Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
ik wil naar de HAVO en daarna een HBO doen
Sta je er dan een beetje goed voor?
Advertentie
Oud 20-04-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
ik wil naar de HAVO en daarna een HBO doen
kijk een heel meerjarenplan dus dan moet je voor de zeven gemiddeld gaan of niet?

Succes zo met wiskunde iig
Oud 20-04-2010, 10:50
Verwijderd
klopt wiskunde word moeillijk, rest kan nog wel denk ik
Oud 20-04-2010, 10:51
Tink*
Tink* is offline
Maar wil je dan de havo op dezelfde school doen? Want die school liep toch te kutten?
Oud 20-04-2010, 10:51
Verwijderd
Heb je ook Geschiedenis?
Oud 20-04-2010, 10:52
Verwijderd
nee niet daar

@ arch

ja ik stat nu gemiddeld een 7 voor geschiedenis
Oud 20-04-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
nee niet daar

@ arch

ja ik stat nu gemiddeld een 7 voor geschiedenis
Goedzo! Heb je net VOC en Industrialisatie gehad en ga je nu beginnen met Koude Oorlog
Oud 20-04-2010, 10:54
Verwijderd
haha ik heb nu industrie
Verwijderd
Ik kreeg gisteren de tip van een aantal leerlingen dat ik mumford en sons maar is moest gaan luisteren.

Absinthe en sann naamzoek!

Ik moet natuurlijk niet achterblijven he dus ben het maar de hele dag al aant luisteren en klinkt eigenlijk verrassend goed
Verwijderd
Citaat:
haha ik heb nu industrie
Oei

Welke module Memo?

Geleide loonpolitiek, vrijemarkteconomie en al die moeilijke begrippen, als je hulp nodig hebt pm maar
Oud 20-04-2010, 10:55
Verwijderd
module 2 geloof ik
oke is goed
Oud 20-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg gisteren de tip van een aantal leerlingen dat ik mumford en sons maar is moest gaan luisteren.

Ik moet natuurlijk niet achterblijven he dus ben het maar de hele dag al aant luisteren en klinkt eigenlijk verrassend goed
ja die kreeg ik ook laatst te horen
Oud 20-04-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
ja die kreeg ik ook laatst te horen
Ik heb een project gemaakt voor leerlingen over protestmuziek in de loop der jaren en met een link naar Koude oorlog.

Maar er is ook een deel dat ze moeten maken over het heden en nu gaan ze allemaal aan mij hun favoriete bandjes en artiesten laten luisteren
Oud 20-04-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
module 2 geloof ik
Als het memo is module 3

Maar Memo/Malmberg is zeg maar de uitgever van het boek.
Oud 20-04-2010, 10:58
Verwijderd
ik ben al bijna 2 uur aan het soggen, goed begin van de dag!
Oud 20-04-2010, 10:59
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb een nog langer meerjarenplan

Nu nog anderhalf jaar MBO afmaken dan 4 jaar HBO en dan misschien nog mijn master
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een project gemaakt voor leerlingen over protestmuziek in de loop der jaren en met een link naar Koude oorlog.

Maar er is ook een deel dat ze moeten maken over het heden en nu gaan ze allemaal aan mij hun favoriete bandjes en artiesten laten luisteren
dat is wel slim, zo hoor je nog eens wat nieuws
Verwijderd
Citaat:
ik ben al bijna 2 uur aan het soggen, goed begin van de dag!
Ik ook alleen ik doe niet aan smorgens leren/schoolwerk. Dat lukt vaak pas vanaf 2 uur ofzo.
Oud 20-04-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
dat is wel slim, zo hoor je nog eens wat nieuws
Dat klopt ook

Maar vooral omdat leerlingen heb leuk vinden om te maken en ze ondertussen toch veel gebeurtenissen over de Geschiedenis leren. En dan begin ik na de meivakantie met de laatste module Koude Oorlog en hebben ze er al veel over gehad
Oud 20-04-2010, 11:03
Verwijderd
ik zit voor de komende vijftig jaar al volgepland
2 jaar als basisarts liefst in Hengelo als interne/chirurgie/neurologie/spoed-wisselassistent (of in Enschede maar daar bestaat dat niet). Dan huisartsenopleiding, dat is drie jaar. Dan een jaar of twee invallen voor zwangerschapsverloven en vakanties van ervaren huisarts, dat is tevens een handige periode voor kinderen (als Theodoor dan wel een vaste baan heeft). Dan in een groepspraktijk werken en dat tot mijn 60e ofzo doen en dan met pensioen en eerst een wereldreis en dan een huis op het platteland en een b&b of boerencamping ofzo beginnen
Wijzigingen voorbehouden
Oud 20-04-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
ik zit voor de komende vijftig jaar al volgepland
2 jaar als basisarts liefst in Hengelo als interne/chirurgie/neurologie/spoed-wisselassistent (of in Enschede maar daar bestaat dat niet). Dan huisartsenopleiding, dat is drie jaar. Dan een jaar of twee invallen voor zwangerschapsverloven en vakanties van ervaren huisarts, dat is tevens een handige periode voor kinderen (als Theodoor dan wel een vaste baan heeft). Dan in een groepspraktijk werken en dat tot mijn 60e ofzo doen en dan met pensioen en eerst een wereldreis en dan een huis op het platteland en een b&b of boerencamping ofzo beginnen
Wijzigingen voorbehouden
Dat is wel heel ver vooruit gepland
Oud 20-04-2010, 11:06
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
woei sarah!
Oud 20-04-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heel ver vooruit gepland
ja ik verwacht wel in de tussentijd nog een keer of dertig van plannen te veranderen hoor
Oud 20-04-2010, 11:09
Verwijderd
de eerste vijf jaar zijn het echte plan. En de twee jaar daarop zijn onvermijdelijk, ik zou natuurlijk liever meteen een vaste baan hebben.
Oud 20-04-2010, 11:13
Verwijderd
volgende week vakantie
Oud 20-04-2010, 11:15
Verwijderd
er zijn hier witte dingen door de lucht aan het vliegen, ik hoop dat het bloesem is
Verwijderd
bah
Verwijderd
Citaat:
volgende week vakantie
lekker
Oud 20-04-2010, 11:19
Verwijderd
doe ik een test van 65 vragen, druk ik op verzenden, krijg ik een error :"(
Oud 20-04-2010, 11:19
Verwijderd
ai dat is echt kut vooral als je op de < knop drukt en de informatie niet verzonden kan worden
Oud 20-04-2010, 11:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankzij mijn vaders awesome math skills is mijn rokje twee keer zo wijd bij de taille als gepland.
"papa, hoe bereken je de straal van een cirkel?"
"Deel de omtrek door ∏, meisje!"
"OK! Dat is 92%∏.. zo'n 29 cm.." *cirkel met straal van 29cm uit midden rokje knip*
*aantrek* "FFUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuu"
Oud 20-04-2010, 11:23
Verwijderd
ja het had een doorsnee van 29 cm moeten hebben, niet straal. Omtrek is pi x straal x 2. Maar dat zie je toch wel als je het aftekent
Oud 20-04-2010, 11:24
Verwijderd
hoe verwijder ik mijn hyves? mmm
Oud 20-04-2010, 11:24
Verwijderd
via account opties
Oud 20-04-2010, 11:25
Verwijderd
ah gevonden, nog lastig ook
Oud 20-04-2010, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja het had een doorsnee van 29 cm moeten hebben, niet straal. Omtrek is pi x straal x 2. Maar dat zie je toch wel als je het aftekent
Nee, want als je het aftekent ligt de doek gevouwen want het is moeilijk om een hele cirkel heel gelijkmatig te trekken dus ik doe een achtste van de cirkel tekenen dmv een touwtje en dan uitknippen.

Maar hij moet toch heel veel plooitjes krijgen en het is geen ramp verder
Tink*
Tink* is offline
Ja duh want ze willen niet dat je je hyves verwijdert!
Verwijderd
apen zijn het
Oud 20-04-2010, 11:29
Verwijderd
jij bent ook een aap!!!
Oud 20-04-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, want als je het aftekent ligt de doek gevouwen want het is moeilijk om een hele cirkel heel gelijkmatig te trekken dus ik doe een achtste van de cirkel tekenen dmv een touwtje en dan uitknippen.

Maar hij moet toch heel veel plooitjes krijgen en het is geen ramp verder
elastiekje erin
tip: maak meer plooien aan de achterkant&zijkant dan aan de voorkant. Anders lijk je vier maanden zwanger
Oud 20-04-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:

goedzo
Oud 20-04-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
jij bent ook een aap!!!
yup!
Oud 20-04-2010, 11:31
Verwijderd
ik ben een harige aap
Oud 20-04-2010, 11:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
elastiekje erin
tip: maak meer plooien aan de achterkant&zijkant dan aan de voorkant. Anders lijk je vier maanden zwanger
Ik ga ze eerst plooien en dan pas het elastiek hoor! Anders worden de plooitjes niet mooi!
En meer plooitjes aan de achterkant lijkt me een goed idee
Oud 20-04-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
ik ben een harige aap
kun je lekker krabben dus
Oud 20-04-2010, 11:36
Verwijderd
met meer plooien aan de achterkant krijg je een mooi retro hoepelrok-effect
Oud 20-04-2010, 11:41
Tink*
Tink* is offline
Zo, mijn theatersportvereniging gaat optreden op de ouderdag. Ik heb gezegd dat ik wel mee wil doen, ondanks dat ik nooit meer op de training kom. Ik heb wel zin om even te theatersporten!
Oud 20-04-2010, 11:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
met meer plooien aan de achterkant krijg je een mooi retro hoepelrok-effect
Er komt ook nog een tulen onderrokje in
Oud 20-04-2010, 12:10
Verwijderd
Gisterenavond toch maar een keer de kroeg ingedoken met collega's en bijzonder openhartige gesprekken gevoerd. Ik hield me in want ik heb niet zo'n zin in het feit dat mensen zoveel van me weten zodat ze me in de toekomst klem kunnen lullen maar ik heb toch JUWEELTJES van verhalen gehoord van personen waar ik ze absoluut niet zou bij plaatsen. (L) Drank werkt inderdaad therapeutisch mensen.
Oud 20-04-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Gisterenavond toch maar een keer de kroeg ingedoken met collega's en bijzonder openhartige gesprekken gevoerd. Ik hield me in want ik heb niet zo'n zin in het feit dat mensen zoveel van me weten zodat ze me in de toekomst klem kunnen lullen maar ik heb toch JUWEELTJES van verhalen gehoord van personen waar ik ze absoluut niet zou bij plaatsen. (L) Drank werkt inderdaad therapeutisch mensen.
mss is het wel de kneus die therapeutisch werkt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten