Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 17:36
Verwijderd
Ik kende hem eerlijk gezegd überhaupt niet . Ik heb maar heel weinig tv-dingen gezien in mijn leven.
Advertentie
Verwijderd
Ik vraag me dan af, lachen die mensen dan echt omdat ze het grappig vinden, of omdat het 'hoort' om op zo'n moment te lachen?
Verwijderd
Citaat:
Ik kende hem eerlijk gezegd überhaupt niet . Ik heb maar heel weinig tv-dingen gezien in mijn leven.
Is ook heel erg voor jouw tijd hoor. Is zelfs al een beetje voor mijn tijd.
Oud 29-11-2010, 17:37
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee hoor what about Scary Movie?
Oud 29-11-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, gelukkig maar
Oud 29-11-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me dan af, lachen die mensen dan echt omdat ze het grappig vinden, of omdat het 'hoort' om op zo'n moment te lachen?
Nou ja, wanneer je in je eentje kijkt lach je sowieso minder snel hardop. Althans dat is mijn ervaring. Dus het groepsgevoel zal er zeker mee te maken hebben.
Verwijderd
Leslie Nielsen was een held, maar ik denk dat ik dat vooral vind door de nostalgie. Hoewel hij relatief goede slapstick deed, in vergelijking met wat er verder momenteel gebeurt op dat vlak.
Verwijderd
Citaat:
Ja? Who! Wat was de sleutel?
Moeilijke vraag. Uiteraard droeg zijn nogal zakkerige gedrag van de laatste tijd een aardig steentje bij, maar wat nou de doorslag gaf, hmmm. Het is geleidelijk gegaan denk ik, maar omdat ik hem vandaag -sinds lange tijd- zag en min of meer zo: '''' tegenover hem zat ipv '''' viel het kwartje nu pas dat ik klaar ben met zijn megalomane persoontje. En dan kan 'ie nog wel een heel tof en mooi mens zijn hoor, maar gewoon niet meer eentje waar ik achter aan ga lopen e.d.
Verwijderd
ik kan echt teringhard lachen om naked gun films en ik denk er altijd met een stukje weemoed aan terug want het zijn de lievelingsfilms van mijn vader. Ik hoor ook precies zijn vette lach op sommige momenten, ook als ik hem alleen kijk

en het was KOUD op de fiets, ai ai ai ai.
Oud 29-11-2010, 17:39
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik kan echt teringhard lachen om naked gun films en ik denk er altijd met een stukje weemoed aan terug want het zijn de lievelingsfilms van mijn vader. Ik hoor ook precies zijn vette lach op sommige momenten, ook als ik hem alleen kijk

Meer vet kweken jij!
Oud 29-11-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:

Hoe ging je fietstocht verder? Viel het mee?
Oud 29-11-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor what about Scary Movie?
Wat is daarmee?
Oud 29-11-2010, 17:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat is daarmee?
Daar speelt hij ook in deel 3 en 4
Oud 29-11-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is daarmee?
Nu.nl vertelde me dat hij daarin speelde!

Maar ik heb Scary Movie ook nog nooit gezien. Daar heb ik vast weinig aan gemist, want alle films waarop het een parodie is heb ik waarschijnlijk ook nog nooit gezien.
Verwijderd
Citaat:
Moeilijke vraag. Uiteraard droeg zijn nogal zakkerige gedrag van de laatste tijd een aardig steentje bij, maar wat nou de doorslag gaf, hmmm. Het is geleidelijk gegaan denk ik, maar omdat ik hem vandaag -sinds lange tijd- zag en min of meer zo: '''' tegenover hem zat ipv '''' viel het kwartje nu pas dat ik klaar ben met zijn megalomane persoontje. En dan kan 'ie nog wel een heel tof en mooi mens zijn hoor, maar gewoon niet meer eentje waar ik achter aan ga lopen e.d.
Dat is een raar maar ook fijn gevoel. Ik had het een tijdje geleden ook. Maar dan minder maar wat neutraler Aber: good for you!
Verwijderd
Citaat:
Daar speelt hij ook in deel 3 en 4
Oh ik heb alleen 1 en 2 gezien.
Oud 29-11-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Meer vet kweken jij!
genoeg vetjes.

Citaat:
Hoe ging je fietstocht verder? Viel het mee?
ja nu nog wel, alles was nog nat enzo. morgen zal het wel gekkenwerk worden denk ik, als al die natte schmutz bevroren is
Uice
Uice is offline
Citaat:
Voor mij is Nielsen ook meer jeugdsentiment, uit de tijd dat ik nog een puppy was. Enorm schaterlachen om die flauwe slapstickhumor. Nu zal ik het zelf voor m'n eigen plezier niet meer opzetten maar als straks de dag komt dat Dobbie Junior vraagt "papa straks film kijken?" zal ik waarschijnlijk met plezier films met Leslie Nielsen aan de TV voeren en met Junior naast me grinniken om die koddige man. DUS.
Leslie Nielsen is geweldig, alleen lang niet al zijn films zijn dat. Airplane en de eerste Naked Gun wel, die zijn gewoon altijd leuk.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, wanneer je in je eentje kijkt lach je sowieso minder snel hardop. Althans dat is mijn ervaring. Dus het groepsgevoel zal er zeker mee te maken hebben.
Haha, ik lach als ik alleen ben ook altijd hardop. Ook als ik een boek lees oid.
Oud 29-11-2010, 17:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh ik heb alleen 1 en 2 gezien.
3 is nog wel behoorlijk geniaal
Oud 29-11-2010, 17:44
Verwijderd
De Scary Movie films zijn wel erg slecht. Of van na mijn tijd, dat kan ook.
Verwijderd
Citaat:
3 is nog wel behoorlijk geniaal
Deel 1 is best aardig, was toen nog wel een origineel concept, maar twee vond ik al helemaal niks, en daarna ben ik afgehaakt.
Verwijderd
The Naked Gun blabla is een echte SBS6 klassieker en dat was heel grappig met je vader en broers toen ik 8 was. Ik vond Scary Movie, Not Another Teenage Movie, Mean Girls, White Chicks ook allemaal heel leuk toen ik 14 was. Maar nu heb ik toch wel een andere smaak ontwikkeld. Laatst zag ik een stukje van Epic Movie, een soort parodiefilm alleen dan eigentijds en dat was ook een beetje .
Oud 29-11-2010, 17:45
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
1 is briljant

Daarna was alleen 3 nog leuk
Oud 29-11-2010, 17:45
Verwijderd
Ik had eerst Scary Movie gezien, en daarna pas de echte Scream, en die vond ik toen helemaal niet eng meer, omdat ik toen moest denken aan die wiet-scène. Die vond ik op zich wel grappig. ;x
Oud 29-11-2010, 17:46
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
The Naked Gun blabla is een echte SBS6 klassieker en dat was heel grappig met je vader en broers toen ik 8 was. Ik vond Scary Movie, Not Another Teenage Movie, Mean Girls, White Chicks ook allemaal heel leuk toen ik 14 was. Maar nu heb ik toch wel een andere smaak ontwikkeld. Laatst zag ik een stukje van Epic Movie, een soort parodiefilm alleen dan eigentijds en dat was ook een beetje .
Ja, ze zijn de laatste tijd wel erg slecht aan het worden

Volgens mij staan epic movie en disaster movie ook in de top 10 van slechtste films ooit.
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Leslie Nielsen is geweldig, alleen lang niet al zijn films zijn dat. Airplane en de eerste Naked Gun wel, die zijn gewoon altijd leuk.
Dat is ook zo. Maar die heb ik al zó vaak gezien

Citaat:
Haha, ik lach als ik alleen ben ook altijd hardop. Ook als ik een boek lees oid.
Oh, dat doe ik ook. Alleen toch minder vaak/makkelijk. Andere mensen fungeren dan toch als aanjager of zo. Overigens moet 't wel echt héél grappig zijn wil ik in m'n eetje hardop lachen tijdens films; laatste keer gebeurde twee of drie keer tijdens Kickass

Citaat:
Nja al die mashup-parodietjes zijn maar matig tot zéér belabberd.
Oud 29-11-2010, 17:47
Verwijderd
Eigenlijk zijn enge films als je alleen bent helemaal niet zo eng.
Oud 29-11-2010, 17:48
Verwijderd
Not Another Teen Movie vond ik volgens mij niet zo slecht, die is af en toe nog wel écht grappig en goed gevonden.
Oud 29-11-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Wel.
Oud 29-11-2010, 17:49
Elmp
Elmp is offline
3 kwartier door de sneeuw fietsen
Oud 29-11-2010, 17:50
Verwijderd
Dit is trouwens het laatste jaar Sinterklaas voor Bram van der Vlugt.

het schijnt dat Robert ten Brink de nieuwe wordt. Ik dacht eerst, gatverdamme, maar nu zag ik hem net als Sinterklaas, en zo erg was het nou ook weer niet, z'n stem is best geschikt.
Oud 29-11-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Wel.
Waarschijnlijk verschilt het per persoon, maar als ik alleen een film kijk ben ik minder snel bang dan als ik met anderen kijk.
Misschien is het omdat ik me dan meer op de muziek concentreer.
Oud 29-11-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:

het schijnt dat Robert ten Brink de nieuwe wordt. Ik dacht eerst, gatverdamme, maar nu zag ik hem net als Sinterklaas, en zo erg was het nou ook weer niet, z'n stem is best geschikt.
Wat echt!?

Ahw. Morgen ga ik het Sinterklaasjournaal kijken. Voor Bram. :')
Oud 29-11-2010, 17:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Serieus?

Hij moet het gewoon doen tot hij doodgaat
Oud 29-11-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk verschilt het per persoon, maar als ik alleen een film kijk ben ik minder snel bang dan als ik met anderen kijk.
Misschien is het omdat ik me dan meer op de muziek concentreer.
Ik ben met anderen juist weer minder bang, omdat je dan vaak toch een beetje zit te praten, en iets minder goed oplet.

Nee, in m'n eentje zit ik juist altijd met een kussentje voor mijn gezicht als het te eng wordt.
Oud 29-11-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Och ik heb vroeger zóveel horror gelezen en als tienjarig jochie had ik de meeste horrorklassiekers al achter de kiezen (mijn moeder was het daar toentertijd absoluut niet mee eens overigens).
Oud 29-11-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Serieus?

Hij moet het gewoon doen tot hij doodgaat
Ja

maar ik snap het ook wel weer, hij is volgend jaar alweer 77! En als je al 24 jaar als Sinterklaas in duisent programma's moet komen opdraven... dan snap ik wel dat je het mooi geweest vindt.
Oud 29-11-2010, 17:55
Verwijderd
Eigenlijk vind ik films niet zo heel snel eng, maar ik ben wel een watje qua bloed. En ik kan er al helemaal niet tegen om mensen pijn te zien hebben. Dat is zo naar, dan wil ik ze gewoon uit de tv plukken en platknuffelen.
Oud 29-11-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik films niet zo heel snel eng, maar ik ben wel een watje qua bloed. En ik kan er al helemaal niet tegen om mensen pijn te zien hebben. Dat is zo naar, dan wil ik ze gewoon uit de tv plukken en platknuffelen.
Oh, maar films met bloed en pijn zoals Saw vind ik (denk ik, nooit gezien) een stuk minder eng dan bovennatuurlijke zaken met geesten enzo.
Oud 29-11-2010, 17:56
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja

maar ik snap het ook wel weer, hij is volgend jaar alweer 77! En als je al 24 jaar als Sinterklaas in duisent programma's moet komen opdraven... dan snap ik wel dat je het mooi geweest vindt.
Ja maar het is toch maar 1 keer per jaar?
Oud 29-11-2010, 17:56
Verwijderd
ik vind het sinterklaasjournaal zo geniaal <3 gewoon een journaal. Over sinterklaas. Journaal. Nieuws. Sinterklaas
Oud 29-11-2010, 17:57
Verwijderd
de ballonnen piet is een soort nieuwe dictator ofzo
Oud 29-11-2010, 17:57
Verwijderd
Het Sinterklaasjournaal was nog niet in mijn tijd! Heb het daarna ook nooit gekeken.
Oud 29-11-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Nou weet je wat ik wél interessant vind: bijvoorbeeld het verschil tussen Ichii the Killer en Audition (beide van Takashi Miike). Om de eerste heb ik hard moeten lachen vaak terwijl ik de laatste best naar en vervelend vond terwijl Ichii veel explicieter en gewelddadiger is dan Audition. Het kán dus wel als je voldoet aan dingen die inspelen op gevoel van rechtvaardigheid in combinatie met likeable personages neerzetten waar je als kijker van denkt "aardige, nette man, daar moeten er meer van zijn". Ook een goed voorbeeld is de "caught in the middle with you"-scène van Reservoir Dogs waar mr White 't oor van die agent gaat afsnijden. Dat is een scène die ik nooit zal vergeten en dat nummer van Steelers Wheel is altijd verbonden aan het klapmes dat open gaat

Ik kan dan ook niet goed tegen dierenmishandeling in films -- al is het niet echt. Dat vind ik echt naar om te zien.
Oud 29-11-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar films met bloed en pijn zoals Saw vind ik (denk ik, nooit gezien) een stuk minder eng dan bovennatuurlijke zaken met geesten enzo.
Oh, dat heb ik dus precies andersom. Dingen met geesten kan ik over het algemeen goed hebben. Terwijl ik in het echt heilig geloof in bijna al het bovennatuurlijke dat er is. Boze oog, geesten, watervrouwen die kinderen in het water trekken en ze dan verdrinken, dat soort dingen. Maar in films is dat gewoon niet... eng

Citaat:
Ja maar het is toch maar 1 keer per jaar?
Als je 77 bent gaan de jaren heel snel, schijnt
Elmp
Elmp is offline
Ik heb in april 99 potjes Dota gespeeld, 62 uur in totaal. Terwijl ik in maart maar weer 8 uur heb gespeeld.
Verwijderd
Citaat:
Het Sinterklaasjournaal was nog niet in mijn tijd! Heb het daarna ook nooit gekeken.
ook niet in mijn tijd
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb in april 99 potjes Dota gespeeld, 62 uur in totaal. Terwijl ik in maart maar weer 8 uur heb gespeeld.
Hon>dota.

Regels voor berichten