Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Mn fles wijn is al op.
Ik heb geen gevatte commentaren meer over.

Citaat:
En het forum leeft net weer een beetje!
Dat zag ik ja, vandaar mijn komst!

Mensen wat is Inception een gave film!
Advertentie
Oud 08-09-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen gevatte commentaren meer over.

Dat zag ik ja, vandaar mijn komst!

Ben je vanavond geweest?
Carn
Carn is offline
finkers <3

Carn
Carn is offline
Citaat:

En, zag je de clue?
Oud 08-09-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een halve liter thee. En geen koekjes. Ik wil koekjes.
Even naar je werk dan.

Citaat:
Ben je vanavond geweest?
(maar gewoon met een vriendin hoor, ze had even voorrang.)
Oud 08-09-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:

En, zag je de clue?
De clue? Ik kon hem volledig volgen en snapte alles (en ik snap werkelijk niet waarom er mensen zijn die het níet konden volgen), maar clue? Enlighten me!
Verwijderd
Citaat:
finkers <3

[filmpje]
<3 inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Hmm. zo eng en naar vond ik m niet; op wat 'shockerende' scenes na. Maar dat wil niet zeggen dat de rest van de film perse eng en naar is. En Von Trier is nou niet precies een horror-regisseur ofzo.
Geloof me, ik heb een heel lage grens wat betreft eng Ik krijg al van de stomste filmmomenten nachtmerries en achtervolgingswaan En Von Trier is geen horrorregisseur, maar ik heb mij zo dingen laten vertellen en nee.. het wordt hem echt niet
Oud 08-09-2010, 00:26
Carn
Carn is offline
nou, wat was uiteindelijk wel 'realiteit' en wat niet.
Oud 08-09-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Even naar je werk dan.

(maar gewoon met een vriendin hoor, ze had even voorrang.)
Ik wil speculaasjes. Die hebben ze niet op mijn werk.

Oh jammer, ik dacht dat ik een hete date gemist had!
Oud 08-09-2010, 00:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geloof me, ik heb een heel lage grens wat betreft eng Ik krijg al van de stomste filmmomenten nachtmerries en achtervolgingswaan En Von Trier is geen horrorregisseur, maar ik heb mij zo dingen laten vertellen en nee.. het wordt hem echt niet
Dit vind ik dus mateloos fascinerend, dat iemand die erg begaan is met theater en acteren dus niet 'open staat' voor dingen die dan weer 'te heftig' zijn.
Verwijderd
Citaat:
finkers <3

[filmpje]
Ik vergeet te vaak hoe geniaal hij eigenlijk is
Carn
Carn is offline
(overigens blijft Memento de beste film van Nolan; daar zit meer in dan veel mensen denken )
Oud 08-09-2010, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik dus mateloos fascinerend, dat iemand die erg begaan is met theater en acteren dus niet 'open staat' voor dingen die dan weer 'te heftig' zijn.
Ja, fuck it. Ik ga me niet verantwoorden, ik kan er ook niks aan doen.
Daarnaast kan ik in het theater wél heel veel hebben, gek genoeg. Zal wel iets met realisme te maken hebben ofzo.
Oud 08-09-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
nou, wat was uiteindelijk wel 'realiteit' en wat niet.
Dat is niet de clue. Maar om je vraag te beantwoorden, ja, dat snapte ik.

Citaat:
Ik wil speculaasjes. Die hebben ze niet op mijn werk.

Oh jammer, ik dacht dat ik een hete date gemist had!
Komt komt. Ik ga naar een albumpresentatie van een andere collega en daar was ik eerst door die collega voor uitgenodigd en maar ik had er niet zo'n zin in. Maar NU was er vanmiddag ook vanuit *bedenkt even een schuilnaam* meneer ineens de vraag of ik er toevallig bij zou zijn, dus nu móet ik wel gaan heah. Gelukkig heb ik al minimaal één partner in crime.

Laatst gewijzigd op 08-09-2010 om 01:13.
Carn
Carn is offline
Dan is Antichrist helemaal de moeite waard, qua setting 2 acteurs en een boshut.
Verwijderd
Citaat:
(overigens blijft Memento de beste film van Nolan; daar zit meer in dan veel mensen denken )
Ik blíjf nieuwe dingen ontdekken!
Oud 08-09-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet de clue. Maar om je vraag te beantwoorden, ja, dat snapte ik.

Komt komt. Ik ''moet'' naar een albumpresentatie van een andere collega en daar was ik eerst door die andere collega voor uitgenodigd en daar had ik niet zo'n zin in, maar nu was er ook vanuit *bedenkt even een schuilnaam* meneer de vraag of ik er toevallig bij zou zijn dus nu móet ik wel heah. Gelukkig heb ik al minimaal één partner in crime.
Wat een moeizaam lezend verhaal. Als ik het goed begrijp is meneer daar dus aanwezig? Nice Wanneer is het?
Oud 08-09-2010, 00:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik blíjf nieuwe dingen ontdekken!
juh, let maar eens op de timing van sommige 'flashbacks'
Oud 08-09-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Wat een moeizaam lezend verhaal. Als ik het goed begrijp is meneer daar dus aanwezig? Nice Wanneer is het?
OH sorry. /moe en zo.
Ja, dat begrijp je goed. Hij is er en vroeg zich af of ik er ook zou zijn. Zaterdag (pas ).
Oud 08-09-2010, 00:37
Carn
Carn is offline
voor Medeia:

Spoiler
Oud 08-09-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
OH sorry. /moe en zo.
Ja, dat begrijp je goed. Hij is er en vroeg zich af of ik er ook zou zijn. Zaterdag (pas ).
Maakt niet uit

Gaaf! En zaterdag is al best snel, dus niet miepen!
Oud 08-09-2010, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Vergeet Following niet Maar Memento is idd ook mijn lievelingsfilm
Oud 08-09-2010, 00:39
Carn
Carn is offline
mjuh volgens mij kon Inception best op een soort Memento-budget gemaakt worden ;o
Oud 08-09-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
voor Medeia:

Spoiler
Hum. Beetje flauw.

Citaat:
Maakt niet uit

Gaaf! En zaterdag is al best snel, dus niet miepen!
Inmiddels leesbaarder gemaakt. En ja I know maar miepen is mijn hobby!
Carn
Carn is offline
je bent zelf een beetje flauw huuu puh ;(
Verwijderd
Citaat:
mjuh volgens mij kon Inception best op een soort Memento-budget gemaakt worden ;o
Wat dacht je van een Cube-budget! Dan zat die stomme sneeuw-setting er tenminste niet in.
Oud 08-09-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Hum. Beetje flauw.

Inmiddels leesbaarder gemaakt. En ja I know maar miepen is mijn hobby!
Goedzo *klopje op schouder geeft*

En weet ik.

Ik ben echt ontzettend niet moe. Verontrustend bijna. Mss moet ik nog maar een filmpje kijken vanuit bed <3
Oud 08-09-2010, 00:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat dacht je van een Cube-budget! Dan zat die stomme sneeuw-setting er tenminste niet in.
nog beter

Maar als je n beetje van 'dat soort films' houdt; heb je Primer ooit gezien?
Oud 08-09-2010, 00:45
Verwijderd
Citaat:
nog beter

Maar als je n beetje van 'dat soort films' houdt; heb je Primer ooit gezien?
Nope. Maar wel van gehoord... Ook een aanrader dus?
Zeggen dat Cube een van je allerlievelingsfilms ooit is, werkt altijd goed als mensen je te snel in het hokje ''lief schattig en kan nergens tegen'' stoppen trouwens.
Oud 08-09-2010, 00:47
Verwijderd
Zo maar eens naar bed, hoewel ik eigenlijk eerst iets wil eten
Oud 08-09-2010, 00:48
Carn
Carn is offline
Jep. Sterke lowbudgetfilm die je serieus een paar keer moet kijken om er wijs uit te komen ;P Maar gezien dat genre hoog in mijn achting staat heb ik veel meer tips! in ruil voor een kurkentrekker.
Oud 08-09-2010, 01:01
Verwijderd
Van ruilen komt huilen blah.

Ik moet naar bed maar ik ben zo wakker. Terwijl ik vier uur sliep afgelopen nacht.
Oud 08-09-2010, 01:01
Carn
Carn is offline
ik slaap regelmatig maar 4 uur per nacht. doordeweeks
Oud 08-09-2010, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Nope. Maar wel van gehoord... Ook een aanrader dus?
Zeggen dat Cube een van je allerlievelingsfilms ooit is, werkt altijd goed als mensen je te snel in het hokje ''lief schattig en kan nergens tegen'' stoppen trouwens.
Nouja, liever "lief schattig en kan nergens tegen" dan "lief schattig en heeft geen smaak".
Oud 08-09-2010, 01:03
Carn
Carn is offline
Zit je nu Cube te dissen ;|
Oud 08-09-2010, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Nouja, liever "lief schattig en kan nergens tegen" dan "lief schattig en heeft geen smaak".
Als ik érgens positief om bekend sta is het om een goede tot uitstekende smaak op veel/alle gebieden. Buiten dat het subjectief is, natuurlijk, maar goed voorbeeld doet volgen etc.
Oud 08-09-2010, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Als ik érgens positief om bekend sta is het om een goede tot uitstekende smaak veel op veel/alle gebieden.
Pak 'm aan!
Oud 08-09-2010, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Als ik érgens positief om bekend sta is het om een goede tot uitstekende smaak op veel/alle gebieden. Buiten dat het subjectief is, natuurlijk, maar goed voorbeeld doet volgen etc.
Dat geloof ik graag, maar ik had het alleen over Cube

@Carn, nouja, het is het dissen niet waard
Oud 08-09-2010, 01:16
Carn
Carn is offline
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffft.

Cube is geen 'meesterwerk' maar gezien de beperkte middelen is het toch een sterke film op vele facetten.
Oud 08-09-2010, 01:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Cube is een goede film. Punt.
Alleen de eerste though. Al die vervolgen erop zijn echt dikke stront.

Over goede films gesproken: Ik ben weer even in een Kevin Smith fase.
Van de week alweer Mallrats, Chasing Amy en Clerks 2 gekeken.
Dogma komt binnenkort op TV, maar prijkt al in mijn DVD-kast. <3
Oud 08-09-2010, 01:32
Verwijderd
Ik ga slapen, trusten.
Oud 08-09-2010, 01:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusteeeh!
Oud 08-09-2010, 02:03
Carn
Carn is offline
Mensen die dit soort dingen niet kunnen waarderen zijn sukkels! (ongeacht of het wetenschappelijk allemaal correct is ;o)
Oud 08-09-2010, 02:06
Verwijderd
zp, dat was weer een avondje neknjenejnjenr
Oud 08-09-2010, 02:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
zp, dat was weer een avondje neknjenejnjenr
neknjenejnjenr? Really?
Oud 08-09-2010, 02:16
Verwijderd
jenever moest dan zijn. We hadden een borrel met de andere jaars, om ze te leren kennen. heel leuk allemaal. En ik keek net in de kroeg en ik keek in de spiegel en ik herkende mezelf oprecht niet. Ik zie er echt waardeloos uit. Lijk wel 80.
Oud 08-09-2010, 02:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, ik ben verlslaafd aan SnackaJacks caramel wafels!
Dat pak gaat leeg vanavond, ik voel 't!

Nomnomnom, lekker caramel eten en My Name Is Earl kijken. mmmmJasonLeeeeeeeeee....

Oud 08-09-2010, 02:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
jenever moest dan zijn. We hadden een borrel met de andere jaars, om ze te leren kennen. heel leuk allemaal. En ik keek net in de kroeg en ik keek in de spiegel en ik herkende mezelf oprecht niet. Ik zie er echt waardeloos uit. Lijk wel 80.
Pics or it didn't happen!

Zo zie je maar dat Jenever meer kapot maakt dan je lief is.
*fles wodka pakt*
Oud 08-09-2010, 02:21
Verwijderd
ohja wodka. Het was heel bizar, ik heb echt 16 minuten naar mijn eigen spiegelbeeld staan fronzen en grijnzen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten