Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Slaap lekker mieke! Vind je DK nu niet meer zo eng?
Dankjewel!

Neee, ik vind DK leuk!
Advertentie
Oud 03-08-2010, 01:18
Verwijderd
JA HALLO, ik ben even twee uurtjes weg (oa foto's kijken van nathan zn nieuwe kapsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en het wordt hier ineens wél gezellig?
Oud 03-08-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Uitgestuiterd?
Sort of. Ik heb wel iets raars over me want natuurlijk krijg ik juist nú aandacht van alle kanten (waaronder weer een 55+er, kestjing), lekker dubbel is dat altijd.
Verwijderd
Citaat:
JA HALLO, ik ben even twee uurtjes weg (foto's kijken van nathan zn nieuwe kapsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en het wordt hier ineens wél gezellig?
Oh jeetje hoe kort is het?! Herken ik 'm straks nog?

Ik dacht dat het een grapje was, maar niet dus

Oh en sorry
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel!

Neee, ik vind DK leuk!
Ik vind jou ook leuk op DK
Citaat:
Sort of. Ik heb wel iets raars over me want natuurlijk krijg ik juist nú aandacht van alle kanten (waaronder weer een 55+er, kestjing), lekker dubbel is dat altijd.
Nou ja, een 55+er is natuurlijk geen concurrentie
Oud 03-08-2010, 01:20
Verwijderd
Citaat:
oke jeej
Oud 03-08-2010, 01:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dag mensen.
Een goedenavond.

Citaat:
Hahaha, vind de hku inderdaad vast helemaal niet erg je had je beter tijdelijk uit kunnen schrijven oid. maar ach, dat weet je ook nooit van tevoren.

En dat geloof ik graag! Was het een naaktslak of had het een huisje?
Hmm, huhu, misschien moet ik dat sowieso maar eens navragen hoe dat precies zit (tijdelijk uitschrijven) want ik zie mezelf de komende paar maanden nog niet naar alles oppakken.

Huisje, dus de laatste 20 centimeter door de lucht overleeft ie vast wel.
Oud 03-08-2010, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Een goedenavond.

Hmm, huhu, misschien moet ik dat sowieso maar eens navragen hoe dat precies zit (tijdelijk uitschrijven) want ik zie mezelf de komende paar maanden nog niet naar alles oppakken.

Huisje, dus de laatste 20 centimeter door de lucht overleeft ie vast wel.
Volgensmij is dat best wel simpel, een klasgenootje van mij is nu een jaar uitgeschreven om op reis te gaan en dat ging ook gewoon goed. Hoe weet ik niet verder

dat doe ik ook altijd

Slaap lekker!
Oud 03-08-2010, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje hoe kort is het?! Herken ik 'm straks nog?

Ik dacht dat het een grapje was, maar niet dus
hij ziet er zo wel heel anders uit hoor naatje wilde dat ik geduldig tot zaterdag zou wachten maar gelukkig heb ik connecties (lees: medevakantieganger) om de hoek wonen die maar wat graag de vakantiefoto's wilde laten zien
Oud 03-08-2010, 01:22
Verwijderd
Citaat:
hij ziet er zo wel heel anders uit hoor naatje wilde dat ik geduldig tot zaterdag zou wachten maar gelukkig heb ik connecties (lees: medevakantieganger) om de hoek wonen die maar wat graag de vakantiefoto's wilde laten zien
Hmz. Ik ben benieuwd. Kun je niet stiekem wat doorsturen?
Oud 03-08-2010, 01:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgensmij is dat best wel simpel, een klasgenootje van mij is nu een jaar uitgeschreven om op reis te gaan en dat ging ook gewoon goed. Hoe weet ik niet verder

dat doe ik ook altijd

Slaap lekker!
Yeah, wel een goede. Scheelt me iig een hoop poen; waarschijnlijk moet ik dan wel wat half-afgeronde zaken overnieuw doen gok ik

Trusten!
Oud 03-08-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Hmz. Ik ben benieuwd. Kun je niet stiekem wat doorsturen?
oh ik heb niks op mijn pc staan , heb ze vanaf de laptop van m'n mattie bekeken
Oud 03-08-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
oh ik heb niks op mijn pc staan , heb ze vanaf de laptop van m'n mattie bekeken
Jammer! Nja, op lowlands is het vast nog niet helemaal aangegroeid.
Oud 03-08-2010, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Jammer! Nja, op lowlands is het vast nog niet helemaal aangegroeid.
ik zal komend weekend zelf wel stiekem wat foto's maken
Oud 03-08-2010, 01:25
Verwijderd
Citaat:
ik zal komend weekend zelf wel stiekem wat foto's maken
top!
Oud 03-08-2010, 01:26
Verwijderd
Citaat:

Nou ja, een 55+er is natuurlijk geen concurrentie
Haha, nee zeg, maar irritant is het wel. En M. probeert me te koppelen aan een goede vriend van hem, aardige jongen, met de nadruk op jongen, dus daar kan ik ook al niet zoveel mee. Ik kom na vanavond trouwens terug op wat ik eerder zei over de salsa wereld, iedereen heeft wel een oogje op iemand of is tenminste ex-van etc, geniaal.
Trouwens, morgen dus bubbels hè, houd je van geitenkaas?
Oud 03-08-2010, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee zeg, maar irritant is het wel. En M. probeert me te koppelen aan een goede vriend van hem, aardige jongen, met de nadruk op jongen, dus daar kan ik ook al niet zoveel mee. Ik kom na vanavond trouwens terug op wat ik eerder zei over de salsa wereld, iedereen heeft wel een oogje op iemand of is tenminste ex-van etc, geniaal.
Trouwens, morgen dus bubbels hè, houd je van geitenkaas?
Maar geen mooie mannen, dus ik blijf bij mijn besluit

Morgen bubbels en geitenkaas, nomnom.
Oud 03-08-2010, 01:29
Verwijderd
ik val in slaap op mijn laptop, welterusten mensen!
Oud 03-08-2010, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Maar geen mooie mannen, dus ik blijf bij mijn besluit

Morgen bubbels en geitenkaas, nomnom.
Nou, nou, niet ineens alles over één kam scheren hè. Maar nee, over het algemeen kun je stellen dat als je niet op negers, kleine of oude mannen valt, het een schaarse zee is. Een jongen uit mijn groep is wel drop dead gorgeous overigens -en dat zou je, denk ik, wel met me eens zijn- en ik ben voor de zoveelste keer zijn naam vergeten. Maarum, ik zou je toch graag over halen want het is zo leuk samen te gaan dansen. Ik broed dus nog op argumenten.
Geitenkaas it is, en toast natuurlijk. *noteert*

Weltrusten Egon!
Oud 03-08-2010, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Nou, nou, niet ineens alles over één kam scheren hè. Maar nee, over het algemeen kun je stellen dat als je niet op negers, kleine of oude mannen valt, het een schaarse zee is. Een jongen uit mijn groep is wel drop dead gorgeous overigens -en dat zou je, denk ik, wel met me eens zijn- en ik ben voor de zoveelste keer zijn naam vergeten. Maarum, ik zou je toch graag over halen want het is zo leuk samen te gaan dansen. Ik broed dus nog op argumenten.
Geitenkaas it is, en toast natuurlijk. *noteert*

Weltrusten Egon!
Hehe ik weet dat het leuk is hoor! En zo leuk kan ie niet zijn als je elke keer zijn naam vergeet

Nice! En bubbels!

Ik duik zo ook maar mijn bed in denk ik, weer een stuk later dan de bedoeling was

En trusten egon!
Verwijderd
Ja zeg, is ineens iedereen weg en zit ik hier met mijn thee. Stommies.
Verwijderd
Ik ben er nog! (even)
Oud 03-08-2010, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Hehe ik weet dat het leuk is hoor! En zo leuk kan ie niet zijn als je elke keer zijn naam vergeet

Nice! En bubbels!

Ik duik zo ook maar mijn bed in denk ik, weer een stuk later dan de bedoeling was

En trusten egon!
Leuk =/= mooi, je ahd het over móóie mannen en in die categorie valt hij zeker.

Goed goed, dan ga ik ook maar een dappere poging doen. Truste!
Oud 03-08-2010, 01:39
Verwijderd
Ik hang ook nog een beetje rond maar weet weinig te melden. Ik zit al twee dagen brak thuis dus erg veel is er niet gebeurd.
Carn
Carn is offline
Mensen, waarom kan ik uren blijven kijken naar dit soort foto's
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja zeg, is ineens iedereen weg en zit ik hier met mijn wijn. Stommies.
Oud 03-08-2010, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Leuk =/= mooi, je ahd het over móóie mannen en in die categorie valt hij zeker.

Goed goed, dan ga ik ook maar een dappere poging doen. Truste!
Ja maar *pruilt* ik zei zooooo. Niet nu.
Oud 03-08-2010, 01:40
Verwijderd
ik viel net bijna op de bank in slaap, tot ik het geweldige idee kreeg nog even BUITEN een sigaretje te roken. die kou heeft me wakker gemaakt
Oud 03-08-2010, 01:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi leuke mensen.
Oud 03-08-2010, 01:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En hoi sann!
Verwijderd
Jeetje opeens komt het topic weer tot leven

@carn, die foto's zijn ook gewoon supervet
Verwijderd
maar goed, ik kruip toch maar m'n bed in, want om 8 uur gaat de wekker alweer, grrrrr
oeps, dit had natuurlijk allemaal in een post gemoetren ;bloos:
Verwijderd
Oh snap.
Oud 03-08-2010, 01:43
Verwijderd
Ik vind sterren altijd een beetje kitschy. En ook een beetje eng, op de een of andere manier. Knappe foto's zijn het wel, daar niet van.

Citaat:
Ja maar *pruilt* ik zei zooooo. Niet nu.
Suffie. Nou ben ik er ook nog. Als ik maar lang genoeg wakker blijf begin ik vanzelf weer over een onderwerp waar ik niemand mee wil lastigvallen.

En @ mijn teen. Dat zo'n klein kreng zo'n pijn kan doen, echt hè.
Oud 03-08-2010, 01:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sterren altijd een beetje kitschy. En ook een beetje eng, op de een of andere manier. Knappe foto's zijn het wel, daar niet van.

Suffie. Nou ben ik er ook nog. Als ik maar lang genoeg wakker blijf begin ik vanzelf weer over een onderwerp waar ik niemand mee wil lastigvallen.

En @ mijn teen. Dat zo'n klein kreng zo'n pijn kan doen, echt hè.
Je valt er niemand mee lastig, het is alleen maar vermakelijk

Je moet 'm ook niet stoten!
Oud 03-08-2010, 01:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
kitschy? als in?
Oud 03-08-2010, 01:47
Verwijderd
Dat zeg je nu, wacht maar, er komt een punt dat je me kunt wurgen.

Trouwens, er was een tijdje terug toch een ''discussie'' over harpmuziek... voor die mensen: in de ''Flower duet'' en ook in andere liederen uit de opera ''Lakmé'' zit hele mooie/goede harp, niet als solo instrument natuurlijk, maar het geeft wel een goede indruk van hoe het hoort te klinken.
Oud 03-08-2010, 01:47
Verwijderd
Citaat:
kitschy? als in?
Als in kitsch. Zo'n plaatje, dat doet me altijd denken aan kaarten van de Xenos en prullaria van de Expo.
Oud 03-08-2010, 01:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik verveel me behoorlijk.
Oud 03-08-2010, 01:51
Verwijderd
Citaat:
Ik verveel me behoorlijk.
Je moet ook naar bed gekkie.
Verwijderd
Popstars is nog bezig.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als in kitsch. Zo'n plaatje, dat doet me altijd denken aan kaarten van de Xenos en prullaria van de Expo.
oh nou ja, op die manier snap ik het wel. Maar gezien het feit dat de betreffende fotos door amateurs zijn gemaakt vind ik het wel erg tof .

Maar als ik zoiets als dit zie:

Dan moet ik toch altijd even stilstaan gezien de schaal van het geheel en hoe klein en onnozel "wij" en onze "problemen" wel niet zijn; altijd een goede realitycheck

highres-warning:
Spoiler
Verwijderd
Wat is je tanden poetsen toch altijd een stom klusje.
Oud 03-08-2010, 01:52
Verwijderd
Ik vind tandenpoetsen leuk
Oud 03-08-2010, 01:53
Verwijderd
Maar volgens mij is het wel de herhaling.

En tandenpoetsen is juist .
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je moet ook naar bed gekkie.
Aantrekkelijk aanbod zo uit het niets, maar ik wil nog even wakker blijven!
Verwijderd
Citaat:
oh nou ja, op die manier snap ik het wel. Maar gezien het feit dat de betreffende fotos door amateurs zijn gemaakt vind ik het wel erg tof .

Maar als ik zoiets als dit zie:

[afbeelding]

Dan moet ik toch altijd even stilstaan gezien de schaal van het geheel en hoe klein en onnozel "wij" en onze "problemen" wel niet zijn; altijd een goede realitycheck
Ja, dat laatste ben ik met je eens, dat vind ik het ''enge'' gedeeltje. En hmm, ik vind dat soort foto's van profs (ik kan het niet eens uit elkaar halen) net zo kitscherig, het zijn gewoon de sterren en de kleuren, ik kan het moeilijk écht mooi vinden.
Verwijderd
Citaat:
Aantrekkelijk aanbod zo uit het niets, maar ik wil nog even wakker blijven!
Waarom?
Oud 03-08-2010, 01:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoera, Naima heeft gewonnen
Oud 03-08-2010, 01:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat laatste ben ik met je eens, dat vind ik het ''enge'' gedeeltje. En hmm, ik vind dat soort foto's van profs (ik kan het niet eens uit elkaar halen) net zo kitscherig, het zijn gewoon de sterren en de kleuren, ik kan het moeilijk écht mooi vinden.
Oh, ik vind het juist niet eng maar heerlijk, het relativeert even de boel. Wat mij betreft ging er per direct meer geld naar de ESA/NASA etc; gezien het gros van de ontwikkelingshulp-poen toch niet terecht komt Maar goed, ik ben dan ook n redelijke space-nerd; bleef ook vaak wakker als er iets live te zien was via CNN enzo

Regels voor berichten