Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 18:43
Verwijderd
is het heel gek dat als ik niemand aan de bel verwacht ik niet open doe?
Advertentie
Oud 23-11-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
ja.
Oud 23-11-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Niet stoppen wanneer het verhaal op gang komt!
Ik geloof dat ik me al genoeg voor gek heb gezet (EN JULLIE WAREN NIET TE BEROERD MEE TE HELPEN WAARVOOR MIJN DANK)

Citaat:
Het concrete doel van een deurbel is je welbekend?
Verwijderd
Citaat:
Ja, tenzij jullie bel behekst is en vaak uit zichzelf gaat zonder dat er iemand op drukte.

Oh of bedoel je dat je geen bezoek voor jezelf verwacht. Dan is dat wel normaal in studentenhuizen. Niet altijd even gewaardeerd, maar wel gebruikelijk.
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik me al genoeg voor gek heb gezet (EN JULLIE WAREN NIET TE BEROERD MEE TE HELPEN WAARVOOR MIJN DANK)
Toe dan dobbertje, gek gezet verhalen
Oud 23-11-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Toe dan dobbertje, gek gezet verhalen
Neen. Het is tijd om te eten want ik verrek van de honger. Coketaim!
Oud 23-11-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, tenzij jullie bel behekst is en vaak uit zichzelf gaat zonder dat er iemand op drukte.

Oh of bedoel je dat je geen bezoek voor jezelf verwacht. Dan is dat wel normaal in studentenhuizen. Niet altijd even gewaardeerd, maar wel gebruikelijk.
geen bezoek voor mezelf zeg maar. Ik vind het altijd ongemakkelijk om dan de deur open te doen ofzo. Niet mijn verantwoordelijkheid, denk ik dan.
Oud 23-11-2010, 18:49
Verwijderd
De deur opendoen is leuk <3 ondanks dat mijn ouders me altijd heel bang maakten dat er slechte mensen aan de deur konden zijn de me zouden doodschieten/verkrachten/meenemen/beroven, is het elke keer weer een Grote Verrassing wie er aan de deur komt.
Oud 23-11-2010, 18:50
Verwijderd
Willibrord en Bonifatius werkten samen toch?
Oud 23-11-2010, 18:50
Verwijderd
ik vind het bijzonder onprettig om de deur open te doen. Heeft iets heel ongemakkelijks ofzo.
Oud 23-11-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind van niet, dat doe ik ook nooit. Mensen die me kennen moeten maar even bellen voor ze langs willen komen, en mensen die ik niet ken hoef ik al helemaal niet onverwacht in m'n huis.

Soms doe ik wel open maar dat zijn dan altijd Jehova's getuigen en zulk soort tuig, dus ik ben er maar grotendeels mee gestopt.

/kluizenaar
Oud 23-11-2010, 18:52
Verwijderd
Heb je vaak meegemaakt dat je de deur opendeed en dat er dan iemand alleen een halfuur lang lief naar je stond te glimlachen, zonder boodschap?

Dat lijkt me best eng trouwens. Moet je ook voorstellen dat je een uurtje erna de duer uit wil, dat je hem openmaakt en dat daar nog steeds diezelfde persoon staat te glimlachen. Brr.
Oud 23-11-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Als je net onder de douche staat, of net naakt staat te hoelahoepen terwijl je ondertussen jongleert met bananen, nee.

Anders zie ik geen reden om niet open te doen.
Oud 23-11-2010, 18:53
Verwijderd
Oh, als het om andermans bezoek gaat zou ik een belsysteem afspreken met je huisgenoten. Eén keer bellen voor persoon A, twee keer bellen voor persoon B, etc. Of wonen er teveel mensen in je huis voor zulk soort praktijken?
Verwijderd
Citaat:
Als je net onder de douche staat, of net naakt staat te hoelahoepen terwijl je ondertussen jongleert met bananen, nee.

Anders zie ik geen reden om niet open te doen.
omdat de mensen waar ik voor open zou doen ook mijn telefoonnummer hebben. En dat ze dan maar bellen. Anders zijn ze sowieso niet welkom.
Verwijderd
Citaat:
Heb je vaak meegemaakt dat je de deur opendeed en dat er dan iemand alleen een halfuur lang lief naar je stond te glimlachen, zonder boodschap?

Dat lijkt me best eng trouwens. Moet je ook voorstellen dat je een uurtje erna de duer uit wil, dat je hem openmaakt en dat daar nog steeds diezelfde persoon staat te glimlachen. Brr.
Waarom zou je een halfuur lang blijven staan? Ik zou na een minuutje de deur weer dichtdoen en dan weer verder gaan met waar ik mee bezig was.
Oud 23-11-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
geen bezoek voor mezelf zeg maar. Ik vind het altijd ongemakkelijk om dan de deur open te doen ofzo. Niet mijn verantwoordelijkheid, denk ik dan.
Oh, als het het bezoek kan zijn voor een huisgenoot, dan zou ik ook niet opendoen, nee.

Maar ik snap het wel, als je niet gestoord wil worden of geen zin heb in contact.
Oud 23-11-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je een halfuur lang blijven staan? Ik zou na een minuutje de deur weer dichtdoen en dan weer verder gaan met waar ik mee bezig was.
Ja, maar dat diegene er dan nog staat, ondanks dat de deur dicht is. En dat je daar dan achterkomt als je naar buiten wil. Jak
Oud 23-11-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:

Dat is niet lief, dat is gestoord.
Oud 23-11-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
heeei mensen.
Ik wil graag een tatoeage laten zetten, Maar ik weet niet precies wat en ik wil natuurlijk wel goed georiënteerd hebben voordat ik een tatoeage zet die ik eigenlijk niet een wil. Ik zoek een soort tatto als dit: http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...t:429,r:12,s:0
als er iemand meer ideeën heeft over mooie zinnetjes Laat het graag horen, En niet over de liefde naar een persoon toe dus. Maar over het leven of liefde in het algemeen.
xxxx
Ze zoekt een mooi zinnetje om op zich te laten tatoeëren <3
Oud 23-11-2010, 19:03
Verwijderd
Mooi zinnetje over het leven: "No door remains closed for me."
Oud 23-11-2010, 19:04
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, weer genoeg saai en loos Engels voor vandaag.
Oud 23-11-2010, 19:06
Verwijderd
Heb je ook schakelweek?
Oud 23-11-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat diegene er dan nog staat, ondanks dat de deur dicht is. En dat je daar dan achterkomt als je naar buiten wil. Jak
Ik zou diegene eerder al naar het ziekenhuis brengen, zomaar ergens star staan glimlachen zonder iets te zeggen is niet goed, die persoon is psychotisch of heeft een beroerte of een partieelcomplexe epileptische aanval!
Oud 23-11-2010, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb je ook schakelweek?
Eh nee. Hoezo? Was da?
Oud 23-11-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Extra, opties, tabblad: beveiliging: opgeslagen wachtwoorden
Citaat:
"Wachtwoord vergeten? klik hier"

Edit: dan krijg je je wachtwoord niet terug maar kun je t wel aanpassen
Citaat:
Yamon.

Ga naar Tools -> Options -> tabblad Security -> en click op Saved Passwords. De rest wijst zich vanzelf.
Dankjullie!!!

Citaat:
Ik heb een dipje
:aai: *in gedachte bloemetjes terug stuurt*

Citaat:
Dankjewel! En ik ga over drie weken met m'n moeder naar Londen (ook een reden om niet naar Gent te gaan overigens, straks kan ik niks meer van Londen zien omdat ik te moe ben!), daar heb ik heel veel zin in!
Ah, dat is fijn!
Oud 23-11-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zou diegene eerder al naar het ziekenhuis brengen, zomaar ergens star staan glimlachen zonder iets te zeggen is niet goed, die persoon is psychotisch of heeft een beroerte of een partieelcomplexe epileptische aanval!
Een partieelcomplexe epileptische aanval is niet meteen het eerste waar ik aan zou denken, eigenlijk maar je hebt wel gelijk natuurlijk!

Citaat:
Eh nee. Hoezo? Was da?
Proefwerkweek. Bij ons op school heet het eigenlijk ook proefwerkweek, maar schakelweek is een leuker woord.

Ofneewacht, je doet nu mbo toch? Is dat daar ook?
Oud 23-11-2010, 19:12
Verwijderd
Ja ik zou ook eerst denken 'huh wat een engerd'

Of als het nog in het studentenhuis in Groningen was, zou ik eerst denken 'wéér een ouderling' want die glimlachen ook altijd heel star. Maar die praten wel terug.
Oud 23-11-2010, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Proefwerkweek. Bij ons op school heet het eigenlijk ook proefwerkweek, maar schakelweek is een leuker woord.

Ofneewacht, je doet nu mbo toch? Is dat daar ook?

Ohke. Ja. En nee.

Ik heb gewoon een hele saaie dag gehad vandaag en net heel veel loos Engels op 0-niveau zitten maken. En dan beweert de computer dat ik bijspijkerlessen Engels nodig heb. Dááág!
Oud 23-11-2010, 19:13
Verwijderd
Ah de klagende partijen zijn vandaag weer in actie gekomen Ze willen nu dat de rechter het standpunt van het OM gaat bepalen
Verwijderd
Citaat:
Ohke. Ja. En nee.

Ik heb gewoon een hele saaie dag gehad vandaag en net heel veel loos Engels op 0-niveau zitten maken. En dan beweert de computer dat ik bijspijkerlessen Engels nodig heb. Dááág!
Hoe kan het dan dat die computer dat vindt?
Verwijderd
Citaat:
Ah de klagende partijen zijn vandaag weer in actie gekomen Ze willen nu dat de rechter het standpunt van het OM gaat bepalen
Ik vind het heel fijn om steeds in de saai jouw verslagleggingen te lezen
Oud 23-11-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
<3

Ja, ik denk ook wel dat ik na een paar uur de politie zou bellen. Of nouja, politie, gewoon 112, dan mogen ze daar zelf kiezen tussen politie of medische hulp.
Oud 23-11-2010, 19:16
Verwijderd
Zou men over het algemeen kunnen zeggen dat de periode 500-1000 na Christus een periode van verval en achteruitgang was?
Verwijderd
Iemand die op mijn sollicitatie reageert met Hai.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel fijn om steeds in de saai jouw verslagleggingen te lezen
ja ik vind het erg jammer dat het niet live ergens was
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe kan het dan dat die computer dat vindt?
Omdat ik de test niet af kon maken. En dat heb ik uitgelegd aan mijn docent Engels, en die verwees me door naar mijn coach en die verwees me door naar de teamleider en die verwees me door naar een andere teamleider en die verwees me weer door naar de vorige teamleider. Dus ik schiet er niks mee op. We leren overigens hoe je de tegenwoordige en de verleden tijd doet met Engelse werkwoorden, kom op :').
Oud 23-11-2010, 19:17
Verwijderd
Twittur LL.
Oud 23-11-2010, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zou men over het algemeen kunnen zeggen dat de periode 500-1000 na Christus een periode van verval en achteruitgang was?
Ik heb niet veel verstand van die periode. Bij mij begint bij de oude Egyptenaren en eindigt ongeveer 200 jaar voor Christus. Dan is er een gat en begint het weer bij een jaar of 1200-1300 :').
Oud 23-11-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik de test niet af kon maken. En dat heb ik uitgelegd aan mijn docent Engels, en die verwees me door naar mijn coach en die verwees me door naar de teamleider en die verwees me door naar een andere teamleider en die verwees me weer door naar de vorige teamleider. Dus ik schiet er niks mee op. We leren overigens hoe je de tegenwoordige en de verleden tijd doet met Engelse werkwoorden, kom op :').
Oh, dat lijkt me nogal frustrerend eigenlijk. I eat I ate I have eaten.

En dan nu een leuke site om weer vrolijk te worden.
Oud 23-11-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
dat zegt men wel vaak, dus ik denk het wel de hele middeleeuwen toch?
Oud 23-11-2010, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dat lijkt me nogal frustrerend eigenlijk. I eat I ate I have eaten.

En dan nu een leuke site om weer vrolijk te worden.
Juh. I meet I met I have met . Dat leerde ik in de tweede klas. En zulke oefeningen:

Vertaal de volgende zinnen:
1. De ezel eet gras.
2. Dat meisje huilt.
3. De hond draagt een mand.
4. Ik drink graag melk.
.

Ah, ik snap dat je er vrolijk van wordt. Maar ik heb niet zoveel met horoscopen enzo.
Oud 23-11-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dat vond men in de Renaissance, maar tegenwoordig komen ze er een beetje op terug.

Citaat:
Juh. I meet I met I have met . Dat leerde ik in de tweede klas. En zulke oefeningen:

Vertaal de volgende zinnen:
1. De ezel eet gras.
2. Dat meisje huilt.
3. De hond draagt een mand.
4. Ik drink graag melk.
.

Ah, ik snap dat je er vrolijk van wordt. Maar ik heb niet zoveel met horoscopen enzo.
Ik ook niet, maar uitlagguuhhhh

Nu ga ik iets echt nuttigs doen. Ik twijfel tussen leren en een gedicht maken voor mijn s.com-trekking. Hm.
Oud 23-11-2010, 19:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat heet niet voor niets "The Dark Ages" ! Religieuze oppressie, machtsmisbruik, wat fijne ziektes
Oud 23-11-2010, 19:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat vond men in de Renaissance, maar tegenwoordig komen ze er een beetje op terug.

Ik ook niet, maar uitlagguuhhhh

Nu ga ik iets echt nuttigs doen. Ik twijfel tussen leren en een gedicht maken voor mijn s.com-trekking. Hm.
De Renaissance was toch best een waardevolle periode?

Een gedicht maken . Oh heb jij msn toevallig?
Oud 23-11-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
dat heet niet voor niets "The Dark Ages" ! Religieuze oppressie, machtsmisbruik, wat fijne ziektes
Ja maargoed, dat hebben we nu allemaal ook
Oud 23-11-2010, 19:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wou net zeggen: wat is het verschil?
Oud 23-11-2010, 19:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
in wat mindere mate, op een paar landen na.
Oud 23-11-2010, 19:28
Verwijderd
Indertijd was het ook vooral in Europa een probleem!
Oud 23-11-2010, 19:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Indertijd was het ook vooral in Europa een probleem!
Misschien omdat ongeveer de rest van de wereld nog niet ontdekt was? :')

Regels voor berichten