Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2010, 20:26
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Als mijn vriendje tegen mij zo zeggen: 'zeg, misschien zou je iets moeten afvallen' dan zou ik hem echt een teringharde grote bek geven.

Zo .
Je houdt niet van goeie tips?
Oud 01-12-2010, 20:29
Verwijderd
SBS: "Pietje kan exact vertellen hoe zijn oma is overleden, terwijl NIEMAND dat ooit heeft geweten!"

Hoe weten ze dan dat het exact is? :')
Oud 01-12-2010, 20:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je houdt niet van goeie tips?
Niet op deze manier, nee.
Oud 01-12-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
zo. ik ga de kou trotseren om toch maar even ergens een biertje te drinken . Dan zal ie vast nog beter smaken .
zo mag ik het horen
Oud 01-12-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
SBS: "Pietje kan exact vertellen hoe zijn oma is overleden, terwijl NIEMAND dat ooit heeft geweten!"

Hoe weten ze dan dat het exact is? :')
Ik geloof best wel in die paranormale dingen hoor!

*rent weg en verstopt zich in een hoekje*
Oud 01-12-2010, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo allen
Oud 01-12-2010, 20:36
Verwijderd
hallo chick rock!
Oud 01-12-2010, 20:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo egon! Hoe is het?
Oud 01-12-2010, 20:37
Verwijderd
ik zit lekker in een kitschstoel met rood leer en houten leeuwenkoppen en een glasje whiskey wat boekjes te lezen en een beetje te typen dus ik geloof dat het goed gaat. En met jou?
Oud 01-12-2010, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik zit lekker in een kitschstoel met rood leer en houten leeuwenkoppen en een glasje whiskey wat boekjes te lezen en een beetje te typen dus ik geloof dat het goed gaat. En met jou?
Dat klinkt inderdaad goed .

Met mij gaat het wel oke. Ik ben een dichtpoging aan het doen. Gaat best redelijk, maar verdorie, waarom ik zonet toch rijmwoordenboek.net ging gebruiken... Zodra ik ermee begin kom ik er niet meer af
Oud 01-12-2010, 20:42
Verwijderd
rijmwoordenboek

het is -7 buiten. In onze badkamer is het nu vijf graden, niet erg aanlokkelijk om te gaan douchen nu.

Waar zullen alle daklozen verkeren op het moment?
Oud 01-12-2010, 20:44
Verwijderd
In Amsterdam worden ze allen opgevangen.
Oud 01-12-2010, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
rijmwoordenboek

het is -7 buiten. In onze badkamer is het nu vijf graden, niet erg aanlokkelijk om te gaan douchen nu.

Waar zullen alle daklozen verkeren op het moment?
Wohow, 5 graden?! Dan zou ik echt nooit meer douchen ik hou er toch al niet zo van, aangezien we een klotendouche hebben. /vieze stinkerd
Oud 01-12-2010, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver, ik kom niet uit een couplet. Stom gedicht.
Oud 01-12-2010, 21:00
Verwijderd
Gelukkig wordt het weer volgende week weer beter.
Oud 01-12-2010, 21:08
Verwijderd
Ik wist gewoon niet meer op welk huisnummer m'n vader woont
Moest ik het opzoeken met Google streetview
Oud 01-12-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik wist gewoon niet meer op welk huisnummer m'n vader woont
Moest ik het opzoeken met Google streetview
Ik heb dat ook altijd met het huisnummer van mijn ouders, daar heb ik nu een ezelsbruggetje voor
Oud 01-12-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof best wel in die paranormale dingen hoor!

*rent weg en verstopt zich in een hoekje*
Nou, ik heb net met een geest gesproken en hij zegt dat je me geld moet geven en hier het huis moet schoonmaken. Ik zou het maar snel doen, want je weet het maar nooit met die geesten.
Oud 01-12-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat ook altijd met het huisnummer van mijn ouders, daar heb ik nu een ezelsbruggetje voor
Nou ja, het is gewoon dat ie er nog niet zo lang woont, ik verwacht niet dat ik er ooit nog een ezelsbruggetje voor nodig heb Maar het is voor z'n surprise, dus ik kon ook moeilijk gaan bellen zo van 'Hoi, hee, op welk nummer woon je ook weer?'
Oud 01-12-2010, 21:20
Verwijderd
Ah, de bewoners van de townships hebben ontdekt dat wanneer je aidsremmers oprookt je high wordt.
Oud 01-12-2010, 21:21
Verwijderd
*mopper*

Als mensen elkaar maar niet snappen, sodeju1
Oud 01-12-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ah, de bewoners van de townships hebben ontdekt dat wanneer je aidsremmers oprookt je high wordt.
kjlsdfjkjkdsjfn
Oud 01-12-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
En als je dan neukt terwijl je high bent, krijg je dan geen aids?
Oud 01-12-2010, 21:30
Verwijderd
Zou kunnen. Hangt vooral af van wie je neukt.
Oud 01-12-2010, 21:31
Verwijderd
Daar heb je een punt.
Oud 01-12-2010, 21:35
Verwijderd
.
Oud 01-12-2010, 21:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bedtijd. Ta!
Oud 01-12-2010, 21:43
Batave
Batave is offline
Citaat:
Woon je op een boerderij?

Een vriendin op de middelbare school vroegah woonde op een boederij, fucking vet was dat. Ze had een megagrote trampoline, we gingen weleens spelen in de hooiberg.
Mhm, we hebben wel een hooiberg, maar geen trampoline.
Oud 01-12-2010, 22:07
Uice
Uice is offline
Wie betaalt Harry Potters schoolgeld eigenlijk?
Oud 01-12-2010, 22:09
Verwijderd
dat betalen ze van de erfenis. ik weet alleen niet meer wie. Het was wel geregeld in ieder geval, in de boeken.
Oud 01-12-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Zijn ouders hebben hem alles achtergelaten, een achtelijk hoeveelheid cashhhh, film 1
Oud 01-12-2010, 22:10
Uice
Uice is offline
En wat kan je eigenlijk met een tovenaarsdiploma? Ik bedoel, dat ben je afgestudeerd tovenaar en dan heb je verder dus helemaal geen opleiding; hoe verdien je dan geld?
Oud 01-12-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
En wat kan je eigenlijk met een tovenaarsdiploma? Ik bedoel, dat ben je afgestudeerd tovenaar en dan heb je verder dus helemaal geen opleiding; hoe verdien je dan geld?
ze krijgen een soort beroepsvoorbereidende lessen enzo en dan studeer je af en kan je zeggen 'ohja trouwens, ik kan een schouwer worden want ik heb 20 slijmballen in uh, verweer tegen donkere vieze magie enzo'
Oud 01-12-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Bewaker bij Azkaban, "tovernaarspolitie" of verpleger etc etc maar die diploma laat zien dat de andere tovenaren en heksen jou kunnen vertrouwen, niet dat ze iemand inhuren of aannemen die per ongeluk alles in de hens zet.
Oud 01-12-2010, 22:16
Uice
Uice is offline
Oh mooi, dan ga ik nu weer rustig verder kijken naar The Order of the Phoenix.

Oh nog een ding, Panda Panda oh zo rood, als ik iets instuur voor de Artistiekwedstrijd, publiceer je het dan alsnog, ondanks dat ik me niet heb aangemeld?
Oud 01-12-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
je hebt daar toch die winkelstraatjes met allerlei vage winkeltjes vol eigenaardige dingen? Dan word je dus winkelier ofzo. Glansrijke carrière.
Oud 01-12-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Oh mooi, dan ga ik nu weer rustig verder kijken naar The Order of the Phoenix.

Oh nog een ding, Panda Panda oh zo rood, als ik iets instuur voor de Artistiekwedstrijd, publiceer je het dan alsnog, ondanks dat ik me niet heb aangemeld?
Als je nog een mooie Pottervraag stelt

ik zie het door de vingers knappe jongen
Oud 01-12-2010, 22:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als je nog een mooie Pottervraag stelt

ik zie het door de vingers knappe jongen
Hoera!

Ik heb nog een Pottervraag: waarom gebruik ze dat tijdreiskettinkje nooit meer naar Azkaban?
Oud 01-12-2010, 22:23
Verwijderd
dat weet ik niet meer. Maar panda wel.
Oud 01-12-2010, 22:24
Verwijderd
Anders zou het verhaal beetje kak zijn, maar afgezien van dat is het inderdaad achtelijk en dat terwijl dat vrouwgeval van de 3 helden o zo slim is.

Ik vind het zo zwak dat ze allemaal zo jankerig doen als iemand zegt "modderbloedje!" want blijkbaar kunnen alllllle tovenaren en heksen niet tegen racisme, het is echt krachtig in die wereld.

En die lange jas bij dat vliegspel slaat nergens op, zo weinig bescherming tegen die beukers en als je valt ben je de klos. Veiligheid is uit den boze. En hoezo mochten Harry en Malvoid (zoiets) doorgaan tijdens die wedstrijd waarbij ze onder het publiek gingen spelen, dat is overduidelijk buiten het veld.

Lijkt me ook stug dat je staand op het veld mag doorgaan, het is een vliegspel en toch wint harry met dat ding in z'n smoel.
Oud 01-12-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van mij heeft echt een lul van een vriend. We (m'n andere vriendinnen uit dat 'groepje') hadden altijd al een naar gevoel bij hem.

Hij is sowieso al 10 jaar ouder, maar goed, dat kan.

Hij heeft commentaar op alles, vindt dat ze te brede schouders heeft, te dikke buik, een te dik hoofd, haar haar glanst niet genoeg (wtf?? Je bent echt gay als je daar op let) en ze kleedt zich niet vrouwelijk genoeg.
Een keer zei hij, waar ze bij was, 'kijk, wat A. nu aan heeft, dat is leuk en vrouwelijk!'

Wtf! En zij is echt superonzeker, en gaat er gewoon in mee. Vroeger kleedde zich ze hartstikke stoer, nu heeft ze altijd rokjes aan als ik haar zie.
Bah, wat een lul is het. Waarom neemt hij dan niet iemand die hij goed genoeg vindt, in plaats van iemand te willen veranderen?
Hahaha wat een tophork
Oud 01-12-2010, 22:32
Verwijderd
Hm, die NASA-ontdekking is niet eens buitenaards *zet popcorn weer in kast*
Oud 01-12-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hm, die NASA-ontdekking is niet eens buitenaards *zet popcorn weer in kast*
Nee? Die persco is toch pas morgen? Of mis ik weer iets?
Oud 01-12-2010, 22:38
Verwijderd
Die man heeft het nu al 5x gehad over een organisme met GIFTIG Arsenicum in plaats van Fosfor in z'n lichaam dat kan blijven leven. Maar Fosfor is ook giftig
Oud 01-12-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Hoera!

Ik heb nog een Pottervraag: waarom gebruik ze dat tijdreiskettinkje nooit meer naar Azkaban?
Goede vraag
Oud 01-12-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Dat kom je toch in film 1 al te weten?
Oud 01-12-2010, 22:41
Verwijderd
rutger : 'hallo wij zijn van man bijt gristenhond, mogen we even bij u binnen?'
man : 'oh ja dat programma ken ik'

maar hij doet wel erg gemeen tegen die man, beetje kinderachtig.
Oud 01-12-2010, 22:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat kom je toch in film 1 al te weten?
Het is een tijdje geleden dat ik die zag.

Nog een vraag, trouwens: wat leren ze eigenlijk, als ze spreuken leren? Want het lijkt erop dat ze alleen maar hun stokje hoeven te wijzen en een leus moeten scanderen. Is dat zo moeilijk?
Oud 01-12-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Nee? Die persco is toch pas morgen? Of mis ik weer iets?
Is uitgelekt vandaag, net in P&W werd uitgelegd dat het gaat om een bacterie die niét (zoals voorheen werd aangenomen) 1 van de 6 "essentiële" bestanddelen (namelijk fosfor) nodig heeft om te overleven en te vermenigvuldigen, maar een andere bouwsteen kan gebruiken, eentje gebaseerd op, of juist, arsenicum. Aangetroffen in een met arsenicum vergiftigd meer in Yosemite National Park, Californië.
Oud 01-12-2010, 22:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Goede vraag
Oh ja, dat kwam gister ook al ter sprake.

Regels voor berichten