Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ongeveer de slechtste dance die ooit heb gehoord ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
w00t, tripje naar Londen is geboekt!
Ik vond een 'hotel' dat eigenlijk gewoon een collegedorm is in het centrum van Londen. Superrielekste kamer in een mooi gebouw, goedkoop en prima als je alleen bent. Nu nog een kaartje regelen voor BUG ('The Evolution of Music Video' avond in 't BFI over de nieuwste en interessante videoclips, aan elkaar gepraat door Adam Buxton en met een gast regisseur) en Ghost Stories (live horrorfilm) en dan wordt 't het beste weekend evar! ![]()
||
Citaat:
Ben nu voor het weekend 168,- kwijt, reis + hotel. ![]() Dit wordt de 6e keer Londen, 5e keer met de trein en de 2e keer alleen. Veel rielekster, want nu kan ik zien wat ik wil en hoef ik me niet te ergeren aan mensen die alleen maar willen winkelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil dit najaar ook nog een keertje weg namelijk, en Londen is één van de opties. |
![]() |
||
Citaat:
En treinkaartjes in de UK zijn duur, dus als je van bijvoorbeeld Heathrow naar Paddington moet, ben je al zo'n 30 pond extra kwijt voor je reis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet dan eerst naar Hoek van Holland zien te komen, daar de ferry betalen en dan nog eens van Dover (of whatever) naar Londen. (en zoals ik al zei, in Londen zijn treinkaarten DUUR) Nu stap ik gewoon 's ochtends in Leiden op de internationale trein, stap in Brussel op de Eurostar en binnen 5 uur ben ik in hartje Londen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stefenootje en ik hebben het plan om binnenkort na londen te gaan, dus ik was toevallig een beetje aan het kijken, maar alle betaalbare hotels lijken wel ver buiten londen te liggen. Hoe goed is het vervoer naar het centrum, gebruik jij ook zo'n travelpass? |
![]() |
|
|