Kom ik daar voor een gesprek bij het ziekenhuis/bejaardencentrum:
"Bij de balie van Oldenhove, waar je langs de tandarts praktijk loopt."
Dus ik loop langs de tandarts praktijk, geen balie, dus maar naar de balie van het bejaardencentrum (andere kant van het doolhof gebouw.
Nee, moest ik toch bij de balie zijn waar ik langs kwam bij de eerste 5 stappen die ik had gezet in het gebouw, nouja miscommunicatie, dus weer terug.
Wordt opgehaald door ene Babs en we beginnen te praten, kom wat verlegen over melde ze, dat veranderd wel in een paar dagen melde ik terug.
Wat ik voor een werk zou kunnen doen etd, prima prima en opeens
"Sorry, wil geen vooroordeel hebben maar.. rook jij wel eens wiet?"
wat...nee allang niet meer, hoezo?
"Ja meende wat te ruiken, sorry kan ook geheel aan mij liggen"
Nou een vriend van mij blowt wel, dus dat zou wel te ruiken zijn
Heel verhaal over blowen en daar werken...
Toen had ze mijn 06 nodig, die zou ik eigenlijk al gemailed moeten hebben maar dat was ik vergeten, en weet m'n 06 nummer niet.
Dan mocht ik wel wat meer initiatief nemen gezien ik het nummer niet had gemailed, niet bij de juiste balie was gekomen en een beetje humor kon vinden in het feit dat ik altijd mensen vraag of ik hun even mag bellen om zo achter mijn eigen 06 nummer te komen.
Mevrouw had enige twijfels maar ging wel kijken wat ze voor me kon doen.
Ik heb me aangemeld voor vrijwilligerswerk, wees blij ofzo? Geen wonder dat iemand bij het eerste gesprek verlegen kan zijn.. Volgens mij denkt mevrouw Babs dat ik wel blow.. Wat een gezeur.
|