Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2010, 20:10
Verwijderd
350!!!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Hehe, we zijn toch allebei lamme draken die echt niet meer op een beter idee gaan komen
Je bent over ongeveer een maand uitgerekend toch? Er kan heul veel gebeuren in een maand hoor!
Verwijderd
Citaat:
Ja dat hoor je wel eens, maar ik geloof daar niet zo in. Althans niet dat dat bij ons gaat gebeuren mm.

Hehe, we zijn toch allebei lamme draken die echt niet meer op een beter idee gaan komen
En anders geef je hem de naam van een random sportheld die iets heeft gewonnen rond zijn geboorte!
Oud 24-11-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
En anders geef je hem de naam van een random sportheld die iets heeft gewonnen rond zijn geboorte!
Ja doei, dan moet het zometeen Wesley worden! Of Hielke, mocht er een Elfstedentocht komen.
Oud 24-11-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Sorry de borrie voor deze rare uitbarsting hoor en bedankt voor jullie lieve reacties. Normaal ben ik heel normaal en rustig, ik ga nu alleen even een beetje uit mijn plaat.
Mag toch (})
Oud 24-11-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Je bent over ongeveer een maand uitgerekend toch? Er kan heul veel gebeuren in een maand hoor!
Over vier weken ja. Maar over één week is hij al officieel voldragen, en dus plukrijp, en dus kan hij dan in principe ieder moment komen. Of pas over zes weken natuurlijk, dat zou helemaal kut zijn :')
Oud 24-11-2010, 20:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja dat hoor je wel eens, maar ik geloof daar niet zo in. Althans niet dat dat bij ons gaat gebeuren mm.
Ik eigenlijk ook niet, maar misschien beurde het je op

Uiteindelijk komt het erop neer dat je je nu heel vervelend voelt (heel begrijpelijk), maar dat het allemaal wel goed komt. Ik heb er alle vertrouwen in!!
Oud 24-11-2010, 20:15
Verwijderd
Echt lastig als je zoveel moeite hebt met een leuke naam. Jongensnamen zijn moeilijk. Hopen dat de volgende een meisje wordt!
Verwijderd
Citaat:
Over vier weken ja. Maar over één week is hij al officieel voldragen, en dus plukrijp, en dus kan hij dan in principe ieder moment komen. Of pas over zes weken natuurlijk, dat zou helemaal kut zijn :')
Wat als een baby te lang 'binnen' blijft? Is dat net zo, gevaarlijker of minder gevaarlijk dan te vroeg geboren worden?
Verwijderd
Citaat:
Ik eigenlijk ook niet, maar misschien beurde het je op

Uiteindelijk komt het erop neer dat je je nu heel vervelend voelt (heel begrijpelijk), maar dat het allemaal wel goed komt. Ik heb er alle vertrouwen in!!
haha, sorry dat ik het verpestte dan
Oud 24-11-2010, 20:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
haha, sorry dat ik het verpestte dan
Had ik maar iets beters moeten bedenken.
Oud 24-11-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Wat als een baby te lang 'binnen' blijft? Is dat net zo, of minder gevaarlijk dan te vroeg geboren worden?
Ligt eraan. Er gaat de laatste tijd wel een discussie dat een baby misschien eerder 'gehaald' moet worden als de vrouw 40 weken +1 is ofzo, omdat het soms voor complicaties bij de geboorte zorgt.

Bij 42 weken wordt de geboorte sowieso opgewekt geloof ik.
Oud 24-11-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Wat als een baby te lang 'binnen' blijft? Is dat net zo, of minder gevaarlijk dan te vroeg geboren worden?
Het risico is dan dat de placenta "op" raakt --> baby krijgt geen voedingsstoffen meer en dan kun je wel bedenken wat het gevolg is. Maar dat wordt uiteraard wel in de gaten gehouden als je overtijd loopt. Verder is er geloof ik niet veel gevaarlijks aan.
Oud 24-11-2010, 20:18
Verwijderd
Ik denk dat ik jongensnamen juist makkelijker zou vinden dan meisjesnamen.
En ik heb er alle vertrouwen in dat je baby straks een mooie naam gaat krijgen die je helemaal fijn gaat vinden, Moz!
Geel
Geel is offline
Wat zouden jullie van jullie schooldirecteur willen weten?

/buzzkill
Verwijderd
Ja langer dan 42 weken laten ze je sowieso niet lopen tegenweurdig.
Oud 24-11-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Verder is er geloof ik niet veel gevaarlijks aan.
Behalve dan als de baby echt al te groot wordt toch? Dat lijkt me voor zowel de moeder als de baby niet echt prettig met de bevalling. ;(
Oud 24-11-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik jongensnamen juist makkelijker zou vinden dan meisjesnamen.
En ik heb er alle vertrouwen in dat je baby straks een mooie naam gaat krijgen die je helemaal fijn gaat vinden, Moz!
Je bent echt de enige die ik ken die jongensnamen makkelijker zou vinden
Oud 24-11-2010, 20:20
Miekje*
Miekje* is offline
Meestal is het bij te laat geboren kindjes toch wel zo dat ze wat dikker zijn dan 'op tijd' geboren kindjes? Omdat ze de placenta leeggesnoept hebben?
Oud 24-11-2010, 20:21
Verwijderd
Oud 24-11-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Behalve dan als de baby echt al te groot wordt toch? Dat lijkt me voor zowel de moeder als de baby niet echt prettig met de bevalling. ;(
Maar de laatste paar weken groeit ie nog maar zo'n 100 gram p/w. Dus of je nou met 40 weken een kind van 3300 gr baart of met 42 weken een van 3500 gr maakt niet zoveel uit.
Maar bij vrouwen met zw.diabetes wordt het kind vaak wel eerder gehaald ja, omdat ze anders tientonners moeten baren
Oud 24-11-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Je bent echt de enige die ik ken die jongensnamen makkelijker zou vinden
*steekt hand op*
Verwijderd
Citaat:
Maar de laatste paar weken groeit ie nog maar zo'n 100 gram p/w. Dus of je nou met 40 weken een kind van 3300 gr baart of met 42 weken een van 3500 gr maakt niet zoveel uit.
Ah oke, dat wilde ik weten. Want ik vroeg me af of een baby gewoon gestaag doorgroeit nadat hij 'plukrijp' is. Maar dat is niet zo dus?
Verwijderd
ik ben als babymens ook gehaald
Oud 24-11-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
En terecht, je wilde de boze wereld niet in!
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest vooral lachen om de man met de doos.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moz, als je een panic attack krijgt van je geboortekaartje, zou ik de naam die erop staat niet nemen

Citaat:
Wat zouden jullie van jullie schooldirecteur willen weten?

/buzzkill
Wanneer ie met pensioen gaat ;dd:;:;d
Oud 24-11-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, dat wilde ik weten. Want ik vroeg me af of een baby gewoon gestaag doorgroeit nadat hij 'plukrijp' is. Maar dat is niet zo dus?
t gaat gewoon wat minder hard op het eind. In het begin van het derde trimester wel 200 gram per week, en de laatste paar weken dus wat minder. Maar ze blijven wel altijd een beetje doorgroeien ja, anders is het idd een teken dat de placenta leeggevroten is en dan moet er ingegrepen worden.
Verwijderd
Citaat:
met tangen en pompen?
Verwijderd
Citaat:
En terecht, je wilde de boze wereld niet in!
ja, sterker nog, ik probeerde al zelfmoord te plegen voordat ik geboren was want ik had de navelstreng zes keer om mijn nek heen gedraaid, ik probeerde mezelf op te hangen! Was wel een moeilijk bevalling, zo'n kind dat vast zit aan de eigen navelstreng ik kwam ook niet met het hoofdje er eerst uit.
Oud 24-11-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Moz, als je een panic attack krijgt van je geboortekaartje, zou ik de naam die erop staat niet nemen
ik heb het nog niet gezien! maar het ligt klaar bij de drukker
Oud 24-11-2010, 20:25
Verwijderd
Ik was ruim 7 pond.

Yes, nu gaat iedereen vast opnoemen hoeveel pond hij was.
Oud 24-11-2010, 20:26
Geel
Geel is offline
Ik was een hoogst meewerkende baby. Ik huilde niet veel en alles, maar ik was wel een beetje ziekjes eerst. Maar toch hoogst meewerkend.
Verwijderd
heeft er iemand een abbo op nrc? ik wil heel graag dit artikel lezen
http://archief.nrc.nl/index.php/2001...omping/check=Y
Verwijderd
Uiteraard. ik was ook 7 pond
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk met een half oog naar 50 First Dates, omdat ik me vaag kan herinneren dat 'ie redelijk werd beoordeeld door de VPRO-gids, maar allejezus, wat een vreselijk slechte film
Verwijderd
Wat een idee eigenlijk hè, dat je iets van fokking 7 pond uit je koekendoos moet persen.

Sorry Moz.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb het nog niet gezien! maar het ligt klaar bij de drukker
Maar je hebt toch wel een paar namen? Misschien als hij/zij er is, dat je dan pas kan kiezen.
Oud 24-11-2010, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik was om precies te zijn 53 centimeter groot en 3600 gram zwaar.
Oud 24-11-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik was om precies te zijn 53 centimeter groot en 3600 gram zwaar.
Best lange baby! Ik was 51 cm en dat is volgens mij al niet echt klein.

Maar zo erg precies kan je dat denk ik niet zo meten, met zo'n opgefrommeld baby'tje.
Oud 24-11-2010, 20:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een idee eigenlijk hè, dat je iets van fokking 7 pond uit je koekendoos moet persen.

Sorry Moz.
Ja, eigenlijk wel. Maar dat rekt allemaal wel een beetje mee, en wat niet rekt, zal nou eenmaal scheuren.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Best lange baby! Ik was 51 cm en dat is volgens mij al niet echt klein.
Ja, klopt. En nu ben ik maar 1.67 .

En meten is niet moeilijk hoor. Koppetje tegen de lat, beentje recht trekken (ja dat kan gewoon bij baby's), en hopla! De lengte!
Verwijderd
ik was uh, zes pond ofzo. En ik had een heel mooi rond hoofdje want dat was lekker niet kapot geperst.
Oud 24-11-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:

Sorry Moz.
Ach, rekt het niet dan scheurt het wel ;:;D: hoe dan ook, koekendozen zijn flexibele dingen. En de uitdrijving zelf is toch niet het pijnlijkste, maar de weeën. Or so I've been told.
Citaat:
Maar je hebt toch wel een paar namen? Misschien als hij/zij er is, dat je dan pas kan kiezen.
Nou nee, eigenlijk maar eentje ;x
Verwijderd
mijn vader was 11 pond ;d;;d;;
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geen flauw idee hoe lang en zwaar ik was. Het enige dat ik weet is dat ze eerst dachten dat m'n moeder zwanger was van een tweeling, omdat ze zo dik was, maar dat was all me
Verwijderd
Citaat:
Ja, klopt. En nu ben ik maar 1.67 .
Laat het Pip maar niet horen! ;x
Oud 24-11-2010, 20:31
Verwijderd
De operatie begint!

chippie derbij.
Verwijderd
Volgens mij worden baby's tegenwoordig niet meer opgemoten, want dat rechttrekken is slecht voor de heupjes oid.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach, rekt het niet dan scheurt het wel ;:;D: hoe dan ook, koekendozen zijn flexibele dingen. En de uitdrijving zelf is toch niet het pijnlijkste, maar de weeën. Or so I've been told.

Nou nee, eigenlijk maar eentje ;x
Oh.. Maar 1 hè.. Dan zou ik ook paniekeren

Regels voor berichten