Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2011, 13:52
Verwijderd
Gedoog, hoop & liefde, ik vind hem leuk!
Advertentie
Oud 01-01-2011, 13:53
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar liefjes! Ik ben wonder boven wonder niet brak. Enkel heel duf en de drie mokken koffie hebben niet geholpen. Ik denk dat ik rond zeven uur thuis was. Haha mijn zusje van 15 ging uit en mijn moeder zag wat bontkraagjes buiten lopen dus moesten wij ook naar die kroeg om te kijken of het wel goed ging. Uiteraard ging het prima maar ze wou wel een malibu cola. Zo, nu koffie en de straat schoon vegen
Oud 01-01-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
aaaargh. de sarcastische smiley
Dat is onzin! Ik moet nog steeds wennen dat er aan die smiley ook positieve connotaties kunnen zitten
Oud 01-01-2011, 14:00
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ja, ik was ook tevreden.
Oud 01-01-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is onzin! Ik moet nog steeds wennen dat er aan die smiley ook positieve connotaties kunnen zitten
vieze dk'er die je bentn (geworden)!
Oud 01-01-2011, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemiddag
Oud 01-01-2011, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
En een gelukkig nieuwjaar to you all!
Oud 01-01-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
vieze dk'er die je bentn (geworden)!
DK is net de borg
Oud 01-01-2011, 14:04
Verwijderd
Hoi CR! Gelukkig nieuwjaar!
Oud 01-01-2011, 14:05
Verwijderd
Ja, allemaal een gelukkig, gezond, forumgeel nieuwjaar! <33
Oud 01-01-2011, 14:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
DK is net de borg
Oud 01-01-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Van hetzelfde!
Oud 01-01-2011, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Neenee, niet geel.
Oud 01-01-2011, 14:08
Verwijderd
Hier is het doorgaans ook forumwit inderdaad.
Oud 01-01-2011, 14:10
Verwijderd
Maar in wit staat er steeds zo groot 'scholieren.com forum' bovenaan je pagina en dat vind ik niet zo denderend. En geel is smaller, dat leest makkelijker.
Oud 01-01-2011, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, het fijne aan 1 januari is dat het algemeen wordt geaccepteerd als je niets anders doet dan hangen, vreten en films kijken een dag naar mijn hart.
Oud 01-01-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Zo, het fijne aan 1 januari is dat het algemeen wordt geaccepteerd als je niets anders doet dan hangen, vreten en films kijken een dag naar mijn hart.
Precies, super fijn is dat
Oud 01-01-2011, 14:13
Verwijderd
Mijn dag bestaat dan doorgaans uit het Neujahrskonzert en het skischansspringen in Garmisch-Partenkirchen. Alleen heb ik het Neujahrskonzert dit keer even opgenomen om het later te bekijken.

Vroeger ging ik ook vaak bij familie op visite, maar dat is deze keer niet het geval.
Oud 01-01-2011, 14:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
That reminds me! Heb nog de laatste aflevering van een bbc-serie opgenomen donderdag, nog even kijken straks
Oud 01-01-2011, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nom: kniepertjes en appelflappen <33
Oud 01-01-2011, 14:17
Verwijderd

Hmm, er ligt nog een stuk appelgebak voor mij in de koelkast...
Oud 01-01-2011, 14:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klinkt ook goed
Oud 01-01-2011, 14:21
Verwijderd
Wtf is een kniepertje?
Oud 01-01-2011, 14:23
Verwijderd
Het klinkt als een soort aardappel!
Oud 01-01-2011, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kniepertie

Het is een soort dun wafeltje, gebakken in een speciaal wafelijzer. Ik kom nu overigens pas achter de betekenis.
Oud 01-01-2011, 14:29
Verwijderd
Doetetnie!
Oud 01-01-2011, 14:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
De wikilink ook niet??
Oud 01-01-2011, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Kniepertie

Het is een soort dun wafeltje, gebakken in een speciaal wafelijzer. Ik kom nu overigens pas achter de betekenis.
Als je die site in het Russisch doet, zegt-ie dat het een Noors recept is
Oud 01-01-2011, 14:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je die site in het Russisch doet, zegt-ie dat het een Noors recept is
Huh

Als je onderaan bij trivia kijkt, is er een leuk verhaaltje te vinden over een kniepertjesopstand in Coevorden
Oud 01-01-2011, 14:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
De Engelse zegt ook dat het een Noorse traditie is, maar volgens mij zijn dat ander soort wafels, dikker ofzo.
Oud 01-01-2011, 14:33
Verwijderd
Ik vraag me af waarom dat uitdelen zonodig verboden moest worden, eigenlijk.
Oud 01-01-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
De Engelse zegt ook dat het een Noorse traditie is, maar volgens mij zijn dat ander soort wafels, dikker ofzo.
In het Russisch is het geloof ik weer iets anders, namelijk opgerolde dingen. Vreemd.

Citaat:
Ik vraag me af waarom dat uitdelen zonodig verboden moest worden, eigenlijk.
Bezuinigingen!
Oud 01-01-2011, 14:35
Verwijderd
Oh en in Noorwegen bestaat inderdaad zoiets, maar dat smaakt heel anders omdat ze er iets doorheen gooien waarvan ik niet zeker weet hoe het in het Nederlands heet. Kardemom misschien?
Oud 01-01-2011, 14:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die Russische zijn hetzelfde als de Noorse. Hier rollen we ze trouwens soms ook op (en dan met slagroom erin).
Oud 01-01-2011, 14:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh en in Noorwegen bestaat inderdaad zoiets, maar dat smaakt heel anders omdat ze er iets doorheen gooien waarvan ik niet zeker weet hoe het in het Nederlands heet. Kardemom misschien?
Waar staat dat?
Oud 01-01-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Bezuinigingen!
Dat denk ik niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerkoekenoproer
Oud 01-01-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Waar staat dat?
Dat staat nergens, dat weet ik omdat ik vaak in Noorwegen ben omdat mijn beste vriendin daar woont

Het was een grapje .
Ik denk dat het verboden is omdat de Kerk geen zin had om sukkels en zondaars als landlopers zondige dingen als ijzerkoeken te geven.
Oud 01-01-2011, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat staat nergens, dat weet ik omdat ik vaak in Noorwegen ben omdat mijn beste vriendin daar woont

Ah
Oud 01-01-2011, 14:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, nu ga ik mij installeren op de bank met thee en films <33 dahag!
Oud 01-01-2011, 14:41
Verwijderd
Veel plezier!
Oud 01-01-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
De wikilink ook niet??
Oh jawel, die wel!
Oud 01-01-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
de beste wensen allemaal!
Oud 01-01-2011, 15:13
Sherlock
Sherlock is offline
Oud 01-01-2011, 15:14
Verwijderd
Jasper, in hoeveel topics ga je dat nog posten?
Oud 01-01-2011, 15:17
Sherlock
Sherlock is offline
in 2 topics valt toch best mee?
Oud 01-01-2011, 15:17
Verwijderd
Drie!
Oud 01-01-2011, 15:27
Verwijderd
Ach, laat die arme jongen toch.
Oud 01-01-2011, 15:35
Verwijderd
Ik vind het een hele loze uitdrukking, een leeg begrip, een nietszeggende uitspraak, maar wie er waarde aan hecht: gelukkig nieuwjaar.

Mijn jaarwisseling was wel gezellig, maar ik kakte vrij snel in wegens slaapgebrek, dat was wel jammer :\ Met als gevolg dat je zoiets hebt van: "Oh is het alweer 10 voor 12? Goh, jeetje. Vuurwerk, goh. Ik wil slapen. ZZZ."
Gelukkig hielden slechte grappen, drank, zap de neger en kaartspelletjes me op de been. Maar om drie uur ben ik toch mijn nest al ingedoken.
Oud 01-01-2011, 16:02
Verwijderd
Hoooi, ik heb een nog niet eerder meegemaakte vorm van een kater: keelpijn. Maar het is het waard geweest, woei.
Oud 01-01-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Het was erg goed ja!

En op de valreep nog de beste imitatie van het jaar Ronald Goedemondt als Geert Wilders. Weer een bevestiging dat die man baas is!

http://www.dumpert.nl/mediabase/1276...t_wilders.html

Hier te zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten