Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed gespeeld mensen
![]() Ik vond het een paar keer wel jammer dat ik er al zo vroeg uit ging maar het was wel leuk om de geliefden te volgen. Sann zat er wel dichtbij... maar gelukkig gingen jullie moeilijk redeneren. Ik heb het de hele tijd gevolgd en het was een leuk spel ![]() Volgende keer wil ik opzich wel spelleiden maar dat moet ik nog maar even zien. Anders maar hopen op een functie. Ik doe in ieder geval wel weer mee ![]() @ Mensje met pm-lijst. Mag ik ook in die lijst?
|
Ik vond het een erg leuk spel, veel geleerd.
Wat ik wel ongelooflijk frustrerend vond (ik was evil ziener) is dat ik pas bij de ronde voor ik er uit ging wist wie de wolf was (er was tegen die tijd nog maar 1 wolf ![]() ![]() Tegen die tijd dacht iedereen al dat ik wolf was dus niemand geloofde me nog. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond het een gaaf en frustrerend spel tegelijkertijd. Gaaf omdat het pittig was en en spannend, frustrerend omdat ik zogenaamd 'raar' speelde, waar ik nog steeds niets van begrijp, want ik heb niet veel vreemds gedaan, er waren gewoon een stel oelewappers die me verdachten, om reden x, en om dat domme gedoe van Queasy toen sann de rol van Lisa overnam. Daar werd ik gewoon boos van.
Maar ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, en Solero is een ondankbaar kreng dat ie mij zo verdacht, want ik heb hem verdomme drie keer (waarvan twee keer terecht, geloof ik) beschermd!
(en LP heb ik ook twee keer beschermd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ooh dat was echt kut dus ging maar een kop of munten met mezelf |
![]() |
|
Ik vond het zo geniaal
![]() ![]() ![]() Ik vond dit een uitermate leuk spel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() "Ik eet LP op, huhu dan pak ik die Queasy toch mooi mee!" maar toen leek me dat wel erg verdacht, waarom zou de wolf het piepkleine risico nemen? "NEE IK STEM OP QUEASY" beetje voor de hand liggend als ik LP had opgegeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En rp, snoopy(leerling verrader) vond jou mogelijke wolf of alpha. Dott, nee hoor normaal speel jij altijd wel actief mee. Maar zoals iemand8000 deed nauwelijks mee en deed maar wat. |
![]() |
|
Gefeliciteerd dorpelingen!! Woeiii
![]() Oef wat was ik een poepziener haha, ik heb gewoon zowel Queasy als Little Phoebe opgevraagd :') Wel goed inderdaad dat de ziener geen geliefden ziet, maakt het een stuk spannender ![]() Ik bekeek Daboman (verrader => en toen was meteen duidelijk dat Lusi wolf was, en dat er een grote kans was op Panda/Alpha wolf), Dott, Queasy, LP, en dat was het geloof ik wel? Leuk potje bedankt Geel! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speelde maar 1 dag mee maar ik vond het toch heel gaaf. Ik vond het ook heel mooi dat jullie allemaal verbaasd waren dat Etmakas werd opgegeten de eetronde nadat jullie mij ophingen, terwijl ik die dag ervoor een post van like 1500 woorden had gemaakt hoe verdacht ik haar vond als geliefde, en dat was dus oprecht. De andere wolven waren met mij, en wij wilden de geliefden er natuurlijk ook zo snel mogelijk uit hebben, dus daarom aten ze haar vervolgens op.
Alle lof voor LP & Queasy, supergoed gespeeld. Verder vind ik het waanzinnig jammer dat er een paar erg inactieve mensen meespeelden. (Of dat in het begin waren) Ook heb ik weer een paar posts gezien met "waar blijft de uitslag" e.d. en ik dacht dat we hadden afgesproken dat we dat niet meer zouden doen op straffe van een waarschuwing? ![]() Ander discussiepunt was of stemmen na half 9 meegenomen moeten worden als de uitslag er is. Wat mij betreft is dit geen punt van discussie en is het antwoord gewoon nee, maar ik haal het even aan zodat er een volgende keer geen discussie over ontstaat. Misschien even in de regels aanpassen dat 20.30 een harde deadline is en geen 'benadering' of hoe Twinkebel het ook noemde. Ik moet even kijken hoe ik met mijn tijd zit over 2 weken, maar ik heb wel weer soort van kriebels om een x te gaan spelleiden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk en spannend spel! Jammer dat de geliefden toch niet gewonnen hadden! Want complimenten voor ze
![]() Ook, maar dat weet hij al, goed gedaan spelleider ik heb nog nooit zo'n snelle gezien! En ik heb mij ook kapot geergerd aan de inactieve spelers als Twinkebel en iemand8000. Naast inactief waren ze ook nog eens ontzettend slecht ![]() En tja 3 van de 4 wolven goed binnen een paar rondes, de verrader en evilziener ![]() Helaas dat ik echt geen flauw benul had wie de geliefden waren! En heb ik ze behoorlijk goed in de kaart gespeeld en mijn hoofd op een schaaltje aangeboden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() @Snoopy, hoe staat het met je baby?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En voor de rest, iedereen bedankt voor de complimenten! ![]() Ik vind persoonlijk ook dat half negen een staalharde deadline is. Daar heb ik ook altijd naar gehandeld, dit spel was niet het eerste spel waarbij iemand net te laat was, twinkebel was wel de eerste die daarover ging zeuren. Aan de ene kant was het wel grappig om te zien hoe de dorpelingen aan het gissen waren naar wie de geliefden waren, maar aan de andere kant had ik ook het gevoel dat de geliefden zo wel heel erg veel kans hadden om te winnen. Wat natuurlijk niet zo is, want als ze het heel lang overleven wordt de kans dat één van de twee geliefden opgegeten of opgehangen wordt natuurlijk alleen maar groter. Dus ik vind het eigenlijk wel prima dat de zieners de geliefdes niet kunnen zien.
|
Ik vind 20.30 uur ook een deadline, géén richtlijn. En erover zeuren tijdens het spel is al helemaal
![]() Vind het ook een rode kaart waard. Zéker omdat ie maar doorging na herhaalde waarschuwingen ![]() @ Dott: Nog geen baby helaas ![]() ![]()
|
Mooi spel. Alleen wel jammer dat Röps mijn hints wel door had en de wolven met zijn allen niet
![]() En de ronde dat ik werd opgehangen vond ik ook wel leuk. Ik dacht, ik ga gewoon in stijl en probeer de ziener mee te pikken en kaap ook gelijk de leerling en dat lukte nog beter dan ik had gedacht. En toen werd Solero ook nog eens minder betrouwbaar bevonden al had ik dat niet ingecalculeerd. Ik begrijp alleen niet waarom er een grote kans was op Rode Panda wolf? Ik heb er bewust voor gekozen hem totaal niet te noemen en dat heb ik geloof ik ook niet gedaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 |