Advertentie | |
|
![]() |
|
Kniepertie
Het is een soort dun wafeltje, gebakken in een speciaal wafelijzer. Ik kom nu overigens pas achter de betekenis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat het verboden is omdat de Kerk geen zin had om sukkels en zondaars als landlopers zondige dingen als ijzerkoeken te geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het een hele loze uitdrukking, een leeg begrip, een nietszeggende uitspraak, maar wie er waarde aan hecht: gelukkig nieuwjaar.
Mijn jaarwisseling was wel gezellig, maar ik kakte vrij snel in wegens slaapgebrek, dat was wel jammer :\ Met als gevolg dat je zoiets hebt van: "Oh is het alweer 10 voor 12? Goh, jeetje. Vuurwerk, goh. Ik wil slapen. ZZZ." Gelukkig hielden slechte grappen, drank, zap de neger en kaartspelletjes me op de been. Maar om drie uur ben ik toch mijn nest al ingedoken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En op de valreep nog de beste imitatie van het jaar ![]() ![]() http://www.dumpert.nl/mediabase/1276...t_wilders.html Hier te zien. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|