Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heeft een van jullie ooit gehoord van de film Gayniggers from Outer Space? Wat een titel, lol.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ja, Gayniggers From Outer Space. Ik zat laatst nog enthousiast over die film te vertellen, waarbij ik de titel veelvuldig noemde, alleen was ik vergeten dat ik midden in de Bijlmer liep. Dat leverde wel wat afkeurende blikken van voorbijgangers op. Ik ben maar gauw opgehouden met m'n verhaal.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alsof je in een duivelspak door staphorst loopt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, in kort tijdsbestek vier smileyposts achter elkaar! Dat wordt bannen bij de vleet.
[edit] Ik wilde nog een derde post maken met 'ai, ik had die vorige post eigenlijk bij die eerste moeten plaatsen', maar dat leek me een beetje tegenstrijdig met wat ik aan het zeggen was, dus nu edit ik deze maar om dit te vertellen. |
![]() |
|
Rivka naamzoek. Ik droomde onlangs over jou. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik over een forumer droom (en me de droom kan herinneren)! Ik zei iets gemeen tegen je en je bent dan in je bed gaan huilen. Je stierf omdat je zoveel gehuild had en toen moest ik huilen omdat je dood was en ik was zooo bedroefd dat ik dat gevoel nog had toen ik wakker werd!
![]() |
![]() |
|
|