Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh of bedoel je dat je geen bezoek voor jezelf verwacht. Dan is dat wel normaal in studentenhuizen. Niet altijd even gewaardeerd, maar wel gebruikelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms doe ik wel open maar dat zijn dan altijd Jehova's getuigen en zulk soort tuig, dus ik ben er maar grotendeels mee gestopt. /kluizenaar |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je vaak meegemaakt dat je de deur opendeed en dat er dan iemand alleen een halfuur lang lief naar je stond te glimlachen, zonder boodschap?
Dat lijkt me best eng trouwens. Moet je ook voorstellen dat je een uurtje erna de duer uit wil, dat je hem openmaakt en dat daar nog steeds diezelfde persoon staat te glimlachen. Brr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik snap het wel, als je niet gestoord wil worden of geen zin heb in contact. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ofneewacht, je doet nu mbo toch? Is dat daar ook? |
![]() |
||
Citaat:
Ohke. Ja. En nee. Ik heb gewoon een hele saaie dag gehad vandaag en net heel veel loos Engels op 0-niveau zitten maken. En dan beweert de computer dat ik bijspijkerlessen Engels nodig heb. Dááág! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik denk ook wel dat ik na een paar uur de politie zou bellen. Of nouja, politie, gewoon 112, dan mogen ze daar zelf kiezen tussen politie of medische hulp. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nu een leuke site om weer vrolijk te worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vertaal de volgende zinnen: 1. De ezel eet gras. 2. Dat meisje huilt. 3. De hond draagt een mand. 4. Ik drink graag melk. ![]() Ah, ik snap dat je er vrolijk van wordt. Maar ik heb niet zoveel met horoscopen enzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nu ga ik iets echt nuttigs doen. Ik twijfel tussen leren en een gedicht maken voor mijn s.com-trekking. Hm. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een gedicht maken ![]()
|
|