Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2009, 19:12
Verwijderd
Ik heb zelf acht jaar op een schaakclub gezeten, maar toen ging ik puberen.
Advertentie
Oud 14-12-2009, 19:13
Missy
Missy is offline
Citaat:
[filmpje]

Kijk dan wat een schatje en echt knap dat hij dat al kan spelen
Ahh.
Oud 14-12-2009, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Haha.

Ik heb een jaar of twee bij een schaakclub gezeten! Maar ik heb nu al zo lang niet meer geschaakt, ik weet nauwelijks meer hoe een rokade gaat bijvoorbeeld.

En ik dacht dat Theodoor iets anders deed dan de pabo?

Hihi, die blik
Ja hij studeert nu psychologie, maar gaat volgend studiejaar beginnen met verkorte pabo in 2 jaar kan het dan omdat hij een bachelor heeft.
Oud 14-12-2009, 19:15
Missy
Missy is offline
Een jongen uit onze projectgroep heeft morgen een begrafenis van een vriend. Morgen hebben we presentatie. Hij vraagt om een tweede persoon om mee te presenteren, maar het komt in niemands botte kop op om hem te helpen.

Oh, wat hebben ze het toch zwaar die andere projectleden. Pff, ik moet morgen ook gewoon werken, maar als je het samen doet, kan het prima.
Oud 14-12-2009, 19:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja hij studeert nu psychologie, maar gaat volgend studiejaar beginnen met verkorte pabo in 2 jaar kan het dan omdat hij een bachelor heeft.
Hm, interessante loopbaankeuze. Hij lijkt me wel een gave leraar.

Wil hij trouwens niet iets op een middelbare school doen?
Oud 14-12-2009, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Een jongen uit onze projectgroep heeft morgen een begrafenis van een vriend. Morgen hebben we presentatie. Hij vraagt om een tweede persoon om mee te presenteren, maar het komt in niemands botte kop op om hem te helpen.

Oh, wat hebben ze het toch zwaar die andere projectleden. Pff, ik moet morgen ook gewoon werken, maar als je het samen doet, kan het prima.
dit vraagt om een *powerhug* PPRRRGGGGGGPPPPOOOOWEEEERRRRRRRRRRRRR

KLABARBOEM
Oud 14-12-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Vandaar dat hij zoveel tijd heeft om te gamen!
Oud 14-12-2009, 19:19
Missy
Missy is offline
Ahh.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Tja, zo heb je altijd mensen in die projectgroepen. Er zijn altijd mensen die er op rekenen dat anderen het vervelende werk doen, en mensen die inderdaad het vervelende werk doen en zich er aan storen dat anderen er van uitgaan dat zij het vervelende werk doen. Het is de wet van de projectgroepen.
Verwijderd
oooh she's only seventeeeeen (8)
Oud 14-12-2009, 19:20
Verwijderd
ik wil ook koekjes
Oud 14-12-2009, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Hm, interessante loopbaankeuze. Hij lijkt me wel een gave leraar.

Wil hij trouwens niet iets op een middelbare school doen?
Maakt hem niet alles uit, hij vindt kinderen van 10-14 jaar ongeveer het leukst om dingen aan te leren, dus groep 6-7-8 is dan ook prima. Eigenlijk zou hij ook graag iets met Engels doen maar hij heeft geen zin een nog een hele vierjarige theoretische studie (hij is eigenlijk wat meer praktisch ingesteld). En kinderen in groep 8 moeten ook Engels leren.
Oud 14-12-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Vandaar dat hij zoveel tijd heeft om te gamen!
ja dit jaar doet hij ook maar 10 ects per blok. Vooral omdat zijn vader terminaal ziek is en hij dus ruimte moet hebben om er een paar weken tussenuit te gaan, maar zo lang zijn vader stabiel is gebruikt hij de extra tijd vooral voor gamen (oh en om zo'n 80% van het huishouden te doen, dat is dus maar een uur of 8 per week maar wel fijn dat ik het nu niet hoef).
Oud 14-12-2009, 19:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maakt hem niet alles uit, hij vindt kinderen van 10-14 jaar ongeveer het leukst om dingen aan te leren, dus groep 6-7-8 is dan ook prima. Eigenlijk zou hij ook graag iets met Engels doen maar hij heeft geen zin een nog een hele vierjarige theoretische studie (hij is eigenlijk wat meer praktisch ingesteld). En kinderen in groep 8 moeten ook Engels leren.
Oh, ik dacht hij wil iets met psychologie doen. Hoewel je veel van die vaardigheden die je bij psychologie leert natuurlijk wel kunt toepassen in een basisschoolklas.
Oud 14-12-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht hij wil iets met psychologie doen. Hoewel je veel van die vaardigheden die je bij psychologie leert natuurlijk wel kunt toepassen in een basisschoolklas.
Ja precies en hij is een beetje uitgekeken op psychologie. Psychotherapeut zijn zou hem nog wel leuk lijken maar voor de opleiding tot GZ-psycholoog moet je tot de beste 20% van je studie horen en als je 6 jaar doet over je bachelor dan hoor je daar automatisch niet bij verder krijg je met psychologie allemaal submanagement-achtige baantjes, dat is niks voor hem.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ik wil ook koekjes

Chocolade/vanillekoekjes. Ooooh nom
Verwijderd
Citaat:
ik wil ook koekjes
*kaneel ster geeft*
Oud 14-12-2009, 19:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
heb je die zelfgebakken rivka?
Verwijderd
Mooie koekjes Rivka
Verwijderd
FIZZLE!!!! Hoe is het stoere chick?
Oud 14-12-2009, 19:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja precies en hij is een beetje uitgekeken op psychologie. Psychotherapeut zijn zou hem nog wel leuk lijken maar voor de opleiding tot GZ-psycholoog moet je tot de beste 20% van je studie horen en als je 6 jaar doet over je bachelor dan hoor je daar automatisch niet bij verder krijg je met psychologie allemaal submanagement-achtige baantjes, dat is niks voor hem.
haha, ik moet dan aan startrek denken, waar in de jaren '80 ook een psycholoog langs de kapitein zat, en dan de hele tijd van die zweverige adviezen geeft
Oud 14-12-2009, 19:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben klaar met werken. Eindelijk. Alles doet zeer
Oud 14-12-2009, 19:28
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
heb je die zelfgebakken rivka?
Nee helaas niet Mag ik bij je in de leer Fizzle?
(Ik kan al goed koken maar bakken mislukt regelmatig.)
Oud 14-12-2009, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
FIZZLE!!!! Hoe is het stoere chick?
Hai Rode Panda! Wat een warm welkom
Ik voel me heel moe en mijn hele huid is schraal en droog van de kou. Pijnlijk. Maar ik ben tenminste klaar met werken!
Oud 14-12-2009, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bakken is eigenlijk veel makkelijker dan koken! Gewoon veel oefenen en veel verschillende recepten maken
Oud 14-12-2009, 19:32
Verwijderd
Ik vind het wel lekker buiten eigenlijk Het is nu een graad of -4,3 hier.
Oud 14-12-2009, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel lekker buiten eigenlijk Het is nu een graad of -4,3 hier.
Oud 14-12-2009, 19:33
Verwijderd
Citaat:
dit zijn gewoon zandkoekjes joh, die kun je wel
je neemt bloem, roomboter en suiker in een 2:2:1 verhouding, kneedt het door elkaar, deelt het in tweeën, doet door de ene helft vanillesuiker en door de andere helft cacao, rolt het allebei uit, legt de bruine plak op de gele, rolt het op tot een rol, zet die 20 minuten in de koelkast (intussen was je de deegkom en deegroller af om geirriteerde ouders te voorkomen), snijdt het in plakjes van 1 cm, en die doe je 20 minuten in de oven op 180 graden (op een bakplaat, met bakpapier). Als je de koekjes eruit haalt moeten ze begonnen zijn met bruinen, maar nog wel zacht zijn, ze worden knapperig als de boter afkoelt en stolt.
Oud 14-12-2009, 19:34
Verwijderd
volgens elmer z'n beeldscherm is het hier -2.
Oud 14-12-2009, 19:35
Verwijderd
Citaat:
*kaneel ster geeft*
dankje dankje

die Rivka post zien er lekker uit
Verwijderd
Citaat:
Hai Rode Panda! Wat een warm welkom
Ik voel me heel moe en mijn hele huid is schraal en droog van de kou. Pijnlijk. Maar ik ben tenminste klaar met werken!
*lotion op huidje smeert en een warm dekentje gooit*

Hupsaflaps, je ging kinderzitten?
Batave
Batave is offline
Rivka
Rivka is offline
Wat een koude
Oud 14-12-2009, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*lotion op huidje smeert en een warm dekentje gooit*

Hupsaflaps, je ging kinderzitten?
nee ik ging lijken versnijden
Oud 14-12-2009, 19:38
Verwijderd
Ik moet echt het konijnenhok schoonmaken
Oud 14-12-2009, 19:39
Verwijderd
Citaat:
nee ik ging lijken versnijden
whut? Verklaar u nader!
Oud 14-12-2009, 19:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik werk bij de slager
Oud 14-12-2009, 19:44
Verwijderd
pm
Oud 14-12-2009, 19:44
Verwijderd
op fmylife was een ding over een jongetje dat in een dood konijn hapte en daar reageerden allemaal mensen op van 'als je kind dooie dieren eet is er iets mis met je opvoeding!!' en ik geloof nooit dat al die mensen vegetariër zijn
Oud 14-12-2009, 19:45
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
hallo lieve schatjes van me
Oud 14-12-2009, 19:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik werk bij de slager
Lijkt me gaaf fizzle! Ik hielp laatst mijn vader met het klaarmaken van konijnenboutjes, toen gingen we het hebben over hoe het heupgewricht van het konijn in elkaar zit, en uit welke delen de ruggegraat is opgebouwd enzo.
Oud 14-12-2009, 19:46
Rivka
Rivka is offline
Wat kriegen we noah voor een gesprek
Oud 14-12-2009, 19:47
Verwijderd
dode beesten topic *bang*
Oud 14-12-2009, 19:48
Rivka
Rivka is offline
Ja zeg
Oud 14-12-2009, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
pm
oeh

Citaat:
dag lieve imene!
Citaat:
Lijkt me gaaf fizzle! Ik hielp laatst mijn vader met het klaarmaken van konijnenboutjes, toen gingen we het hebben over hoe het heupgewricht van het konijn in elkaar zit, en uit welke delen de ruggegraat is opgebouwd enzo.
Wij krijgen helemaal geen karkassen binnen ofzo hoor Maar ik leer wel veel over spiergroepen enzo. En ik werk ook twee keer per week in de fitnessschool dus ik ben straks een spierexpert
Oud 14-12-2009, 19:50
Verwijderd
Ik had vandaag tentamen en ik heb de uitwerkingen gepwnd
Oud 14-12-2009, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Hey leukerd
Oud 14-12-2009, 19:52
Sherlock
Sherlock is offline
tennissen was zeer goed te doen
Oud 14-12-2009, 19:53
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Alles goed hier?

Die koekjes wil ik ook proeven rivka!!
Oud 14-12-2009, 19:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oeh

dag lieve imene!

Wij krijgen helemaal geen karkassen binnen ofzo hoor Maar ik leer wel veel over spiergroepen enzo. En ik werk ook twee keer per week in de fitnessschool dus ik ben straks een spierexpert

Regels voor berichten