Advertentie | |
|
![]() |
|
Oja dat is wel de meest geweldige reclame ooit <3 als ik dat zie word ik echt intens gelukkig: zon, San Fransisco, gekleurde stuiterballen, wat wil je nog meer?
Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 15:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het zulk fijn weer is, het faalfilmpje dat we vandaag hebben gemaakt, en nog steeds dat mijn vader op vrouwendag pannenkoekjes heeft gebakken en die in de vorm van bloemen op onze borden gelegd. Dat ik vandaag een vriendin heb gezien die ik te weinig zie. Dat dingen lukken. Dat op een na alle stoplichten op groen stonden. Dat sommige mensen zo lief zijn.
Hmmm, ik ben zo tevreden vandaag. <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb heel fijn gewerkt vandaag. Iedereen was rustig aanwezig, had een dvd van andré rieu opgezet (daar had ik me al op verheugd omdat ik wist dat ik daar heen ging en die dvd kon opzetten
![]() |
![]() |
|
Zo, even een excursietje opgezet, informeel praatje over bouwkundig Groningen, borrel erna en een toffe oude stadskaart (heruitgave uiteraard) voor iedereen. Kosten: nada!
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Missy | 500 | 21-12-2009 21:26 | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Verwijderd | 500 | 10-08-2009 14:43 | |
De Kantine |
Saaicred #588 Daboman | 500 | 29-04-2009 13:28 | |
De Kantine |
Waardeertopic Verwijderd | 3 | 29-04-2009 12:01 | |
De Kantine |
De Saaitine 576 Verwijderd | 500 | 12-04-2009 21:19 | |
De Kantine |
Wat saai z.g! - Weet jij het antwoord? Sms 'ik weet het antwoord' naar #57! TopDrop | 500 | 06-11-2007 17:13 |