Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Hier heeft de AH het gewoon (Ze hebben hier zo'n rekje met allemaal zonnatura-producten, daar ligt het bij.)
En het smaakt niet echt ergens naar, ik heb ook wel eens een lepel van het spul weggewerkt met een glas water, gaat ook prima. En door avondeten is denk ik ook goed te doen
oh dat heeft onze grotere ah ook, zo'n zonnatura gedeelte. Even kijken straks en dan kan het schijten beginnen
Advertentie
Oud 13-10-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
oh dat heeft onze grotere ah ook, zo'n zonnatura gedeelte. Even kijken straks en dan kan het schijten beginnen
Oud 13-10-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Het is fijn spul, stimuleert de peristaltiek van je darmen
Oud 13-10-2010, 17:54
Sherlock
Sherlock is offline
Tot half 6 stage en dan nog 13km moeten fietsen is toch een minpuntje
Oud 13-10-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nu ook maar 1x per week.
Dat haal ik nog niet eens.

Citaat:
Lijkt me een raar vak om te studeren, geschiedenis.

Je kan nooit alles weten lijkt me. Is het heel veel keuzes maken, of worden die keuzes voor je gemaakt? Is het vooral grote lijnen, of vooral dieper ergens op ingaan en de gevolgen bestuderen? Feitenkennis en jaartallen, of dingen in hun groter geheel zien en daar over kunnen filosoferen en doorberedeneren?

Of all of the above?

Want dan lijkt het me een studie van 12 jaar.
Beetje feitenkennis, en verder vooral dat laatste.
Oud 13-10-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Het is fijn spul, stimuleert de peristaltiek van je darmen
Ik las 'het is de peristaltiek van je dromen'
Oud 13-10-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ervaring bij jezelf he. Je kan het wel bij iemand anders hebben meegemaakt, maar dan kan je in principe nog steeds geen zinnig worden zeggen over wat er precíes in iemand omgaat op zo'n moment.
Ik ben jarenlang verslaafd geweest aan blowen, alcohol en, zoals een goede gothic betaamt, automutilatie. Kusjes.

Citaat:
Waarom?
Omdat verslaving!!!1!!1 En zwak!!1! ENZO!!! Nee, ik dronk heel veel koffie en energiedrank vroeger, echt ruim een liter per dag ofzo, soms meer, en dat vanaf m'n zestiende ongeveer. Op een gegeven moment was ik een dag vergeten koffie te drinken, en toen kreeg ik opeens barstende koppijn. Van het cafeďnegebrek. Dus toen had ik zoiets van 'maar zo zijn we niet getrouwd, lichaam!' en ben ik voor straf helemaal gestopt. Omdat ik toen opeens heel goed doorhad dat ik er echt afhankelijk van was, en dat wilde ik eigenlijk niet. Nu drink ik helemaal geen energiedrank meer en doe ik alleen aan incidenteel recreatief koffiegebruik bij dure koffiezaken. Dat is heel handig, want doordat het duur is kun je het als student niet te vaak doen. Oh, en ik drink af en toe nog deze dingen:

Maar die vind ik niet meetellen want daar zit meestal maar tussen de 1% en de 4% koffie in. Terwijl ze wel naar koffie smaken, een beetje, dus dat is lekker
Oud 13-10-2010, 18:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kim Jung Un's not chubby, he's storing evil for the winter - John Stewart
Oud 13-10-2010, 18:05
Verwijderd
Hallo!

Paranoide naamzoek
Egon Ludwig naamzoek

http://forum.scholieren.com/showthre...9#post30952749

Ludwig!!!! Jaaa!!!!!
Oud 13-10-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Hallo!

Paranoide naamzoek
Egon Ludwig naamzoek

http://forum.scholieren.com/showthre...9#post30952749

Ludwig!!!! Jaaa!!!!!
Ik vroeg me laatst al af wanneer er weer een wedstrijd kwam en of ik daar niet 'ns iemand over aan de mouw moest trekken.
Oud 13-10-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Op het moment dat de kanker intreedt, is het een ziekte en ben je overgeleverd aan de ziekte. Bij verslaving kun je er vanaf komen door het 'niet meer te doen' (dat klinkt simpel gezegd, en dat is niet zo. Maar daar komt het in essentie wel op neer).
Kanker kan je oplossen door alle kankerdeeltjes uit je lichaam te halen (dat klinkt simpel gezegd, en dat is niet zo. Maar daar komt het in essentie wel op neer)
Oud 13-10-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Mja. Het loopt een beetje door elkaar.

Beginnen aan harddrugs: dom/zwak.
Eenmaal verslaafd zijn: eigen schuld, had je kunnen weten
Ja, maar dat betekent dus niet dat het geen ziekte is. Net zoals dat gaat met roken en longkanker.
Oud 13-10-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, alles is een neurologisch proces. Sterker nog, het is aangetoond dat sommige mensen meer aanleg hebben tot verslaving of extreem lijnen. Dat is logisch, ons hele zijn heeft de oorsprong in onze hersenen. Dus dat iets neurologisch van aard is maakt het nog niet meteen een ziekte. Mensen die aanleg hebben tot onbeschoftheid zijn toch ook niet meteen ziek en zielig, nee, dat zijn gewoon schoften.

Het gaat erom dat je een keuze hebt om gezond te worden. Als je die keuze hebt, dan vind ik het geen ziekte. Dat je het eigenlijk niet wil of dat het heel moeilijk is (allemaal door die veranderingen in je hersenen die de verslavende stof heeft gemaakt) verandert niets aan dat je die keuze wel hebt.
Er is geen sprake van een keuze. De hersenen van verslaafden zijn niet in staat de keuze te maken. Net zoals de hersenen van dementen niet in staat zijn alles te onthouden.
Oud 13-10-2010, 18:15
Verwijderd
Ik was trouwens nog iets vergeten te vertellen!!!!

Bij het binnengaan van de Arena werd ik gefouilleerd (ik zie er blijkbaar heel verdacht uit) en dat vrouwke zat best wel erg aan m'n tieten! Dat mag toch niet?

Mijn theorietje: ze dacht vast: wow, dat meisje heeft grote jetsers. Dat kan nooit echt zijn, ze heeft vast dingen in haar beha verstopt!

;x
Oud 13-10-2010, 18:18
Carn
Carn is offline
oh, een vriend van mij doet dat ook bij de Arena als bijbaantje, beetje fouilleren
Oud 13-10-2010, 18:21
Sherlock
Sherlock is offline
Jullie moeten wel een topavond in de arena hebben gehad babbah
Oud 13-10-2010, 18:21
Verwijderd
Daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
Oud 13-10-2010, 18:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.
Het mag wel aangezien het een vrouw is.

Als het een man was geweest was het een heel ander verhaal.
Oud 13-10-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Het mag wel aangezien het een vrouw is.

Als het een man was geweest was het een heel ander verhaal.
Dus een vrouw mag wel aan je tieten zitten?

Ik vind dat niemand dat mag hoor.
Oud 13-10-2010, 18:23
Carn
Carn is offline
er zal vast ergens in kleine lettertjes staan dat als je een ticket hebt dat men het recht heeft om je te fouilleren.
Oud 13-10-2010, 18:23
Miekje*
Miekje* is offline
Bij het fouilleren mag dat wel geloof ik. Een bh is nu eenmaal een prima verstopplek voor het een of het ander.

Op jezelf wonen is toch niet zo simpel als het lijkt. Ik geloof dat ik geen brood meer heb voor morgen.
Maar! De afwas staat te drogen, en nu is het tijd voor chocolademousse. Oh, heerlijke overbodige luxe <3.
Oud 13-10-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik was trouwens nog iets vergeten te vertellen!!!!

Bij het binnengaan van de Arena werd ik gefouilleerd (ik zie er blijkbaar heel verdacht uit) en dat vrouwke zat best wel erg aan m'n tieten! Dat mag toch niet?

Mijn theorietje: ze dacht vast: wow, dat meisje heeft grote jetsers. Dat kan nooit echt zijn, ze heeft vast dingen in haar beha verstopt!

;x
Dat doen ze bijna altijd bij fouilleren, inderdaad omdat BH's handige verstopplaatsen zijn. Al zijn sommige fouilleermevrouwen wel héél ijverig, ja ;x

Citaat:
Er is geen sprake van een keuze. De hersenen van verslaafden zijn niet in staat de keuze te maken. Net zoals de hersenen van dementen niet in staat zijn alles te onthouden.
Waarom zijn er dan zoveel mensen die het wél lukt om te stoppen, als die keuze niet bestaat?
Verwijderd
Ik weet het niet precies. Maar ik kan me voorstellen dat het mag, anders stouw je lekker je drugs in je bh/pistool in je slipje en kun je zo door lopen. Ik ga het vanavond wel even voor je uitzoeken, heb er geloof ik wel ergens een artikel over liggen .
Verwijderd
Nou ik vind het stom. Nee, een schattig uitziend meisje zoals ik heeft inderdaad wapens bij zich.

Neeheeeee, dat weet je nooit, maar toch.
Oud 13-10-2010, 18:26
Verwijderd
Daarnaast, ze deed het zo vluchtig, ik had alsnog makkelijk iets mee kunnen smokkelen.

Nee, en dan wel even langs m'n tieten, ik denk er het mijne van!!! Pot.
Verwijderd
Citaat:
Je moet wel goed kauwen, of anders gebroken zaadjes nemen. Ze gaan namelijk niet kapot in je maag, en dat is nodig om de olie eruit vrij te laten komen. Anders werkt het niet en dan verteer je ze ook helemaal niet. Ik heb bij best veel darmscopiën gezien dat in elke bocht van de dikke darm nog zo'n zaadje zat
Verwijderd
Ik ben ook een keer zo gefouilleerd op een vliegveld, beetje raar ja. Het leek een beetje een borstonderzoek bij de dokter, vond ik
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een keer zo gefouilleerd op een vliegveld, beetje raar ja. Het leek een beetje een borstonderzoek bij de dokter, vond ik
Nou zó erg was nou ook weer niet
Oud 13-10-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Je moet wel goed kauwen, of anders gebroken zaadjes nemen. Ze gaan namelijk niet kapot in je maag, en dat is nodig om de olie eruit vrij te laten komen. Anders werkt het niet en dan verteer je ze ook helemaal niet. Ik heb bij best veel darmscopiën gezien dat in elke bocht van de dikke darm nog zo'n zaadje zat
Die ik heb zijn idd gebroken
Oud 13-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Nou zó erg was nou ook weer niet
Oh, bij mij wel Maar ze ging mijn armen ook zo overdreven af, dus ik vond het niet zo boeiend. Als ze alles vluchtig deed en dan heel lang bij m'n borsten bleef hangen, had ik het wel vreemd gevonden
Oud 13-10-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast, ze deed het zo vluchtig, ik had alsnog makkelijk iets mee kunnen smokkelen.

maar ging ze dan ook vluchtig langs je borsten? Want op zich dat ze daar ook snel wat op kloppen is wel normaal, maar niet als ze gaan knijpen ofzo
Oud 13-10-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
maar ging ze dan ook vluchtig langs je borsten? Want op zich dat ze daar ook snel wat op kloppen is wel normaal, maar niet als ze gaan knijpen ofzo
Oh, knijpen deed ze bij mij ook niet, maar het was wel echt een 'pat down' overal, secuur en wel echt overal langs strijken en kloppen.
Oud 13-10-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ja ze ging ook vluchtig langs m'n borsten hoor. Maar ik had het alsnog liever niet gehad. ;x
Verwijderd
En LL moest niet gefouilleerd, en ik wel.
Verwijderd
Citaat:
Ja ze ging ook vluchtig langs m'n borsten hoor. Maar ik had het alsnog liever niet gehad. ;x
Dan moet je niet zeuren of niet meer naar voetbalwedstrijden gaan.
Oud 13-10-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je niet zeuren en niet meer naar voetbalwedstrijden gaan.
nou nou nou, daar hebben we Mr. Serious weer hoor.
Oud 13-10-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:

Er is een soort volgorde van handelingen die ze hanteren bij fouilleren. Iets als - zijkanten van de benen aan de buitenkant, zijkanten van de benen aan de binnenkant, langs je zijen (eh) en heupen, in een horizontale lijn vlak onder de borsten met geopende handpalm, in een verticale lijn tussen de borsten, en langs de armen. Althans, ik dénk dat er een protocol is, want op Wacken word je iedere keer dat je het terrein op wil gefouilleerd, en het gaat altijd op deze manier.

Wat ik hiermee wil zeggen is, ook als ze het fouilleren heel vluchtig doen, ze gaan tóch altijd langs je tetten.
Oud 13-10-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je niet zeuren en niet meer naar voetbalwedstrijden gaan.
lijkt me eerder een of/of situatie! Waarom zou ze stoppen met naar voetbalwedstrijden gaan als ze de fouillatie* niet zeurwaardig zou vinden?

*is dit een woord?
Oud 13-10-2010, 18:34
Verwijderd
Ik zit ergens mee en misschien kunnen jullie meedenken.
Gekopieerde post, maar hoe kom ik aan dit geldbedrag om een OV te kunnen bekostigen? Dit is namelijk wat ik echt heel graag wil.

Citaat:
De opleiding is in Zwolle en ik heb nog anderhalf jaar geen recht op stufi wat er op neer komt dat zij 3451 euro in een jaar moet betalen. Maar dat heeft ze niet. Dit is zowel voor een traject als voor door heel nederland. Beetje frappant.
Oud 13-10-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
nou nou nou, daar hebben we Mr. Serious weer hoor.
Wat wil je dan wat we zeggen? ''oh wat zielig voor je''
Oud 13-10-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
lijkt me eerder een of/of situatie! Waarom zou ze stoppen met naar voetbalwedstrijden gaan als ze de fouillatie* niet zeurwaardig zou vinden?

*is dit een woord?
Klopt. Er moest of staan!
Verwijderd
Blegh dit is de opleiding die ik echt heel graag wil doen, dit is waar ik mijn best voor doe op school. Om na mijn examen hier heen te kunnen gaan.
Mijn leven zou in duigen vallen als het verdomme niet door kan gaan.
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je dan wat we zeggen? ''oh wat zielig voor je''
Doe niet zo serieus joh

Ik denk, ik deel even een anekdote! Jeetje zeg Archont.
Oud 13-10-2010, 18:36
Sherlock
Sherlock is offline
GODVER:

Ik had zo'n invite naar mijn hele windows live contactlijst gestuurd en ik krijg dit terug
Citaat:
Hallo Jaspers,
Leuk dat ik je facebook mag bekijken, maar hoe kom ik daar?
Je grootmoe *naam*.
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch gewoon normaal? Wees blij dat ze je niet helemaal binnenstebuiten keren en drie keer laten bukken. Meisjes kunnen makkelijk een zakje of iets tussen hun borsten of BH stoppen.
Verwijderd
Ga dan gewoon op kamers, wheezle. Of, als je daar na je examens nog te jong voor bent, een jaar wachten/werken en dan op kamers. Heb je er ook gelijk het geld voor, als je niet teveel schoenen koopt.
Oud 13-10-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo serieus joh

Ik denk, ik deel even een anekdote! Jeetje zeg Archont.
Ik doe helemaal niet serieus. Ik heb het er gewoon over.

Dat je dit vertelt oké. Maar je blijft er zo over doorgaan hoe erg je dit wel niet vond en wat voor pot die vrouw was. Dan ben je aan het zeuren.
Verwijderd
Citaat:
GODVER:

Ik had zo'n invite naar mijn hele windows live contactlijst gestuurd en ik krijg dit terug

Ik vind dat zo lief opa's en oma's die leren internetten.
Verwijderd
Ik zal wel weer zeuren, maar ik vind het nogal vervelend dat je je hier tot in den treure moet nuanceren, verantwoorden, verdedigen, verklaren. Bij sommigen hoor, niet iedereen is zo.
Oud 13-10-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik doe helemaal niet serieus. Ik heb het er gewoon over.

Dat je dit vertelt oké. Maar je blijft er zo over doorgaan hoe erg je dit wel niet vond en wat voor pot die vrouw was. Dan ben je aan het zeuren.
kom hier dan gewoon niet. Jij bent aan het zeuren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten