| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet ik het een x doen als sociaal gebaar. Ofzo. Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar rokers nemen gemiddeld 4x een kwartier per dag rookpauze. Ik vind dat veel Dan ben je een uur per dag aan het roken. Ik mag 3 kwartier pauze op 8,5 uur werken, ik eet in 20 minuten en ik rook 2/3 sigaretten per dienst, 5 minuten per sigaret, zodat ik netjes binnen mijn pauze tijd blijf en mijn collega's niet benadeel /bravewerknemer.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind hem volkomen normaal! Ik hoop dat de fb's gaan reageren met: je hebt gelijk, maar deadlock is hier al duizend jaar dus die heeft meer rechten, dus we kiezen dit keer wel voor een lid, maar niet voor jou! Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ze stromend water hebben, hebben ze vast ook hyperintelligente en extreem intuitieve bewoners die de aarde komen redden van het moreel en intellectueel verval! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is voor amoeben ook niet zo'n probleem! Vooral niet als het hyperintelligente en extreem intuïtieve amoeben zijn, natuurlijk. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.nu.nl/wetenschap/2344832/...t-ontdekt.html
Op nu.nl zeggen ze niks over het water, terwijl me dat toch het meest interessante lijkt! Oh wacht. Ik heb niet goed geluisterd Sorry guys, de mogelijkheid dat er stromend water is
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||