Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik word wel helemaal warm en fuzzy van binnen bij zulk soort dingen. Alle PVV'ers, jengelende kinderen, pretentieuze kutkunstenaars en Darwin Award-winnaars verbleken bij een goed staaltje wetenschap. Het zorgt ervoor dat mijn cynische optimisme iets meer naar optimisme leunt, want dat hebben 'we' als mensheid toch maar mooi bereikt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huh, broertjelief vertelde net zowaar een volledige mop in het Frans
![]() Het was trouwens een stomme mop, iets met een varken en een hoop geschreeuw en gespring, maar toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Quel Gaaikema? Seth Gaaikema. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: ik denk niet dat 't het probleem is maar het zou kunnen zijn dat je brander in PIO-mode staat te knetteren in plaats van UDMA-mode. Eh, vooraleer we daar aan gaan sleutelen moet je echt even een ander merk DVD'tje proberen te branden als je dat kunt. Laatst gewijzigd op 08-12-2010 om 19:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[20:02] <Kap> Alright just making sure. I've been out of the scene for a couple years and am trying to do my part as this whole thing got me angry. I am back from the days of g00ns and TheDefaced n0ths etc..
My, my. Ik hoop echt dat de rage voorlopig aan blijft en dat dit soort knaapjes de zwaarden gaan aanscherpen en oppoetsen :> |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedenavond.
Dat was best een lange dag, maar ik vind het zo fijn om gewoon weer lekker les op m'n vertrouwde locatie te kunnen geven <3 En ik had twee leuke groepen, die ik het hele jaar ga hebben, en één vervelende groep, maar die heb ik gelukkig nog maar 3 keer hierna. En het is gewoon fijn om daar binnen te lopen en een beetje je eigen plek te hebben, thee te kunnen pakken zonder dat je je bezwaard voelt en niet van de ene plek naar de andere hoeven sjezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar omg, het is nu gelukt ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
un oeuf à son voisin: 'putain tu es poilu!' et le voisin répond: 'ta gueule je suis un kiwi!' Lekker flauw ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over moppen gesproken. Mijn opa heeft een hele, hele lange mop over een grote kip en een kleine kip, maar nu ben ik de clou vergeten en ik zit al drie dagen: hnnnngggg hoe ging hij nou! Iemand enig idee, zou die iemand dan nu willen opstaan en hem hier posten? Want ik vond hem heel grapig.
|
![]() |
|
Anyhooooooooooooows, tijd om op de fiets te springen en het leuke afstandje naar Analeneiland af te leggen voor een pint en een spek-en-bonen voetbalpot. Tabee.
||
Citaat:
![]() Ja, zondag. Ben afgelopen zondag niet geweest door de sneeuw/ijstoestand op de weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|