ik heb pas 2 keer gekotst van drank en dat was 2 keer door whiskey maar ik weet onderhand mijn grenzen wel dus zat ben ik ook al een hele tijd niet meer geweest
Ik durf al niet in de houten in de Efteling, maar dat komt door een jeugdtrauma.
Die is weg!
30-10-2009, 08:13
Verwijderd
De Vliegende Hollander was wel grappig, vooral omdat we er iets van 5 keer in zijn geweest, en alle vijf keer durfde Pip niet te kijken en zat ze voortdurend te gillen. Op alle foto's stond ze ineengedoken op mijn schouder.
Pff. Een oude vriendin zit bij een of andere goedkope organisatie die vanuit hun ziel werken en weet ik het voor shit. Ben ik met der aan het praten op msn met de vraag wat ze tegenwoordig doet. Is mevrouw aan het beweren dat ze freelance journalist is en opdrachten doet. Ammehoela, mevrouw heeft geen enkele studie in die richting gedaan. Ze is in vier havo gestopt met school en heeft een jaartje MBO gedaan.
Haar arrogantie spuit haar oren uit en ik heb zin om er dikke kurken in te stoppen. Ze is vast even vergeten dat je moet werken voor wat je wil bereiken.