Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() OMG! Sigmund zat de hele tijd te pochen dat hij vandaag een chick zou gaan hosselen! Absinthe en Sigmund zijn een item! ![]() Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=30405572
JasperJD naamzoek, dit gaat over de macdonalds, kijk hier eens naar
||
Citaat:
![]() Omg pedominke. ![]()
||
Citaat:
![]() En vraag hem gewoon om z'n nummer/hyves/e-mail adres, je kunt altijd als smoes gebruiken dat je het leuk zou vinden om in de toekomst nog eens samen te werken, en dat je daarom zijn nummer graag wil hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat durf ik niet, echt niet. ![]() ![]() En het smoesje kan ook niet echt, want hoe in godsnaam zou ik hem nog eens nodig hebben als technicus. Dat bepaal ik sowieso nooit zelf, en daarnaast is hij heel professioneel en vraagt hij er vast heel veel geld voor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En jawel, dat durf je wel, echt wel. Morgen zie je hem voor het laatst, dus knoop een praatje met hem aan. En dan gewoon, huppakee: "Hey X., vandaag zien we elkaar weer voor het laatst! Zo zonde, we hebben best prettig samengewerkt! Kun je me straks niet je nummer even geven? Dan kan ik tenminste iemand bellen als ik weer een lichttechnicus nodig heb!". En dan vraag je gelijk of hij na afloop nog mee gaat om iets te drinken.
|
![]() |
|
|