Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er is ook een deel dat ze moeten maken over het heden en nu gaan ze allemaal aan mij hun favoriete bandjes en artiesten laten luisteren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar vooral omdat leerlingen heb leuk vinden om te maken en ze ondertussen toch veel gebeurtenissen over de Geschiedenis leren. En dan begin ik na de meivakantie met de laatste module Koude Oorlog en hebben ze er al veel over gehad ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zit voor de komende vijftig jaar al volgepland
![]() ![]() 2 jaar als basisarts liefst in Hengelo als interne/chirurgie/neurologie/spoed-wisselassistent (of in Enschede maar daar bestaat dat niet). Dan huisartsenopleiding, dat is drie jaar. Dan een jaar of twee invallen voor zwangerschapsverloven en vakanties van ervaren huisarts, dat is tevens een handige periode voor kinderen (als Theodoor dan wel een vaste baan heeft). Dan in een groepspraktijk werken en dat tot mijn 60e ofzo doen en dan met pensioen en eerst een wereldreis en dan een huis op het platteland en een b&b of boerencamping ofzo beginnen ![]() Wijzigingen voorbehouden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dankzij mijn vaders awesome math skills is mijn rokje twee keer zo wijd bij de taille als gepland.
"papa, hoe bereken je de straal van een cirkel?" "Deel de omtrek door ∏, meisje!" "OK! Dat is 92%∏.. zo'n 29 cm.." *cirkel met straal van 29cm uit midden rokje knip* *aantrek* "FFUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuu" |
![]() |
||
Citaat:
Maar hij moet toch heel veel plooitjes krijgen en het is geen ramp verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tip: maak meer plooien aan de achterkant&zijkant dan aan de voorkant. Anders lijk je vier maanden zwanger ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisterenavond toch maar een keer de kroeg ingedoken met collega's en bijzonder openhartige gesprekken gevoerd. Ik hield me in want ik heb niet zo'n zin in het feit dat mensen zoveel van me weten zodat ze me in de toekomst klem kunnen lullen maar ik heb toch JUWEELTJES van verhalen gehoord van personen waar ik ze absoluut niet zou bij plaatsen. (L) Drank werkt inderdaad therapeutisch mensen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|