gespeeld! Citaat:
De enige die niet opgegeten is en actief was is daboman. Wat uiteindelijk ook de redding bleek te zijn voor de dorpelingen. En ik zat toch écht fout met Allure, was er heilig van overtuigd dat zij iets slechts was. |
![]() |
|
Jammer dat ik zo snel dood ging door mijn geliefde medespeler, maar ach, als ik moet sterven dan natuurlijk het liefste bij Biertank in de armen.
That being said, ik vind het heel erg jammer dat bepaalde dingen nogal inconsequent werden afgehandeld door een zekere spelleider, dat sommige mensen zich niet aan de regels kunnen houden, meningen posten na je dood ffs, hoe sommige mensen zich opstellen en dat er wat hypocriete dingen gebeurden. Verder heb ik wel een heel leuk spel gehad en vond ik het erg leuk om weer eens (flink actief en aanvallend) mee te spelen. Moge de wolven volgende keer weer winnen! En eerst Daboman opeten. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 |