Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar die vind ik niet meetellen want daar zit meestal maar tussen de 1% en de 4% koffie in. Terwijl ze wel naar koffie smaken, een beetje, dus dat is lekker ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo!
Paranoide naamzoek Egon Ludwig naamzoek http://forum.scholieren.com/showthre...9#post30952749 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was trouwens nog iets vergeten te vertellen!!!!
Bij het binnengaan van de Arena werd ik gefouilleerd (ik zie er blijkbaar heel verdacht uit) en dat vrouwke zat best wel erg aan m'n tieten! ![]() Mijn theorietje: ze dacht vast: wow, dat meisje heeft grote jetsers. Dat kan nooit echt zijn, ze heeft vast dingen in haar beha verstopt! ;x |
![]() |
|
Bij het fouilleren mag dat wel geloof ik. Een bh is nu eenmaal een prima verstopplek voor het een of het ander.
Op jezelf wonen is toch niet zo simpel als het lijkt. Ik geloof dat ik geen brood meer heb voor morgen. Maar! De afwas staat te drogen, en nu is het tijd voor chocolademousse. Oh, heerlijke overbodige luxe <3.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik hiermee wil zeggen is, ook als ze het fouilleren heel vluchtig doen, ze gaan tóch altijd langs je tetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik zit ergens mee en misschien kunnen jullie meedenken.
Gekopieerde post, maar hoe kom ik aan dit geldbedrag om een OV te kunnen bekostigen? Dit is namelijk wat ik echt heel graag wil. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je dit vertelt oké. Maar je blijft er zo over doorgaan hoe erg je dit wel niet vond en wat voor pot die vrouw was. Dan ben je aan het zeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|