Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Uiteindelijk komt het erop neer dat je je nu heel vervelend voelt (heel begrijpelijk), maar dat het allemaal wel goed komt. Ik heb er alle vertrouwen in!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij 42 weken wordt de geboorte sowieso opgewekt geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bij vrouwen met zw.diabetes wordt het kind vaak wel eerder gehaald ja, omdat ze anders tientonners moeten baren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heeft er iemand een abbo op nrc? ik wil heel graag dit artikel lezen
![]() http://archief.nrc.nl/index.php/2001...omping/check=Y |
![]() |
|
Ik kijk met een half oog naar 50 First Dates, omdat ik me vaag kan herinneren dat 'ie redelijk werd beoordeeld door de VPRO-gids, maar allejezus, wat een vreselijk slechte film
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En meten is niet moeilijk hoor. Koppetje tegen de lat, beentje recht trekken (ja dat kan gewoon bij baby's), en hopla! De lengte!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb geen flauw idee hoe lang en zwaar ik was. Het enige dat ik weet is dat ze eerst dachten dat m'n moeder zwanger was van een tweeling, omdat ze zo dik was, maar dat was all me
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|