Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
De max ja?
Advertentie
Oud 02-11-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Oh bah dat vind ik echt vreselijk
Mwah, je peers zijn meestal een stuk milder dan menig docent
Oud 02-11-2010, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik ben dan altijd bang dat iedereen veel beter is dan ik ben, en dat iedereen dat dan dus ook weet
Oud 02-11-2010, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm dit wordt een rare dag. Ik kan er nooit zo goed mee omgaan als ik er helemaal vanuit ga dat ik iets ga doen en dat dat dan niet doorgaat.

Winkelen dan maar?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik niet hoor. Ik had over 1 verslag 3 kantjes met kritiek geschreven. Ongeveer even lang als het verslag zelf

Nou was dat ook wel echt een ontzettend slecht verslag. Over de ander kreeg ik nauwelijks een half a4tje op papier.
Verwijderd
;@ Die vera moet eens op school komen verdeurie, ik krijg de spataders hier.

Nee, dat is overdreven maar ben wel een beetje zenuwachtig
Oud 02-11-2010, 11:52
Allure
Allure is offline
Waarom staat er bij Hyves eigenlijk bij dat de laatste inlog mobiel was?
Oud 02-11-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
22 - 16? Ik vind 18 de max hoor
Misschien komt het omdat ik een broer heb die 23 is maar mijn eigen stelling is dat ze niet ouder dan hem mogen zijn. En oke oke ik vind 20 nog net kunnen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik niet hoor. Ik had over 1 verslag 3 kantjes met kritiek geschreven. Ongeveer even lang als het verslag zelf

Nou was dat ook wel echt een ontzettend slecht verslag. Over de ander kreeg ik nauwelijks een half a4tje op papier.
Wow ik zou echt bang zijn voor jou
Verwijderd
goedemorgen.
Verwijderd
Citaat:
;@ Die vera moet eens op school komen verdeurie, ik krijg de spataders hier.

Nee, dat is overdreven maar ben wel een beetje zenuwachtig
Misschien moet je eens naar een dokter gaan, spataders kunnen openknappen en dat is geen fijn gezicht.
Verwijderd
Citaat:
Alles tot de 22 mag.
Ik denk dat mijn 22 jarige (en oudere) vrienden daar anders over denken

Citaat:
Je had toch al een date? Hoe is dat dan afgelopen?
Volgens mij ging die niet door
Oud 02-11-2010, 11:54
Verwijderd
*note to self: Lorelei scriptie opsturen voor harde feedback.
Oud 02-11-2010, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 02-11-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mijn 22 jarige (en oudere) vrienden daar anders over denken

Volgens mij ging die niet door
Ging niet door inderdaad.
Oud 02-11-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:

En de rest van het jaar keek diegene je niet meer aan?

Nouja, niks mis met constructieve kritiek natuurlijk, maar wij hadden wel eens een peer review moeten doen die door de docent werd meegenomen in het eindcijfer. Dus dan werd het al gauw 'matennaaierij' als je het verslag van de ander finaal ging afkraken.
Oud 02-11-2010, 12:00
Verwijderd
Sommige website kunnen ook lomp zijn he Lily Allen heeft een miskraam gehad en dan schrijven ze 'she already miscarried another baby'. Zoiets formuleer je toch anders. Ohja en ik ben altijd een beetje verliefd op Lily dus ik vind haar zielig
Oud 02-11-2010, 12:04
Verwijderd
dag schatjes ik ga
Oud 02-11-2010, 12:04
Verwijderd
Ik wist niet eens dat ze zwanger was.
Oud 02-11-2010, 12:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En de rest van het jaar keek diegene je niet meer aan?

Nouja, niks mis met constructieve kritiek natuurlijk, maar wij hadden wel eens een peer review moeten doen die door de docent werd meegenomen in het eindcijfer. Dus dan werd het al gauw 'matennaaierij' als je het verslag van de ander finaal ging afkraken.
Nou, het was anoniem. Maar ik had het anders ook wel geschreven hoor. Het was gewoon een kutverslag en als ik er geen kritiek op had gegeven, dan hadden ze een kutcijfer ervoor gekregen. Ik zie het niet als matennaaierij. Ik was ook erg blij met m'n eigen peerreviews want anderen zien direct wat er mist of onduidelijk is, terwijl je zelf in je eigen redenatie zit met je eigen voorkennis.
Oud 02-11-2010, 12:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Is goed hoor Maar op jouw vakgebied kan ik natuurlijk inhoudelijk niet zoveel toevoegen hehe. Maar ik wil 'm natuurlijk met liefde voor je lezen
Oud 02-11-2010, 12:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh mijn telefoon geeft helemaal niet aan hoe lang je belt
Oud 02-11-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
doet mijne ook niet, irritant!
Oud 02-11-2010, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
doet mijne ook niet, irritant!
Vaag zeg, heb al jaren een Sony Ericsson en die anderen deden het wel.
Oud 02-11-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Is goed hoor Maar op jouw vakgebied kan ik natuurlijk inhoudelijk niet zoveel toevoegen hehe. Maar ik wil 'm natuurlijk met liefde voor je lezen
Hehe, ik hou je in mijn achterhoofd! Maar rechtenstudenten zijn slecht in grammatica en stijlfouten, en volgens mij ben jij daar wel redelijk goed in, dus ehm, dan heb ik toch nog wat aan je! Even wat anders, zullen wij het volgende weerwolfspel gaan leiden? Daar hadden we het toen bij je op het balkon over, en we hadden briljante ideeen, al weet ik ze niet allemaal meer.

Citaat:
Mijne ook niet, vet irritant Pas als je opgehangen hebt kun je het terugkijken in je gespreksgeschiedenis.
Oud 02-11-2010, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijne ook niet, vet irritant Pas als je opgehangen hebt kun je het terugkijken in je gespreksgeschiedenis.
Oja, dat kan natuurlijk. Maar dan kan je altijd nog alleen maar je laatste oproep bekijken .
Oud 02-11-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat kan natuurlijk. Maar dan kan je altijd nog alleen maar je laatste oproep bekijken .
I know
Oud 02-11-2010, 12:21
Rationeel
Rationeel is offline
jullie kennen gewoon niet alle features van jullie telefoon
Oud 02-11-2010, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor dat zal het zijn
Oud 02-11-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ging niet door inderdaad.
Waarom niet?
Oud 02-11-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Haha, toevallig heb ik afgelopen week ontdekt dat je ergens bij Instellingen - Oproepen 'samenvatting na oproep' aan kunt zetten, dan krijg je direct na het ophangen een gespreksduur te zien.

Edit: oh, en ik heb een Nokia.
Oud 02-11-2010, 12:47
Verwijderd
Haha, ik bekijk nu de aflevering van Spuiten en Slikken terug waarin er een item zit over dragkings. Er zit 1 meisje op de bank die ooit een keer ruzie heeft gehad met een vriendinnetje van mij. Bij de Tivoli liep zij het damestoilet binnen waarop zij zei 'jezus wat moet dat hier'. Bleek ze gewoon een vrouw te zijn. Naderhand heb ik het maar een beetje gesust in de rookruimte want 8 boze lesbo's zijn best wel eng
Oud 02-11-2010, 12:49
Allure
Allure is offline
Citaat:
Hehe, ik hou je in mijn achterhoofd! Maar rechtenstudenten zijn slecht in grammatica en stijlfouten,
.
Inderdaad, ik heb nog nooit een paper met iemand geschreven die fatsoenlijk Nederlands kon.

Laatst gewijzigd op 02-11-2010 om 12:55.
Oud 02-11-2010, 12:53
Allure
Allure is offline
ik zag een post van lisa
Oud 02-11-2010, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, toevallig heb ik afgelopen week ontdekt dat je ergens bij Instellingen - Oproepen 'samenvatting na oproep' aan kunt zetten, dan krijg je direct na het ophangen een gespreksduur te zien.

Edit: oh, en ik heb een Nokia.
Heeee ja dat kan bij mijn telefoon ook thanks!

Citaat:
ik zag een post van lisa
Ik ook!
Oud 02-11-2010, 13:04
Verwijderd
Help me eens aan een nieuwe sig jongens. De gaafste bedenker krijgt een kusje!
Oud 02-11-2010, 13:08
Rationeel
Rationeel is offline
mijn sig is weer een gok
Oud 02-11-2010, 13:08
Verwijderd
IK WlL GEEN SCRIPTIE SCHRIJVEN
Oud 02-11-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Help me eens aan een nieuwe sig jongens. De gaafste bedenker krijgt een kusje!
sann zei: "Je bent naast diepzinnig dus ook nog onzelfzuchtig. Jeetje, DP. "
Rationeel
Rationeel is offline
en dat is een waarheid als een koe
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hehe, ik hou je in mijn achterhoofd! Maar rechtenstudenten zijn slecht in grammatica en stijlfouten, en volgens mij ben jij daar wel redelijk goed in, dus ehm, dan heb ik toch nog wat aan je! Even wat anders, zullen wij het volgende weerwolfspel gaan leiden? Daar hadden we het toen bij je op het balkon over, en we hadden briljante ideeen, al weet ik ze niet allemaal meer.
Ja, op taalgebied kan ik je wel helpen, hoewel jij niet echt het type bent dat enorme taalfouten maakt. Maar ik kan het altijd doorlezen en zo.

Ehm. Ja nou. Die briljante ideeen zijn volgens mij niet erg toepasbaar. Spelleiden.. hrmz. Ik had het er al met Rationeel over gehad maar die wil liever echt spelen geloof ik. Ik vind spelleiden niet heel erg maar ik wil dan weer geen verhalen hoeven schrijven. Dus eh..
Oud 02-11-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, op taalgebied kan ik je wel helpen, hoewel jij niet echt het type bent dat enorme taalfouten maakt. Maar ik kan het altijd doorlezen en zo.

Ehm. Ja nou. Die briljante ideeen zijn volgens mij niet erg toepasbaar. Spelleiden.. hrmz. Ik had het er al met Rationeel over gehad maar die wil liever echt spelen geloof ik. Ik vind spelleiden niet heel erg maar ik wil dan weer geen verhalen hoeven schrijven. Dus eh..
Ja dit spel heb ik tentamens dus dat gaat 'm niet worden. En in m'n eentje schrijven vind ik ook niet zo leuk. Mweh jammer. En onze plannetjes leken in theorie leuker dan in praktijk, gok ik \

Edit: naar mezelf. Ik wilde zeggen: ik schrijf mn scriptie pas volgend blok hoor, dus dat duurt nog even, maar volgend blok begint over 2 weken al jezus.
Oud 02-11-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
sann zei: "Je bent naast diepzinnig dus ook nog onzelfzuchtig. Jeetje, DP. "
Maar dat is een leugen gekke n00dles!
Oud 02-11-2010, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline
Rationeel zei: "Je bent een lekkertje, sann "
Oud 02-11-2010, 13:21
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga mij vanmiddag uit elkaar laten trekken en laten uitlijnen door een manueel therapeut
Oud 02-11-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
IK WlL GEEN SCRIPTIE SCHRIJVEN
Als ie af is, peerreviewen we hem wel!
Oud 02-11-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Rationeel zei: "Je bent een lekkertje, sann "
De "" verpest hem
Oud 02-11-2010, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is een leugen gekke n00dles!
Alsof signatures altijd op waarheden berust moeten zijn!
Verwijderd
Citaat:
Alsof signatures altijd op waarheden berust moeten zijn!
Die van mij wel
Verwijderd
Eerst had je nog vaak onderwijsvrijeweek maar nee hoor. Mijn rooster voor blok 2 valt reuze mee. Alleen dinsdag wel echt bizar lang college ;x

MA 13.15 - 15.00
DI 13.15 - 17.00
DO 09.00 - 10.45
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten