Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah mijn school had officieel iets van 3000 leerlingen schat ik maar die zaten verspreid over de hele stad, mijn afdeling was de grootste met 1200.
http://www.hetstedelijk.nl/ ! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik in de 6e zat, was het zo dat als alle klassen tegelijk les hadden inclusief gym, er 1 lokaal te weinig was! Wat werd opgelost met tussenuren en door kleine klasjes (latijn, economie1-voor-natuurprofielen) in de mediatheek te geven.
Van vrienden die les hebben gegeven op mijn oude school heb ik begrepen dat het tegenwoordig heel normaal is om twee klassen bij elkaar in te stoppen zodat er 60 mensen zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
In de 4e ben ik bijna niet op school geweest omdat ziek, maar het schijnt echt een rampzalig jaar geweest te zijn. Als er geen lokalen waren dan was je opeens maar vrij. In de 5e ging het ook vaak zo. Toch was het slagingspercentage hoger dan ooit. 94% !
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh het is trouwens sowieso al zo dat één vleugel ooit als noodvleugel is aangebouwd met de bedoeling hem ooit te vervangen door een definitief gebouw. Die vleugel is zo'n kant-en-klaar bouwpakket van muren en daken zoals ze in extreme home makeover wel eens gebruiken. Dat soort gebouwen heeft een gemiddelde levensduur van 10 jaar, maar deze vleugel is eind jaren '80 uit de grond gestampt en nog steeds in gebruik.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De Piratenpartij wil meedoen aan de Nederlandse parlementsverkiezingen op 9 juni. Zaterdag hield de partij haar eerste open bestuursvergadering. Er moet nog circa 12.000 euro worden opgehaald voordat de partij wordt toegelaten.
PiratenpartijIn enkele andere landen, waaronder Duitsland, Zweden en Australië, nam de Piratenpartij al eerder deel aan verkiezingen, en in het Europees Parlement heeft de partij twee zetels. Dit in tegenstelling tot de Nederlandse Piratenpartij, die nog niet heeft meegedaan aan verkiezingen. Daar moet echter verandering in komen: de partij zamelt momenteel geld in om mee te kunnen doen. Dat bevestigt penningmeester Robbie Hontelé. Het verkiezingsprogramma van de Piratenpartij is nog niet gepubliceerd, maar de partij zegt in ieder geval het auteursrecht te willen beperken tot een termijn van vijf jaar. Ook moet kopiëren door particulieren worden gelegaliseerd en wil de partij het patentenrecht op de schop gooien. Daarnaast belooft de partij zich in te zetten voor burgerrechten en privacy. Het is nog niet bekend wie de lijsttrekker wordt. Om deel te mogen nemen aan de verkiezingen, moet er nog circa 12.000 euro worden ingezameld, waarvan het grootste deel een borg is om onzinpartijen te weren. Er zou op dit moment enkele honderden euro's binnen zijn. Ook moeten er eind april in elk van de negentien kiesdistricten dertig ondersteuningsverklaringen worden ingeleverd; 570 in totaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mmm, ik weet niet, auteursrecht naar vijf jaar, mmm |
![]() |
||
Daar heb je gelijk in Mean!
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof je een huis gebouwd hebt en na vijf jaar komt er een knulletje dat zegt van 'zo, nu mag je hier niet meer wonen, hoppakee, naar buiten jij'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb ik 1) precies de goede leraren of 2) leraren die zo bang zijn voor het bestuur dat ze niks tegen me durven te ondernemen. Aangezien ik een goede band heb met mijn teamleider en met een aantal bestuursleden incluus de algemeen directeur, doordat ik in de medezeggeschapsraad van onze school zit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat er bij Miekje aan de hand is is wel een gradatie of twee schandaliger ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|