Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
kijk, dat je niet mooi kan zingen vind ik tot daar aan toe, maar er zijn mensen die zelfs niet op de juiste toon kunnen komen! Wtf!
Dat is gewoon een kwestie van een fouriertransformatie achteraf
Advertentie
Oud 20-10-2010, 23:23
Verwijderd
Ik ben ook verkouden, verdoeme!
Verwijderd
Citaat:
een parallellogram heeft toch nut?
''Waarom het belangrijk is dat je het oppervlak van het snijvlak weet wanneer een parallellepipedum door een kegel wordt gesneden!''

Dat was de vraag
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?
Ja god, ooit gewoon iets.

Je hebt heus weleens iets (mee)gezongen. Maar dat geeft niet. Niet iedereen hoeft te kunnen zingen.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zou ik mij ooit aanstellen!
Apparently, yes.
Oud 20-10-2010, 23:25
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
''Waarom het belangrijk is dat je het oppervlak van het snijvlak weet wanneer een parallellepipedum door een kegel wordt gesneden!''

Dat was de vraag
Dat is heel handig als je met een lazer een alienschip moet neerknallen die kegelvormig is!!111!!!!
Verwijderd

Dit zou ik denk ik nog wel redelijk mijn strot uit kunnen krijgen.

Nu nog leren gitaarspelen!
Verwijderd
Citaat:
Dat is heel handig als je met een lazer een alienschip moet neerknallen die kegelvormig is!!111!!!!
Wat is een lazer?
Oud 20-10-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
En het alienschip dus parallellepipedum?
Oud 20-10-2010, 23:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat is een lazer?
Dude.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Dit zou ik denk ik nog wel redelijk mijn strot uit kunnen krijgen.

Nu nog leren gitaarspelen!
<3

Die kan ik ook redelijk uit m'n strot krijgen, en het is een beetje een guilty pleasure nummer, want ik vind het dus heel erg mooi.

En ik wilde net Baby don't go van Close to you zo heel dramatisch en vol valse lucht gaan inzingen (want dat doen die mutsen ook) maar ik deed het natuurlijk vet overdreven en het sloeg helemaal nergens op en toen schoot ik midden in het refrein in de lach omdat ik dacht 'Wat ben ik in godesnaam aan het doen?'
Carn
Carn is offline
Citaat:

Dat was de vraag
Waar LL precies op doelde is mij een raadsel want ik ben LL niet, maar ik kan me voorstellen dat het handig is om dat te berekenen voor bijvoorbeeld een computersimulatie waarbij die figuren interactie hebben met elkaar, in elkaar overgaan of snijden etc. Of een architect tekent een gebouw en moet specifiek een element specificeren, wat toevallig qua ruimtelijk model gelijk staat aan een parellellepipedum-gesneden-door-een-kegel. Ik verbaas me meer om het feit dat zoiets als onnuttig door iemand beschouwd kan worden
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En het alienschip dus parallellepipedum?
Nee, dat is de lazer!
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is de lazer!
Wat is een LAZER!?

laser
Oud 20-10-2010, 23:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat is een LAZER!?

laser
Lazer is Engels. En met een 'z' is het gewoon cooler ja
Oud 20-10-2010, 23:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja god, ooit gewoon iets.

Je hebt heus weleens iets (mee)gezongen. Maar dat geeft niet. Niet iedereen hoeft te kunnen zingen.
Ik kan prima zingen, zolang het laag is. Zappa's partijen gaan mij wel goed af.
Oud 20-10-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Waar LL precies op doelde is mij een raadsel want ik ben LL niet, maar ik kan me voorstellen dat het handig is om dat te berekenen voor bijvoorbeeld een computersimulatie waarbij die figuren interactie hebben met elkaar, in elkaar overgaan of snijden etc. Of een architect tekent een gebouw en moet specifiek een element specificeren, wat toevallig qua ruimtelijk model gelijk staat aan een parellellepipedum-gesneden-door-een-kegel. Ik verbaas me meer om het feit dat zoiets als onnuttig door iemand beschouwd kan worden
Dat zei ik niet. Ik zei dat ''ik'' het niet nuttig vond om ooit te gaan doen oftewel dat ik daar geen interesse in heb.

Duurde wel lang dit antwoord
Oud 20-10-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is laZer niet Engels hoor?
Oud 20-10-2010, 23:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat zei ik niet. Ik zei dat ''ik'' het niet nuttig vond om ooit te gaan doen oftewel dat ik daar geen interesse in heb.

Duurde wel lang dit antwoord
Nee, je zei dat JIJ het nut er niet van in ziet. Dat is iets compleet anders dan iets niet interessant vinden.
Oud 20-10-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
<3

Die kan ik ook redelijk uit m'n strot krijgen, en het is een beetje een guilty pleasure nummer, want ik vind het dus heel erg mooi.

En ik wilde net Baby don't go van Close to you zo heel dramatisch en vol valse lucht gaan inzingen (want dat doen die mutsen ook) maar ik deed het natuurlijk vet overdreven en het sloeg helemaal nergens op en toen schoot ik midden in het refrein in de lach omdat ik dacht 'Wat ben ik in godesnaam aan het doen?'
Of brother en laugh about it!
Verwijderd
Citaat:
Ik kan prima zingen, zolang het laag is. Zappa's partijen gaan mij wel goed af.
Nee, want je zit altijd naast de melodie, zoals wel meer mensen hebben.

maar dat horen ze zelf niet.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, want je zit altijd naast de melodie, zoals wel meer mensen hebben.

maar dat horen ze zelf niet.
Onzin.
Oud 20-10-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, je zei dat JIJ het nut er niet van in ziet. Dat is iets compleet anders dan iets niet interessant vinden.
Citaat:
Ik heb andere interesses ja! Maar ik voel dat jij staat te popelen om uit te leggen waarom het belangrijk is dat je het oppervlak van het snijvlak weet wanneer een parallellepipedum door een kegel wordt gesneden!
Eerste zin.
Oud 20-10-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Of brother en laugh about it!
Uhuh <3 En Walk away is mooi, en Particular is lief (maar die is van de allereerste cd)
Oud 20-10-2010, 23:33
Verwijderd
Ik ga slapen, trusten
Verwijderd
Citaat:
Uhuh <3 En Walk away is mooi, en Particular is lief (maar die is van de allereerste cd)
Maargoed zulke nummers zou ik denk ik nog wel redelijk mijn strot uit kunnen laten komen. Maar dan houdt het ook op!
Verwijderd
Trusten.
Oud 20-10-2010, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, LaZer toch op!

Spoiler
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Volgens mij is laZer niet Engels hoor?
Dat betekent niet dat het niet cooler staat
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, Whites is nu op BBC2, kijken voor alle liefhebbers van Alan Davies en britse komedies.
Oud 20-10-2010, 23:35
Verwijderd
Ik moet zeggen dat mijn Close 2 you vertolking aardig gelukt is.
Verwijderd
Citaat:
Oh, Whites is nu op BBC2, kijken voor alle liefhebbers van Alan Davies en britse komedies.
Ken ik niet
Verwijderd
Citaat:
Dat betekent niet dat het niet cooler staat
Dat moet je allemaal zelf weten
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eerste zin.
ik reageer op je originele post, schrale, niet op het feit of je iets of wel of niet interessant vindt want dat is natuurlijk de easy way out.

Dus: Heeft de, vergezochte opgave van LL, nut? Ja. (behalve dat het niet echt een praktisch voorbeeld is maar he natuurlijk een oefening is om je ruimtelijke meetkunde te verbeteren).

verdulleme je zou blij moeten zijn dat je nog iets leert hier!
Oud 20-10-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Maargoed zulke nummers zou ik denk ik nog wel redelijk mijn strot uit kunnen laten komen. Maar dan houdt het ook op!
Maar 'zulke nummers' zijn er best veel hoor.

Ik dacht altijd dat ik aardig wat nummers goed uit m'n strot kon krijgen, maar als ik naar mezelf op een opname hoor, vind ik m'n stem echt niet om aan te horen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Alan Davies is die pipo die altijd bij QI zit en Whites is een nieuwe serie over een restaurant en is imo best grappig.

edit: M'n huisgenoot is weer thuis, dus ik kan mijn zangkwaliteiten niet laten horen. Maar de tivoli meeters zullen het vrijdag wel horen.
Verwijderd
Citaat:

Ik dacht altijd dat ik aardig wat nummers goed uit m'n strot kon krijgen, maar als ik naar mezelf op een opname hoor, vind ik m'n stem echt niet om aan te horen
Nee bleehhhh, erg is dat he.
Verwijderd
Citaat:

Ik vind je stem wel prettig om naar te luisteren
Verwijderd
Maar mensen, m'n close 2 you is nog best leuk geworden, even luisteree
Oud 20-10-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
ik reageer op je originele post, schrale, niet op het feit of je iets of wel of niet interessant vindt want dat is natuurlijk de easy way out.

Dus: Heeft de, vergezochte opgave van LL, nut? Ja. (behalve dat het niet echt een praktisch voorbeeld is maar he natuurlijk een oefening is om je ruimtelijke meetkunde te verbeteren).

verdulleme je zou blij moeten zijn dat je nog iets leert hier!
Tja, ik zeg al dat ik er het nu niet van inzag. Als andere mensen dat wel doen en er iets mee kunnen, good for them
En zit nou niet de hele tijd zo te zeiken om kleine dingen.
Oud 20-10-2010, 23:38
Carn
Carn is offline
Overigens Archont; dankzij dat soort "nutteloze oefeningen" kan men wel betere voetbal-ballen ontwerpen!
Oud 20-10-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je stem wel prettig om naar te luisteren
Jamaar, ook m'n zangstem?
Oud 20-10-2010, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
En zit nou niet de hele tijd zo te zeiken om kleine dingen.
nee, ik zeik graag domme en/of kortzichtige opmerkingen af, dat is iets anders. En leuk, bovendien
Oud 20-10-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Overigens Archont; dankzij dat soort "nutteloze oefeningen" kan men wel betere voetbal-ballen ontwerpen!
Blijf je bezig om 1 woordje! Goed van je hoor.
Oud 20-10-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Jamaar, ook m'n zangstem?
Daar had ik het over!

Je praatstem vind ik niet om aan te horen.
Verwijderd
Citaat:
nee, ik zeik graag domme en/of kortzichtige opmerkingen af, dat is iets anders. En leuk, bovendien
Fijn, ik ben er blij om dat je dat toch nog even doet
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blijf je bezig om 1 woordje! Goed van je hoor.
/kazet
Ik ben ook best goed.
/kazet
Verwijderd
Grapje hè Minke
Oud 20-10-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Daar had ik het over!

Je praatstem vind ik niet om aan te horen.
Oh, nice

Oud 20-10-2010, 23:42
Verwijderd
Het hagelt hier TANTOEHARD, ik hoor niks meer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten