Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
En wat kan je eigenlijk met een tovenaarsdiploma? Ik bedoel, dat ben je afgestudeerd tovenaar en dan heb je verder dus helemaal geen opleiding; hoe verdien je dan geld?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh mooi, dan ga ik nu weer rustig verder kijken naar The Order of the Phoenix.
Oh nog een ding, Panda Panda oh zo rood, als ik iets instuur voor de Artistiekwedstrijd, publiceer je het dan alsnog, ondanks dat ik me niet heb aangemeld?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nog een Pottervraag: waarom gebruik ze dat tijdreiskettinkje nooit meer naar Azkaban?
|
Verwijderd
|
Anders zou het verhaal beetje kak zijn, maar afgezien van dat is het inderdaad achtelijk en dat terwijl dat vrouwgeval van de 3 helden o zo slim is.
Ik vind het zo zwak dat ze allemaal zo jankerig doen als iemand zegt "modderbloedje!" want blijkbaar kunnen alllllle tovenaren en heksen niet tegen racisme, het is echt krachtig in die wereld. En die lange jas bij dat vliegspel slaat nergens op, zo weinig bescherming tegen die beukers en als je valt ben je de klos. Veiligheid is uit den boze. En hoezo mochten Harry en Malvoid (zoiets) doorgaan tijdens die wedstrijd waarbij ze onder het publiek gingen spelen, dat is overduidelijk buiten het veld. Lijkt me ook stug dat je staand op het veld mag doorgaan, het is een vliegspel en toch wint harry met dat ding in z'n smoel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nog een vraag, trouwens: wat leren ze eigenlijk, als ze spreuken leren? Want het lijkt erop dat ze alleen maar hun stokje hoeven te wijzen en een leus moeten scanderen. Is dat zo moeilijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|