Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Die n00b die hier samen met mij wou studeren heeft het na anderhalf uur opgegeven, ik snap dat nooit. Ja goed dat je iets doet, maar je kan ook gewoon een heel middagje doortrekken tot een uur of zes.
|
Verwijderd
|
Er wordt verwacht dat het collegegeld voor het studiejaar 2009-2010 voor de voltijd € 1620,- en voor de deeltijd € 1348,- bedraagt . Het collegegeld voor het studiejaar 2009-2010 voor niet EU-studenten zal naar verwachting 7.500 euro bedragen. De overige studiekosten zijn afhankelijk van de gekozen opleiding en bedragen ongeveer € 1000,-. Om opdrachten te kunnen uitvoeren moet je gedurende het jaar materiaal en eventueel gereedschap aanschaffen. Ook organiseert de academie met enige regelmaat excursies en bezoeken aan tentoonstellingen in binnen- en buitenland waarvoor een bijdrage wordt gevraagd.
De aanschaf van een digitale camera en laptop wordt voor een aantal studierichtingen zoals interactie ontwerpen, fotografie en audiovisuele vormgeving sterk geadviseerd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/...objectid=66262 |
![]() |
|
Ik snap dat ook niet, al hou je nog zoveel van iemand, dat zelfrespect heb je toch wel. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik niet weg zou gaan. Iedereen zegt altijd van: ja en als je in die situatie zit dan is dat anders blablbla. Maar ik denk dat het er echt niet anders van wordt.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat jullie een beetje kort door de bocht zijn. Als je gewoon van iemand houdt en diegene manipuleert je iedere keer dan neem zo'n persoon gewoon terug. Volgens mij zijn het ook juist de meest standaard mensen die voldoen aan dit beeld en ook hoogopgeleide vrouwen kunnen daarvan het slachtoffer zijn. Ik zie in ieder geval geen directe link tussen naïviteit en intelligentie, hoewel het natuurlijk wel is dat domme huisvrouwtjes het vaker zullen pikken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp het op zich wel (wat hier in dit topic staat, ik weet niet waar het precies over gaat
![]() Met kinderen is de situatie denk ik ook wel anders trouwens. |
![]() |
|
|