Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 12:59
Carn
Carn is offline
Gunther <3

Hmm, ik kan Mirakelman ook niet vinden
Oud 22-12-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Jezus, mijn kerstpakket weegt echt 40 kg. Wat een drama om hem hier thuis te krijgen. Maar 6 flessen wijn en een liter bokbier, mijn kerstcadeautjes zijn weer geregeld voor dit jaar
Ik ben die van mij vergeten. Gelukkig werk ik morgen weer!

Citaat:
Oh ja. Deze wilde ik nog even posten, want we hebben hem maandag/dinsdag overgeslagen. Sann Lorelei Medeia Rationeel naamzoek. Voor de titel alleen al een klassieker

[filmpje]

(het is natuurlijk niet de leukste MvdR, maar wel een leuke
400 Kilo, dat zijn er een stuk of 1400. Náre visuals.
Oud 22-12-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
400 Kilo, dat zijn er een stuk of 1400. Náre visuals.
Ai ai ai.
Oud 22-12-2010, 13:08
Verwijderd
Het zal jullie niet verbazen dat ik mvdr zo niet grappig vind.
Oud 22-12-2010, 13:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
een groot gemis in je leven!
Oud 22-12-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Dat verbaast me wel
Oud 22-12-2010, 13:25
Verwijderd
Goed, of ik ben nu verstandig en ik ga een parkeerkaart en een bewijs van goed gedrag (jaja) fixen bij het gemeentehuis, of ik ben dat niet en ik ga lekker kerstcadeautjes kopen...
Oud 22-12-2010, 13:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Goed, of ik ben nu verstandig en ik ga een parkeerkaart en een bewijs van goed gedrag (jaja) fixen bij het gemeentehuis, of ik ben dat niet en ik ga lekker kerstcadeautjes kopen...
waarom niet beiden?
Oud 22-12-2010, 13:31
Verwijderd
Daar zeg je wat. Maar ik weet niet of ik dat red, want moet vanavond ook nog werken enzo. Maar goed, op zich is het best het proberen waard. En dan ben ik maar gewoon verstandig en begin bij het gemeentehuis.

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 14:39. Reden: een t te veel!
Oud 22-12-2010, 13:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daar zeg je wat. Maar ik weet niet of ik dat redt, want moet vanavond ook nog werken enzo. Maar goed, op zich is het best het proberen waard. En dan ben ik maar gewoon verstandig en begin bij het gemeentehuis.
alert figuur!
Oud 22-12-2010, 14:03
Verwijderd
Als je bij google zoekt op 'gelukkig nieuwjaar' krijg je als suggestie 'gelukkig nieuwjaar in het joods'
Oud 22-12-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
alert figuur!

Ik ben nu trouwens heel alert nog kerstkaarten aan het schrijven, want alert als ik ben bedacht ik me dat ik ze dan mooi onderweg op de post kan doen
Oud 22-12-2010, 14:17
Verwijderd
6 Sesamstraat 111
minke
Oud 22-12-2010, 14:19
Verwijderd
oooh mannen van de radio

hittegolf vanaf 5:05 vind ik echt zo geweldig
Oud 22-12-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
6 Sesamstraat 111
minke
<3

Citaat:
oooh mannen van de radio

[filmpje]

hittegolf vanaf 5:05 vind ik echt zo geweldig
Jaaaaaa, hittegolf <3
Oud 22-12-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaa, hittegolf <3
Ik las alleen ''hittegolf'' en mijn hoofd sloeg meteen op tilt. Hittegolf. Hitte. Golf. Do want.
Oud 22-12-2010, 14:37
Verwijderd
Juh, ik ook

Maar een hittegolf spelen, mij niet gezien! "Ik ga d'r aan kapot man!"
Oud 22-12-2010, 14:41
Carn
Carn is offline
ik vind alles boven de 20 graden al werm!
Oud 22-12-2010, 14:45
Verwijderd
mijn boxen kraken nog steeds nu kan ik dus geen liedjes opnemen.
Oud 22-12-2010, 14:45
Verwijderd
geef mij maar 25 graden + terras hoor
Oud 22-12-2010, 14:47
Carn
Carn is offline
mwah, tot 25 is het nog wel te doen.
Oud 22-12-2010, 14:49
Verwijderd
Ik vind het pas leuk als 30 graden en meer wordt!
Oud 22-12-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het pas leuk als 30 graden en meer wordt!
Of een sauna van 100. Hmmmmmmmmmmmmmm.
Oud 22-12-2010, 15:04
Carn
Carn is offline
ik ga dood in sauna's
Oud 22-12-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Wammus toch echt een stuk verdachter. Ik weiger gewoon pertinent om op DaT te stemmen en zal alles in het werk stellen om hem te redden. Het valt me tegen dat ervaren spelers niet zien wat ik zie. Al wordt er misschien ook lustig op los gemanipuleerd. Ik heb al eerder mijn leven voor hem op het spel gezet (door te wisselen naar Repelsteeltje, hoe pakte dat ook alweer uit?) en ga dat nu gewoon weer doen.

Denken jullie nou echt dat 2 wolven elkaar zo vroeg in het spel elkaar verdacht gaan maken? Denken jullie echt dat het de vorige keer tussen 2 wolven ging? Denken jullie nou echt dat DaT Gezien is? Zo ja, dan ben ik zeer in jullie teleurgesteld. 1 ziener post weegt voor mij niet op tegen een compleet gedragspatroon.

En nogmaals, ik ben dus bereid mijn leven op het spel te zetten voor DaT. Hang mij maar op als ik ernaast zit. En pas wanneer de functie van DaT bekend is ben ik bereid mijn gedachtegang toe te lichten en waarom ik dat niet eerder doe.
Wauw.
Oud 22-12-2010, 15:07
Verwijderd
oh en let niet op mijn o zo (niet) strakke gitaarspel ahum
Oud 22-12-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Als je bij google zoekt op 'gelukkig nieuwjaar' krijg je als suggestie 'gelukkig nieuwjaar in het joods'
Zie je wel dat ze de wereld beheersen
Oud 22-12-2010, 15:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ha, ik heb de meest liefdevolle trui van deze winter gekocht om met Kerst aan te trekken .

Spoiler

Alleen het blauw is dan niet blauw maar zwart.
Oud 22-12-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Of een sauna van 100. Hmmmmmmmmmmmmmm.
Ik ben echt een zomerpersoon, misschien heeft het te maken dat ik in augustus ben geboren ofzo Ik vind alles onder de 20 graden een reden voor een sjaal
Oud 22-12-2010, 15:22
Verwijderd
Curieus.

Probeer eens de drivers van je geluidskaart te updaten. Als dat niet werkt; probeer een andere geluidskaart als je die voorhanden hebt. Ik neem aan dat je nu een onboard thingie gebruikt? Die even uitschakelen en prik er even een andere geluidskaart in en probeer die als recording device. Wellicht moet je de wat viezige, pukkelige buurjongen even beknipogen though.
Oud 22-12-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt een zomerpersoon, misschien heeft het te maken dat ik in augustus ben geboren ofzo Ik vind alles onder de 20 graden een reden voor een sjaal
En in spanje met een dikke zwarte trui over het strand lopen.

Kan niet warm genoeg!
Oud 22-12-2010, 15:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
--hik--

Hier ff wat champagne opengetrokken; we hebben weer een grote klant binnen

oh, dat heb ik ook wel eens, maar dat heeft meestal weinig met het weer te maken
Citaat:
Dat 1e hoort in een ander topic lijkt me. Weet je iets dat helpt en wat niet te veel tijd kost? Ik wilde al gaan zwemmen maar het zwembad is gesloten omdat er iets gevaarlijks in het water schijnt te zitten.
woops

Ah, bij de Kwakel? Ik hoorde het van mn huisgenoot. Alle filters en water enzo schijnen prima te zijn maar toch zijn er klachten over huidirritatie oid.
Oud 22-12-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
En in spanje met een dikke zwarte trui over het strand lopen.

Kan niet warm genoeg!
Ja maar als het dan ook warm is dan zit ik ook graag heel de dag in de zon. Mijn moeder vindt dat ik aan de natuurlijke variant tanorexia lijd en dat zonnen slecht is terwijl ik echt niet aso bruin ben hoor
Oud 22-12-2010, 15:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja. En het komt me echt slecht uit want ik moet juist allerlei dingen doen en leuk zijn voor mensen en zo.
Ja, ik herken het wel. Thee met koekjes en knuffels enzo .
Oud 22-12-2010, 15:52
Carn
Carn is offline
ik ga vanavond denk ik een stukje hardlopen; niet omdat ik daar nou zoveel zin in heb maar het werkt wel tegen de 'december-down' !
Oud 22-12-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
ik ga vanavond denk ik een stukje hardlopen; niet omdat ik daar nou zoveel zin in heb maar het werkt wel tegen de 'december-down' !
Ik durf niet, met deze gladheid.
Oud 22-12-2010, 15:56
Miekje*
Miekje* is offline
Whoa, ik heb echt vet gave chocolademunten, ontdek ik net . Dollars en kronen enzo .
Oud 22-12-2010, 16:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik durf niet, met deze gladheid.
hmm, nou door de sneeuw zelf kan je best goed lopen! en waar het echt glad is moet je gewoon een beetje oppassen, het is niet dat je opeens onderuit gaat
Oud 22-12-2010, 16:16
Verwijderd
Volgens mij hebben ste en ik beide t-mobile
Oud 22-12-2010, 16:19
Verwijderd
Nu wil ik mooi weer. NU.
Oud 22-12-2010, 16:20
Verwijderd
Oh en ik moet mezelf echt gaan verbieden powernapjes te doen na het werk, want het komt er altijd op neer dat ik wakker wordt als het alweer donker is
Oud 22-12-2010, 16:22
Verwijderd
En ik heb gedroomd dat ik m'n moeders verjaardag op het strand vierde, en dat deadlock en kazet er ook waren. Kazet had een zonnehoedje op en ik vond 'm woestaantrekkelijk Toen gingen wij uit eten en toen mocht Kazet niet mee, en toen ging ie op mijn kamer al mijn spullen afkraken

Oh en Minke was er ook en die had een chinees van 14 als vriendje

Oud 22-12-2010, 16:24
Carn
Carn is offline
oeh oeh oeh mn nieuwe telefoon is er! ik ga m zo ophalen
Oud 22-12-2010, 16:28
Verwijderd
Sanne, wtf

Ik was toch niet zo alert vandaag, ik was de parkeerkaart die ik moet inleveren vergeten, dus toch geen bezoekje aan het gemeentehuis vandaag. Wel alle kerstkaarten op de post gedaan en cadeautjes gekocht voor familie, incl. tante en nichtje en vriendje van m'n zusje, want ik bedacht me onderweg dat die er ook bij zijn op kerstavond en anders is het ook weer zo lullig...
Oud 22-12-2010, 16:28
Verwijderd
Misschien was het wel een voorspellende droom
Oud 22-12-2010, 16:29
Verwijderd
Ik heb iets veel leukers gedroomd. Ze hebben bij ons bij de AH nu niet meer de goedkope "Solo" sinaasappelsap. Nu moet ik duurdere kopen, wat ik natuurlijk verschrikkelijk vind. Ik droomde dat ze nog wel de Solo sinaasappelsap hadden, een heel rek vol.
Oud 22-12-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb iets veel leukers gedroomd. Ze hebben bij ons bij de AH nu niet meer de goedkope "Solo" sinaasappelsap. Nu moet ik duurdere kopen, wat ik natuurlijk verschrikkelijk vind. Ik droomde dat ze nog wel de Solo sinaasappelsap hadden, een heel rek vol.
Oud 22-12-2010, 16:31
Verwijderd
Mannen van de Radio <3
Oud 22-12-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten